Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Olvass figyelmesen. :) Felülről enged sokat szerintem az ajtó és a gomb mellett dugja be a kampót... :D

Enged, csak a rés, meg a gomb nincs egy síkban, mondjuk CO-dróttal talán be lehet nyúlni mellette.

Elküldve
hja

de az általam vésznyitó mechanizmusnak gondolt működéshez kell a gyújtás, és akkor pikk-pakk nyílik az ajtó ugye. (Még ha sokan nem is hiszik el :D )

Én csak azért nem hiszem el, mert még nem próbáltam és nem is láttam élőben. :) Azért meg nem fogom rugdosni feleslegesen. Majd ha olyan szituációba kerülök, akkor eszembe fog jutni ez a módszer és "mindegy, csak nyíljon ki" alapon úgyis megteszem. :) Persze ha bekrakkol a vésznyitóm, mint a buszoknál. :D

Elküldve
Enged, csak a rés, meg a gomb nincs egy síkban, mondjuk CO-dróttal talán be lehet nyúlni mellette.

A CO drót még kellően erős is hozzá... :D Ha lehet, akkor annyira feszíteném ki az ajtó sarkát, hogy beférjen legalább a csuklómig a kezem. Persze ehhez testi adottság is kell. :)

Elküldve
az első ajtóban van más elektromos is....1 db öngyújtó ami tavaly esett be az elektromos tükör kapcs. helyén. ha valaki segít, viszem 1 kört, c16se :)

Izé, nem próbálsz meg minél több kulcsot kipróbálni, mielőtt törés-zúzás lenne a vége? Utcából, ismerőstől, akárkitől.

Elküldve
A CO drót még kellően erős is hozzá... :D Ha lehet, akkor annyira feszíteném ki az ajtó sarkát, hogy beférjen legalább a csuklómig a kezem. Persze ehhez testi adottság is kell. :)

Á, annyit nem enged előbb pattana el az üveg. Amíg mertem feszíteni az 1..talán 1.5-centi. Én azt mondom be kell ütni a csomagtartó gombját, akárhogy de bemegy, és nyílik az ajtó. Azt a legegyszerűbb, és bontoból a legolcsóbb szerezni, max. külön kulcsa lesz. Az öngyujtó simán kijön az ajtókárpit leszedésével.

Elküldve
A két ajtó egymásra csukódik, van átfedés, semmi hézag nincs köztük , hogy hozzá lehessen férni az átvezetőhöz. Az ajtókifeszítés nem nagyon működik, lett ugyan 1 centi rés, de a gomb ha le van nyomva nagyon kicsi, és ott már csak a kerekített rész van kint, azt elkampózni...hát.

Én meg kinyitom minden segédeszköz nélkül az enyémet. :)

Alulrol nincs átfedés pl...

A CO drót még kellően erős is hozzá... :D Ha lehet, akkor annyira feszíteném ki az ajtó sarkát, hogy beférjen legalább a csuklómig a kezem. Persze ehhez testi adottság is kell. :)

Ha annyira kifeszíted, annak nyoma marad... és egy két cmes réshez is igencsak neki kellett feszülnöm.

Elküldve
megölnek a munkahelyemen :) az a baj sürg. lenne

Van még egy ötletem, igaz a központi zárra alapozva. Vannak olyan KPzár vezérlők, riasztók, amik akksi saru felrakásnál, kinyitják az ajtókat. (Nekem is ilyen volt az előző) Ha valahogy a motortérbe sikerülne bejutni, és a sarut levenni-visszarakni, lehet hogy kinyitná az ajtókat :D

Elküldve
Van még egy ötletem, igaz a központi zárra alapozva. Vannak olyan KPzár vezérlők, riasztók, amik akksi saru felrakásnál, kinyitják az ajtókat. (Nekem is ilyen volt az előző) Ha valahogy a motortérbe sikerülne bejutni, és a sarut levenni-visszarakni, lehet hogy kinyitná az ajtókat :D

Enyém meg bezárt, mikor visszaraktam a sarut. Amúgy a gyári kpzár nem nyitja ki, próbáltam valamelyik nap. A lezárás meg lehet azért volt, mert a sofőr oldali le volt nyomva, a többi nem.

Elküldve

ez nem olyan zár:) sajnos jóféle :) bár csak rossz lenne, dvd távírányítóval ki lehetne nyitni :) eject :D

Van még egy ötletem, igaz a központi zárra alapozva. Vannak olyan KPzár vezérlők, riasztók, amik akksi saru felrakásnál, kinyitják az ajtókat. (Nekem is ilyen volt az előző) Ha valahogy a motortérbe sikerülne bejutni, és a sarut levenni-visszarakni, lehet hogy kinyitná az ajtókat :D
Elküldve
Van még egy ötletem, igaz a központi zárra alapozva. Vannak olyan KPzár vezérlők, riasztók, amik akksi saru felrakásnál, kinyitják az ajtókat. (Nekem is ilyen volt az előző) Ha valahogy a motortérbe sikerülne bejutni, és a sarut levenni-visszarakni, lehet hogy kinyitná az ajtókat :D

Próbát megérhet mert a motortérbe könnyű bejutni.

Elküldve

SOS, múlt héten a fűtőradiátort kellett kivenni, 1 hete chiptuning, kicsit darabos még az autó, most meg még menni se tudok vele. Eddig mindent megcsináltam magam, most meg 1 zár megakaszt :D

Elküldve
Mondta a kolléga pár hete: Rugosd a küszöböt, majd kinyílik :)

Illetve B verzió: Megkérdezed a környékbeli bontókat, meg alkatrészeseket, hogy melyik a legolcsóbb, de éppen kapható üveg az autón, és azt vered be :D

Ugye ez csak vicc... :)

Elküldve
Ugye ez csak vicc... :)

Ha a gyújtás rajta van (járó motorú autó bezárva, gyári központival szerelve) akkor állítólag tényleg működik. Kipróbálnám, de nekem nem gyári központim van :D

Elküldve
Ha a gyújtás rajta van (járó motorú autó bezárva, gyári központival szerelve) akkor állítólag tényleg működik. Kipróbálnám, de nekem nem gyári központim van :D

Én meg nem fogom szétrugdosni a kasztnit... :)

Elküldve

Sógor úgy nyitja ki a kulcs nélküli autókat, hogy van egy direkt ilyen párnája (karosszériások használják) ami leengedett állapotban becsúsztatható az ajtórésen (persze picit feszíteni kell hozzá) aztán úgy mint a régi vérnyomásmérőt felpumpálja és kipattan a zár. próbálj meg karosszériásokkal beszélni, van-e ilyen párnájuk!!!

Elküldve
ezt kukkoljátok meg:

http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0700.jpg

a 3-as lábára a vezérlőnek egy kapcsoló elem van kötve ami A> jelzéssel bír.

Ha nincs másnak konkrét infója akkor én azt mondom hogy az a nyavajás a gyorsulás érzékelőt szimbolizálja :)

Lehet. És szívesen ki is próbálnám, csak nem tudom :D A Zafirában is benne lehet ez a cucc vajon? :) Abban gyári központy van. Nah majd ha fater nem figyel oda megrugdosom :D

Elküldve

Van megoldás más is kulcs nélküli ajtókinyitásra az opelnél :D Nálam már bevált, sajnos volt már rá szükségem, mikor eltört a kulcsom, és a pótkulccsal szaladgáltam egy ideig XD akkor sikerült bezárni a kulcsot a kocsiba XD hasonló "trükk" a drótos megoldáshoz, de tudjuk hogy a drót az opelnél nem jó a "kúpos" gomb miatt...nem kell hozzás semmi más csak egy rongy, egy nagyobb csavarhúzó, és egy felmosónyél :) de az a lemezből készült pár forintos felmosónyél, amit ugyebár nagyon kis erő hatására össze is lehet roppantani :) az ajtót felülről a csavarhuzoval kifeszited, a tetőhöz teszed előtte a rongyot és arra a csavarhúzót, hogy ugyebár ne roncsold a fényezést :D a felmosónyélnek azt a végét levágod amelyikre a felmosófej menne...aztán azt egy kicsit összehorpasztod, egy picivel kisebbre mint a gomb vastagsága...aztán törsz rajta egy pár fokot, kb a gomb és az ajtó teteje távolság környékén, így könyebb lessz rájátszani a gombra...a kifeszitett ajtónál bedugod a felmosónyelet, és rávágod a gombra...a törésnél vigyázni kell hogy se túl keveset, se túl sokat ne törj rajta...ha kevés, akkor nem fog rászorulni a gombra, ha sok, akkor pedig nemfog rámenni a gombra :P ha sikerült rászorulnia, akkor óvatosan húzod kifelé a felmosónyelet, és ha rendesen rászorult akkor az húzza magával a gombot is :D

Az ablaktöréstől sztem nem kell félni...én kb 1,5-2 cm-t kifeszitettem rajta, és semmi baja nemlett az ablakomnak :D annyi hely meg már elég hogy odajátsza az ember a "célszerszámot" :o

Remélem érthető voltam, és nem bonyolitottam túl a dolgot :D

Elküldve
Vagy felhúzni a gumicsíkot az ablaknál és egy kampós dróttal meghúzni a bovdent és kész :D

Opelnél az nem működik tán :D Először én is azzal próbálkoztam aztán mikor már sokáig kinlodtam vele, beszéltem opel szalonban dolgozó ismerőssel és ő mondta hogy úgy nem fog menni :) akkor adta azt az ötletet amit az imént le is irtam :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.