Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
unix nál vettem utángyárit 10 e körül van az ára nekem kedvezménnyel volt 8e ft körül

a két db

Az érdekes, nekem a Veszprémi gyártótól 5000-ért hozták tavaly a párt :o

Elküldve
Gondolom, csak a gyári méretű kerék esetén fér be a kerékívbe...

Vagy be lehet eszkábálni szélesebb (195/50) kerék esetén is?

Nekem is így van.Gondolom 15-ös a kerék.

Az előző felnim ET25 volt az ledarálta a szélét,a mostani ET35 simán elfér. :o

Elküldve
Az érdekes, nekem a Veszprémi gyártótól 5000-ért hozták tavaly a párt :o

Nekem 7630Ft volt egész pontosan. Bárdi... Azon belül klokkerholm. Kicsit sokallom, de ahogy néztem az unixnál 1 darab 5500 Forint.. :D

Elküldve

Közbe megkérdezném, h a facelift mit jelentette az ASTRÁNÁL?

miben másabb egy facelift előtti , utáni Fényszóró vagy hűtődíszrács?

Másabb a méretűk? ívük?

Bocsánat ha nagyon gáz a kérdés.

Elküldve
Közbe megkérdezném, h a facelift mit jelentette az ASTRÁNÁL?

miben másabb egy facelift előtti , utáni Fényszóró vagy hűtődíszrács?

Másabb a méretűk? ívük?

Bocsánat ha nagyon gáz a kérdés.

Vérbeli facelift előtti

Ez pedig faceliftes

Különbségek: a hűtőrács,a fényszórók íve a díszrács felőli oldalon (faceliftes olyan "cicásabb"), és ugye az index színe.

Ezen kívül különbségek: visszapillantó gömbölyű lett, hátul sötétített lámpák, hátul a feliratok, csomagtartóajtón műanyag díszléc, más kárpit belülről meg még biztos van ami nem jut eszembe, vagy nem tudok. :o

Elküldve

Már csak azért kérdezem mert lassan fél éve sikerült megkoccolnom az elejét a 2001es Classicnak (ugyebár gondolom akkor ez a faceliftes) és motor háztető, hűtőrács, fényszórók, indexbura kellett. Meg voltam szorulva anyagilag, és a régebbi 92es Opelről raktam át ezeket, és hát elég fura az eleje (persze jó volt akkor) örültem annak is, nagy a hézag a a motorháztető és a hűtőrács között a fényszóró is csálén áll benne......

akkor gondolom ez miatt.

vagy csak szarul lett ki karosszériázva. :S

Elküldve
Már csak azért kérdezem mert lassan fél éve sikerült megkoccolnom az elejét a 2001es Classicnak (ugyebár gondolom akkor ez a faceliftes) és motor háztető, hűtőrács, fényszórók, indexbura kellett. Meg voltam szorulva anyagilag, és a régebbi 92es Opelről raktam át ezeket, és hát elég fura az eleje (persze jó volt akkor) örültem annak is, nagy a hézag a a motorháztető és a hűtőrács között a fényszóró is csálén áll benne......

akkor gondolom ez miatt.

vagy csak szarul lett ki karosszériázva. :S

Hát ha a fényszóró facelift előtti, no meg a díszrács is facelift előtti akkor azoknak passzolni kéne egymáshoz.

Elküldve
Vérbeli facelift előtti

Ez pedig faceliftes

Különbségek: a hűtőrács,a fényszórók íve a díszrács felőli oldalon (faceliftes olyan "cicásabb"), és ugye az index színe.

Ezen kívül különbségek: visszapillantó gömbölyű lett, hátul sötétített lámpák, hátul a feliratok, csomagtartóajtón műanyag díszléc, más kárpit belülről meg még biztos van ami nem jut eszembe, vagy nem tudok. :o

Más fajta kilincs. :D Hátul a csomi ajtóról a betét letünt. Más hátsó lökös. Úgy tudom a fészliften már nem volt a csomi ajtón műanyag. De a linkelt képeden a kilincs nem fészlift. Na meg asszem a fészliftesen már mindig van a sárvédőbe index!.?

Elküldve
Más fajta kilincs. :o Hátul a csomi ajtóról a betét letünt. Más hátsó lökös. Úgy tudom a fészliften már nem volt a csomi ajtón műanyag. De a linkelt képeden a kilincs nem fészlift. Na meg asszem a fészliftesen már mindig van a sárvédőbe index!.?

Mindegy az orra a lényeg most :D

Elküldve
Mindegy az orra a lényeg most :)

De a kilincs akkor se az :o De a fészlift leginkább a felszereltségbe mutatkozott legalábbis nálam. De ma már ez másképp van :D

Elküldve
De a kilincs akkor se az :o De a fészlift leginkább a felszereltségbe mutatkozott legalábbis nálam. De ma már ez másképp van :D

Jaja más a kilincs, amúgy a második kép amit küldtem...érdekes. Minden arra utal, hogy faceliftes..orr, visszapillantó, még a kárpiton is látszik hogy más.. a kilincs viszont tényleg egyenes.

Elküldve

Rájöttem a beázás helyére.A gond a műszerfal alatt a kesztyűtartó mögött van.Szét van rohadva a lemez.Ahogy nézem a vízvályú és az ajtóoszlop belső lemeze gáz.Amint néztem,azt csak úgy tudom befoltozni,ha leveszem a műszerfalat.

Van valakinek fogalma ennek a menetéről?Tudom,hogy nagy meló,de nem tudok mást csinálni...

Elküldve

holnapra lefényképezem, és majd meglesitek/lesed. persze sok mindent gondolom nem lehet kinézni így.

max azt h mi lehet "elcsúszva".

Elküldve
Rájöttem a beázás helyére.A gond a műszerfal alatt a kesztyűtartó mögött van.Szét van rohadva a lemez.Ahogy nézem a vízvályú és az ajtóoszlop belső lemeze gáz.Amint néztem,azt csak úgy tudom befoltozni,ha leveszem a műszerfalat.

Van valakinek fogalma ennek a menetéről?Tudom,hogy nagy meló,de nem tudok mást csinálni...

Pont hétvégén cseréltem műszar falat :o Hát belülről szétkapod az egész műszerfalat. Kormány is le. Oldalanként az ajtókat ha kinyitod les 2-2csavar. Ha ez meg van akkor kintről ablaktörlők le levél rács ki és a szélvédő alatt lesz 3db 13as anya kitekered és kijön a műszerfal. :D ennyi

Elküldve
Pont hétvégén cseréltem műszar falat :o Hát belülről szétkapod az egész műszerfalat. Kormány is le. Oldalanként az ajtókat ha kinyitod les 2-2csavar. Ha ez meg van akkor kintről ablaktörlők le levél rács ki és a szélvédő alatt lesz 3db 13as anya kitekered és kijön a műszerfal. :D ennyi

Aztán utána jön a fejvakarás,hogy hogyan vágom ki a lemezt pont a sarokban.Szét..sz az ideg.

Az a bajom,hogy utána még le sem tudom tömíteni,mert nem férek hozzá kívül.Ahogy nézem a vízvályú élénél rohadt ki a tömítő alatt,és onnan jön a víz.Szépen szivárog át a rozsdán

Elküldve
Aztán utána jön a fejvakarás,hogy hogyan vágom ki a lemezt pont a sarokban.Szét..sz az ideg.

Az a bajom,hogy utána még le sem tudom tömíteni,mert nem férek hozzá kívül.Ahogy nézem a vízvályú élénél rohadt ki a tömítő alatt,és onnan jön a víz.Szépen szivárog át a rozsdán

Nem lehet valami tömítőt odakenni?

Avagy alvázvédő felhigít és oda permetez. :o

Elküldve
Jaja más a kilincs, amúgy a második kép amit küldtem...érdekes. Minden arra utal, hogy faceliftes..orr, visszapillantó, még a kárpiton is látszik hogy más.. a kilincs viszont tényleg egyenes.

Itt benne van a GYÍK-ban :o

Talán még annyit, hogy volt egy átmeneti időszak, mikor még oldalindex nélküli sárvédővel és egyenes kilinccsel adtak ki autókat. Enyém is ilyen, pedig már 95-ös.

Elküldve
Itt benne van a GYÍK-ban :D

Talán még annyit, hogy volt egy átmeneti időszak, mikor még oldalindex nélküli sárvédővel és egyenes kilinccsel adtak ki autókat. Enyém is ilyen, pedig már 95-ös.

szép! Még nem olvastam. Jól összeszedték :o

Elküldve
Nem lehet valami tömítőt odakenni?

Avagy alvázvédő felhigít és oda permetez. :o

Ahogy néztem ez egy teljesen zárt dolog.Az alváz része.Csak a vályú felől valahogy oda jut a víz.Azon is gondolkodtam,hogy kipucolom és belül az utastér felől ráfejelek egy lemezt.Utána meg felül megvakarom az egész sarkot és kitömítem.

Elküldve
Vérbeli facelift előtti

Ez pedig faceliftes

Különbségek: a hűtőrács,a fényszórók íve a díszrács felőli oldalon (faceliftes olyan "cicásabb"), és ugye az index színe.

Ezen kívül különbségek: visszapillantó gömbölyű lett, hátul sötétített lámpák, hátul a feliratok, csomagtartóajtón műanyag díszléc, más kárpit belülről meg még biztos van ami nem jut eszembe, vagy nem tudok. :D

És akkor még a "faceliftesnek" linkelten sincs index a sárvédőben :) Tudom, átmeneti :o

Elküldve
És akkor még a "faceliftesnek" linkelten sincs index a sárvédőben :) Tudom, átmeneti :o

Olaszba kötelező volt az oldalindex, valamint a Classic-okon jelent meg. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.