Delvecchio Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Helló Astrások! Valaki esetleg tud valamit a képen látható astra lökhárítójáról? Érdekelne hogy lehet hozzájutni, milyen néven megy, vagy melyik felszereltséghez tartozik. Köszi. Del. http://www.vatera.hu/konyv_hasznalt_konyve..._181780168.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Helló Astrások! Valaki esetleg tud valamit a képen látható astra lökhárítójáról? Érdekelne hogy lehet hozzájutni, milyen néven megy, vagy melyik felszereltséghez tartozik. Köszi. Del. http://www.vatera.hu/konyv_hasznalt_konyve..._181780168.html És a képen látható astráról is teszel képet, vagy csak egy vaterás találati listát kapunk? :) Imasör Sokért adják, és akkor már nézni kéne hozzá hátsót is :D PÜ-ben dobj egy e-mail címet, és elküldöm ezt a prosit teljesben :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Helló Astrások! Valaki esetleg tud valamit a képen látható astra lökhárítójáról? Érdekelne hogy lehet hozzájutni, milyen néven megy, vagy melyik felszereltséghez tartozik. Köszi. Del. http://www.vatera.hu/konyv_hasznalt_konyve..._181780168.html Mivel ez Irmscher prospektus, valszeg ők gyártották. Sztem nem volt egyik felszereltséghez sem, csak utólagos tuningként lehet(ett) kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Tartozok még egy köszönettel!!! Már amióta megvettem folyása volt biztosan az autómnak! Mert most hogy esik az eső, full pára a levegő direktbe mentem tesztelni az új izzót és a párásodást. És jelentem bátran hogy ez volt a probléma teljes forrása! 10km- és még csak a csomagtartó ablaka is igencsak picit volt párás! Oldalablakok elől hátul 0 azaz nulla pára volt rajta, és még a csomagtartó oldalablakai is tiszták! Komolyan ez nekem hihetetlen különbség! Mikor 5-7perc után megjelent egy leheletnyi pára a szélvédőn, "csak" 3-masra kapcsoltam a befújást picit melegebb levegő 1 perc és volt nincs! Előtte meg teljes melegen 4-esen is alig lóf... Szóval mindenkinek köszönet érte!!! Visszaolvasgattam: Pollenszűrőt letakartad? Ajtókat befóliáztad? Vagy mit tettél végülis az eredményért? :D Mert nekem kilett a szélvédő szilózva, és a szélvédő nem is párásodik...de az oldalsó ablakok kegyetlenül :) és nekem nincs benne a fólia az ajtóban... szóval azt hiszem neki kell kezdenem fóliázni... Valaki segítsen, milyen fóliát tegyek be? Sima mezei amit bárhol kapok? Köszi (szerk.: GYIK-ben megtaláltam a választ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Most jöttem a karosszériástól a következő hírrel: Aktív fórumozók ugye többször olvashatták már, hogy én is szenvedek/szenvedtem a pollenszűrőn keresztül bejutó párától (probléma azóta szilóval és linóleum darabbal orvosolva) és az évek alatt szépen ki is rohadt a padlólemezem (nem az én hanyagságom, én már így vettem). Szóval most elmentem a karosszériáshoz ajánlatot kérni. Aláfeküdt és így kezdte: Azt a q.va... Ilyet ő még nem látott. A küszöbnek semmi baja, a padlólemezek viszont totál szét vannak rohadva. Konkrét árat, csak akkor tud majd mondani, ha elkezdi csinálni, és látja, hogy mennyire potyog szét. Alsó hangon olyan 20-30e HUF lesz és min. 4-5 nap míg elkészül. Szóval akinél még csak most jelentkezik a probléma, és még házilag tudja orvosolni (pára bejutás megszüntetés, rozsdátlanítás + felületkezelés)az csinálja meg, mert nem mindegy sem a pénz sem pedig, hogy kb. egy hétig nincs autója az embernek (én azzal járok minden nap melóba). Szóval aki még teheti tanuljon az én hibámból!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Most jöttem a karosszériástól a következő hírrel: Aktív fórumozók ugye többször olvashatták már, hogy én is szenvedek/szenvedtem a pollenszűrőn keresztül bejutó párától (probléma azóta szilóval és linóleum darabbal orvosolva) és az évek alatt szépen ki is rohadt a padlólemezem (nem az én hanyagságom, én már így vettem). Szóval most elmentem a karosszériáshoz ajánlatot kérni. Aláfeküdt és így kezdte: Azt a q.va... Ilyet ő még nem látott. A küszöbnek semmi baja, a padlólemezek viszont totál szét vannak rohadva. Konkrét árat, csak akkor tud majd mondani, ha elkezdi csinálni, és látja, hogy mennyire potyog szét. Alsó hangon olyan 20-30e HUF lesz és min. 4-5 nap míg elkészül. Szóval akinél még csak most jelentkezik a probléma, és még házilag tudja orvosolni (pára bejutás megszüntetés, rozsdátlanítás + felületkezelés)az csinálja meg, mert nem mindegy sem a pénz sem pedig, hogy kb. egy hétig nincs autója az embernek (én azzal járok minden nap melóba). Szóval aki még teheti tanuljon az én hibámból!!! Már tanultunk Zotyáéból :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Most jöttem a karosszériástól a következő hírrel: Aktív fórumozók ugye többször olvashatták már, hogy én is szenvedek/szenvedtem a pollenszűrőn keresztül bejutó párától (probléma azóta szilóval és linóleum darabbal orvosolva) és az évek alatt szépen ki is rohadt a padlólemezem (nem az én hanyagságom, én már így vettem). Szóval most elmentem a karosszériáshoz ajánlatot kérni. Aláfeküdt és így kezdte: Azt a q.va... Ilyet ő még nem látott. A küszöbnek semmi baja, a padlólemezek viszont totál szét vannak rohadva. Konkrét árat, csak akkor tud majd mondani, ha elkezdi csinálni, és látja, hogy mennyire potyog szét. Alsó hangon olyan 20-30e HUF lesz és min. 4-5 nap míg elkészül. Szóval akinél még csak most jelentkezik a probléma, és még házilag tudja orvosolni (pára bejutás megszüntetés, rozsdátlanítás + felületkezelés)az csinálja meg, mert nem mindegy sem a pénz sem pedig, hogy kb. egy hétig nincs autója az embernek (én azzal járok minden nap melóba). Szóval aki még teheti tanuljon az én hibámból!!! Miből lehet észrevenni, hogyha kezd rohadni? Kezdő vagyok, tehát gondolom ha alámegyek se tudok meg többet róla, vannak jelei? Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Miből lehet észrevenni, hogyha kezd rohadni? Kezdő vagyok, tehát gondolom ha alámegyek se tudok meg többet róla, vannak jelei? Del. Kapd fel a szőnyeget, meg a szivacsot, és less be alá. Onnan már észre lehet venni, elő-kezdőként is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Miből lehet észrevenni, hogyha kezd rohadni? Kezdő vagyok, tehát gondolom ha alámegyek se tudok meg többet róla, vannak jelei? Del. Nekem pl alulról látszik most rozsdakezdemény...de nem tudom hogy az belülről átrohadt vagy kívülről kezd... mert nem lett megbolygatva...remélem tavaszig kihúzom, mert most sok volt a motor generál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Visszatérve a lökhárítóra, GSi lököst szerettem volna, de ritka mint tankon a defekt. Újonann kb 50-55.000,-Ft + festés. Igazából ennél még drágább az Irmscher? Dilemma az olvasottak alapján: Irmscher - drágább, de hozzáférhetőbb mint 1 GSi lökös? GSi - mivel szinte nincs is bontott, ez is drága. Mekkora az árrés? Ha nem egyértelmü, akkor mondom ugy, hogy melyik után érdemes menni? :D Micsoda hülyeségkupac :) Del. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Visszatérve a lökhárítóra, GSi lököst szerettem volna, de ritka mint tankon a defekt. Újonann kb 50-55.000,-Ft + festés. Igazából ennél még drágább az Irmscher? Dilemma az olvasottak alapján: Irmscher - drágább, de hozzáférhetőbb mint 1 GSi lökös? GSi - mivel szinte nincs is bontott, ez is drága. Mekkora az árrés? Ha nem egyértelmü, akkor mondom ugy, hogy melyik után érdemes menni? :D Micsoda hülyeségkupac :D Del. Egyrészt nekem defektes volt az előző tankom :D Másrészt meg csak rossz helyen keresel, nem olyan ritka az :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Visszatérve a lökhárítóra, GSi lököst szerettem volna, de ritka mint tankon a defekt. Újonann kb 50-55.000,-Ft + festés. Igazából ennél még drágább az Irmscher? Dilemma az olvasottak alapján: Irmscher - drágább, de hozzáférhetőbb mint 1 GSi lökös? GSi - mivel szinte nincs is bontott, ez is drága. Mekkora az árrés? Ha nem egyértelmü, akkor mondom ugy, hogy melyik után érdemes menni? :D Micsoda hülyeségkupac :D Del. ...és az még csak utángyári fos. :D Egyrészt nekem defektes volt az előző tankom :D Másrészt meg csak rossz helyen keresel, nem olyan ritka az :P :) Nem ritka, viszont eladóban ritka.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Visszaolvasgattam: Pollenszűrőt letakartad? Ajtókat befóliáztad? Vagy mit tettél végülis az eredményért? :D Mert nekem kilett a szélvédő szilózva, és a szélvédő nem is párásodik...de az oldalsó ablakok kegyetlenül :) és nekem nincs benne a fólia az ajtóban... szóval azt hiszem neki kell kezdenem fóliázni... Valaki segítsen, milyen fóliát tegyek be? Sima mezei amit bárhol kapok? Köszi (szerk.: GYIK-ben megtaláltam a választ) Az ajtók másfél hónapja korrekten le lettek fóliázva, közpönti javítás után. Még a szűrőt sem raktam vissza, lefedve sincs, mert száradt eddig, és kiakarom proszívózni, mert nem túl régi és nem igazán koszos. Ezért nem akarok még csak 800ft se adni ha nem muszáj most... Jelenleg a szélvédő takaró műanyagot szilóztam le, de azt nem kicsit! A gumitömítést beleszilóztam a műanyagba, aztán a gumi alját és mögötte ~1cm sávon végig nyomtam szilóval. Igaz amikor ezt odanyomtam, illetve húzattam a szélvédőhöz jött is ki rendesen, a felesleget pedig macerásan letöröltem. Így sikerült elérni a sikert! És tanulok más hibáján most hétvégén kiszedek mindent és kitakarítom a padlólemezt is, mert kívülről még teljesen jónak néz ki, ezt nyáron ellenőriztem. Esetleg olyan kérdésem lenne, hogy a benzintankom rozsdásodik csúnyán. Igaz nem sok benzin van már benne a gáz miatt. De 10l van hogy ne rohadjon belülről. Ezzel lehet e valamit kezdeni, orvosolni, elodázni a kilyukadást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Most jöttem a karosszériástól a következő hírrel: Aktív fórumozók ugye többször olvashatták már, hogy én is szenvedek/szenvedtem a pollenszűrőn keresztül bejutó párától (probléma azóta szilóval és linóleum darabbal orvosolva) és az évek alatt szépen ki is rohadt a padlólemezem (nem az én hanyagságom, én már így vettem). Szóval most elmentem a karosszériáshoz ajánlatot kérni. Aláfeküdt és így kezdte: Azt a q.va... Ilyet ő még nem látott. A küszöbnek semmi baja, a padlólemezek viszont totál szét vannak rohadva. Konkrét árat, csak akkor tud majd mondani, ha elkezdi csinálni, és látja, hogy mennyire potyog szét. Alsó hangon olyan 20-30e HUF lesz és min. 4-5 nap míg elkészül. Szóval akinél még csak most jelentkezik a probléma, és még házilag tudja orvosolni (pára bejutás megszüntetés, rozsdátlanítás + felületkezelés)az csinálja meg, mert nem mindegy sem a pénz sem pedig, hogy kb. egy hétig nincs autója az embernek (én azzal járok minden nap melóba). Szóval aki még teheti tanuljon az én hibámból!!! Kicsit elkéstél, de azért kösz! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Kicsit elkéstél, de azért kösz! http://kepfeltoltes.hu/100927/Tapos_1_www....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100927/Tapos__4__ww...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/100927/Tapos__5_www...ltoltes.hu_.jpg :) Mi az a lyuk a 3. képen az új lemezen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Mi az a lyuk a 3. képen az új lemezen? Az gyárilag van. Az első taposón van vagy 3, meg hátul is. Gondolom olyan technika nyílás, ha merítik a gyárban a kasztnit kifolyjon a felesleg. Gumidugó van benne, ha ki nem esett már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Az ajtók másfél hónapja korrekten le lettek fóliázva, közpönti javítás után. Még a szűrőt sem raktam vissza, lefedve sincs, mert száradt eddig, és kiakarom proszívózni, mert nem túl régi és nem igazán koszos. Ezért nem akarok még csak 800ft se adni ha nem muszáj most... Jelenleg a szélvédő takaró műanyagot szilóztam le, de azt nem kicsit! A gumitömítést beleszilóztam a műanyagba, aztán a gumi alját és mögötte ~1cm sávon végig nyomtam szilóval. Igaz amikor ezt odanyomtam, illetve húzattam a szélvédőhöz jött is ki rendesen, a felesleget pedig macerásan letöröltem. Így sikerült elérni a sikert! És tanulok más hibáján most hétvégén kiszedek mindent és kitakarítom a padlólemezt is, mert kívülről még teljesen jónak néz ki, ezt nyáron ellenőriztem. Esetleg olyan kérdésem lenne, hogy a benzintankom rozsdásodik csúnyán. Igaz nem sok benzin van már benne a gáz miatt. De 10l van hogy ne rohadjon belülről. Ezzel lehet e valamit kezdeni, orvosolni, elodázni a kilyukadást? Rozsdamaró+ korroziógátló alapozó, mást nem nagyon tehetsz. Csak be ne lobbanjon amikor drótkefézed. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Kicsit elkéstél, de azért kösz! Hú Zotya, a tiéd is elég korrektül néz ki. Hasonló az enyém, de megkockáztatom, hogy még durvább. Neked karosszériás csinálta? Mennyiből jött ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Az gyárilag van. Az első taposón van vagy 3, meg hátul is. Gondolom olyan technika nyílás, ha merítik a gyárban a kasztnit kifolyjon a felesleg. Gumidugó van benne, ha ki nem esett már. De mivel neked nincs szükséged rá, simán becsinálhattad volna, egy szivárgási lehetőséggel kevesebb lenne... :) Hú Zotya, a tiéd is elég korrektül néz ki. Hasonló az enyém, de megkockáztatom, hogy még durvább. Neked karosszériás csinálta? Mennyiből jött ki? Ő maga csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 De mivel neked nincs szükséged rá, simán becsinálhattad volna, egy szivárgási lehetőséggel kevesebb lenne... :) Gondolom amit bontott padlólemezt, rajta volt, aztán nem akarta még tovább sufnizni. (vagy nem volt már annyi anyag a hegesztőhöz :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Esett a hétvégén rendesen.Hétfőn reggel a kocsiba ülve észrevettem,hogy az övem-nem a gatyámon :D -kissé mintha nedves lenne.Létezik,hogy valahol beázik a kocsi és oda jut a víz,vagy csak a pára játsza az eszét??? Van valakinek tapasztalata? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Sziasztok Kérdés: Megpróbáltam leszedni a kocsim oldalán lévő díszléceket nem sok sikerrel. Mivel lehet leszedni a kocsi oldalán ottmarad kétoldalú ragasztó maradványokat fényezés sérülése nélkül? Remélem valakinek van valami ötlete ez ügyben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Sziasztok Kérdés: Megpróbáltam leszedni a kocsim oldalán lévő díszléceket nem sok sikerrel. Mivel lehet leszedni a kocsi oldalán ottmarad kétoldalú ragasztó maradványokat fényezés sérülése nélkül? Remélem valakinek van valami ötlete ez ügyben. :) Lakkbenzin, aceton. És ha megpuhult a ragacs, egy éles műanyaggal óvatosan lekapirgálod. Az nem sérti meg a fényezést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Sziasztok Kérdés: Megpróbáltam leszedni a kocsim oldalán lévő díszléceket nem sok sikerrel. Mivel lehet leszedni a kocsi oldalán ottmarad kétoldalú ragasztó maradványokat fényezés sérülése nélkül? Remélem valakinek van valami ötlete ez ügyben. :D Én speckó fóliaradírt használok: Klikk ide Sima pisztolyfúróba is befoghatod :) Szerk: De Tiv ötlete jobban hangzik...elvégre te, csak a te autódról szeretnéd eltávolítani a ragasztót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Sziasztok Kérdés: Megpróbáltam leszedni a kocsim oldalán lévő díszléceket nem sok sikerrel. Mivel lehet leszedni a kocsi oldalán ottmarad kétoldalú ragasztó maradványokat fényezés sérülése nélkül? Remélem valakinek van valami ötlete ez ügyben. :) Én is mosatanában szedtem le. És festék boltba vettem SZILIKON eltávolítót. Kis tubus kis ecsettel és kis műanyag spaklival. Folyékony kocsonyás anyag. Ecsettel rákened a maszlagra ami fenn maradt. 10percet vársz addigra rászárad és a mellékelt spaklival letolod. 2-3szor átkened vele és teljesen lejön. 1600péz volt ez a kis szar. De ezzel szedtem le a díszléceket, feliratokat. És működik. Benzin, higítót próbálltam de semmi. Ez a legjobb és leghatásosabb. Csak sajna már el fogyott. Mondjuk a leszedni való is elfogyott. :D Tehát festékbolt és szilikon eltávolító. Szerk.: Acetonnal nem kísérleteznék. Makettezős korszakomból vissza maradt emlékek, hogy meg marta a mŰanyagot. És az alkatrészekre felvitt lakkot festéket is. Acetonnal semmiképpen ne dörgöld mert sztem be mattítja -Megmarja a lakkot-. De ha (Tiv-próbáltad) és Semmi kárt nem okoz akkor nem okoskodom. Én részemről acetont sose kenek ilyen felületekre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts