Alex0403 Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 ÁÁ, ne hidd el minden szavukat. :P Miért állsz szóba akárkivel? :D :wacko: :wacko: :wacko: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 5kg szín :wacko: ? Az egész autó festve lesz? Értem! De inkább az akril helyett használhattál volna valamilyen 1K-ás alapozót(pl: Koralkyd). Nem kötekedésből írom, csak a fényezőnek azt az akrilt el kell majd távolítani(ahogy írtad, zsebe nyúlós lesz a dolog) És alapozót könnyeben kap le az új elemről, mint ezt az akril festéket(legalábbis mintha úgy mesélte volna egy fényező :wacko: :wacko: :D ) :D Hát majd úgy kéne hamár ingyééé van a festék (azaz még Bakony.....os időmbe maszekotam érte festékes srácnak,és azzal fizetett. ) Lepucolom én róla az akrylt ha úgy kérik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 Üdv. valaki megtudná mondani caravan tanknak a szelőztető csöve hogy van bekötve mert tankot cseréltem. A tankrol a kis szellőző cső a betöltő felső vagy alsó csonkjára megy. Nekem az alsón van de ügy rémlik oda is kell neki menni.Csak azért mert nyomás van a tankba, nem vákum igaz annak se kéne lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 Üdv. valaki megtudná mondani caravan tanknak a szelőztető csöve hogy van bekötve mert tankot cseréltem. A tankrol a kis szellőző cső a betöltő felső vagy alsó csonkjára megy. Nekem az alsón van de ügy rémlik oda is kell neki menni.Csak azért mert nyomás van a tankba, nem vákum igaz annak se kéne lenni. Holnap megnézem, szóljál rám, ha elfelejteném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 Holnap megnézem, szóljál rám, ha elfelejteném. Benned bíztam mint fő tanszerelő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus12, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2010 Hát majd úgy kéne hamár ingyééé van a festék (azaz még Bakony.....os időmbe maszekotam érte festékes srácnak,és azzal fizetett. ) Lepucolom én róla az akrylt ha úgy kérik :wacko: Értem! Nem fogja úgy kérni :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Benned bíztam mint fő tanszerelő Érdemes lett volna előtte összejelölni a régivel, kicsit könnyebb lenne összerakni :D de ha nem vákuum hanem inkább pici túlnyomás van rajta az a jobbik eset :wacko: viszont akkor a tanksapka se az igazi.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2010 Benned bíztam mint fő tanszerelő Köszönöm, de mivel csak nemrég értem haza, még kések a válasszal holnap reggelig. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Benned bíztam mint fő tanszerelő A tank tetejéről induló szellőzőcső megy be nekem a betöltőcsonkon allulra, a felső vékony cső az egy hurok után megy előre, gondolom vagy a motorhoz, vagy a szénszűrőhöz. De mivel én már vagy 3X levettem a tankot, az sem 100% hogy az enyém jól van. Mondjuk nekem nins a tankban sem vákum, sem túlnyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus15, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2010 A tank tetejéről induló szellőzőcső megy be nekem a betöltőcsonkon allulra, a felső vékony cső az egy hurok után megy előre, gondolom vagy a motorhoz, vagy a szénszűrőhöz. De mivel én már vagy 3X levettem a tankot, az sem 100% hogy az enyém jól van. Mondjuk nekem nins a tankban sem vákum, sem túlnyomás. jóaz úgy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 A tank tetejéről induló szellőzőcső megy be nekem a betöltőcsonkon allulra, a felső vékony cső az egy hurok után megy előre, gondolom vagy a motorhoz, vagy a szénszűrőhöz. De mivel én már vagy 3X levettem a tankot, az sem 100% hogy az enyém jól van. Mondjuk nekem nins a tankban sem vákum, sem túlnyomás. Köszi szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 ez aztán a hozáállás a vásárlókhoz:Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 ez aztán a hozáállás a vásárlókhoz:Visit My Website Szerintem semmi baj nincs vele. Nincs posta az azt jelenti, hogy akkor sincs, ha a vevőnek nincs pénze elautózni érte. ^_^ ...de mint tudjuk...@aláírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus16, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2010 Szerintem semmi baj nincs vele. Nincs posta az azt jelenti, hogy akkor sincs, ha a vevőnek nincs pénze elautózni érte. :D Én se postáznám. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Én se postáznám. :D Pedig milyen szép is, amikor kopogtat a postás, hóna alatt egy Caravan csomagtartó ajtóval... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Pedig milyen szép is, amikor kopogtat a postás, hóna alatt egy Caravan csomagtartó ajtóval... ^_^ Akkor már értem Öcsibácsi miért kocsival hozta el a zárhídamat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsa Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Nenem, a caravannal egy kis közdarab van a tányér, és a hossztartó között, az korrodállódik el, maga a rugótányér teljesen ép, ez a közdarab meg úgy néz ki mint egy négyszögletes gúla, és csak kivülről, és hátulról fértem hozzá tank leszedés nélkül: http://kep.psharing.com/405989.jpg Helló Zotya! Még a mulkor láttam mikor le volt véve a két hátsó kerék hogy az a fém a tányér és a hossztartó között nekem is szét van rohadva. Csak már annyira hogy szerintem azt nem lehet meg heggeszteni. Szerinted annak van valami pontos neve? Szted bontóban van csak az a darab? Vagy nekem mindegy honnan csak vennem kell kettöt. Elöre is köszi a választ. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Helló Zotya! Még a mulkor láttam mikor le volt véve a két hátsó kerék hogy az a fém a tányér és a hossztartó között nekem is szét van rohadva. Csak már annyira hogy szerintem azt nem lehet meg heggeszteni. Szerinted annak van valami pontos neve? Szted bontóban van csak az a darab? Vagy nekem mindegy honnan csak vennem kell kettöt. Elöre is köszi a választ. Üdv. Hát újan huzós ára van http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx és csak külön a tetelyét nem kapsz csak egybe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Sziasztok! A segítségetekre, véleményetekre vagyok kíváncsi. 92 fastra kombi a gépem. Elkezdett szépen rozsdásodni a jobb hátsó ajtó alatt a küszöb. Még nincs átrohadva, festéket már ledobta a rozsda kb 10 cm hosszon. Mit kezdjek vele? Fémtiszta felületre lecsiszolni és mivel kezeljem le? Konkrétan cuccra vagyok kíváncsi(ilyen alapozó stb), hogy bírja még a gép. Előre is köszi! Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Sziasztok! A segítségetekre, véleményetekre vagyok kíváncsi. 92 fastra kombi a gépem. Elkezdett szépen rozsdásodni a jobb hátsó ajtó alatt a küszöb. Még nincs átrohadva, festéket már ledobta a rozsda kb 10 cm hosszon. Mit kezdjek vele? Fémtiszta felületre lecsiszolni és mivel kezeljem le? Konkrétan cuccra vagyok kíváncsi(ilyen alapozó stb), hogy bírja még a gép. Előre is köszi! Balázs Szerintem ki kell vakarni drótkoronggal amíg nem lesz tiszta,aztán RO-55 rozsdagátló,passzíváló és rá valami alvázvédő ami elzárja jól a levegőt. De a szakik tudják jobban. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Szerintem ki kell vakarni drótkoronggal amíg nem lesz tiszta,aztán RO-55 rozsdagátló,passzíváló és rá valami alvázvédő ami elzárja jól a levegőt. De a szakik tudják jobban. ^_^ Szerintem az Ro-55 -öt el kellene felejteni ha rendesen akarja az ember megcsinálni, de majd a szakik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Engem is érdekelne a minél alaposabb és tartósabb megoldás. Idáig amit csináltunk rajta azt cinksprével kezeltem először. De van még nekem is bőven lakatolnivaló ^_^ Így nem mindegy, hogy adok e sz@rnak egy pofont ezzel a cinksprére dolgozok dologgal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Akkor már értem Öcsibácsi miért kocsival hozta el a zárhídamat. ^_^ Teljesen "véletlenül" pont arra volt dolgom. És gyorsabb voltam a postánál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Balázs, sajnos szerintem olyan nincs, hogy a rozsda nem ette át magát. :D De, javíthatod belátásod szerint korróziógátló alapozóval, (sokféle van, amelyik tetszik, azt használod) vagy karosszéria munkával. Az utóbbi idő és pénz igényesebb, de tartósabb is. Az előbb említett alapozók előtt általában NEM ajánlott bármilyen savas rozsdamaró használata. A cinkspray-ról nem tudok mit mondani én nem használom, akad aki szerint jó, de csak a drágább. ^_^ Alex majd megmondja lehet-e rádolgozni, ill. ő milyen alapozót javasol a fényezés alá. Az üregvédelem sem árt ilyenkor, van aki a trafóolajra, más a csodaüregelőkre esküszik. Tehát jó alaposan fémtisztára letakarítod a hibás részt és eldöntöd hogy melyik módszer szerint javítod ki. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Augusztus17, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2010 Balázs, sajnos szerintem olyan nincs, hogy a rozsda nem ette át magát. :D De, javíthatod belátásod szerint korróziógátló alapozóval, (sokféle van, amelyik tetszik, azt használod) vagy karosszéria munkával. Az utóbbi idő és pénz igényesebb, de tartósabb is. Az előbb említett alapozók előtt általában NEM ajánlott bármilyen savas rozsdamaró használata. A cinkspray-ról nem tudok mit mondani én nem használom, akad aki szerint jó, de csak a drágább. ^_^ Alex majd megmondja lehet-e rádolgozni, ill. ő milyen alapozót javasol a fényezés alá. Az üregvédelem sem árt ilyenkor, van aki a trafóolajra, más a csodaüregelőkre esküszik. Tehát jó alaposan fémtisztára letakarítod a hibás részt és eldöntöd hogy melyik módszer szerint javítod ki. :D Köszönöm a segítségeket,akinek még esetleg ötlete van megköszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts