Alex0403 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Szerintem nyugodtan foltozd be, bár én meghagytam, de ha vissza van rakva a helyére, meg allulról kap alvázvédőt, olyan mintha nem is lenne. Mennyire gáz a rugótányér? http://kep.psharing.com/405762.jpg Sztem nyugodtan befoltozhatod, egy rizikófaktorral kevesebb. Gyárilag is csak azért van, hogy a felesleges festék kifolyjon. Mondom én hogy foltozz be :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Zotya cartárs! parancsolj :wacko: : 1. kép 2. kép Ha neked nincs ilyen az "alvázon"(érdekesség kép: Nem alváz, hanem önhordó karosszéria :wacko: :wacko: ) Akkor passz...Tudtommal ez nem évjáratfüggő :D Kösz, most ki nem megyek megnézni, de nem figyeltem még fel rá, pedig egypárszor már kifigyelt a szőnyeg, meg a szivacs is száradni. Majd holnap megnézem, de az tuti, hogy műszakin a közelében sem jártak. Bocs előműszakin, mert a műszakira már a szerelő vitte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Zotya cartárs! parancsolj :D : 1. kép 2. kép Ha neked nincs ilyen az "alvázon"(érdekesség kép: Nem alváz, hanem önhordó karosszéria :wacko: :wacko: ) Akkor passz...Tudtommal ez nem évjáratfüggő :wacko: A Tiéd is szentgotthárdi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 A Tiéd is szentgotthárdi :D Az enyém is. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 A Tiéd is szentgotthárdi :wacko: Aha! De az alkatrészei még Német....vagyis a többség. Mert pl a hátsó lámpámat Törökországba csinálták :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Mondom én hogy foltozz be :wacko: :wacko: Miiindent befoltozok. :D Bunkert csinálok a szekérből :D Honnan tudni,hogy hazai a verda? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Miiindent befoltozok. :wacko: Bunkert csinálok a szekérből :D Honnan tudni,hogy hazai a verda? :wacko: Innen. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Hogy az enyém hogy és mikor került haza, azt nemtom. Eisenachból érkezett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Innen. :wacko: Hazai :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tancos Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Én is a befoltozáson eszeltem,de kiderül majd.Meg kell néznem közelebbről is.... Küszöbcsere megvolt,sárvédőknél a küszöbök vége is bajos volt.A tányér külső fele megszűnt. Szerintem,ha úgy alakul kikapom és csere lesz a vége. mennyiben fájt a cser? Nekem a bal hátsó kerél elött van egy 10 cm-es problémám a küszöbbel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Rugótányér foltozás ,íme. A hátsó telókat ki kell venni és szabad a pálya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 mennyiben fájt a cser? Nekem a bal hátsó kerél elött van egy 10 cm-es problémám a küszöbbel. Nekem is ott volt vele gond.Az A4-es forma nyomtatvány koccanás nélkül befért.Plusz amikor szétvágtuk,az első ajtó alatt egy fél tubus purhab gombóc figyelt.Szépen legittelte az elődöm és lerücsizte. 5600-ért vettem a küszöböt meg 1600-ért egy kaszni tömítőt. Egy erős nap volt,de jól sikerült,nagyobb fennakadás nélkül.Saját kezünk munkája,de tudom,hogy jó....Tudom,hogy ez meg van csinálva.Volt még több apró foltozni való,az vasárnapra maradt,de megvan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Rugótányér foltozás ,íme. A hátsó telókat ki kell venni és szabad a pálya. Nenem, a caravannal egy kis közdarab van a tányér, és a hossztartó között, az korrodállódik el, maga a rugótányér teljesen ép, ez a közdarab meg úgy néz ki mint egy négyszögletes gúla, és csak kivülről, és hátulról fértem hozzá tank leszedés nélkül: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsa Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Innen. :D Hi! Kicsit lemaradtam az értelmezésnél lehet mert reggel van vagy kitudja ..... Ez a számom segitesz értelmezni: WOL000051T8..... szerintem: Ellesmere Port, Anglia HHMMMMM????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 WOL000051T8..... szerintem: Ellesmere Port, Anglia HHMMMMM????????????? 1996-os évjáratú 5 ajtós F Astra Caravan. Az összeszerelés helye Ellesmere Port, Anglia. Hmm... Angliában is gyártottak balkormányos autókat? Vagy a gyártási helynek és a célországnak semmi köze egymáshoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 1996-os évjáratú 5 ajtós F Astra Caravan. Az összeszerelés helye Ellesmere Port, Anglia. Hmm... Angliában is gyártottak balkormányos autókat? Vagy a gyártási helynek és a célországnak semmi köze egymáshoz? Szerint úgy van ahogy mondod, ott gyártják, és ide szállítják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Enyém is cserekormányos. Luton, Anglia a születési helye. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 1996-os évjáratú 5 ajtós F Astra Caravan. Az összeszerelés helye Ellesmere Port, Anglia. Hmm... Angliában is gyártottak balkormányos autókat? Vagy a gyártási helynek és a célországnak semmi köze egymáshoz? A DTL-em '95: S Szentgotthárd, Magyarország :D A C16NZ donor '93: N Norwich, Anglia Az Isuzu 93': S Szentgotthárd, Magyarország Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 1996-os évjáratú 5 ajtós F Astra Caravan. Az összeszerelés helye Ellesmere Port, Anglia. Hmm... Angliában is gyártottak balkormányos autókat? Vagy a gyártási helynek és a célországnak semmi köze egymáshoz? Véletlenül rossz oldalra tették a kormányt, aztán ha már ilyen lett, elküldték oda ahol jó így :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jürgen Elküldve Augusztus10, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2010 Véletlenül rossz oldalra tették a kormányt, aztán ha már ilyen lett, elküldték oda ahol jó így :D - Főnök, Paddy nagyon be volt tintázva, és fordítva nézte a blueprinteket az első 100 legyártott Astránál... nem gond? - Nem gond, vigyétek őket Kelet-Európába, ott senkit sem érdekel majd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 A DTL-em '95: S Szentgotthárd, Magyarország :wacko: A C16NZ donor '93: N Norwich, Anglia Az Isuzu 93': S Szentgotthárd, Magyarország az enyem antwerpenben keszult :D remelem nem valami reszeg dokkmunkas rakta ossze :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tancos Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Nekem is ott volt vele gond.Az A4-es forma nyomtatvány koccanás nélkül befért.Plusz amikor szétvágtuk,az első ajtó alatt egy fél tubus purhab gombóc figyelt.Szépen legittelte az elődöm és lerücsizte. 5600-ért vettem a küszöböt meg 1600-ért egy kaszni tömítőt. Egy erős nap volt,de jól sikerült,nagyobb fennakadás nélkül.Saját kezünk munkája,de tudom,hogy jó....Tudom,hogy ez meg van csinálva.Volt még több apró foltozni való,az vasárnapra maradt,de megvan. :wacko: A 10 cm-es darab miatt érdemes az egészet kicserélni, vagy az a kasznitőmitőt vegyek, amúgy az micsoda, a "púrhab egyik fajtálya" :D)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 A 10 cm-es darab miatt érdemes az egészet kicserélni, vagy az a kasznitőmitőt vegyek, amúgy az micsoda, a "púrhab egyik fajtálya" :D)) Sziloplaszt! De nem az ecetsavas, hanem a festhető verzió: pl ez: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 A 10 cm-es darab miatt érdemes az egészet kicserélni, vagy az a kasznitőmitőt vegyek, amúgy az micsoda, a "púrhab egyik fajtálya" :wacko:)) Ha annyira nincs szétesve,érdemes kivágni,befoltozni.Nekem muszáj volt a csere,mert az egész alja megszűnt az él mellett... :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus11, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2010 Ha annyira nincs szétesve,érdemes kivágni,befoltozni.Nekem muszáj volt a csere,mert az egész alja megszűnt az él mellett... :D :wacko: :wacko: Nem érdemes, ha egy helyen átütötte a rozsda, akkor az egész küszöb belső fele rozsdás, a foltozás csak időhúzás. Én is foltoztam egy lyukat, majd szólok meddíg bírja. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts