webshark Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Kikapod a pótkereket és a hátfalon van 2 db 8-as anyával rögzítve. (13-as csőkulcs vagy krova) kb. a doboz két szélén Megrángattam picit és dőlt a por kosz száraz sár a földre. Köszönöm. Mindkét kocsinál kaptak a dobbelsők egy kis bitument, előtte nem teljesen, de a laza részeket rozsdát lepuceráltam, passziváltam RO-55el (így utólag nem kellett volna egy réteg rozsdagátló alapozó alá? ), aztán fújás. A TANKOLÓCSŐ üregébe nem mertem, pedig lehet hogy húznám vele az időt. Prevent hígfo(lyó)s alvázvédő, ami szar benne hogy jól megfolyik, ami jó, hogy szép sötét színe van, ha már megkötött akkor is ragadós picit. Hülyeségből egy másik festhető fényezhető alvázvédőből fújtam picit az én kocsimnál tankra- szép szürke színe van, lesz egy két pont ahol adok n neki belőle, pl. pont ahol a lökösnél picit megindult, vagy a csomitartó pilácsnál a lyukak ugye kirohadtak szépen. Házilag mit lehet a küszöbüregekbe nyomni? Az alvázvédő elvielg sok helyre nem folyhat/kerülhet oda. pl fék, teló, egyéb mozgó alkatrészek, gumi. A tankcső az nem gáz, ha kap belőle? Biztos jó dolog, de eddíg nekem egyszer volt olyan esetem akkor hiányzott. Onos eső esett, normál körülmények között nem is ültem volna kocsiba, a buszok sem jártak, de mindenképpen mennem kellett. Kiáltam az utcára, elkezdem törölni, 10 méter után megállt a lapát. Kiszállok, jégoldó, fél perc alatt megint ráfagyott. Nyomattam folyamatosan a téli ablakmosót, az utca végére kifogyott. Félreállatam utántölteni, azzal kihúztam addíg amig meleg lett a kocsi aztán már nem volt gond. Persze ez extrém eset volt a két év alatt egyszer. Reggeli sport volt a kiscsajjal ablakot vakarni, aztán 200 méter után megáll rongy töröl, mert a -5 fokban a -20 as és a -35 ös ablakmosó is ráfagyott és ugye a lecsorgóból a gumikéder mellett a pollen is kapott belőle. Így volt szép pára. Soha nem mertem fújatni a szélvédőt. Sebaj idén ez is rendbe lesz rak(at)va. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Megrángattam picit és dőlt a por kosz száraz sár a földre. Köszönöm. Mindkét kocsinál kaptak a dobbelsők egy kis bitument, előtte nem teljesen, de a laza részeket rozsdát lepuceráltam, passziváltam RO-55el (így utólag nem kellett volna egy réteg rozsdagátló alapozó alá? ), aztán fújás. A TANKOLÓCSŐ üregébe nem mertem, pedig lehet hogy húznám vele az időt. Prevent hígfo(lyó)s alvázvédő, ami szar benne hogy jól megfolyik, ami jó, hogy szép sötét színe van, ha már megkötött akkor is ragadós picit. Hülyeségből egy másik festhető fényezhető alvázvédőből fújtam picit az én kocsimnál tankra- szép szürke színe van, lesz egy két pont ahol adok n neki belőle, pl. pont ahol a lökösnél picit megindult, vagy a csomitartó pilácsnál a lyukak ugye kirohadtak szépen. Házilag mit lehet a küszöbüregekbe nyomni? Az alvázvédő elvielg sok helyre nem folyhat/kerülhet oda. pl fék, teló, egyéb mozgó alkatrészek, gumi. A tankcső az nem gáz ha kap belőle? Üregelő sprét. Van neki hosszú csöve, az oldalán fújja ki a trutyit, ahogy húzod kifele az üregből. Pölö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Üregelő sprét. Van neki hosszú csöve, az oldalán fújja ki a trutyit, ahogy húzod kifele az üregből. Pölö. Köszi ! bárki ajánlhat linkelhet jó alvázvédőt, alapozót, üregelősprayt, passziválót. Tudom van gugli, de személyes tapasztalat az jobb és néha több szem és agy többet lát/tud. A másik amire vadászok valami tapasz vagy gitt netán primer alapozó amit rozsdás széteső küszöb megmentésére akarok használni, (nincs javítóív, illetve drága és nem az Opelhez kell hanem a majdnem matuzsálem női autóra, ahol van két bazinagy rozzsdahalom, a két hátsó küszöb alsó íve, két 3-5 centis lyuk a sárvédő és a köszöb találkozásánál ...pénzem nyema próbaképpen egy kis RO-55 öt töltöttem a lyukakba fölülről- most ne nézzük hogy mennyi kárt csináltam vele-alul több ponton a laza részeken kifolydogált, igaz rondán alapozót kentem rá, meg tapaszt, hogy ne essen szét teljesen. Ettől függetlenül láttam már jobb állapotban is a kocsit....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július26, 2010 Megoszt Elküldve Július26, 2010 Köszi ! bárki ajánlhat linkelhet jó alvázvédőt, alapozót, üregelősprayt, passziválót. Tudom van gugli, de személyes tapasztalat az jobb és néha több szem és agy többet lát/tud. Nekem a Tivetex extra névre hallgató trutymák vált be. Kár hogy a motorháztetőt fényezés alatt nem lehet bekenni vele :D :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Nekem a Tivetex extra névre hallgató trutymák vált be. Kár hogy a motorháztetőt fényezés alatt nem lehet bekenni vele :D :wacko: Én a Ladánál a küszöbökbe trafó olajat fújtam.Teljesen megfogja a már kicsit pörsenő rozsdát is.Vigyázni kell vele,hogy a fényezett felületre ne menjen,de üregvédelemre kiváló.Tavaly voltam fent a Vasúttörténeti Parkban az Oldtimer Expón.Egy 1967-es Renault 12-es adattábláján az állt,hogy sosem volt karosszéria korrózió javítva rajt.A tulaj évente az őszi tarlón megjáratta a kocsit,lekaparva a retket és utána az egész alját lefújta olajjal.Így konzerválta azt. Én kifúkytam a Ladán a kárpit alatt az ajtók belsejét és az egyéb hozzáférhatő üregeket is. Az astrán nem teszem még,mert vár rá kaszni meló és fényezés,így nem érdemes.De ha ez megvan,szerintem mehet... Kell keresni valakit aki valami gyárban dolgozik,esetleg villamos szakember,ő biztos tud szerezni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Kell keresni valakit aki valami gyárban dolgozik,esetleg villamos szakember,ő biztos tud szerezni... Úgy hívják (és úgy is lehet kapni), hogy Mol Thermol 32 hőközlő olaj :wacko: a raktáramban van is egy 10 literes kannával.. :wacko: :wacko: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Úgy hívják (és úgy is lehet kapni), hogy Mol Thermol 32 hőközlő olaj :D a raktáramban van is egy 10 literes kannával.. :D :wacko: :wacko: Annak a cuccnak hordó baja van :D Keveset hordó belőle :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Annak a cuccnak hordó baja van :wacko: Keveset hordó belőle :D Az is volt :D csak elfogyott a 2x200 literes kiszerelés :wacko: hirtelen meg csak ilyen volt gyorsban :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Július27, 2010 Megoszt Elküldve Július27, 2010 Úgy hívják (és úgy is lehet kapni), hogy Mol Thermol 32 hőközlő olaj :wacko: a raktáramban van is egy 10 literes kannával.. :wacko: :wacko: :D Nekem 5l csak úgy kapódott ingyé'.Az egész csacsit kifújtam,alvázastul,mindenestől 7 dl-ből. Jó lesz az Astrához is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imania Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Sziasztok! Az beige színű sedan F Astrám első két ajtaja rozsdásodik, a vezető felőlit egy kicsit sikerült is meghajlítani, amikor kiálltam illetve próbáltam kiállni - a téglából épített - garázsból félig nyitott ajtóval. Közben a gyereket figyeltem az udvaron, nehogy elém, illetve mögém szaladjon, ezért elfelejtettem behajtani. Tudom én voltam a b@rom, de ez már így sikerült. Az üveg azóta nehezen jár, néha kiszállva kézzel kell fognom, hogy a helyére menjen, mert máskülönben kicsúszik a sínjéből. Télen be is fagyott az üveg. Tud valaki Debrecenben vagy környékén jó bontót ajánlani, ahol szétnézhetnék ajtó ügyben? Milyen árra számíthatok? Köszönöm a válaszokat. Üdv, István Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve Július28, 2010 Megoszt Elküldve Július28, 2010 Sziasztok! Az beige színű sedan F Astrám első két ajtaja rozsdásodik, a vezető felőlit egy kicsit sikerült is meghajlítani, amikor kiálltam illetve próbáltam kiállni - a téglából épített - garázsból félig nyitott ajtóval. Közben a gyereket figyeltem az udvaron, nehogy elém, illetve mögém szaladjon, ezért elfelejtettem behajtani. Tudom én voltam a b@rom, de ez már így sikerült. Az üveg azóta nehezen jár, néha kiszállva kézzel kell fognom, hogy a helyére menjen, mert máskülönben kicsúszik a sínjéből. Télen be is fagyott az üveg. Tud valaki Debrecenben vagy környékén jó bontót ajánlani, ahol szétnézhetnék ajtó ügyben? Milyen árra számíthatok? Köszönöm a válaszokat. Üdv, István http://debrecenibonto.co.cc/ Nagyon sok Astrájuk van, érdemes ide ellátogatnod! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imania Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Szia! Köszönöm, megnézem. Üdv, István Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Ezt az olaj trükköt már valahol olvastam. A kombiknál a benyatankokat úgy kellene felrakni, hogy a tetejét jó sok zsírral vagy olajjal (de hallottam már rücsit, alapozót, alapozó+ korrózióvédő lakk kombót ) lekezelik. Pont a Karavánoknál a tank fölülről szokott rohadni. Na itt egy pár rozsdás kép, van a lökös alatti üregről, a tankoló cső üregéről, a pótkerék alsó lemezéről. Tegnap kínomban a tartót a rozsdás pontokon RO55, Koralkiddal kezeltem. A vakarás az kimaradt, gondoltam majd legközelebb, addig legalább nem terjed tovább. http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=198518&am...47902&sort= http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=198518&am...47906&sort= Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Ezt az olaj trükköt már valahol olvastam. A kombiknál a benyatankokat úgy kellene felrakni, hogy a tetejét jó sok zsírral vagy olajjal (de hallottam már rücsit, alapozót, alapozó+ korrózióvédő lakk kombót ) lekezelik. Pont a Karavánoknál a tank fölülről szokott rohadni. Na itt egy pár rozsdás kép, van a lökös alatti üregről, a tankoló cső üregéről, a pótkerék alsó lemezéről. Tegnap kínomban a tartót a rozsdás pontokon RO55, Koralkiddal kezeltem. A vakarás az kimaradt, gondoltam majd legközelebb, addig legalább nem terjed tovább. De végülis nem olyan nagy munka levenni a tankot, és lekezelni. Kikötöd a pumpát , szintjelzőt, lekötsz 3 csövet, meg két csavar a pántnál. Nincs fél óra. Szerintem nekem is eszi a rozsda, amikor legutoljára levettem már kezdte kajolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 De végülis nem olyan nagy munka levenni a tankot, és lekezelni. Kikötöd a pumpát , szintjelzőt, lekötsz 3 csövet, meg két csavar a pántnál. Nincs fél óra. Szerintem nekem is eszi a rozsda, amikor legutoljára levettem már kezdte kajolni. Te sem szeretsz unatkozni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Te sem szeretsz unatkozni :D Aha, egyszer levettem amikor behalt a pumpa, egyszer meg amikor visszadugtam a visszamenő csövet. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Én meg ki akartam csavarni a lököst tartó anyákat csavarokat hogy mögötte pucerálhassak, a rozsdát lekefélhessem, alapozó etc stb. Jött az eső, szép lassan csöpögve. Fogtam az ecseteket és most egy kis benyában áznak. A pótkeréktartó jól néz ki, de azért ahol hólyagos volt, ott ráfért volna egy drótkefélés. Valaki már szorgalmas volt és rányomott egy kis epoxit (????) az élek rohadó pontjaira, sőt csíkban végig.Igényes munkának tűnik. A vonóhorgot kitapogattam: egyik oldalon 2 másik oldalon 3 dupla csavar fogja... középen vajon van rögzítés? Mivel rozsdás, ezért már a szemnél marattam, és alapozóval lekentem, de azért folytatni kéne, mert kereszttartó az hámlik és ki tudja mi lehet felette.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Én meg ki akartam csavarni a lököst tartó anyákat csavarokat hogy mögötte pucerálhassak, a rozsdát lekefélhessem, alapozó etc stb. Jött az eső, szép lassan csöpögve. Fogtam az ecseteket és most egy kis benyában áznak. A pótkeréktartó jól néz ki, de azért ahol hólyagos volt, ott ráfért volna egy drótkefélés. Valaki már szorgalmas volt és rányomott egy kis epoxit (????) az élek rohadó pontjaira, sőt csíkban végig.Igényes munkának tűnik. A vonóhorgot kitapogattam: egyik oldalon 2 másik oldalon 3 dupla csavar fogja... középen vajon van rögzítés? Mivel rozsdás, ezért már a szemnél marattam, és alapozóval lekentem, de azért folytatni kéne, mert kereszttartó az hámlik és ki tudja mi lehet felette.... Amikor fel volt emelve a szerelőnél, alaposan végigsasoltam az alját, hát ha tényleg végére akarok járni a rozsdának, akkor mindent le kellene bontani róla, végigkapirgálni , aztán javítani, hegeszteni, alapozó, alvázvédő. Csak ugye nem tök sima, mint az asztal, sok helyre oda sem férni nomálisan, meg van ahol bellülről jön kifele a rozsda, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Minek kell tanksapka + fedél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július29, 2010 Megoszt Elküldve Július29, 2010 Én meg ki akartam csavarni a lököst tartó anyákat csavarokat hogy mögötte pucerálhassak, a rozsdát lekefélhessem, alapozó etc stb. Jött az eső, szép lassan csöpögve. Fogtam az ecseteket és most egy kis benyában áznak. A pótkeréktartó jól néz ki, de azért ahol hólyagos volt, ott ráfért volna egy drótkefélés. Valaki már szorgalmas volt és rányomott egy kis epoxit (????) az élek rohadó pontjaira, sőt csíkban végig.Igényes munkának tűnik. A vonóhorgot kitapogattam: egyik oldalon 2 másik oldalon 3 dupla csavar fogja... középen vajon van rögzítés? Mivel rozsdás, ezért már a szemnél marattam, és alapozóval lekentem, de azért folytatni kéne, mert kereszttartó az hámlik és ki tudja mi lehet felette.... Megnyugtatlak, csinálhatsz, amit akarsz a vonóhoroggal, így is, úgy is rozsdásodni fog. Én tavaly levettem, fémtisztára lenyomattam lamellás flexkoronggal, aztán 2 réteg alapozó, 2 réteg fekete festék, és egy réteg lakk bevonatot nyomtam rá, de már most vannak rajta rozsdafoltok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Megnyugtatlak, csinálhatsz, amit akarsz a vonóhoroggal, így is, úgy is rozsdásodni fog. Én tavaly levettem, fémtisztára lenyomattam lamellás flexkoronggal, aztán 2 réteg alapozó, 2 réteg fekete festék, és egy réteg lakk bevonatot nyomtam rá, de már most vannak rajta rozsdafoltok :wacko: Nekem is úgy rozsdásodik mint az állat...de nem érdekel a dolog. :D Az már úgy marad. Ha megcsinálom akkor úgy járok ahogy leírtad...megint elkezd rozsdásodni. Így még a fáradtságot se veszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Július30, 2010 Megoszt Elküldve Július30, 2010 Megnyugtatlak, csinálhatsz, amit akarsz a vonóhoroggal, így is, úgy is rozsdásodni fog. Én tavaly levettem, fémtisztára lenyomattam lamellás flexkoronggal, aztán 2 réteg alapozó, 2 réteg fekete festék, és egy réteg lakk bevonatot nyomtam rá, de már most vannak rajta rozsdafoltok :D (Volt értelme, mert az egyik rozsdás elemről terjed a másikra, ha érintkeznek -elektrolízis elvén, persze nem torténik meg ha az alvázon van jó védelem, gyenge pont az viszont minden kocsin van. Pl. ahol lejön a festék, alapozó) Nem tettél rá passziválót, primert. :wacko: :wacko: :wacko: :D Rozsagátló volt az alapozó? Na jó én még csak kezdő vagyok ebben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tancos Elküldve Július31, 2010 Megoszt Elküldve Július31, 2010 Sziasztok Tulajdonomban van egy '94- es 14i F astra kombi. A jobb hátsó köszöb sarka kb 10 szélesen és 3 mélyen megedte a rozsda. Jelenleg kivágtam az rozsdás részt. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ötlete, hogyan lehetne a lyukat betömni valamivel. Jelenleg ipari ragasztó szallaggal oldottom meg a lyuk kérdést. Eddigi ötletek: - Púrhabbal kifulyom és a felesleges részt levágom, majd gitt és festék. - Ipari ragasztóval kitöltöm a lyukat. Van valakinem ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július31, 2010 Megoszt Elküldve Július31, 2010 Sziasztok Tulajdonomban van egy '94- es 14i F astra kombi. A jobb hátsó köszöb sarka kb 10 szélesen és 3 mélyen megedte a rozsda. Jelenleg kivágtam az rozsdás részt. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ötlete, hogyan lehetne a lyukat betömni valamivel. Jelenleg ipari ragasztó szallaggal oldottom meg a lyuk kérdést. Eddigi ötletek: - Púrhabbal kifulyom és a felesleges részt levágom, majd gitt és festék. - Ipari ragasztóval kitöltöm a lyukat. Van valakinem ötlete? Egy jó karosszériás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július31, 2010 Megoszt Elküldve Július31, 2010 Sziasztok Tulajdonomban van egy '94- es 14i F astra kombi. A jobb hátsó köszöb sarka kb 10 szélesen és 3 mélyen megedte a rozsda. Jelenleg kivágtam az rozsdás részt. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ötlete, hogyan lehetne a lyukat betömni valamivel. Jelenleg ipari ragasztó szallaggal oldottom meg a lyuk kérdést. Eddigi ötletek: - Púrhabbal kifulyom és a felesleges részt levágom, majd gitt és festék. - Ipari ragasztóval kitöltöm a lyukat. Van valakinem ötlete? Caravan :wacko: Jól értem hogy a fémmel való fém-pótlás nem számít bele a lehetséges megoldásokba? :D A küszöb ugye azért van ott, mert kell. Ha púrhabbal kinyomja az ember, az javításnak nem igazán nevezhető :wacko: Tán be kéne célozni egy lakatost :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts