Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Igazából nem volt előjele csak az tűnt fel hogy szépen ki lett pucolva a kocsi csomagtér is, és másnap tiszta törmelékes volt a kárpit, majd jött a kopogás hátulról minden bukkanónál , elsőre azt hittem csak a kalaptartó vagy az ülés nincs a helyén, Majd jött a meglepetés mikor alaposabban megnéztem a gumi sapka 3- 4 cm -el ki van emelkedve, na bumm.

Így akkor ne közlekedjek vele ?

Hát ha nagyon menni akarsz vele vedd ki a gátlót, több kárt ne csináljon, de nagyon hintaló érzés lesz, és persze nem is nagyon biztonságos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Egy kis bajom volna, mai nap a jobb hátsó lengéscsillapítóm befigyelt a csomagtérbe, mit lehetne vele kezdeni ?

gyorsjavitasnak en korbetekertem a tetejet ducktape-el :D

aztan lenyomtam vele egy pécs-veszpremet, meg meg a varosban egy hetet ^_^

amugy 3000 huf egy bontott torony, azt illik kicserelni -> lakatos

ha kell egy tokeletes allapotu jobbos gatlo hatra szolj! :P

a balosnak eltepte legkulccsal a szerelo a veget ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali

Olajozott/zsírozott már meg valaki tetőablakot? Az enyém marhára szorul és nagyon nyikorog, mikor nyílik meg záródik és gondolom belül a szerkezetben már nincs sok cucc, azért csinálja. Van valami külső megoldás a zsírozásra, vagy muszáj kivenni az autóból és úgy szétszedni? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

gyorsjavitasnak en korbetekertem a tetejet ducktape-el :D

aztan lenyomtam vele egy pécs-veszpremet, meg meg a varosban egy hetet :)

amugy 3000 huf egy bontott torony, azt illik kicserelni -> lakatos

ha kell egy tokeletes allapotu jobbos gatlo hatra szolj! B)

a balosnak eltepte legkulccsal a szerelo a veget B)

Ragasztószalaggal rögzített lengéscsillapító javításnak minősül? <_< Még ha gyors is... -_-

Ha már lengéscsillapítót vesz valaki akkor meg párban vegyen má' :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ragasztószalaggal rögzített lengéscsillapító javításnak minősül? <_< Még ha gyors is... -_-

Ha már lengéscsillapítót vesz valaki akkor meg párban vegyen má' :rolleyes:

na jo akkor nem javitas hanem ideiglenes megoldas a lengescsillapito ugralasara....

amugy jo uton teljesen jo volt ugy :-).

a lengescsillapito meg jo lehet barmire is (pl kutyat dobalni :-))

Link to comment
Megosztás:

Utolért engem is az F astra betegség, a korrózió a tanksapkafedél környékén. Azt mondta a lakatos, hogy vegyek hozzá hátra dobbetétet. Elvileg ilyesmit nem lehet kapni, vagy tévedek? Esetleg van másfajta megoldás a korrózió megelőzésére azon kívül hogy két-háromévente lakatoshoz viszem?

Link to comment
Megosztás:

Utolért engem is az F astra betegség, a korrózió a tanksapkafedél környékén. Azt mondta a lakatos, hogy vegyek hozzá hátra dobbetétet. Elvileg ilyesmit nem lehet kapni, vagy tévedek? Esetleg van másfajta megoldás a korrózió megelőzésére azon kívül hogy két-háromévente lakatoshoz viszem?

muanyag dobbetetet lehet venni 3-4k huf/db, van az osszes kisebb-nagyobb autosboltban.

en most vagyok tul egy teljes jobb hatso sarok felujitason, nekem a sarvedo iv is kilyukadt, az is cserelve lett, illetve vele egyutt a sarvedo is....

amugy ha meg nem lyukadt at csak feluleti rozsda van akkor le kell femtisztara drotkorongozni, savas alapozoval lekenni, lenyomni rucsivel, aztan mehet ra egy reteg festek igeny szerint. ha normalisan vannak megcsinalva a folyamatok es a hibak idoben javitva vannak sokaig jo lesz a cucc.

a muanyag dobbetettel annyi baj van hogy nem nagyon lehet ugy feltenni hogy ne sikalja folyamatosan a kasznit, ahol meg ez tortenik ott fennalla veszelye annak hogy megint nekiindul a korrozio.

en is vettem hatra egy part, per pill most agyalok azon hogyan lehetne a legjobb modszerrel rogziteni...

alapvetoen egyreszt a sarvedo lemez pereme tarja, illetve a doblemezbe furt lemezcsavarok...

na ez a doblemezbe furt lemezcsavar az ami meg engem zavar, nem latok ra garanciat hogy ne kezdje ki a beszivargo sole a rogzitesi pontot.

olyan otleteim vannak hogy pl gumigyurut illesztenek az elotte lekezelt/festett furatba, majd ebbe rogzitenem patenttel a muanyag doblemezt.

vagy vmi hasonlo, meg nem erett meg teljesen az elgondolas...

Link to comment
Megosztás:

Lemezcsavar? doblemezbe? :rolleyes:

Nekem úgy volt fent, hogy a kasztni aljára fúrtam egy lyukat, pont ott van egy merevítés féleség azt lefestettem, bekentem gépzsírral és egy patenttel a kasztnihoz fogattam a betétet, aztán még a hátsó lököshoz, sima csavarral is hozzá fogattam. Nem esett le és nem mozgott semmit. <_<

Link to comment
Megosztás:

Utolért engem is az F astra betegség, a korrózió a tanksapkafedél környékén. Azt mondta a lakatos, hogy vegyek hozzá hátra dobbetétet. Elvileg ilyesmit nem lehet kapni, vagy tévedek? Esetleg van másfajta megoldás a korrózió megelőzésére azon kívül hogy két-háromévente lakatoshoz viszem?

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Fo...mp;cMegnNr=5068

Link to comment
Megosztás:

Lemezcsavar? doblemezbe? :rolleyes:

Nekem úgy volt fent, hogy a kasztni aljára fúrtam egy lyukat, pont ott van egy merevítés féleség azt lefestettem, bekentem gépzsírral és egy patenttel a kasztnihoz fogattam a betétet, aztán még a hátsó lököshoz, sima csavarral is hozzá fogattam. Nem esett le és nem mozgott semmit. <_<

biztatoan hangzik...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a linkelést, amit kiad dobbetétet, azt egyaránt írja ötajtóshoz és háromajtóshoz is.

De ahogy elnézem, akkor téves az az infó, hogy a háromajtóshoz nem létezik hátra dobbetét?

jo kerdes, elsore azt mondanam hogy olyan oriasi kulonbseg nem lehet a dobokat illetoen...

Link to comment
Megosztás:

Most melyik? :rolleyes: -_- Az első a helyes, a második téves. :D Hátulra hogyne létezne. Alap dolog. <_<

Szerintem az elsőre gondolt, és szerintem nem létezik. Egy-két kocsin láttam még csak, asszem pölö egy Galaxy-n. De a régi gazdi sem tudott róla, csak nézegettem és kiszúrtam az üvegen az alig látható szálakat. :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem az elsőre gondolt, és szerintem nem létezik. Egy-két kocsin láttam még csak, asszem pölö egy Galaxy-n. De a régi gazdi sem tudott róla, csak nézegettem és kiszúrtam az üvegen az alig látható szálakat. :rolleyes:

Jaja, Fordokban van ilyen pl. <_<

Link to comment
Megosztás:

Jaja, Fordokban van ilyen pl. :rolleyes:

Biztos jó dolog, de eddíg nekem egyszer volt olyan esetem akkor hiányzott. Onos eső esett, normál körülmények között nem is ültem volna kocsiba, a buszok sem jártak, de mindenképpen mennem kellett. Kiáltam az utcára, elkezdem törölni, 10 méter után megállt a lapát. Kiszállok, jégoldó, fél perc alatt megint ráfagyott. Nyomattam folyamatosan a téli ablakmosót, az utca végére kifogyott. Félreállatam utántölteni, azzal kihúztam addíg amig meleg lett a kocsi aztán már nem volt gond. Persze ez extrém eset volt a két év alatt egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Hali

Olajozott/zsírozott már meg valaki tetőablakot? Az enyém marhára szorul és nagyon nyikorog, mikor nyílik meg záródik és gondolom belül a szerkezetben már nincs sok cucc, azért csinálja. Van valami külső megoldás a zsírozásra, vagy muszáj kivenni az autóból és úgy szétszedni? :rolleyes:

Én eddig csak a nyitott állapotban látható síneket zsíroztam finoman. Nem jár már az enyém sem könnyen, de még nem mertem jobban szétbontani.

Link to comment
Megosztás:

Lincoln echo 3 kérdez megint:

a hátsó lököst mi tartja a helyén a sárvédő íveknál lévő 2-2 db csavaron kívül? Hol kell még bontani, vagy csak ki kell pattintani valaHOGY?

Carvaan a kísérleti alany.

Kikapod a pótkereket és a hátfalon van 2 db 8-as anyával rögzítve. (13-as csőkulcs vagy krova) kb. a doboz két szélén

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.