Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

A festés ezt kibirja. De óvatosan kell bánni vele. És nem lesz teljesen jó. Minimális huplik maradhatnak.

Oké köszi csak mondom érdeklődök mert hétvégén a karosszériás itt polgáron elérhetetlen. :rolleyes: :D Amúgy senki ne álljon kocsma és szórakozó hely élé illetve parkolójába! ;) :D

Link to comment
Megosztás:

Ne törődj vele.

Sajnos az ilyen munkák drágák. Ezért is látni sokszor olcsó megoldásokat. A múltkor az egyik nagyáruház parkolójában láttam fehér astrát, ahol a sárvédőívek és az üa. betöltő alatt fehér szigetelőszag szerű izével volt beragasztva, ezzel tökéletesen elfedve a kasztni szó szerinti hiányosságait. Lehet hogy dekoros cégtől lehet kapni a kocsi színével tökéletesen egyező öntapadós fóliát és az esztétikai hibák IDEIGLENES elfedésére talán elegendő (amíg a páciens pénzt gyűjt a javításra, ha egyáltalán ki akarja javítani).

47826-20100613-D5W4Rd.jpg

:D

Gondolom ha megnyúlt a lemez, akkor maradnak benne huplik. Én nekiesnék gumikalapáccsal bellülről. Ezért jó a Suzuki, ujjal kinyomod a horpadást. ^_^

Csak ha kicsit erősebben nyomod meg akkor átjön rajta az ujjad :P :P ;) Amúgy én az ilyeneket nem kalapálni szoktam, hanem egy műanyag görgővel (kicsórtam fater tapétázó készletéből :D ) addig simogatom amíg ki nem jön. Kisebbeknél be szokott jönni. Ami horpadás meg van az autómon, az az a kupac ami nem jött ki vele ;)

Link to comment
Megosztás:

Csak ha kicsit erősebben nyomod meg akkor átjön rajta az ujjad :D :D :P Amúgy én az ilyeneket nem kalapálni szoktam, hanem egy műanyag görgővel (kicsórtam fater tapétázó készletéből ;) ) addig simogatom amíg ki nem jön. Kisebbeknél be szokott jönni. Ami horpadás meg van az autómon, az az a kupac ami nem jött ki vele ^_^

Mi egy VW Polon egyeszer WC-pumpával húztunk ki egy horpadást: vizesen rácuppantottuk, és jól megránt... tök jól kijött a horpadás, csak az sík felületen volt, nem ilyen íves helyen ;)

Link to comment
Megosztás:

Általában ami kívül 3 centi, az bellül 23, és ugye ahogy te is írtad, fényezés nélkül. Ha kívül az látszik, hogy kicsit hólyagos a tankbeömlő körül a fényezés, akkor lehet hogy már a belső dob is kuka.

Nekem úgy néz ki a dolog, hogy -talán hiba VOLT- mosás közben kiszedegettem a lazának tűnő részeket. Koszt, alvázvédőt, és szép centis rozsdás darabokat a tankoló gumit tartó henger tetejéről. Kívül nem rohad, nem hólyagos, a tankfedél az ugye törött és ragasztva van. összesen kb egy fül hiányzik.

A sárvédő ív az ép, a többi részen is épnek tűnik, kivétel a pótkerék-tartó alulról, na az szépen rozsdás. Van egy hólyag az egyik hátsó ív lécén belül, de azt lehet kezelni még, volt 2 rohadó pont az ajtók felső gumizása(olyan durva anyag az) mellett- ezeket lecsiszoltam és csak passzívátor, tömény rozsdagátló alapozó használatával megfogtam. Egyik nap még az új (2 éves ) tank tetejét is megverettem, jött rendesen róla le a kosz.

Azt kell mondanom az alvázvédő ami rajta van, a legtöbb helyen stabilnak tűnik. Kapirgáltam is. Egy gumidugónál nem az de ott lehúztam az egész lazát.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek, egy jó műanyagos át tudja alakítani a GSi küszöböket 5 ajtósra?

Ember és nem tőlem kérded? :D Elmondom neked hogy TELJESEN EGY FORMA. a hossza. A végéből a fix részt ki kell vágni az ajtón lévő lécből le kell vágni és hozzá toldani a fix részből kivágotthoz és kész. ERGO rátehető. Még hülye műanyagossal is. Hozd át meg csinálom. De hogy hogy gsi design-ben utazol?

Link to comment
Megosztás:

http://www.horpadasmechanika.hu/?gclid=CID...CFQsJ3wod-3cG6g

Itt nézz körül! Igazán jó videók vannak az ilyesmi sérülések javításáról. :D

Azt mondják írják ők. Hogy ha a javítás közben meg sértik a fényezést lepattan, megreped. Akkor ők azt automatikusan javítják. Ingyé. Ha az elején azt mondják h persze hiba nélkül kijön közbe mégse akkor az az ő saruk. Sztem ez így van rendjén.

Link to comment
Megosztás:

Ember és nem tőlem kérded? :D Elmondom neked hogy TELJESEN EGY FORMA. a hossza. A végéből a fix részt ki kell vágni az ajtón lévő lécből le kell vágni és hozzá toldani a fix részből kivágotthoz és kész. ERGO rátehető. Még hülye műanyagossal is. Hozd át meg csinálom. De hogy hogy gsi design-ben utazol?

Pont erre ergondoltam én is.

Mert ez nagyon tetszik nekem...

Te meg felcsaptál műanygosnak? ^_^

Majd megdumáljuk, most megyek majd le balcsira, ha visszajöttem akkor megbeszélünk valami időpontot.

Link to comment
Megosztás:

94' előtti, de lövésem nincs. Csak a munkahelyemtől pár utcányira láttam meg amikor kajálni mentünk, aztán lekaptam. Profi lakatos munka :D ^_^

Hát nekem a tavalyi élmény jutott eszembe, öreg kb 40 éves Fiat (amiről a ladát mintázták a ruszkik) érvényes friss műszakis matricával.

Alján a küszöbökön akkora lyukak voltak, hogy a patkányok fészket rakhattak volna alul a padlóban. Szépen le volt mind sorjázva.

Link to comment
Megosztás:

lehetetlen kuldetesbe kezdtem, a tankajto zar nyomorudjat szeretnem kicserelni rozsdamentesre....

probalkoztatok mar ilyesmivel?

ahogy neztem a motor resz az hegesztett muanyag, nem bonthato....

a femrudat vhogy ki lehetne huzni a muanyagbol amit mozgat a motor?

Szerintem nem. Még csak levágást-hegesztést sem merem mondani, mert megolvadna a motor. Én az enyémet lecsiszoltam, és lefestettem, vissza nem raktam, mert még kasztnizni kell a környéket.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem. Még csak levágást-hegesztést sem merem mondani, mert megolvadna a motor. Én az enyémet lecsiszoltam, és lefestettem, vissza nem raktam, mert még kasztnizni kell a környéket.

na ja

arra is gondoltam hogy keverek be mugyantat es belemartogatom mint a gyertyat :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.