Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Te is szedhetnál Ripedont.....meg az aláírásodnál szereplő helymegejelölést bámultam.

Nem sok az egy kicsit???????????????????Azér' már komplett motort is lehet venni, C14NZ-t...aztat ne kérdezd, hogy milyen lehet 50ért de azért a 3 centi rozsdáért, na mégis.

Ott a tartófüleknél már semmi sem fog maradni a végén.

Mi a fenntartó kezelés....alapozó+ bobi ??????

hátsó dobbetétre én is nézek egy árat

Nem tudom mi az a ripedon, azt se tudom mit néztél az aláírásomon, de nem is érdekel! Had tájékoztassalak egy kicsit arról, hogy mit értek én 50 ezer alatt!!! Megkérdőjelezném azt a 3 centi rozsdát, ha 5 deka hullott az öledbe és alul is átüt.....Először is szét kell szedni a kocsit apró darabokba (persze most a hátuljáról beszélek) Miután megvan, jön a vágás....Nagy terjedelembe kell vágni és addig amíg egészséges lemezhez nem érünk..mert ugye vágni kell....Aztán jön a lakatolás...új elemekkel(előtte lekezelni), mert ilyenbe nem érdemes bontottat választani, mert előfordulhat hogy 1 éven belül kivetkőzik az is! Normálisan kihegeszteni, úgy hogy a fényezőnek ne kelljen 2 kiló kittet rásározni. (Öcsibácsi javítsd kérlek ha valamit a lakatolásnál kifelejtettem) Aztán jön a fényező aki mindezt megcsiszolja, kittel alakít egy gyári formát, Füllerel lealapozza, majd azt is megcsiszolja....Utána maszkol órákon keresztül, és szenved azon hogy valahogy kisakkoza a 16 éves színt!!! (mert ugye utána a kuncsaft jártatja a pofikáját, hogy színeltérés van) Eszébe sem jut hogy az tegnapi festés, az autót meg 94-be mázolták! Mindezért 50 ezer sok? Szerintem ennél barátibb árat nem kapsz sehol...Ezt bátran kijelentem! Persze el lehet menni a Tescoba lehet venni festéket, lehet kapargatni, és ismételni mindezt félévente.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A Caravánom mosása közben nőgyógyászt játszottam, felnyúltam az üregekbe. Ne röhögjetek, kegyetlen sok sarat kapirgáltam elő.

A jobb hátsónál, a tanknyílás körül ért a meglepetés, felülről kb 5 deka rozsda potyogott le.Alul sem jobb a helyzet átüt a rozsda körben. Oda nem jutott már az alvázvédőből.

Vajon mennyiért lakatolják ki ezt az elemet? Vagy bontó és átlakkoztat azonos színűre? (Az egyszer tuti, hogy a tank lejön, csővel együtt- és akkor az alját is kicsit meg kell csinálni....hátsó ajtón is akad pár lyuk rejtve)

ne mán, spórolnom kell hogy meglegyen minden (vezérlés + szimmeringek, fölmerült, hogy picit hengerfejes.....pöfög hátul.....ennyi kondenzvíz nincs!!!! de akkor vissza is dolgozna a kipuff...)

Nahát van akinek rohad a tankbeömlő? :rolleyes: ;)

369101.jpg

Amikor vettem le atankot akkor takarítottam ki , 2-3 kiló föld potyogott ki onnan, utánna nem volt mibe beletekerni a tanksapkaajtót tartó csavarokat. Igen nehezen szánom rá magam, hogy nekiessek, de még a nyáron jó lenne. Dobbetétet most kérdeztem meg egy csókától, valami boltban melózik, onnan hozza-szerzi az alkatrészt állítólag tök olcsón, 74Ah-ás akkura pölö 17-et mondott.

Link to comment
Megosztás:

Nahát van akinek rohad a tankbeömlő? ;) :D

http://kep.psharing.com/369101.jpg

Amikor vettem le atankot akkor takarítottam ki , 2-3 kiló föld potyogott ki onnan, utánna nem volt mibe beletekerni a tanksapkaajtót tartó csavarokat. Igen nehezen szánom rá magam, hogy nekiessek, de még a nyáron jó lenne. Dobbetétet most kérdeztem meg egy csókától, valami boltban melózik, onnan hozza-szerzi az alkatrészt állítólag tök olcsón, 74Ah-ás akkura pölö 17-et mondott.

17ezer?? :D :rolleyes: Az tényleg nem drága.....

Link to comment
Megosztás:

Alex, egyetértek veled.

Annyit tennék hozzá, mint Zotya cartárs képe is igazolja, hogy a felszíni rozsda, csak a jéghegy csúcsa.

Ne akard megtudni, mi van lejjebb. ;)

A lakatolás-fényezés, csak akkor éri meg, ha az egész autó rendesen meg van csinálva...

Nem azért, de a sajátomnak se állok neki. Hetekig nélkülözni kellene a gépet. Sajna eltudom nézegetni így is. Meg a lóvé is másra kell. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Alex, egyetértek veled.

Annyit tennék hozzá, mint Zotya cartárs képe is igazolja, hogy a felszíni rozsda, csak a jéghegy csúcsa.

Ne akard megtudni, mi van lejjebb. :D

A lakatolás-fényezés, csak akkor éri meg, ha az egész autó rendesen meg van csinálva...

Nem azért, de a sajátomnak se állok neki. Hetekig nélkülözni kellene a gépet. Sajna eltudom nézegetni így is. Meg a lóvé is másra kell. :rolleyes:

Ez úgy műkszik, hogy van egy centi átmérőjű felhólyagzás a küszöbön, lecsiszolod fémig, van egy tűhegynyi lyuk befele, kiflexelsz egy 3X3-as négyzetet benyúlsz, és ameddíg elérsz csak rozsda van. ;)

Link to comment
Megosztás:

Te is szedhetnál Ripedont.....meg az aláírásodnál szereplő helymegejelölést bámultam.

Nem sok az egy kicsit???????????????????Azér' már komplett motort is lehet venni, C14NZ-t...aztat ne kérdezd, hogy milyen lehet 50ért de azért a 3 centi rozsdáért, na mégis.

Visit My Website nekem ez 90e be volt komplett sávédő és küszöbcsere fényezés nélkül csak alalpozózva.

Link to comment
Megosztás:

Nem sok az egy kicsit???????????????????Azér' már komplett motort is lehet venni, C14NZ-t...aztat ne kérdezd, hogy milyen lehet 50ért de azért a 3 centi rozsdáért, na mégis.

Visit My Website nekem ez 90e be volt komplett sávédő és küszöbcsere fényezés nélkül csak alalpozózva.

Általában ami kívül 3 centi, az bellül 23, és ugye ahogy te is írtad, fényezés nélkül. Ha kívül az látszik, hogy kicsit hólyagos a tankbeömlő körül a fényezés, akkor lehet hogy már a belső dob is kuka.

Link to comment
Megosztás:

Általában ami kívül 3 centi, az bellül 23, és ugye ahogy te is írtad, fényezés nélkül. Ha kívül az látszik, hogy kicsit hólyagos a tankbeömlő körül a fényezés, akkor lehet hogy már a belső dob is kuka.

Nekem nem volt alatta a csőfogadó dob.Elmúlt.A gyári hegesztésig megette a retek.Újra kellett csinálni mindent alatta.Okádék meló volt.Nehéz hozzá férni,ráadásul a tankbeöntő javító elem is egy kalap kaka volt.Sehol nem illeszkedett,a tank ajtajának felfogató fülei sem a helyükön voltak.

Áhh

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem volt alatta a csőfogadó dob.Elmúlt.A gyári hegesztésig megette a retek.Újra kellett csinálni mindent alatta.Okádék meló volt.Nehéz hozzá férni,ráadásul a tankbeöntő javító elem is egy kalap kaka volt.Sehol nem illeszkedett,a tank ajtajának felfogató fülei sem a helyükön voltak.

Áhh

Nekem tank ajtajának a felfogatása eltünt amikor letakarítottam a sarat. Most a cső gumitorkolata fogja az ajtót. Próbálom úgy megoldani, hogy ne kelljen negyedet cserélni, az még nagy falat nekem. Kivülről cserélem az ajtónyílást javítóelemmel, a belső dobot meg szerintem megfoltozom vagy allulról, vagy a csomagtartó felől, de ahhoz nyílást kell vágnom rajta.

Link to comment
Megosztás:

Nekem tank ajtajának a felfogatása eltünt amikor letakarítottam a sarat. Most a cső gumitorkolata fogja az ajtót. Próbálom úgy megoldani, hogy ne kelljen negyedet cserélni, az még nagy falat nekem. Kivülről cserélem az ajtónyílást javítóelemmel, a belső dobot meg szerintem megfoltozom vagy allulról, vagy a csomagtartó felől, de ahhoz nyílást kell vágnom rajta.

Utána meg befoltozod és kap 1 kis festéket, a kárpit meg eltakarja.

Link to comment
Megosztás:

Azért vegyél egy nagy levegőt, és számolj 10-ig mielőtt nekilátsz. És semmi anyázás, meg B+, ha találsz valamit. :D

Ha találok valamit, ha nem, akkor sem lesz pénzem többre mint amit leírtam tegnap ;) Úgy állok neki hogy ha hagyom úgy ahogy van, az a legrosszabb, annál csak jobb lehet bármit csinálok :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Köszi :D :P

webshark cartárs mégis sokallja az 50-et fényezéssel együtt......Inkább vesz egy C14NZ-t :D :D :D

Arra mondjuk kíváncsi vagyok hogy milyen tekknológijával tömi be egy c14nz blokkal a lyukat a sárvédőn :D :D

Beázik a tető... mennyi lenne a tetőfedő? 120 ezer? az nagyon drága abból LCD TV-t is lehet kapni... :rolleyes: ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mi az a ripedon, azt se tudom mit néztél az aláírásomon, de nem is érdekel! Had tájékoztassalak egy kicsit arról, hogy mit értek én 50 ezer alatt!!! Megkérdőjelezném azt a 3 centi rozsdát, ha 5 deka hullott az öledbe és alul is átüt.....Először is szét kell szedni a kocsit apró darabokba (persze most a hátuljáról beszélek) Miután megvan, jön a vágás....Nagy terjedelembe kell vágni és addig amíg egészséges lemezhez nem érünk..mert ugye vágni kell....Aztán jön a lakatolás...új elemekkel(előtte lekezelni), mert ilyenbe nem érdemes bontottat választani, mert előfordulhat hogy 1 éven belül kivetkőzik az is! Normálisan kihegeszteni, úgy hogy a fényezőnek ne kelljen 2 kiló kittet rásározni. (Öcsibácsi javítsd kérlek ha valamit a lakatolásnál kifelejtettem) Aztán jön a fényező aki mindezt megcsiszolja, kittel alakít egy gyári formát, Füllerel lealapozza, majd azt is megcsiszolja....Utána maszkol órákon keresztül, és szenved azon hogy valahogy kisakkoza a 16 éves színt!!! (mert ugye utána a kuncsaft jártatja a pofikáját, hogy színeltérés van) Eszébe sem jut hogy az tegnapi festés, az autót meg 94-be mázolták! Mindezért 50 ezer sok? Szerintem ennél barátibb árat nem kapsz sehol...Ezt bátran kijelentem! Persze el lehet menni a Tescoba lehet venni festéket, lehet kapargatni, és ismételni mindezt félévente.... :rolleyes:

Látom komoly flame lett a felvetésemből.

Elnézést kérek, csak megdöbbentem. Azt hittem hogy viccelsz, vagy hogy hülyéskedsz. A diliházat(= elmegyógy. institute) láttam az aláírásodban.

Így azért reális az ötven rugó, a régi szín meg asszem nem olyan lényeges, az is elég, ha eléggé hasonlít és a varrat nem látszik.

Amúgy ez egy kényes pontja a Caravánnak. Kb hány év után rohad ki itt- ha folyatosan kint használod/áll?

LCD TV-t meg nem fogok venni egészen addig míg nem telik rá, meg még jó a régi 62es Samsung és azt nem fogom kidobni!

Az Opel is ezért marad, mert vannak olcsó dolgai, meg azért drágábbak is, de ez kicsit ütött.

Link to comment
Megosztás:

Látom komoly flame lett a felvetésemből.

Elnézést kérek, csak megdöbbentem. Azt hittem hogy viccelsz, vagy hogy hülyéskedsz. A diliházat(= elmegyógy. institute) láttam az aláírásodban.

Így azért reális az ötven rugó, a régi szín meg asszem nem olyan lényeges, az is elég, ha eléggé hasonlít és a varrat nem látszik.

Amúgy ez egy kényes pontja a Caravánnak. Kb hány év után rohad ki itt- ha folyatosan kint használod/áll?

Szerintem a 92-96-os korosztály már mind kirohadt. Legalábbis amit láttam az vagy kasztnizva volt, vagy látszik a hólyagos festés-rozsda. Kivéve persze ha csak szárazon használták, és nem állt a szabad ég alatt sokat. Az a dobbetét azért még belefért volna a költségvetésbe a gyárban. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem tank ajtajának a felfogatása eltünt amikor letakarítottam a sarat. Most a cső gumitorkolata fogja az ajtót. Próbálom úgy megoldani, hogy ne kelljen negyedet cserélni, az még nagy falat nekem. Kivülről cserélem az ajtónyílást javítóelemmel, a belső dobot meg szerintem megfoltozom vagy allulról, vagy a csomagtartó felől, de ahhoz nyílást kell vágnom rajta.

Nem kell ahhoz belül kivágni.A javító elem teljes méretét ki kell vágni,nálunk úgy lett.Akkor hozzá férsz rendesen.Én csináltam karon sablont,amit aztán kivágtam,behajlítottam a helyére.Belül a kárpitot csak azért kellett levenni,hogy a hegesztés ki ne égesse.Szépen körbe lehet hegeszteni alulról.Kerék le,tömlő kifordít a lengőkar alá....

Kicsit szaporátlan,de megoldható.Utána alaposan le kell kezelni kaszni tömítővel meg bonomittal és minden rendben lesz vele.

Link to comment
Megosztás:

Látom komoly flame lett a felvetésemből.

...

Ne törődj vele.

Sajnos az ilyen munkák drágák. Ezért is látni sokszor olcsó megoldásokat. A múltkor az egyik nagyáruház parkolójában láttam fehér astrát, ahol a sárvédőívek és az üa. betöltő alatt fehér szigetelőszag szerű izével volt beragasztva, ezzel tökéletesen elfedve a kasztni szó szerinti hiányosságait. Lehet hogy dekoros cégtől lehet kapni a kocsi színével tökéletesen egyező öntapadós fóliát és az esztétikai hibák IDEIGLENES elfedésére talán elegendő (amíg a páciens pénzt gyűjt a javításra, ha egyáltalán ki akarja javítani).

Link to comment
Megosztás:

Nem kell ahhoz belül kivágni.A javító elem teljes méretét ki kell vágni,nálunk úgy lett.Akkor hozzá férsz rendesen.Én csináltam karon sablont,amit aztán kivágtam,behajlítottam a helyére.Belül a kárpitot csak azért kellett levenni,hogy a hegesztés ki ne égesse.Szépen körbe lehet hegeszteni alulról.Kerék le,tömlő kifordít a lengőkar alá....

Kicsit szaporátlan,de megoldható.Utána alaposan le kell kezelni kaszni tömítővel meg bonomittal és minden rendben lesz vele.

Ja-ja csak ugye nem nagyon van kedvem egész javítóívet felrakni, a külső rész végülis csak a tankbeömlőnél rozsdás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.