Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az F Astra karosszéria minősége kritikán aluli.

Mondhatnám rohadtSZar

1. Csak ,hogy válaszoljak.

2. Ne gyertek a mosással meg a megfelelő kezelésekkel. Ez tipus betegség, illetve gyártás technólogia hiba, szartak rá.

3. Attól még a kedvenc bódém egyike. Most is ezzel nyomom a legsziveseben, de rozsda bajnok a többség.

4. A konkurenciát sikerült ebben legállább lenyomni:)) Még a Ford és a Suzuki is jobb.

Na csá

OK nem megyek a mosással, meg elég régi a hozzászólás de azt hallottam hogy sokat számít hogy egy astrát hol szereltek össze.

Jelenleg 17 éves az astrám, 4 éves kora óta van nálam. Lehet azért nincs rajta SEHOL egyetlen rozsdafolt sem mert hetente , vagy használat után a sárvédőíveket kimosom, és a tankolónyílásnál 5 éves kora óta műanyaggal le van fedve.

Így meg lehet még szép, gyári állapotú, megkímélt egy astra 230000 km-el 17 évesen is :devlish:

Elküldve
OK nem megyek a mosással, meg elég régi a hozzászólás de azt hallottam hogy sokat számít hogy egy astrát hol szereltek össze.

Jelenleg 17 éves az astrám, 4 éves kora óta van nálam. Lehet azért nincs rajta SEHOL egyetlen rozsdafolt sem mert hetente , vagy használat után a sárvédőíveket kimosom, és a tankolónyílásnál 5 éves kora óta műanyaggal le van fedve.

Így meg lehet még szép, gyári állapotú, megkímélt egy astra 230000 km-el 17 évesen is :devlish:

326 ezer km, és az egyetlen rozsdafoltot én tettem rá, egy rozsdás motorháztetővel :lol:

Elküldve
326 ezer km, és az egyetlen rozsdafoltot én tettem rá, egy rozsdás motorháztetővel :devlish:

16 év, 243 ezer kilóméter, és úgy csámcsog rajta, hogy nem bírok nyitott ablaknál aludni. :lol:

Elküldve
OK nem megyek a mosással, meg elég régi a hozzászólás de azt hallottam hogy sokat számít hogy egy astrát hol szereltek össze.

Jelenleg 17 éves az astrám, 4 éves kora óta van nálam. Lehet azért nincs rajta SEHOL egyetlen rozsdafolt sem mert hetente , vagy használat után a sárvédőíveket kimosom, és a tankolónyílásnál 5 éves kora óta műanyaggal le van fedve.

Így meg lehet még szép, gyári állapotú, megkímélt egy astra 230000 km-el 17 évesen is :devlish:

256 ezer km.18 év.Nem kevés,de minden lényeges elemet felzabált a rozsda,amire egy astrán étvágyat kaphat.A tankoló nyílásra nekem is ki kell találnom valamit,mert körülötte újá kellett építenem minden vasat.Eléggé elszart konstrukció,de beláthatjuk,hogy alkatrésznek fogyni kell :lol:

Örülni is lehet a rozsdakupasnak,hiszen tuning nélkül is könnyebb a gyárinál,mert a rozsda súlya ugyebár..... :lol:

Elküldve

96-os Astrának szedte már le vki a külső visszapillantó burkolatát? Tükröt kéne cserélnem és mivel színrefújt, a borítást azt meghagynám. Le kell pattintani vagy belülről jön szét?

Elküldve
96-os Astrának szedte már le vki a külső visszapillantó burkolatát? Tükröt kéne cserélnem és mivel színrefújt, a borítást azt meghagynám. Le kell pattintani vagy belülről jön szét?

Két fog fogja a tükör síkjára merőlegesen, a külső szélétől kb 2centire. Illetve egy karom, ami a talpnál van visszahajtva, tehát be kell hajtani a tükröt. Előbb a két cuccot pattintsd ki. Nyúlj be óvatosan a burkolat alá és feszegesd.

Elküldve
Két fog fogja a tükör síkjára merőlegesen, a külső szélétől kb 2centire. Illetve egy karom, ami a talpnál van visszahajtva, tehát be kell hajtani a tükröt. Előbb a két cuccot pattintsd ki. Nyúlj be óvatosan a burkolat alá és feszegesd.

Köszönöm.

Elküldve
Két fog fogja a tükör síkjára merőlegesen, a külső szélétől kb 2centire. Illetve egy karom, ami a talpnál van visszahajtva, tehát be kell hajtani a tükröt. Előbb a két cuccot pattintsd ki. Nyúlj be óvatosan a burkolat alá és feszegesd.

Szerintem az a legjobb megoldás, ha elösször a tükörlapot feszíted le, akkor már láthatóvá válik 2 db lyuk, amik azokhoz a fülecskékhez vezetnek, amik a burkolatot fogják. Oda benyomod a csavarhuzó hegyét és így már szépen feszgetés nélkül ki tudod akasztani a rögzítőfüleket! :devlish:

Elküldve
Szerintem az a legjobb megoldás, ha elösször a tükörlapot feszíted le, akkor már láthatóvá válik 2 db lyuk, amik azokhoz a fülecskékhez vezetnek, amik a burkolatot fogják. Oda benyomod a csavarhuzó hegyét és így már szépen feszgetés nélkül ki tudod akasztani a rögzítőfüleket! :devlish:

Meglehet, így még nem próbáltam. :lol:

Elküldve
igen az etöl már megszabadultam csak ilyen fura anyag van rajta és arra voltam kiváncsi ha felrakom a másikat szükség szerü e ez az anyag

Szerintem nem, de ha kensz is oda valamit akkor ne szilót, mert az ecetsavas.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.