Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor adva a megoldás. Aki csinálja fényképezzen, aztán mehet a Gyík-be. :)

Nem annyira bonyolult. Nekem is lógott az 1.8-ason. Stift csere nem segített. Az új stiftet bevittem a céghez, a kisöreggel csináltattam néhány tizeddel erősebbet, ajtót lekaptam, feldörzsáraztam a helyét a zsanérokban, majd az ajtóban is. Ajtó vissza......örül :) Nem tartott egy órát az egész / ajtó. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem annyira bonyolult. Nekem is lógott az 1.8-ason. Stift csere nem segített. Az új stiftet bevittem a céghez, a kisöreggel csináltattam néhány tizeddel erősebbet, ajtót lekaptam, feldörzsáraztam a helyét a zsanérokban, majd az ajtóban is. Ajtó vissza......örül :) Nem tartott egy órát az egész / ajtó. :D

Ennyi. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem asszem a határoló kattog. Azt hogy lehet javítani, mert eléggé zavaró, olyan hangja van az ajtónak, mintha szét akarna esni.

Jó neked, te legalább kb tudod, mi kattog.

Nekem egy jó ideje kattog vmi, de már mindent megnéztem, amire gondoltam, télen nem hallottam, most már kezdem hallani.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

A kiszedett gyári stift jó az ajtóhatárolóba rövidrevág és örül. Üdv mindenkinek .

Én kb egy hónapja cseréltm stiftet az ajtókban esztergáltatam 8.5 ös stiftet ajto le 8.4 esel kifúr álítható dörzsár elővesz és kész is van egyes aksis fúrókkal hozzá lehet férni sárvédó leszedés nélkül nekem sikerült. Azért kell álítható dörzsár mert minden esztergályos másnak méri a stiftet Nincs két egyforma sacvas a világon.

Link to comment
Megosztás:

A kiszedett gyári stift jó az ajtóhatárolóba rövidrevág és örül. Üdv mindenkinek .

Én kb egy hónapja cseréltm stiftet az ajtókban esztergáltatam 8.5 ös stiftet ajto le 8.4 esel kifúr álítható dörzsár elővesz és kész is van egyes aksis fúrókkal hozzá lehet férni sárvédó leszedés nélkül nekem sikerült. Azért kell álítható dörzsár mert minden esztergályos másnak méri a stiftet Nincs két egyforma sacvas a világon.

Ezt még dekódolom asszem ha hazamegyek. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem tökre egyértelmű volt a leírás.

SZERINTEM :devlish:

Szeretnék a sárvédőre majd kopoltyút vagy minek nevezik azt, de olyan formában nem találtam más autóról, ahogy nekem kellene. Hallottam egy olyat, hogy van erre való gép, és még csak le se kell venni a sárvédőt, az indexet csak, és olyan formában kivágják vele, peremezéssel együtt, amilyet akarok.

Nem flex stb, hanem vmi sajtolós gép.

Erről tud vki vmit?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem tökre egyértelmű volt a leírás.

SZERINTEM :devlish:

Szeretnék a sárvédőre majd kopoltyút vagy minek nevezik azt, de olyan formában nem találtam más autóról, ahogy nekem kellene. Hallottam egy olyat, hogy van erre való gép, és még csak le se kell venni a sárvédőt, az indexet csak, és olyan formában kivágják vele, peremezéssel együtt, amilyet akarok.

Nem flex stb, hanem vmi sajtolós gép.

Erről tud vki vmit?

Lejött a matrica? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Erről pofázok hogy ha felragasztósat veszel (nem tecsósat) akkor nem kell vágni a sárhányót, nincs él ami elkezd rozsdásodni, nem ver be a trutyí. Úgysem látják, hogy allul nyitott-e.

Tudod miről beszélek egyáltalán? :devlish:

Mindegy is, mert nem ez volt a kérdésem.

Link to comment
Megosztás:

Ami most van neked matricából olyan akarsz igaziból a saját kocsidre, és hallottál egy cégről, aki megvágja, és ki is hajtja a csíkokat nem?

Egy teKKnológijáról hallott amivel sajtolják, és nem vágják a sárvédőt. Csak addig szerintem nem jutott el, hogy egy sajtolás alatt az egész lemez meg fok görbülni, és azon a környéken tutira lepattogzik a fényezés. De különben is, miért akarsz transzporter-szellőzőt rá Novy? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.