pebe Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Ajtókédertől-ajtókéderig 110cm a tetőkárpit, kicsit lelóg az A-oszlopnál, de még itt is kijön 130-cm-ből. Én műbőrt raktam fel rá, mert ehhez jutottam ingyen hozzá, és ha összetapizzák le lehet mosni. A hangsúly inkább a ragasztón van, én becoptam vele Palmafixet (vagy texet?) vettem, szépen ragad büdös is hülyén vigyorogtam mire végeztem vele a pincében. Csak az a bibi , hogy nyáron nagy melegben azokon a helyeken ahol feszül elöl az ívnél, vagy a kapaszkodóknál elengedi a ragastó, és lóg. Pedig hőlégfúvóval melengedtem ahol ívre kel hajtani. Vissza lehet nyomni, ha nincs meleg le sem jön, de gondolom hosszútávon előbb-utóbb gond lesz vele. Nekem másfél doboz fogyott el a caravanra, olyan 3 ezer volt, de próbálj mást keresni, mert ez nem a legjobb. Persze le kell venni, gondolom ezt tudod. Persze a levétel az tiszta. Na akkor a ragasztó még szép feladat lesz. Nálad a tető maga milyen állapotban volt? Nálam valahol, (szerintem a tetősín felfogatásnál, vagy a tetőantennánál) el lehet rohadva a lemez (kívülről nem látszódik), mert a jobb hátsó sarokban beázik ha esik az eső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Persze a levétel az tiszta. Na akkor a ragasztó még szép feladat lesz. Nálad a tető maga milyen állapotban volt? Nálam valahol, (szerintem a tetősín felfogatásnál, vagy a tetőantennánál) el lehet rohadva a lemez (kívülről nem látszódik), mert a jobb hátsó sarokban beázik ha esik az eső. Végülis a tetőkárpit olyan szendvicspanel féleség. Ugye legkívől van mag a kárpit, alatta egy szivacsréteg, ne ez volt elporladva több helyen, le is dörzsöltem-csiszoltam-kapartam az egészet. Alatta van mag a hordozó-merevítő rész, ez valami üvegszál lehet, hasonló mint a gipszkartonosoknál használt üvegszálas hézagerősítő. Legallul, pontosabban a tető felől van mégegy szigetelő réteg, ennek semmi baja nem vot. Az első képen az elporladt szivacs látszik, ahogy elkezdtem lekaparni, a másodikon a kész kárpit. A hátsó-oldalsó ablak műanyag takaróját két fém patent is fogja nem egyszerű visszarakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Persze a levétel az tiszta. Na akkor a ragasztó még szép feladat lesz. Nálad a tető maga milyen állapotban volt? Nálam valahol, (szerintem a tetősín felfogatásnál, vagy a tetőantennánál) el lehet rohadva a lemez (kívülről nem látszódik), mert a jobb hátsó sarokban beázik ha esik az eső. Bemész egy kárpitos műhelybe, és ott adnak neked. Ha nem, még mindig megkérdezheted, hogy mit használnak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Bemész egy kárpitos műhelybe, és ott adnak neked. Ha nem, még mindig megkérdezheted, hogy mit használnak :lol: Elméletileg ahol a kárpitanyagot veszi ott i illene tudni az eladónak mivel kell ragasztani. Már ha ért hozzá az eladó. De utánna lehet nézni a neten is pölö Klikk ide!. És akkor már tudja mit kell keresni. Nekem is nagyon ajánlották a Pálmafixet, aztán mégsem jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Persze a levétel az tiszta. Na akkor a ragasztó még szép feladat lesz. Nálad a tető maga milyen állapotban volt? Nálam valahol, (szerintem a tetősín felfogatásnál, vagy a tetőantennánál) el lehet rohadva a lemez (kívülről nem látszódik), mert a jobb hátsó sarokban beázik ha esik az eső. Nem kell annak rohadnia ahhoz hogy beázzon. Ha már leveszed a tetőkárpitot, akkor szedd le a tetősínt is, meg a léceket amik a lábai között vannak, és takarítsd ki, meg nézd meg a tetősín csavarjainál a gumi tömítéseket. A lécek alatt előszeretettel áll meg a víz ha a behullott leveleket, szemeteket nem takarítják ki. Ha még ezután is beázik akkor érdemes megnézni az ajtóátvezetőnek a gumiját, mert ha az kirepedezik, vagy félrenyomódik valamiért akkor ott is be tud ázni. Mivel a jobb hátulja, ezért megnézheted a hátsó ablak spricnijének a csövét is, mert ha az van megsérülve, akkor az is engedheti a vizet. Ha ezek közül egyik sem, akkor Vedd le a hátsó oldalablakot, és nézd meg hogy a gumi alatt nincs -e valami beszorulva, ami miatt bemegy alá a víz, és becsöpög a csavaron. Aztán ha ez sem akkor ott tartasz ahol én, csak a másik oldalon :lol: :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Nem kell annak rohadnia ahhoz hogy beázzon. Ha már leveszed a tetőkárpitot, akkor szedd le a tetősínt is, meg a léceket amik a lábai között vannak, és takarítsd ki, meg nézd meg a tetősín csavarjainál a gumi tömítéseket. A lécek alatt előszeretettel áll meg a víz ha a behullott leveleket, szemeteket nem takarítják ki. Ha még ezután is beázik akkor érdemes megnézni az ajtóátvezetőnek a gumiját, mert ha az kirepedezik, vagy félrenyomódik valamiért akkor ott is be tud ázni. Mivel a jobb hátulja, ezért megnézheted a hátsó ablak spricnijének a csövét is, mert ha az van megsérülve, akkor az is engedheti a vizet. Ha ezek közül egyik sem, akkor Vedd le a hátsó oldalablakot, és nézd meg hogy a gumi alatt nincs -e valami beszorulva, ami miatt bemegy alá a víz, és becsöpög a csavaron. Aztán ha ez sem akkor ott tartasz ahol én, csak a másik oldalon :lol: :( :lol: Aért a tetősinek alól illik ám időnként kitakarítani a koszt, én össze szoktam kötni a pollanszűrő környékének a takarításával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Elméletileg ahol a kárpitanyagot veszi ott i illene tudni az eladónak mivel kell ragasztani. Már ha ért hozzá az eladó. De utánna lehet nézni a neten is pölö Klikk ide!. És akkor már tudja mit kell keresni. Nekem is nagyon ajánlották a Pálmafixet, aztán mégsem jó. :lol: Nos igen...A Balaton bútorgyár kárpitos üzemébe is Palmatex-el dolgoznak!....szóval passz :lol: Mondjuk ha kifejezetten autókárpitost kérdezne meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Nos igen...A Balaton bútorgyár kárpitos üzemébe is Palmatex-el dolgoznak!....szóval passz :lol: Mondjuk ha kifejezetten autókárpitost kérdezne meg? Most nem tudom melyik hőálló a fix, vagy a tex, lehet én ott szúrtam el, hogy spórolni akartam dobozonként egy 500-ast, és az olcsóbbikat vettem meg. Amikot tűző napon áll a kocsi akkor szokott megereszkedni. Lehet a hőállóval/drágábbal tök jó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Most nem tudom melyik hőálló a fix, vagy a tex, lehet én ott szúrtam el, hogy spórolni akartam dobozonként egy 500-ast, és az olcsóbbikat vettem meg. Amikot tűző napon áll a kocsi akkor szokott megereszkedni. Lehet a hőállóval/drágábbal tök jó lenne. Nem lehet, biztos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Köszi az eddigi HSZ-eket. Közben dolgoznom kellett, így most egyben: A tetősínt belülről lehet (a tetőkárpit levétele után) leoperálni, vagy kívülről pattan le/ki valahogy? A boltos emberke nemigen tudja szerintem a ragasztót, mivel ez egy sima szövet bolt, ahol jellemzően "öltönyanyagot" vesznek a népek. Autókárpitost meg nem ismerek, ezért is marad a házi barkács :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Köszi az eddigi HSZ-eket. Közben dolgoznom kellett, így most egyben: A tetősínt belülről lehet (a tetőkárpit levétele után) leoperálni, vagy kívülről pattan le/ki valahogy? A boltos emberke nemigen tudja szerintem a ragasztót, mivel ez egy sima szövet bolt, ahol jellemzően "öltönyanyagot" vesznek a népek. Autókárpitost meg nem ismerek, ezért is marad a házi barkács :lol: Magát a sínt csak a tetőkárpit levétele után lehet lecsavarozni, de ha csak takarítani akarod akkor a takarólemezek lepatinthatók kivülről is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Magát a sínt csak a tetőkárpit levétele után lehet lecsavarozni, de ha csak takarítani akarod akkor a takarólemezek lepatinthatók kivülről is. Azért csak óvatosan a pattintgatással ebben hidegben nehogy törjön. Én eddig csak a nyári 30 fokban mertem lepattintani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Azért csak óvatosan a pattintgatással ebben hidegben nehogy törjön. Én eddig csak a nyári 30 fokban mertem lepattintani. Jaja. Én levettem magát a sínt is (igaz azért mert cseréltem :lol: ) de a csavarok tövében ami gumi tömítések vannak, eléggé ki voltak már. azokra is érdemes ránézni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Azért csak óvatosan a pattintgatással ebben hidegben nehogy törjön. Én eddig csak a nyári 30 fokban mertem lepattintani. De mi törik el, nem fém az egész? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 De mi törik el, nem fém az egész? :lol: Én úgy emlékszem nekem (igaz nem kombim van) ami a T sínbe kapaszkodik azok műanyagok. Azt tudom, hogy talán alu az a kis ablak amit el kell tolni mikor tetőcsomagtartózok. Lehet rosszul tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Én úgy emlékszem nekem (igaz nem kombim van) ami a T sínbe kapaszkodik azok műanyagok. Azt tudom, hogy talán alu az a kis ablak amit el kell tolni mikor tetőcsomagtartózok. Lehet rosszul tudom. Nekem is caravan-om van, de nekem fix rajta a tetősín. Előtte, és a két láb között van az a takaró fekete léc amit le szoktam venni időnként, alatta jelentős mennyiségű falevél, kosz-por tud megülni. Egy csavarhúzóval szoktam felfeszíteni úgy, hogy teszek valami gumit a kastni és a csavarhúzó közé, úgy billentem ki, nehogy megsérüljön. Találtam róla képet, ez kábé egy nyáron jött össze.: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskoru Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Üdv! Jobb első doblemezen van egy betét lemez, ami jelenleg nálam hiányzik. Így a szíj ami a generátort, illetve a kompresszort viszi pillanatok alatt tönkre megy a felcsapódó koszos, sáros víztől. Mi a pontos neve, illetve GE száma? Esetleg hol találok GE listát Opelhez, hogy legközelebb ott azonosíthassam az alkatrészeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Üdv! Jobb első doblemezen van egy betét lemez, ami jelenleg nálam hiányzik. Így a szíj ami a generátort, illetve a kompresszort viszi pillanatok alatt tönkre megy a felcsapódó koszos, sáros víztől. Mi a pontos neve, illetve GE száma? Esetleg hol találok GE listát Opelhez, hogy legközelebb ott azonosíthassam az alkatrészeket? Azért nem eszik olyan forrón, sokaknak fut nélküle, persze sokkal jobb ha van. Nekem egy műbőrrel volt helyettesítve mindjárt jön valaki és mondja a számot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Nekem is caravan-om van, de nekem fix rajta a tetősín. Előtte, és a két láb között van az a takaró fekete léc amit le szoktam venni időnként, alatta jelentős mennyiségű falevél, kosz-por tud megülni. Egy csavarhúzóval szoktam felfeszíteni úgy, hogy teszek valami gumit a kastni és a csavarhúzó közé, úgy billentem ki, nehogy megsérüljön. Találtam róla képet, ez kábé egy nyáron jött össze.: http://kep.ivpicture.hu/309718.jpg A képen is ott van az amibe kapaszkodnak a patentjai. Azok a patentok műanyagok, amik nem szeretik ha hidegen feszegetik :lol: Amúgy mindenféle eszköz nélkül, ujjal belülről alányúlva ki lehet pattintani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Üdv! Jobb első doblemezen van egy betét lemez, ami jelenleg nálam hiányzik. Így a szíj ami a generátort, illetve a kompresszort viszi pillanatok alatt tönkre megy a felcsapódó koszos, sáros víztől. Mi a pontos neve, illetve GE száma? Esetleg hol találok GE listát Opelhez, hogy legközelebb ott azonosíthassam az alkatrészeket? A száma: 90502757, 11 01 343; ára: 4300Ft körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Na. Hatchback tuljadonosok, akik szelterelon gondolokoznak. Amit lehet kapni a 4db-os szettet Sedan-hoz, az jo nekunk is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Na. Hatchback tuljadonosok, akik szelterelon gondolokoznak. Amit lehet kapni a 4db-os szettet Sedan-hoz, az jo nekunk is. nem csinálnál nekünk pár képet? :lol: hátha mi is kedvet kapnánk :lol: köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 nem csinálnál nekünk pár képet? :lol: hátha mi is kedvet kapnánk :( köszi! egye szosz :lol: elvileg nem sokara megyek pestre, akkor csinaok par fotot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 nem csinálnál nekünk pár képet? :lol: hátha mi is kedvet kapnánk :lol: köszi! remelem latszik nomalisan http://kepfeltoltes.hu/view/100217/PIC004_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100217/PIC003_...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 remelem latszik nomalisan http://kepfeltoltes.hu/view/100217/PIC004_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/100217/PIC003_...ltoltes.hu_.jpg Jól néz ki. Nekem csak elöl van, de már nagyon karcos, majd egyszer veszek rá egy szettet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts