Novy Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Ezért tartom hülye megoldásnak, plusz megfurkálod a tornyot, azt le kellene ápolni....stb. Közúton szvsz semmit nem lehet a pozitív hatásából érezni. te miről beszélsz? :lol: közúton is érezni ha máskornem fekvőrendőrnél kérdezd csak SP-t meg körforgóba is biztos megérezni.
invictus Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 te miről beszélsz? :lol: közúton is érezni ha máskornem fekvőrendőrnél kérdezd csak SP-t meg körforgóba is biztos megérezni. Kicsit gyorsabban tudsz menni egy körforgalomban... és mindezért megéri?
daykiller Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Kicsit gyorsabban tudsz menni egy körforgalomban... és mindezért megéri? Alap. :lol: Ez ugye költői kérdés volt? :lol:
invictus Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Alap. :lol: Ez ugye költői kérdés volt? :P Nekem mindegy...inkább maradok csöndben. :lol:
zotya975 Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Kicsit gyorsabban tudsz menni egy körforgalomban... és mindezért megéri? Miért kéne furkálni, nem arra a két csavarra teszed fel a tornyon?
Tiv. Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Miért kéne furkálni, nem arra a két csavarra teszed fel a tornyon? De bizony igen. :lol: Ha nem kókány gagyitron a merevítő. :lol:
Breki Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Nekem is tetszik a toronymerevítés, meg biztos jobban is fekszik az úton...de ha isten ments véletlenül belédjönnek oldalról, akkor a merevítő viszi a másik oldalt is, azt ami estleg ép maradna. Nem? :lol: Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is... A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol:
Guest gorbi Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is... A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol: Ahogy elnézem ezt a képet ez olyan, mint kórház előtt összeesni... :lol:
Breki Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Ahogy elnézem ezt a képet ez olyan, mint kórház előtt összeesni... :lol: De ott talán segítenek rajtad, ezek az orrukat se dugták ki...
Novy Elküldve Január8, 2010 Elküldve Január8, 2010 Kicsit gyorsabban tudsz menni egy körforgalomban... és mindezért megéri? Miért kéne furkálni, nem arra a két csavarra teszed fel a tornyon? erről van szó :lol:
Imike20 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot?
Imike20 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 járó motornál álló helyzetben ha ki van engedve a kuplungom, akkor valami berezonál a kasztni alja felől (a váltókar környékéről, vagy kicsit előbbről jön a hang), ha benyomom a kuplungot elhallgat. mi lehet az? én a kipufogóra gyanakszom... van ott valami, ami elengedte? valami illesztés, vagy felfogatás??? :lol: Valószínű a középső dob körül van egy hővédő lemez és az rezeg nekem pl az ha szól a zene vagy becsukóm valamelyik ajtót :lol: :P
zotya975 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot? Egészen sehogy, mert ha allul is rozsdásodik akkor már bellül is. Annyit tudsz tenni, hogy leveszed a kárpitot ( bár ilyen hidegben én nem feszegetném a műanyag alkatrészeket) kitakarítod bellül ha hozzáférsz finoman lecsiszolod a rozsdát kívül-bellül aztán rozsdagátló alapozó, meg ha szem előtt van valami szín, de az ajtó alján úgysem látszik.
FPepe Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot? Nekem is volt egy kicsi rozsda, az első ajtók alsó élénél, ahol a küszöbhöz csukódik. Én fogtam a flexet, laminált koronggal addig csiszoltam, míg teljesen rozsdamentes lett, lekentem rozsdagátlós alapozóval két rétegben, aztán fényező ráment a színnel, én meg még egy réteg lakkal.
Reeckatee Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot? A gond az, hogy csak lassítani lehet a folyamatot. Ha a külső részén is jelentkezik a rozsda akkor már jócskán benne van a fémben. Alex megmondja mivel tudod lassítani.
Zsoltee Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Üdv Megint tetőablak nyűgöm van, mármár kezdem megbánni hogy tetőablakos autót vettem. A múltkori beázást megszüntettem, egy lefolyó cső volt eldugulva a 4ből, de persze mind a négyet átnéztem és kitisztítottam őket amennyire tudtam. Most újabb beázás van, ugyancsak a tetőablaknál, viszont ez számomra érthetetlen hogy hogyan. Ott ázik be, ahol a tekerő van. Egészen pontosan a tekerőről csöpög a víz be az utastérbe. Ezt vajon hogyan sikerült megoldania? A szerkezetnél bent sem lehetne a víz, csak abban a tálcában ahol gyárilag a kivezetők vannak... Vajon valami tömítés szakadt el valahol és azért folyik be a tekerő mechanikához a víz, vagy mi történt. :lol: Jah és mivel ugye tél van, nem is használtam a tetőablakot, tehát még az sem lehet hogy a hidegben erőltettem volna és elszakítottam benne valamit, egyszercsak elkezdett folyni belőle a víz, aztán azóta is csöpög néha, ha esik. :lol:
Reeckatee Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Üdv Megint tetőablak nyűgöm van, mármár kezdem megbánni hogy tetőablakos autót vettem. A múltkori beázást megszüntettem, egy lefolyó cső volt eldugulva a 4ből, de persze mind a négyet átnéztem és kitisztítottam őket amennyire tudtam. Most újabb beázás van, ugyancsak a tetőablaknál, viszont ez számomra érthetetlen hogy hogyan. Ott ázik be, ahol a tekerő van. Egészen pontosan a tekerőről csöpög a víz be az utastérbe. Ezt vajon hogyan sikerült megoldania? A szerkezetnél bent sem lehetne a víz, csak abban a tálcában ahol gyárilag a kivezetők vannak... Vajon valami tömítés szakadt el valahol és azért folyik be a tekerő mechanikához a víz, vagy mi történt. :lol: Jah és mivel ugye tél van, nem is használtam a tetőablakot, tehát még az sem lehet hogy a hidegben erőltettem volna és elszakítottam benne valamit, egyszercsak elkezdett folyni belőle a víz, aztán azóta is csöpög néha, ha esik. :lol: Lehet valahol megfagyott benne a víz és szétfeszített valami tömítést. 2 csavar fogja az egész tekerentyű mechanikát. Egy próbát megér, vedd le és nézz szembe vele. Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy zárt állapotban egy szintben van-e az ablak a tetővel.
zotya975 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Lehet valahol megfagyott benne a víz és szétfeszített valami tömítést. 2 csavar fogja az egész tekerentyű mechanikát. Egy próbát megér, vedd le és nézz szembe vele. Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy zárt állapotban egy szintben van-e az ablak a tetővel. Vagy csak bekerült a víz, megfagyott, most meg olvad és csöpög be, vagy valami hasonló.
Breki Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Üdv Megint tetőablak nyűgöm van, ... Vagy csak bekerült a víz, megfagyott, most meg olvad és csöpög be, vagy valami hasonló. De hogy kerül oda víz? Kíváncsiságból lementem, megtörölgettem a tetőablak környékét (egész délután kinn állt az esőben) és kinyitottam. Nekem csont száraz belül minden, egy csepp víz sincs sehol, pedig csak éjszaka áll garázsban. Sztem nem áll jól az ablak és a tömítés mellett befolyik a víz. Igazából nem is síkban kell lennie a tetővel, hanem hátul picit alacsonyabban és bezáráskor lefelé kell mozdulnia. Könnyen elállítódhat a pozíciója is, elég ha meglazul a belső tekerő szerkezete máris átugrik egy-két fogat és elcsámpásodik az üveg, magyarul keresztbe áll egy kicsit. Nincs az a tömítés ami olyankor elzárná a víz útját...
zotya975 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 De hogy kerül oda víz? Kíváncsiságból lementem, megtörölgettem a tetőablak környékét (egész délután kinn állt az esőben) és kinyitottam. Nekem csont száraz belül minden, egy csepp víz sincs sehol, pedig csak éjszaka áll garázsban. Sztem nem áll jól az ablak és a tömítés mellett befolyik a víz. Igazából nem is síkban kell lennie a tetővel, hanem hátul picit alacsonyabban és bezáráskor lefelé kell mozdulnia. Könnyen elállítódhat a pozíciója is, elég ha meglazul a belső tekerő szerkezete máris átugrik egy-két fogat és elcsámpásodik az üveg, magyarul keresztbe áll egy kicsit. Nincs az a tömítés ami olyankor elzárná a víz útját... Pára nem csapódhat le hideg felületen?
Breki Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Pára nem csapódhat le hideg felületen? Nem tudom...annyi, hogy csepegjen... :lol:
zotya975 Elküldve Január9, 2010 Elküldve Január9, 2010 Nem tudom...annyi, hogy csepegjen... :lol: Mittudomén, van ott valami perem, ahol összegyűlhet, kanyarban meg átloccsan rajta?
J0hnny Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is... A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol: Nekem nem ment el és áldom az eszem,hogy nem volt benne toronymerevítő,pedig a mai napig megvan félkész állapotban!
Tiv. Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Mittudomén, van ott valami perem, ahol összegyűlhet, kanyarban meg átloccsan rajta? Annyi pára nem tud összegyülni . Főleg ha a rolo is el van huzva.
Zsoltee Elküldve Január10, 2010 Elküldve Január10, 2010 Majd ha egyszer nem esik az eső és lesz kedvem/időm szétbombázni a kocsi teljes belsejét, szétszedem az ablakot és megnézem mi a baja. Még jó hogy nem raktam rá az elekromos motort, az most ######án elázott volna. :lol:
Recommended Posts