Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezért tartom hülye megoldásnak, plusz megfurkálod a tornyot, azt le kellene ápolni....stb.

Közúton szvsz semmit nem lehet a pozitív hatásából érezni.

te miről beszélsz? :lol:

közúton is érezni ha máskornem fekvőrendőrnél kérdezd csak SP-t

meg körforgóba is biztos megérezni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is tetszik a toronymerevítés, meg biztos jobban is fekszik az úton...de ha isten ments véletlenül belédjönnek oldalról, akkor a merevítő viszi a másik oldalt is, azt ami estleg ép maradna. Nem? :lol:

Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is...

A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is...

A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol:

Ahogy elnézem ezt a képet ez olyan, mint kórház előtt összeesni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

járó motornál álló helyzetben ha ki van engedve a kuplungom, akkor valami berezonál a kasztni alja felől (a váltókar környékéről, vagy kicsit előbbről jön a hang), ha benyomom a kuplungot elhallgat.

mi lehet az?

én a kipufogóra gyanakszom...

van ott valami, ami elengedte? valami illesztés, vagy felfogatás??? :lol:

Valószínű a középső dob körül van egy hővédő lemez és az rezeg nekem pl az ha szól a zene vagy becsukóm valamelyik ajtót :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot?

Egészen sehogy, mert ha allul is rozsdásodik akkor már bellül is. Annyit tudsz tenni, hogy leveszed a kárpitot ( bár ilyen hidegben én nem feszegetném a műanyag alkatrészeket) kitakarítod bellül ha hozzáférsz finoman lecsiszolod a rozsdát kívül-bellül aztán rozsdagátló alapozó, meg ha szem előtt van valami szín, de az ajtó alján úgysem látszik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot?

Nekem is volt egy kicsi rozsda, az első ajtók alsó élénél, ahol a küszöbhöz csukódik. Én fogtam a flexet, laminált koronggal addig csiszoltam, míg teljesen rozsdamentes lett, lekentem rozsdagátlós alapozóval két rétegben, aztán fényező ráment a színnel, én meg még egy réteg lakkal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne! A vezető felőli ajtónál ahol kifolyik a víz alul egy picit elkezdett rozsdásodni. Hogy lehetne megállítani a folyamatot?

A gond az, hogy csak lassítani lehet a folyamatot. Ha a külső részén is jelentkezik a rozsda akkor már jócskán benne van a fémben. Alex megmondja mivel tudod lassítani.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Megint tetőablak nyűgöm van, mármár kezdem megbánni hogy tetőablakos autót vettem. A múltkori beázást megszüntettem, egy lefolyó cső volt eldugulva a 4ből, de persze mind a négyet átnéztem és kitisztítottam őket amennyire tudtam. Most újabb beázás van, ugyancsak a tetőablaknál, viszont ez számomra érthetetlen hogy hogyan. Ott ázik be, ahol a tekerő van. Egészen pontosan a tekerőről csöpög a víz be az utastérbe. Ezt vajon hogyan sikerült megoldania? A szerkezetnél bent sem lehetne a víz, csak abban a tálcában ahol gyárilag a kivezetők vannak... Vajon valami tömítés szakadt el valahol és azért folyik be a tekerő mechanikához a víz, vagy mi történt. :lol: Jah és mivel ugye tél van, nem is használtam a tetőablakot, tehát még az sem lehet hogy a hidegben erőltettem volna és elszakítottam benne valamit, egyszercsak elkezdett folyni belőle a víz, aztán azóta is csöpög néha, ha esik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Megint tetőablak nyűgöm van, mármár kezdem megbánni hogy tetőablakos autót vettem. A múltkori beázást megszüntettem, egy lefolyó cső volt eldugulva a 4ből, de persze mind a négyet átnéztem és kitisztítottam őket amennyire tudtam. Most újabb beázás van, ugyancsak a tetőablaknál, viszont ez számomra érthetetlen hogy hogyan. Ott ázik be, ahol a tekerő van. Egészen pontosan a tekerőről csöpög a víz be az utastérbe. Ezt vajon hogyan sikerült megoldania? A szerkezetnél bent sem lehetne a víz, csak abban a tálcában ahol gyárilag a kivezetők vannak... Vajon valami tömítés szakadt el valahol és azért folyik be a tekerő mechanikához a víz, vagy mi történt. :lol: Jah és mivel ugye tél van, nem is használtam a tetőablakot, tehát még az sem lehet hogy a hidegben erőltettem volna és elszakítottam benne valamit, egyszercsak elkezdett folyni belőle a víz, aztán azóta is csöpög néha, ha esik. :lol:

Lehet valahol megfagyott benne a víz és szétfeszített valami tömítést. 2 csavar fogja az egész tekerentyű mechanikát. Egy próbát megér, vedd le és nézz szembe vele. Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy zárt állapotban egy szintben van-e az ablak a tetővel.

Link to comment
Megosztás:

Lehet valahol megfagyott benne a víz és szétfeszített valami tömítést. 2 csavar fogja az egész tekerentyű mechanikát. Egy próbát megér, vedd le és nézz szembe vele. Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy zárt állapotban egy szintben van-e az ablak a tetővel.

Vagy csak bekerült a víz, megfagyott, most meg olvad és csöpög be, vagy valami hasonló.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Megint tetőablak nyűgöm van, ...

Vagy csak bekerült a víz, megfagyott, most meg olvad és csöpög be, vagy valami hasonló.

De hogy kerül oda víz? Kíváncsiságból lementem, megtörölgettem a tetőablak környékét (egész délután kinn állt az esőben) és kinyitottam. Nekem csont száraz belül minden, egy csepp víz sincs sehol, pedig csak éjszaka áll garázsban. Sztem nem áll jól az ablak és a tömítés mellett befolyik a víz. Igazából nem is síkban kell lennie a tetővel, hanem hátul picit alacsonyabban és bezáráskor lefelé kell mozdulnia. Könnyen elállítódhat a pozíciója is, elég ha meglazul a belső tekerő szerkezete máris átugrik egy-két fogat és elcsámpásodik az üveg, magyarul keresztbe áll egy kicsit. Nincs az a tömítés ami olyankor elzárná a víz útját...

Link to comment
Megosztás:

De hogy kerül oda víz? Kíváncsiságból lementem, megtörölgettem a tetőablak környékét (egész délután kinn állt az esőben) és kinyitottam. Nekem csont száraz belül minden, egy csepp víz sincs sehol, pedig csak éjszaka áll garázsban. Sztem nem áll jól az ablak és a tömítés mellett befolyik a víz. Igazából nem is síkban kell lennie a tetővel, hanem hátul picit alacsonyabban és bezáráskor lefelé kell mozdulnia. Könnyen elállítódhat a pozíciója is, elég ha meglazul a belső tekerő szerkezete máris átugrik egy-két fogat és elcsámpásodik az üveg, magyarul keresztbe áll egy kicsit. Nincs az a tömítés ami olyankor elzárná a víz útját...

Pára nem csapódhat le hideg felületen?

Link to comment
Megosztás:

Én is szemezgetek vele egy ideje, de egyre jobban tetszik, pláne ha még egy picit hasznos is...

A másik oldal meg elmegy merevítő nélkül is. Aláírásomban az 1,8-as képén is látszik az a 4-5 centi a jobb oldalon, amennyit elment, pedig jól látható hol kapta az ütést,. A kasztni maga átvitte. :lol:

Nekem nem ment el és áldom az eszem,hogy nem volt benne toronymerevítő,pedig a mai napig megvan félkész állapotban!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.