Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

hát...

szerintem nem böködik körbe, nekem egyet se böködtek, pedig vagy 30at biztos vittem műszakiztatni

nagyon ne lászódjon, és annyi

Nem tudom mennyire szigorodik jövőre a műszaki, a céges kocsinkat műszakiztatták gyanítom "okosban". Abból gondolom hogy elég nagy hotjátéka volt a kormánynak, meg most is van. Végülis fékeket most cseréltem, lengéscsillapítok rendben kormányművet , szilenteket, gömbcsuklókat biztos kell cserélnem, + a kasztni ne legyen lyukas, és annyi?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mennyire szigorodik jövőre a műszaki, a céges kocsinkat műszakiztatták gyanítom "okosban". Abból gondolom hogy elég nagy hotjátéka volt a kormánynak, meg most is van. Végülis fékeket most cseréltem, lengéscsillapítok rendben kormányművet , szilenteket, gömbcsuklókat biztos kell cserélnem, + a kasztni ne legyen lyukas, és annyi?

ez tény, hogy ennyi mindent kell cserélned, vagy csak te gondolod??

Link to comment
Megosztás:

ez tény, hogy ennyi mindent kell cserélned, vagy csak te gondolod??

Hát a fékeket lengéscsillapítót magamtól cseréltem, mert tudtam, hogy kopottak, illetve a gátló eltörött. Azóta voltam mérésen, egyedül a kéziféknél volt nagy az eltérés, szerintem rozsdás a kötél, egyik fele jobban behúz. A szilenetket csak gondolom azt is meg lehet nézetni csak úgy mint pölö a féket? Bemegyek egy műhelybe, és kérek egy vizsgálatot, van ilyen? A kasztnin ugye meg adottak a javítanivalók.

Link to comment
Megosztás:

Hát a fékeket lengéscsillapítót magamtól cseréltem, mert tudtam, hogy kopottak, illetve a gátló eltörött. Azóta voltam mérésen, egyedül a kéziféknél volt nagy az eltérés, szerintem rozsdás a kötél, egyik fele jobban behúz. A szilenetket csak gondolom azt is meg lehet nézetni csak úgy mint pölö a féket? Bemegyek egy műhelybe, és kérek egy vizsgálatot, van ilyen? A kasztnin ugye meg adottak a javítanivalók.

a szilentet megnézheted te is, felemeled és megnézed, szemmel látszik, repedés szakadás, akkor csere, mert a nyúzópadon azt kiszúrják.

talpas meg társai... nem olyan mókás azokat cserélgetni, hogy potyára cserélgesse az ember, ha nem tudod megnézni, vidd el átvizsgálásra, de szerintem megtudod te is rángatni a kereket előre hátra, illetve fel le irányban.

és a fékeddel mi volt végülis, hogy keresztbe kasba fogott???

arra nem emlékszem, hogy megoldása lett volna.

a kasztnival nem szoktak nagyon fogolalkozni, de a futómű, és lényeges pontokon éppnek kell lennie.

(fék illetve futóműtopkik innentől :rolleyes: )

egy kérdésem nekem is lenne

azt tudom, hogy az ajtók 94től nem passzolnak

és a csomiajtó, 5 ajtós esetében?

Link to comment
Megosztás:

a szilentet megnézheted te is, felemeled és megnézed, szemmel látszik, repedés szakadás, akkor csere, mert a nyúzópadon azt kiszúrják.

talpas meg társai... nem olyan mókás azokat cserélgetni, hogy potyára cserélgesse az ember, ha nem tudod megnézni, vidd el átvizsgálásra, de szerintem megtudod te is rángatni a kereket előre hátra, illetve fel le irányban.

és a fékeddel mi volt végülis, hogy keresztbe kasba fogott???

arra nem emlékszem, hogy megoldása lett volna.

a kasztnival nem szoktak nagyon fogolalkozni, de a futómű, és lényeges pontokon éppnek kell lennie.

(fék illetve futóműtopkik innentől :blink: )

egy kérdésem nekem is lenne

azt tudom, hogy az ajtók 94től nem passzolnak

és a csomiajtó, 5 ajtós esetében?

Csak mert azt olvastam, hogy a kasztnin sem lehetnek nagyobb sérülések-rohadások. A fékkel nem tudom mi lett, miután kicseréltem elvittem fékhatásmérésre a Hatvanihoz, ott mértek akkor eltéréseket. Utánna levettem mindent mégegyszer elöl csak légtelenítettem, meg rézpasztáztam hátul tekergettem az állítot ahogy mondtad+rézpaszta. Aztán később a tecsónál volt ingyenes Unixos mérés ott már csak a kézifék lépte túl éppenhogycsak a határt. Lehet segített a beállítás is, vagy csak össze kellett kopnia. Igazából azt sem tudom pontosan melyik aszilnet, meg a talpas. :rolleyes: de majd tavasszal megnézem.

Link to comment
Megosztás:

Csak mert azt olvastam, hogy a kasztnin sem lehetnek nagyobb sérülések-rohadások. A fékkel nem tudom mi lett, miután kicseréltem elvittem fékhatásmérésre a Hatvanihoz, ott mértek akkor eltéréseket. Utánna levettem mindent mégegyszer elöl csak légtelenítettem, meg rézpasztáztam hátul tekergettem az állítot ahogy mondtad+rézpaszta. Aztán később a tecsónál volt ingyenes Unixos mérés ott már csak a kézifék lépte túl éppenhogycsak a határt. Lehet segített a beállítás is, vagy csak össze kellett kopnia. Igazából azt sem tudom pontosan melyik aszilnet, meg a talpas. :rolleyes: de majd tavasszal megnézem.

nagyobb.

itt a lényeg, ha belekötnek, megmondod, ez nem nagy :blink:

szilent benne vana gyíkban is már asszem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem most a hátsó ívnél sem lesz negyedelés. Vagy nem tudom, gondolom a fényezésnek amúgy is annyi, ha nekiállok foltozni, akkor meg már tökmindegy. Kicsit félek a negyed-cserétől de az tuti, hogy az lenne a végleges megoldás. Meg rugótányérok, taposólemez, meg van egy kis lyuk a pótkerék alatt de azt betömtem epokittel.:

http://kep.ivpicture.hu/257871.jpg

Kukucs! :blink:

Vazeg most akkor neked hátulról előfele vagy alulról fölfele fogy el az autód ? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Vazeg most akkor neked hátulról előfele vagy alulról fölfele fogy el az autód ? :rolleyes:

Úgy összevissza. De érdekes egyik lyuk sem jöt elő magától, mindet nekem kellett megkeresni, csak egy kis rozsdafolt a lemezen, de addíg piszkáltam amíg át nem lyukadt. Az asszony szerint én kapartam ki a lemezt. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Úgy összevissza. De érdekes egyik lyuk sem jöt elő magától, mindet nekem kellett megkeresni, csak egy kis rozsdafolt a lemezen, de addíg piszkáltam amíg át nem lyukadt. Az asszony szerint én kapartam ki a lemezt. :rolleyes:

Letörném az ujjaid és rektálisan fölhelyezném a piszkantyúd :blink:

Link to comment
Megosztás:

Letörném az ujjaid és rektálisan fölhelyezném a piszkantyúd :rolleyes:

Jó csak egy kicsit sárga volt a lemez, de bactatta az agyamat, hogy mi az ábra. Elkezdtem kapirkálni körömmel, aztán kihoztam a drótkefét, és addíg keféltem amíg kilyukadt. De ha ennyitől átlukad akkor nem is volt ép a lemez nemigaz? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Jó csak egy kicsit sárga volt a lemez, de bactatta az agyamat, hogy mi az ábra. Elkezdtem kapirkálni körömmel, aztán kihoztam a drótkefét, és addíg keféltem amíg kilyukadt. De ha ennyitől átlukad akkor nem is volt ép a lemez nemigaz? :lol:

ha találkozunk: se kézfogás, se autótapizás! :blink: :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szia Alex!

:rolleyes: Hát be vallom töredelmesen, hogy én sem emlékszem mi mennyit beszéltünk a vasra, de azzal a bitumenes basszal dolgozik a srác, az üregeket meg kifujkálom én majd. Ő mondta az árat, én meg vidám voltam tőle, fütött garázsban, első este mosás, másnap reggel fújás, de mivel szabin lesz, csak következő nap reggel hozom el a vasat, addig is melegedjen nála :blink: (talán 20 magaságában voltunk alváz+mosás, de ez nem fix, a memoriám sem a régi :lol: )

Igen...én is 20körüli összegre emlékszem. Már csak azért is, mert nem igazán szoktam ennél olcsóbban megcsinálni. Úgyhogy 13ezer nagyon baráti ár...figyelj oda hogy becsületesen megcsinálja, ne kontárkodjon, és az autó mindenképp legyen letakarva! Még mindig nem mondtad el hogy Mit jelent az a Tb???

Link to comment
Megosztás:

Igen...én is 20körüli összegre emlékszem. Már csak azért is, mert nem igazán szoktam ennél olcsóbban megcsinálni. Úgyhogy 13ezer nagyon baráti ár...figyelj oda hogy becsületesen megcsinálja, ne kontárkodjon, és az autó mindenképp legyen letakarva! Még mindig nem mondtad el hogy Mit jelent az a Tb???

Bocs Tatabánya :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Bocs Tatabánya :rolleyes:

Oksa! Annak csak örülök ha valaki talál olyan helyet ahol olcsóban megcsinálják...én is álltalába az olcsóbat lesem(sajna még mindig itt tartunk)csak néha az olcsó nem biztos hogy egyenlő a jóval...no de nem akarok kányáskodni, biztos szuper lesz :blink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

olyan kérdésem lenne hogy ha én az 5. ajtón lévő gyári felső szárnyat leveszem (ami gyárilag kicsi) , és rá szeretnék rakni egy gsi szárnyat (ami nagyobb) , az passzolni fog e az ajtóra, vagy a gsi 5. ajtója (ill. 3. ajtója) eltér valamiben??

Azt tudom hogy a két szélén mivel "ráhajlik" az ajtóra ott van 2-2 csavar pluszba! meg hogy a műanyag rész amire rátoljuk a szárnyat az ugyanolyan??

Válaszotokat köszönöm! Esetleg nem tud valaki gsi szárnyat?? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

olyan kérdésem lenne hogy ha én az 5. ajtón lévő gyári felső szárnyat leveszem (ami gyárilag kicsi) , és rá szeretnék rakni egy gsi szárnyat (ami nagyobb) , az passzolni fog e az ajtóra, vagy a gsi 5. ajtója (ill. 3. ajtója) eltér valamiben??

Azt tudom hogy a két szélén mivel "ráhajlik" az ajtóra ott van 2-2 csavar pluszba! meg hogy a műanyag rész amire rátoljuk a szárnyat az ugyanolyan??

Válaszotokat köszönöm! Esetleg nem tud valaki gsi szárnyat?? :rolleyes:

Elvileg passzol, csak kell a műanyag betétje is.. A plusz 2 csavarnál inkább nem fúrnék, hanem sziló vagy valami hasonló eltávolítható de mégis fix cucc.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.