Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is, alig találtam szabad helyet amikor fúrtam át a tükörkábeleket. :D

de nem értem miért nem lehet akkor már átdugdosni egyenként a szálakat? B)

Bőven lenne hely pl

Én legalábbis biztosan nem fúrnám ki sosem, inkább pepecselnék az átdugdosással :D :rolleyes:

Vagy csak én vagyok ilyen eredeti megoldás mániás ( <_< többen is mondták már :D ) ;)

Amikor lebontottam, és megláttam micsoda kókány munkát végeztek, majd szívrohamot kaptam! :D :D ;)

még meg kellett kapaszodjak -_- :lol:

Link to comment
Megosztás:

de nem értem miért nem lehet akkor már átdugdosni egyenként a szálakat? B)

Bőven lenne hely pl

Én legalábbis biztosan nem fúrnám ki sosem, inkább pepecselnék az átdugdosással :D :rolleyes:

Vagy csak én vagyok ilyen eredeti megoldás mániás ( <_< többen is mondták már :D ) :D

Amikor lebontottam, és megláttam micsoda kókány munkát végeztek, majd szívrohamot kaptam! :D :D ;)

még meg kellett kapaszodjak -_- :lol:

Azért mert elég szo@ás átfűzni a kábeleket együtt is az ajtónyílásnál kifeszegetett-kicsavart gumin, meg átvezetőn, hát még egyenként. Az embernek szétvágja a lemez a kezét, meg amúgy egyáltalán szar odeférni.

P9030018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Itt még csak az elektromos ablakot fúrtuk be, de nem sok hely maradt szabadon.

Link to comment
Megosztás:

Azért mert elég szo@ás átfűzni a kábeleket együtt is az ajtónyílásnál kifeszegetett-kicsavart gumin, meg átvezetőn, hát még egyenként. Az embernek szétvágja a lemez a kezét, meg amúgy egyáltalán szar odeférni.

Itt még csak az elektromos ablakot fúrtuk be, de nem sok hely maradt szabadon.

Igazad van, aláírom! B)

csak annyit mondtam, hogy én tuti nem fúrtam volna ki, ha nem lett volna eleve kifúrva, kikészítettem a kábelkorbácsot a donor ajtójából, hogy majd szépen átteszem az enyémbe... Errefel mivel kevés volt az idő a totális bontáshoz, így maradt az általad is használt lyukba behúzós módszer :rolleyes:

Egyszer úgyis szétbontom teljesen, és kicserélem a donoréra -_-

Apropó!

A donoréban be van kötve minden, az enyémben meg nincsen <_<

vajon lent a csatlakozónál (ami az első ajtó előtt van) ugyanúgy be tudom rakni (a kasztnin belül, ami jön az ajtótól a csatlakozókig?) Csak simán átcserélem a kettőt?? vagy azért nem ilyen egyszerű a dolog :D

mármint ITT gondolom(a műszerfal alatt a kuplung melleti nagy csatiknál)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna abban nekem segíteni valaki, hogy az első ülésben (F astra Combi) azt a müanyag valamit amibe a fejtámlát kell belecsúsztatni, ezt hogy lehet kivenni? Egyáltalán ki lehet-e?

Köszönöm

Még csak a hátsókat szedtem szét, de szerintem ugyan az a system lehet. a kárpitot kell levenni először, akkor ki tudod hajtogatni az ülés párna-részét, és ha a szivacsos párnás cucc kintvan, akkor férsz hozzá a vázhoz, amibe asszem belülről van bepattintva annak a karika szerű valaminek a belső része. ha azt kipattintod, akkor tudod kettészedni és úgy levenni a szövetről. Nem egyszerű <_<

(caravan :rolleyes: )

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

A hátsó kerékjáratba kapható müa dobbetétből csak egyfajta van, vagy a caravané különbözik a többitől?

Még a lucskos idő beállta előtt jó lenne berakni és ahol láttam ott csak egy féle van F astra címszó alatt, nincs külön szelektálva típushoz

Gondolom 3000-et megér darabja

Link to comment
Megosztás:

A hátsó kerékjáratba kapható müa dobbetétből csak egyfajta van, vagy a caravané különbözik a többitől?

Még a lucskos idő beállta előtt jó lenne berakni és ahol láttam ott csak egy féle van F astra címszó alatt, nincs külön szelektálva típushoz

Gondolom 3000-et megér darabja

Úgy tudom egyfajta van, mert a hátsó kerékjáratok azok ugyanolyanok, csak a külcsíny más. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Vicc vót csak! -_-

Egyébként egy jól szerkesztett villanypásztor megtenné. Ha az állatoknak nem árt, akkor az emberállatokat sem vágja agyon....

Ne is mond, kisdobos koromban kiránduláson ismerkedtem meg vele. Városi gyerek létemre át akartam lépni, aztán majdnem ráolvasztotta a nejlon egyen rövidnacit a golyóimra. <_< És akkor odajött a tanárnéni, hogy Zolika nagyon fáj? Hát nem tudtad mi az? Nem B+!!! :rolleyes: Persze csak gondoltam nem mondtam.... :D

Link to comment
Megosztás:

A hátsó kerékjáratba kapható müa dobbetétből csak egyfajta van, vagy a caravané különbözik a többitől?

Még a lucskos idő beállta előtt jó lenne berakni és ahol láttam ott csak egy féle van F astra címszó alatt, nincs külön szelektálva típushoz

Gondolom 3000-et megér darabja

Én nyáron vettem Klokkerholm típusú, 3700Ft volt.

Link to comment
Megosztás:

kéne egy kis segítség abba, hogy a kicsike úgydöntött hogy rohadni kezd küszöbnél :D

3 ajtós astra, és bal oldalt rohad, csatolok 1 képet, ott bejelölöm hol rohad (sajna sajátról nincs most nálam kép)

http://www.djshootman.hu/opel.jpg

az a kérdésem, hogy itt most mi a teendő?? elég egy küszöböt venni és azzal elvinni karosszériáshoz, vagy annál nagyobb a gáz??? <_< :rolleyes:

meg kb mennyibe fog fájni nekem ez??

Link to comment
Megosztás:

kéne egy kis segítség abba, hogy a kicsike úgydöntött hogy rohadni kezd küszöbnél :D

3 ajtós astra, és bal oldalt rohad, csatolok 1 képet, ott bejelölöm hol rohad (sajna sajátról nincs most nálam kép)

http://www.djshootman.hu/opel.jpg

az a kérdésem, hogy itt most mi a teendő?? elég egy küszöböt venni és azzal elvinni karosszériáshoz, vagy annál nagyobb a gáz??? <_< :rolleyes:

meg kb mennyibe fog fájni nekem ez??

Attól függ, mennyire rohad. Ha csak felületi rozsda, le kell csiszolni amíg tiszta fémes nem lesz a felület, aztán rozsdagátlós alapozót neki két rétegben, aztán mehet fényezőhöz. Ha már átlyukadt, akkor küszöbcsere, ami nem kis műtét, 5 körül van a küszöb + munkadíj + fényezés.

Link to comment
Megosztás:

az a kérdésem, hogy itt most mi a teendő?? elég egy küszöböt venni és azzal elvinni karosszériáshoz, vagy annál nagyobb a gáz??? <_< :rolleyes:

meg kb mennyibe fog fájni nekem ez??

maga a küszöb javítóelem olcsó, de a kasznis munka és a fényező drága... érdeklődj körbe a környéken,

a meló lesz a vészes költség, nem az anyag.

Link to comment
Megosztás:

De azért halkan megjegyezném ha a küszöbnél rohad akkor előfordul, hogy máshol is. :rolleyes:

Na és még halkabban, hogy sajnos sok a kókler a kasztnisok között. Ha szarul csinálják meg akár 2 év mulva újra előjön a rozsda. Ha rohad akkor már csak időhúzás lehet, de tartós megoldás nem. (vagy csak én vagyok ilyen pesszimista?)

Link to comment
Megosztás:

Na és még halkabban, hogy sajnos sok a kókler a kasztnisok között. Ha szarul csinálják meg akár 2 év mulva újra előjön a rozsda. Ha rohad akkor már csak időhúzás lehet, de tartós megoldás nem. (vagy csak én vagyok ilyen pesszimista?)

Hát ja, ezért hajtok én most egy CO-gépet ha sikerül szerezni nekilátok én. Szarul biztos meg tudom csinálni én is, akkor minek adjak ki rá pénzt. Aztán ki tudja még jól is sikerülhet. <_< Végülis nem látszó helyeken van a bibi, olyan nagyon rosszul nem mehet. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.