Dáwid Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Vagy simán nem veszek donorótót, és így aludhatok ágyban párnákközt, barátnővel :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Vagy simán nem veszek donorótót, és így aludhatok ágyban párnákközt, barátnővel :lol: :lol: Van benne valami! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Van benne valami! :lol: Neeem: :lol: Az Vágó Pityu műsora.... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Sziasztok! Tudja valaki, hogy van-e vmi különbség egy 95-ös és egy 2001-es F Astra középső dobjában? C14SE és X14NZ. Azért kérdezem, mert a Unix oldala az Si-hez kidob vagy négy márkát, az NZ-hez meg csak vmi olaszt, ami drágább is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Próbálkozz a Csergőnél vagy a Bárdinál ott nagyobb a választék szerintem egyezik a két dob. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Sziasztok! Tudja valaki, hogy van-e vmi különbség egy 95-ös és egy 2001-es F Astra középső dobjában? C14SE és X14NZ. Azért kérdezem, mert a Unix oldala az Si-hez kidob vagy négy márkát, az NZ-hez meg csak vmi olaszt, ami drágább is. A dob egyforma, de a felfogatás nem. A gumibak is más.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Próbálkozz a Csergőnél vagy a Bárdinál ott nagyobb a választék szerintem egyezik a két dob. :lol: Köszi, de a Unixnál van "kedvezményem", meg a 60.000-es szervizre is be kell vásárolnom. Asszem előhozatom mindkét fajtát, aztán összehasonlítom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 A dob egyforma, de a felfogatás nem. A gumibak is más.... Aha, ugyanez volt a hátsó doboknál, ott is más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Hátsó dob Na ilyen egy gyári hátsó dob 8év után 60000km-mel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Na ilyen egy gyári hátsó dob 8év után 60000km-mel :P egész jó, nem adod el? :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Hátsó dob Na ilyen egy gyári hátsó dob 8év után 60000km-mel :lol: És milyen tüneteket okozott? Vagy csak kiváncsi voltál milyen bellül? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 És milyen tüneteket okozott? Vagy csak kiváncsi voltál milyen bellül? :lol: Először csak komolyabb hangja lett, aztán szépen zörgött benne minden. Fater kocsiján volt, nemtom dinamikában mit vett észre, egyébként előtte 1 hónappal volt zöldkártyán :lol: Az én dobom nem volt ilyen rendes, a zöldkártya napján kellett cserélni :lol: Boltos gyerek adott ugy. dobot, azt mondta csehszlovák :lol: , faca mondom, remélem faros Skodára tervezték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Hátsó dob Na ilyen egy gyári hátsó dob 8év után 60000km-mel :lol: Nem a 60 ezer számít, hanem a 8 év! Hajtva 100 ezer km és 3 év! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Ami igazán számít a középdob életében, az a hidegindítások száma... ugyanis ilyenkor a katalizátor rengeteg vízpárát okád, ami a még hideg középdobban és hátsó dobban csapódik le. Ez korrodálja folyamatosan belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Nem a 60 ezer számít, hanem a 8 év! Hajtva 100 ezer km és 3 év! :lol: Na ebből a 3 év bejött! Múlt héten lekéredzkedett a hátsó dobom, nem karistolt, csak a pánt elrohadt, és a maradékon lógott, kalimpált. Gyorsan felkötöttem redőnygurtnival :lol: Este mikor felraktam az újat, megjárattam, éreztem a kezemmel, hogy kifúj a dob elején :lol: Azóta már hallom is. 3évig bírta, úgyhogy zk-ra megint új dobbal megy. Amúgy megvettem faternak a középdobot, majd hétvégén kiderül, hogy beborul. Katalógus szerint egyforma a felfogatásunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Ami igazán számít a középdob életében, az a hidegindítások száma... ugyanis ilyenkor a katalizátor rengeteg vízpárát okád, ami a még hideg középdobban és hátsó dobban csapódik le. Ez korrodálja folyamatosan belül. Vízpára....hmm...bödön? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Vízpára....hmm...bödön? :lol: A katalizátor és a dob közé? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 A katalizátor és a dob közé? :lol: :lol: lecsapató ...svédacélból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 A katalizátor és a dob közé? :lol: :lol: Neeeem..... :lol: :P a szelepfedél, és az injektorfedél közé. lecsapató ...svédacélból? Duncosüvegből. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Neeeem..... :lol: :lol: a szelepfedél, és az injektorfedél közé. De a katalizátorban a porcelánra lecsapódott lét hogy bödönölöd ki az injektorfedélnél? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 De a katalizátorban a porcelánra lecsapódott lét hogy bödönölöd ki az injektorfedélnél? :lol: Hát a katalizátorba honnan kerül? Ha kevesebbet engedek a motorba, kevesebb is távozik belőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Hát a katalizátorba honnan kerül? Ha kevesebbet engedek a motorba, kevesebb is távozik belőle. :lol: Motor által beszívott levegő? Égéstermékek? A katalizátor működése során bizonyos károsanyagokat vízgőzzé alakít. Hülye katalizátor :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Hát a katalizátorba honnan kerül? Ha kevesebbet engedek a motorba, kevesebb is távozik belőle. :lol: Komolyan azt hiszed, hogy minden vizgőz ami a kipuffban van, az a kartergázból kerül oda? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember10, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2009 Neeeem..... :lol: :lol: a szelepfedél, és az injektorfedél közé. Duncosüvegből. :lol: Dunsztosüveg. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember11, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2009 Komolyan azt hiszed, hogy minden vizgőz ami a kipuffban van, az a kartergázból kerül oda? :lol: :lol: Nem dehogy, de legalább onnan nem kerül bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts