daykiller Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Én megküldtem összerakottan wd40-el és nekem elkussolt. utána már csak azt hallottam ami kívülről jött. megfújtam a bowdennél, semmi, megfújtam a kar forgáspontjánál, semmi, aztán amikor eldurrant az agyam, akkor nagyjából telibefújtam amit láttam, és a villa, és az anya találkozásánál sikerült elhallgattatni. A műanyag nyekergett a villában :huh: Neked is azon a ponton nyekergett, ahol már fogott is a kuplung? :lol: Mert nekem haláli pontossággal ott. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Neked is azon a ponton nyekergett, ahol már fogott is a kuplung? ^_^ Mert nekem haláli pontossággal ott. B) Megmondom őszintén, már nem emlékszem. Saccperköbö 3-4 hónapja történt az eset, és nem is gondoltam kinyomócsapágyra mert komplett sachs szettecske lett téve bele az ősszel, és nem igazán gyanakodtam rá. Arra emlékszem hogy mindig ugyan ott nyekergett, de azt meg nem mondom hogy a fogás kezdeténél, vagy előtte. :lol: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 Neked is azon a ponton nyekergett, ahol már fogott is a kuplung? :huh: Mert nekem haláli pontossággal ott. ^_^ Nekem mindig recsegett mikor tapostam neki ugyanakkor jobban elfáradt a lábikóm is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus19, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2009 kinyomócsapágy nem nyikoroghat, mert az akkor nyígna állandóan, mivel az forog ha jár a motor. legalábis nekem olyan hangot ad, amikor mozgatom a pedált, csak akkor jön a hang, de nekem is kintről inkább. van egy kicsi hangja bent is, de kintről a vészesebb, menet közben is hallom, ha van vmi visszaverő felület, pl egy fal mellettem a villára gyanakszom én is, mivel a bowdent egy mosás után be kellett fujnom, met ragadt a pedál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Kiderült a cégnek van. Pontosabban a nagyfőnőknek, de a kisfőnök/szomszéd elkéri tőle, mert kell a Boxerhez. Én meg majd kertnek áttolom. :huh: Már csak érteni kéne hozzá, keresek bőszen a gugliban valami oldalt ahol írnak róla, de eddíg semmi. Ha a gép 380 voltos akkor valószínüleg már 2 állító kapcsoló van amivel az ampert lehet állítani!Az egyik kisebb a másik nagyobb lépcsőkben állít!Általában ezek a gépek már minimum 270 amper teljesítményt tudnak (átégeti a 10mm-es lemezt!)A két kapcsoló állítása az anyagvastagsággal van összefüggésbe!Ha tudod nagyából hogy milyen varratot szeretnél(pl:tompa,sarok,)ezek állításával tudod tökéletesíteni a hegesztését és a gépbeállítást!!!PÉLDA:Mert ha sok az amper(áramerősség),az előtolás pedig kevés nem tudsz normális varratot KÉSZÍTENIi!Szélbeégéses lesz ami attól van,hogy az áram jó,de kevés a drót(fogyóelektróda vagy co huzal)ami nem tölti ki a varrathelyet!Ugyanez fordítottan is igaz,mert ha az előtolás van nagyon feltekerve az áramerősség pedig nem jó, undorító földigiliszta szerű varratok lesznek,ami egyáltalán nincs összeégve a másik anyaggal!Tehát a lényeg csak az,hogy az előtolás(drótsebesség )egyenes arányban legyen az áramerősséggel!Minél nagyobb ,vastagabb anyagot hegesztünk annál több áramot illetve drótot kell adagolnunk!A gép alapelve pedig az,hogy co2 vagy,corgon védőgázzal hűtjük illetve védjük a varratot amit a munkakábelen található kapcsoló segítségével mágnes szelep nyit és zár! A 220 voltos gépen az alapelv ugyan ez, ott annyival másabb a helyzet,hogy a kisebb teljesítmény miatt SZERINTEM(DE EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM)6MM ANYAGVASTAGSÁG FELETT,CSAK GÁNYOLNI LEHET VELE!Nem képes összeolvadást csinálni mert nem tudja azt az ampert ami ott már nélkülözhetetlen!Lemez munkára 1-4mm-es anyagvastagságig viszont teljesen jó!Ezeken a 220volt-on már csak egy kapcsoló van kevesebb az állítási lehetőség ,de ez nem azt jelenti,hogy nem lehet vele szépen dolgozni!Gépe válogatja! Remélem tudtam segíteni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 kasztniznimég a legkisebb gép is elég :huh: de kb ez van a mit leírtál :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Remélem tudtam segíteni :huh: Igazából nem tudtál, mert nem erre a részére vagyok kiváncsi, mert van aki dolgozott már a géppel, hanem pölö átlapolással kell-e egy kivágott lemez helyére behegeszteni a másikat, vagy tompán ütköztetve. Vagy ez attól függ, hogy látszó felületen, pölö tanknyílás, vagy a kocsi alján heggesztek-e. Köszöbnél is simán ki lehet-e vágni a régit, nem kell-e vhol alátámasztani a kocsit meg hasonlók. A tanknyílás felett is lyukas a dob a kerék felett, ehhez igazából nem férek hozzá, csak ha felnyitom a kasztnit mondjuk bellülről. A legjobb lenne negyedet cserélni, de ehhez most se kedvem, se pénzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Igazából nem tudtál, mert nem erre a részére vagyok kiváncsi, mert van aki dolgozott már a géppel, hanem pölö átlapolással kell-e egy kivágott lemez helyére behegeszteni a másikat, vagy tompán ütköztetve. Vagy ez attól függ, hogy látszó felületen, pölö tanknyílás, vagy a kocsi alján heggesztek-e. Köszöbnél is simán ki lehet-e vágni a régit, nem kell-e vhol alátámasztani a kocsit meg hasonlók. A tanknyílás felett is lyukas a dob a kerék felett, ehhez igazából nem férek hozzá, csak ha felnyitom a kasztnit mondjuk bellülről. A legjobb lenne negyedet cserélni, de ehhez most se kedvem, se pénzem. leginkább olyat szoktam látni, hogy tompán egymással szembe vannak a lemezek negyedcserélnél már alá kell támasztani a kocsit is meg a tetőt is. ilyen kisebb daraboknál, mint amit te akarsz nem kell küszöbnél nem árt, bár haveréka golfon nem támaztották alá, és simán passzoltak a darabok, és jó is lett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Igazából nem tudtál, mert nem erre a részére vagyok kiváncsi, mert van aki dolgozott már a géppel, hanem pölö átlapolással kell-e egy kivágott lemez helyére behegeszteni a másikat, vagy tompán ütköztetve. Vagy ez attól függ, hogy látszó felületen, pölö tanknyílás, vagy a kocsi alján heggesztek-e. Köszöbnél is simán ki lehet-e vágni a régit, nem kell-e vhol alátámasztani a kocsit meg hasonlók. A tanknyílás felett is lyukas a dob a kerék felett, ehhez igazából nem férek hozzá, csak ha felnyitom a kasztnit mondjuk bellülről. A legjobb lenne negyedet cserélni, de ehhez most se kedvem, se pénzem. Zotya! Becsülendő, hogy Te szeretnéd megcsinálni, de szerintem nem tudod, hogy mibe vágsz bele. Én is a saját kocsimon tanultam karosszériázni, de akkor már szépen tudtam hegeszteni, lemezeket megmunkálni. Az egy ütött-kopott lada volt, ami már csak jobb lehetett, sz@rabb nem. Olyan rossz volt, hogy mire befejeztem egész sok gyakorlatot szerztem. De jó lett és én csináltam. Egy normális autónak még előképzettséggel sem mertem volna nekiállni. Ez egy külön szakma. Nincs rosszabb, mint a hozzá nem értő karosszérialakatos. Higgy nekem, mert sokszor vagyok a suliban a kasztnisokkal. Ezzel nem lebeszélni akarlak, csak gondold át. Ismerni kell az anyagokat, az előkészítést, a statikát, a technológiát és a gépet. + a lehető legnagyobb precízség és gondosság. Sokminden nem fog úgy alakulni elsőre, mint azt szeretnéd. Ha mégis belevágsz, ügyes legyél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Zotya! Becsülendő, hogy Te szeretnéd megcsinálni, de szerintem nem tudod, hogy mibe vágsz bele. Én is a saját kocsimon tanultam karosszériázni, de akkor már szépen tudtam hegeszteni, lemezeket megmunkálni. Az egy ütött-kopott lada volt, ami már csak jobb lehetett, sz@rabb nem. Olyan rossz volt, hogy mire befejeztem egész sok gyakorlatot szerztem. De jó lett és én csináltam. Egy normális autónak még előképzettséggel sem mertem volna nekiállni. Ez egy külön szakma. Nincs rosszabb, mint a hozzá nem értő karosszérialakatos. Higgy nekem, mert sokszor vagyok a suliban a kasztnisokkal. Ezzel nem lebeszélni akarlak, csak gondold át. Ismerni kell az anyagokat, az előkészítést, a statikát, a technológiát és a gépet. + a lehető legnagyobb precízség és gondosság. Sokminden nem fog úgy alakulni elsőre, mint azt szeretnéd. Ha mégis belevágsz, ügyes legyél. Ja, gondoltam hogy nem csak úgy bekapcsolom és megcsinálom, ezért kezdem nem látszó felülettel, küszöb, taposólemez, belső dob, igazából csak egy látszó van a tanknyílás, az viszont nem vészes, és nem is sürgős. Meg aztán ketten csináljuk a két autót, majd a szomszéd Boxerével kezdjük azon gyakorlok. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Ja, gondoltam hogy nem csak úgy bekapcsolom és megcsinálom, ezért kezdem nem látszó felülettel, küszöb, taposólemez, belső dob, igazából csak egy látszó van a tanknyílás, az viszont nem vészes, és nem is sürgős. Meg aztán ketten csináljuk a két autót, majd a szomszéd Boxerével kezdjük azon gyakorlok. :huh: Ez a beszéd! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 Ez a beszéd! :lol: :huh: egy hetes hegeszgetés után még aligha fogja tudni rendsen megcsinálni... bár... én is hasonló tervekkel gondolkodom... aztán meglátjuk mi lesz belőle Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 :huh: egy hetes hegeszgetés után még aligha fogja tudni rendsen megcsinálni... bár... én is hasonló tervekkel gondolkodom... aztán meglátjuk mi lesz belőle A legnagyobb magyar gépészek a motorizáció hajnalán szinte mind autodidakta módon tanultak. Maradandót hozva létre kis hazánknak. Lehet Zotya is híres lesz egyszer... (csak győzzük kivárni :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus20, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2009 A legnagyobb magyar gépészek a motorizáció hajnalán szinte mind autodidakta módon tanultak. Maradandót hozva létre kis hazánknak. Lehet Zotya is híres lesz egyszer... (csak győzzük kivárni :huh: ) hamarabb lesz hírhedt :lol: de am megehet csinálni, csak előtte tényleg gyakorolnia kell lemezeken ahol nem látszik, ott nem kell olyan szépre csinélni úgyse, meg ott vana flex, és elsimítja életünkben először hegesztettünk suliban lánggal, de egy kis gyakorlás után olyan szépen lehetett hegeszteni, igaz nem 0,6os lemezeket ^_^ de megoldható sztem Zotya egyébként egész ügyes, csak vannak égmeresztő ötletei B) de mutatott már ezt azt, és szerintem szép megoldást hozott létre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 A legnagyobb magyar gépészek a motorizáció hajnalán szinte mind autodidakta módon tanultak. Maradandót hozva létre kis hazánknak. Lehet Zotya is híres lesz egyszer... (csak győzzük kivárni :lol: ) Ja, csak mindíg azokról maradtak fejegyzések akik alkottak vmit, akik felrobbantak kisérletezés közben azokról (-ból) nem sok maradt az utókornak. Hű de gyors a profeszor úr, az egyik lába itt, a másik meg ott! :D B) hamarabb lesz hírhedt :P de am megehet csinálni, csak előtte tényleg gyakorolnia kell lemezeken ahol nem látszik, ott nem kell olyan szépre csinélni úgyse, meg ott vana flex, és elsimítja életünkben először hegesztettünk suliban lánggal, de egy kis gyakorlás után olyan szépen lehetett hegeszteni, igaz nem 0,6os lemezeket :lol: de megoldható sztem Zotya egyébként egész ügyes, csak vannak égmeresztő ötletei :D de mutatott már ezt azt, és szerintem szép megoldást hozott létre. Én is gondoltam a flexre mint javító eszközre, de én úgy hogy ha nem sikerül akkor nagyobb lyukat vágok, és megegyszer foltozok. :huh: Na majd csinálok fényképeket mihelyt kikerülök az égésplasztikáról. ^_^ Addíg is nézem a csip fúzt abbol is sokat lehet tanulni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Addíg is nézem a csip fúzt abbol is sokat lehet tanulni. B) Ááááááááááá! :huh: ^_^ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 :huh: egy hetes hegeszgetés után még aligha fogja tudni rendsen megcsinálni... bár... én is hasonló tervekkel gondolkodom... aztán meglátjuk mi lesz belőle Gépgyártás technológiát tanultam a főiskolán, és nyári 1 hónapos munkagyakorlaton voltunk a Láng Gépgyárban 1966-ban. Volt egy csoporttársnőm, aki vasággyal együtt volt kb. 45 kg, és amikor bekerült a hegesztő üzembe, kezébe adták az ívhegesztő markolatot, meg elé tettek 2 darab lemezt. 10 perc gyakorlás után olyan varratot készített, hogy az egész műhely összesereglett, nem akarták elhinni, hogy ő hegesztette, 40 éve a szakmában dolgozó hegesztők is elismeréssel szóltak a munkáról. Aztán kapott próbaképpen 2 db 20 mm-es lemezt, amit tompán össze kellett neki hegeszteni. Tökéletes varratsorokat épített fel, készült belőle metszet is és ultrahangos vizsgálat. Hibátlan lett.... :lol: A titok nyitja a nagyon finom, rezzenésmentes kéz, és persze az, hogy amit elmagyaráztak neki előtte, azt be is tartotta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Gépgyártás technológiát tanultam a főiskolán, és nyári 1 hónapos munkagyakorlaton voltunk a Láng Gépgyárban 1966-ban. Volt egy csoporttársnőm, aki vasággyal együtt volt kb. 45 kg, és amikor bekerült a hegesztő üzembe, kezébe adták az ívhegesztő markolatot, meg elé tettek 2 darab lemezt. 10 perc gyakorlás után olyan varratot készített, hogy az egész műhely összesereglett, nem akarták elhinni, hogy ő hegesztette, 40 éve a szakmában dolgozó hegesztők is elismeréssel szóltak a munkáról. Aztán kapott próbaképpen 2 db 20 mm-es lemezt, amit tompán össze kellett neki hegeszteni. Tökéletes varratsorokat épített fel, készült belőle metszet is és ultrahangos vizsgálat. Hibátlan lett.... :huh: A titok nyitja a nagyon finom, rezzenésmentes kéz, és persze az, hogy amit elmagyaráztak neki előtte, azt be is tartotta. na meg a jó cucc na meg az hogy egy olyan vastag lemezt könyebb hegeszteni egyik haverom, akinek van co ja, ő olyan suliba járt, ahol épületek fűtését tanulták, és ez miatt tanultak sokat hegeszteni, de mikor a kipufogómhoz kellett csinálni egy közdarabot, mégis én hegesztetem meg, mert hegesztett nekem olyan darázfészket hogy ihaj. állítottam kettőt a hegesztőn, és olyan szépen elterült a hegesztési varat, ahogy annak kell. ezért mondom, hogy gyakorlás kérdése, de akinek van hozzá érzéke, annak hamarabb fog menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Zotya! Becsülendő, hogy Te szeretnéd megcsinálni, de szerintem nem tudod, hogy mibe vágsz bele. Én is a saját kocsimon tanultam karosszériázni, de akkor már szépen tudtam hegeszteni, lemezeket megmunkálni. Az egy ütött-kopott lada volt, ami már csak jobb lehetett, sz@rabb nem. Olyan rossz volt, hogy mire befejeztem egész sok gyakorlatot szerztem. De jó lett és én csináltam. Egy normális autónak még előképzettséggel sem mertem volna nekiállni. Ez egy külön szakma. Nincs rosszabb, mint a hozzá nem értő karosszérialakatos. Higgy nekem, mert sokszor vagyok a suliban a kasztnisokkal. Ezzel nem lebeszélni akarlak, csak gondold át. Ismerni kell az anyagokat, az előkészítést, a statikát, a technológiát és a gépet. + a lehető legnagyobb precízség és gondosság. Sokminden nem fog úgy alakulni elsőre, mint azt szeretnéd. Ha mégis belevágsz, ügyes legyél. Ahogy a kolléga mondja, nem olyan egyszerű ez. Én tanultam hegeszteni, meg szoktam is, van itthon ívhegesztő is, meg lánghegesztő is, de mikor nemrég rászántam magam, hogy kisebb dolgokat meg kéne csinálni a kocsin, inkább elvittem kasztnishoz. Ha mindenképp neki akarsz állni, a padlólemez jó kezdésnek, a küszöbbel viszont lehet szívni, feltéve persze, hogy cseréled az egészet, nem csak foltozod a mostanit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Addíg is nézem a csip fúzt abbol is sokat lehet tanulni. :P :P például hogy a kipuff átvezetést a kasztnin csak és kizárólag fényezés UTÁN, véletlenül sem előtte kell elkövetni. Ha már kész az autó, lefényezve, krómok feltéve, emblémák körbenyalva, és csillog villog, AKKOR kell elkezdeni beletolni az 572-es blokkot, és miután nagy nehezen sikerült belepréselni, rájönni hogy: "höh, nem csukódik le az MHT. B) Há jóvan akkor nyessük meg egy kicsit" :lol: Amúgy jó músor, ha már a barátok közt meg e között kell választani :D (de ha már becsúszik egy helyszínelők akkor asszem csip bácsi bukott :lol: ) hegeszteni én is tanultam egy pár évig, de legalább nem is tudok ^_^ :huh: Nem egyszerű játék. Suliban megvolt a 4-es belőle, de addig csak 100x50-es lemezeket kellett összetaknyolni. Az ottani tanítás arra volt elég hogy megtanuljuk, mit kell csinálni hogy ne robbanjon fel a hátam mögött a palack, oszt kész. (bár az egyik tanáromról volt videjó a jútúbon, hogy hogy nem szabad palackot szállítani :D :D Megnézem megvan e még. áhh, kiszedték a hangot, meg megvágták a marhák... nah mindegy azé van ami maradt belőle (nem is értem miért nem tanultam meg hegeszteni amikor olyan profi tanáraim voltak :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 ... áhh, kiszedték a hangot, meg megvágták a marhák... nah mindegy azé van ami maradt belőle (nem is értem miért nem tanultam meg hegeszteni amikor olyan profi tanáraim voltak :huh: ) Ez jó :lol: ^_^ Amúgy jó kis robbanást tud okozni egy dissous palack, kb. egy 500kg-os repülőbombához hasonlót. Mivel egy szivacsszerű töltőanyag van a palackban, amibe a gáz fel van "itatva" (annak érdekében, hogy 15bar nyomást bele lehessen tölteni, enélkül ugyanis néhány bar nyomásnál már robban a dissous gáz), csak függőlegesen szabad tárolni és szállítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Ez jó :huh: :lol: Amúgy jó kis robbanást tud okozni egy dissous palack, kb. egy 500kg-os repülőbombához hasonlót. Mivel egy szivacsszerű töltőanyag van a palackban, amibe a gáz fel van "itatva" (annak érdekében, hogy 15bar nyomást bele lehessen tölteni, enélkül ugyanis néhány bar nyomásnál már robban a dissous gáz), csak függőlegesen szabad tárolni és szállítani. Igen ezt mi is tanultuk elméleten, aztán a főnökúr megmutatta gyakorlatban. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Ez jó :huh: :lol: Amúgy jó kis robbanást tud okozni egy dissous palack, kb. egy 500kg-os repülőbombához hasonlót. Mivel egy szivacsszerű töltőanyag van a palackban, amibe a gáz fel van "itatva" (annak érdekében, hogy 15bar nyomást bele lehessen tölteni, enélkül ugyanis néhány bar nyomásnál már robban a dissous gáz), csak függőlegesen szabad tárolni és szállítani. nem kovakő?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 nem kovakő?? Már a mi nem kovakő? A palackban nincs kovakő :lol: ^_^ meg a csőben sincs kovakő, az asztalon már lehet kovakő :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2009 Gépgyártás technológiát tanultam a főiskolán, és nyári 1 hónapos munkagyakorlaton voltunk a Láng Gépgyárban 1966-ban. Volt egy csoporttársnőm, aki vasággyal együtt volt kb. 45 kg, és amikor bekerült a hegesztő üzembe, kezébe adták az ívhegesztő markolatot, meg elé tettek 2 darab lemezt. 10 perc gyakorlás után olyan varratot készített, hogy az egész műhely összesereglett, nem akarták elhinni, hogy ő hegesztette, 40 éve a szakmában dolgozó hegesztők is elismeréssel szóltak a munkáról. Aztán kapott próbaképpen 2 db 20 mm-es lemezt, amit tompán össze kellett neki hegeszteni. Tökéletes varratsorokat épített fel, készült belőle metszet is és ultrahangos vizsgálat. Hibátlan lett.... ^_^ A titok nyitja a nagyon finom, rezzenésmentes kéz, és persze az, hogy amit elmagyaráztak neki előtte, azt be is tartotta. És mi ebből a tanulság? Ha lefogyok 20 kilót és pi@át növesztek nem lesz gondom a kasztnizással. :lol: nem kovakő?? Kovaföld. Vegyésznek tanultam, soha nem okozott gondott bármit felgyujtani. :huh: Erről tudna mesélni a szakismeret tanárom, mindjárt megkeresem a képet, a felső sorban az a parókás. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts