Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Kerülöm a tavakat. :lol: Jóvanna hülyeség volt átfúrni, muszáj mindíg a fejemhez vágni?! <_< :)

Igen. Várgesztesen is azt mondtad az oldalindexre hogy át kell fúrni oszt kész. Felnevettünk közösen. :)

Elküldve

Hali!

Ma észrevettem, hogy a kocsim alja tisztára el van rohadva. Benéztem a szőnyeg alá és szó szerint állt a víz! Természetesen tiszta rozsda az egész. Már attól félek, hogy kiesek belőle menet közben :) :)

Mitévő legyek? Hogy lehetne ezt minél olcsóbbal megcsinálni?

Mondjuk ha veszek szilikonpasztát és az egész alját lekenem vele egy vékony rétegben (belülről) az úgy jó megoldás? <_<

Mennyibe kerülhet egy komplett padlólemezcsere a karosszériásnál?

Elküldve
Hali!

Ma észrevettem, hogy a kocsim alja tisztára el van rohadva. Benéztem a szőnyeg alá és szó szerint állt a víz! Természetesen tiszta rozsda az egész. Már attól félek, hogy kiesek belőle menet közben :lol: :lol:

Mitévő legyek? Hogy lehetne ezt minél olcsóbbal megcsinálni?

Mondjuk ha veszek szilikonpasztát és az egész alját lekenem vele egy vékony rétegben (belülről) az úgy jó megoldás? :)

Mennyibe kerülhet egy komplett padlólemezcsere a karosszériásnál?

sokba. <_<

Azzal hogy lekened valami trutyival, nem sokat érsz mert akkor az alatt fog tovább-rohandni, csak akkor már nem is látszik. A szőnyeg alatti szivacs nem volt megszívva vízzel? :)

Elküldve

pl.

Bosal:11000,- (gyári min.)

Nekem ez van fent hátul, kb 4 hónapja és cirka 2000km óta, de már a felfogatása eléggé rozsda ette, pedig 2 év gari van rajta, szerintem addig nem fogja bírni, mert atomjaira hullik. A szaki szerint kifurtam az alját 3-as fúróval, na ez viszont meggyöző mert hidegen csepeg a vasszer rendesen, talán így a bele megmarad, most már csak a külső a lényeg! <_<

Ja igaz én kedvezménnyel vettem 8500-ért!

Elküldve
pl.

Bosal:11000,- (gyári min.)

Nekem ez van fent hátul, kb 4 hónapja és cirka 2000km óta, de már a felfogatása eléggé rozsda ette, pedig 2 év gari van rajta, szerintem addig nem fogja bírni, mert atomjaira hullik. A szaki szerint kifurtam az alját 3-as fúróval, na ez viszont meggyöző mert hidegen csepeg a vasszer rendesen, talán így a bele megmarad, most már csak a külső a lényeg! <_<

Ja igaz én kedvezménnyel vettem 8500-ért!

Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt)

Elküldve
Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt)

Az optimista. <_< :)

Elküldve
Az optimista. <_< :)

optimista? ez tény. ennyit bírt

Igaz előző tulaj csak nyaranta használta 2-3hónapot és télen felbakolva garázsban állt. Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került.

Elküldve
Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt)

Enyémen négy éves a cucc, leömlőtöl. Előző tulaj cseréltette, mert nagyon odavolt. Itt-ott már látszik a rozsda, műszaki előtt rendbe lesz rakatva, de lehet cseréltetem. Kép

Elküldve

nekem a gyári 6 éves korában került levételre, de addigra már össze is porladt szegény a kezemben.

a tuningolt dobom bele egy évet bírt, már szét van peregve, de a külsejemég vidáman bírni fog pár évet <_<

főleg ha még le is festegetném.

Elküldve

Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt.

Elküldve
Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt.

ezen gondolkodtam én is...

hogy szétszedhetős kellene... de még a megvalósítás nem sikerült <_<

de az astra még hátsó dob nélkül se hangos.

van egy két F errefelé, aminek a hátsó dob eltünt, helyette kapott egy egyenes csövet, egy véggel és annyi a hátsó dob, és nem hangos.

igaz nem is sportkipufogó, mert ahhoz gyenge a hangja, de a gyáritól mélyebb.

Elküldve
ezen gondolkodtam én is...

hogy szétszedhetős kellene... de még a megvalósítás nem sikerült <_<

de az astra még hátsó dob nélkül se hangos.

van egy két F errefelé, aminek a hátsó dob eltünt, helyette kapott egy egyenes csövet, egy véggel és annyi a hátsó dob, és nem hangos.

igaz nem is sportkipufogó, mert ahhoz gyenge a hangja, de a gyáritól mélyebb.

kipuf szerelésnél én is kíváncsiságból ráindítottam úgy hogy csak a katalizátor volt rajta és nem volt olyan vészes (bezzeg a lada anno...)

Elküldve
Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt.

Haver ladáján egy régi buszmegálló tábla oszlopa lett a kipuff. Gyapot nem kő, dob nem kő, hang kő alapon egyenesen végigjön a hátuljáig. Én csodálkozom a szomszédokon hogy hazaengedik éjszaka a srácot, és nem rakatják le vele az autót 2 utcával odébb :) :lol:

"Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került."

Ahogy elnézem az avatarod, bepótoltattad vele ezt a hiányt :) <_<

Elküldve
Első szélvédőt, hogyan kéne kiszedni sérülésmentesen???

ki kell vágni egy bowdennel vagy húrral. Körbe van ragasztva. Fényezést könnyű elb@szni, vigyázni kell.

Elküldve
ki kell vágni egy bowdennel vagy húrral. Körbe van ragasztva. Fényezést könnyű elb@szni, vigyázni kell.

Rendben, köszi.

A fényezés nem számít, nem az Én autómból lesz kiszedve <_<

Elküldve
Rendben, köszi.

A fényezés nem számít, nem az Én autómból lesz kiszedve <_<

de a szélvédőt is könnyű elkurni

de megoldható

első körben kell egy lyuk ahol kidugod a huzalt

aztán át kell huzigálni az egész szélvédő körül azt a huzalt.

sarkoknál fogyelni, hogy ne kezdje el vágni az üveg szélét.

Elküldve
"Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került."

Ahogy elnézem az avatarod, bepótoltattad vele ezt a hiányt :) <_<

Igen.. nálam kapott telet fagyot és két évet csillaggarázsban. De még mindig nem rozsdásodik igaz még az elején kapott hátsó sárvédő dobot is, meg minden ősszel egy vékony réteg alvázvádő gyantát.

Elküldve
Kicsit megkésve bár, de itt van.

Mondtam, hogy nem egy nagy bonyolultságu valami <_<

ja azé kellett meghagyni egy centit, hogy ne csuklodjon el.

én rárakok egy olyat, ami a két csavart átéri, meg 2,5 cmre bele tudom tenni a faudit.

köcc :)

nézz be az északi fórumba csináltam egy kis képet a tali hírdetésére. :)

Elküldve

kocc1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tegnapelőtt munkába menet, szakadó esőben belém durrantott egy Suzukis öregúr.

Egyértelmű volt a szitu, ő volt a hibás. Mondja, hogy megegyezne, mennyi legyen az annyi?

Mivel láttam, hogy legalább egy bontott lökösbe, egy teszkós dísztárcsába és félóra bütykölésbe fog fájni az eset, jelképes 40 ezret mondtam, amit ő ki is fizetett. Ezután, mivel alapvetően jószívű ember vagyok, a szakadó eső ellenére felpókoztam a sz.rrátört lökösét és mindenki ment a maga útján. Gyorsan lezsíroztam telefonon egy bontott lököst ötezeré', és még a melóból sem késtem el. <_<

Elküldve
Én is gondolkoztam rajta, de aztán leakadtam ott hogy oké hogy valahogy megszerzem. Az is oké hogy kinyomtatom, de attól még miért is fog úgy világítani ahogy kéne? Egy sima papír különben is érdekes lesz sztem rövid időn belül a kocsiban, de hogy pl.: a számok, vonalak, skálák, estébé nem "gyárisasan" fog világítni az tuti. <_< Amúgy ha jól tévedek, mintha Novy-bácsi honlapján jött volna velem szembe ebben a témakörben pár darab :lol: Én inkább hagytam a gyárit. (amúgy meg nem kötözködésből, de inkább kasztnis téma :) , bár ez az offmestertől hülyén hangzik, inkább nem szóltam semmit :) )

én úgy tudom, hogy ezek a számlapok nem öntapadós matricás megoldásúak, hanem egy az egybe ki kell őket cserélni a gyárival, szóval szerintem otthon nem oldod meg.

azért 10 ezer ft.

de ja a honlapomon van pár sablonként hsználható kép

mi ragasztgattunk Wareszba öntapadós papírra nyomtatott km óra számlapokat, van arról is kép a honlapomon, elég jól megmaradt rajta.

ilyen egszerű megoldásban azt tudnám mondani, hogy egy fehéret kellene nyomtatni, és pl kékkel a számokat.

ha kéken akarod világoltatni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.