zotya975 Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 meg be Kerülöm a tavakat. :) Jóvanna hülyeség volt átfúrni, muszáj mindíg a fejemhez vágni?! <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Kerülöm a tavakat. :lol: Jóvanna hülyeség volt átfúrni, muszáj mindíg a fejemhez vágni?! <_< :) Igen. Várgesztesen is azt mondtad az oldalindexre hogy át kell fúrni oszt kész. Felnevettünk közösen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Igen. Várgesztesen is azt mondtad az oldalindexre hogy át kell fúrni oszt kész. Felnevettünk közösen. <_< vajon miért? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Hali! Ma észrevettem, hogy a kocsim alja tisztára el van rohadva. Benéztem a szőnyeg alá és szó szerint állt a víz! Természetesen tiszta rozsda az egész. Már attól félek, hogy kiesek belőle menet közben :) :) Mitévő legyek? Hogy lehetne ezt minél olcsóbbal megcsinálni? Mondjuk ha veszek szilikonpasztát és az egész alját lekenem vele egy vékony rétegben (belülről) az úgy jó megoldás? <_< Mennyibe kerülhet egy komplett padlólemezcsere a karosszériásnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Hali! Ma észrevettem, hogy a kocsim alja tisztára el van rohadva. Benéztem a szőnyeg alá és szó szerint állt a víz! Természetesen tiszta rozsda az egész. Már attól félek, hogy kiesek belőle menet közben :lol: :lol: Mitévő legyek? Hogy lehetne ezt minél olcsóbbal megcsinálni? Mondjuk ha veszek szilikonpasztát és az egész alját lekenem vele egy vékony rétegben (belülről) az úgy jó megoldás? :) Mennyibe kerülhet egy komplett padlólemezcsere a karosszériásnál? sokba. <_< Azzal hogy lekened valami trutyival, nem sokat érsz mert akkor az alatt fog tovább-rohandni, csak akkor már nem is látszik. A szőnyeg alatti szivacs nem volt megszívva vízzel? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 pl. Bosal:11000,- (gyári min.) Nekem ez van fent hátul, kb 4 hónapja és cirka 2000km óta, de már a felfogatása eléggé rozsda ette, pedig 2 év gari van rajta, szerintem addig nem fogja bírni, mert atomjaira hullik. A szaki szerint kifurtam az alját 3-as fúróval, na ez viszont meggyöző mert hidegen csepeg a vasszer rendesen, talán így a bele megmarad, most már csak a külső a lényeg! <_< Ja igaz én kedvezménnyel vettem 8500-ért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 pl. Bosal:11000,- (gyári min.) Nekem ez van fent hátul, kb 4 hónapja és cirka 2000km óta, de már a felfogatása eléggé rozsda ette, pedig 2 év gari van rajta, szerintem addig nem fogja bírni, mert atomjaira hullik. A szaki szerint kifurtam az alját 3-as fúróval, na ez viszont meggyöző mert hidegen csepeg a vasszer rendesen, talán így a bele megmarad, most már csak a külső a lényeg! <_< Ja igaz én kedvezménnyel vettem 8500-ért! Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt) Az optimista. <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Az optimista. <_< :) optimista? ez tény. ennyit bírt Igaz előző tulaj csak nyaranta használta 2-3hónapot és télen felbakolva garázsban állt. Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nekem bosal van fenn másfél éve. Idén zöldkártya előtt (májusban) visszavittem mert az elején alul találtam egy lyukat és még garanciális volt. Erre elküldtek, hogy az szándékosan van rajta talán egy 5-ös furat, hogy ne álljon benne a víz. Mondták ha kérem behegesztik de akkor biztosan csökken az élettartama. Mondom akkor maradjon. Előtte lengyel dobom volt az egy évet sem bírt. ( a gyári meg 10 évet és 80ekm-t kibírt) Enyémen négy éves a cucc, leömlőtöl. Előző tulaj cseréltette, mert nagyon odavolt. Itt-ott már látszik a rozsda, műszaki előtt rendbe lesz rakatva, de lehet cseréltetem. Kép Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 nekem a gyári 6 éves korában került levételre, de addigra már össze is porladt szegény a kezemben. a tuningolt dobom bele egy évet bírt, már szét van peregve, de a külsejemég vidáman bírni fog pár évet <_< főleg ha még le is festegetném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt. ezen gondolkodtam én is... hogy szétszedhetős kellene... de még a megvalósítás nem sikerült <_< de az astra még hátsó dob nélkül se hangos. van egy két F errefelé, aminek a hátsó dob eltünt, helyette kapott egy egyenes csövet, egy véggel és annyi a hátsó dob, és nem hangos. igaz nem is sportkipufogó, mert ahhoz gyenge a hangja, de a gyáritól mélyebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ezen gondolkodtam én is... hogy szétszedhetős kellene... de még a megvalósítás nem sikerült <_< de az astra még hátsó dob nélkül se hangos. van egy két F errefelé, aminek a hátsó dob eltünt, helyette kapott egy egyenes csövet, egy véggel és annyi a hátsó dob, és nem hangos. igaz nem is sportkipufogó, mert ahhoz gyenge a hangja, de a gyáritól mélyebb. kipuf szerelésnél én is kíváncsiságból ráindítottam úgy hogy csak a katalizátor volt rajta és nem volt olyan vészes (bezzeg a lada anno...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Első szélvédőt, hogyan kéne kiszedni sérülésmentesen??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Anno ladához csináltak rozsdamentes sport dobokat, csak ott csavarokkal szétszedhetőre csinálták mert pár év alatt kiégett/tönkrement a gyapot szigetelés benne és cserélték, mert anélkül túl hangos volt. Haver ladáján egy régi buszmegálló tábla oszlopa lett a kipuff. Gyapot nem kő, dob nem kő, hang kő alapon egyenesen végigjön a hátuljáig. Én csodálkozom a szomszédokon hogy hazaengedik éjszaka a srácot, és nem rakatják le vele az autót 2 utcával odébb :) :lol: "Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került." Ahogy elnézem az avatarod, bepótoltattad vele ezt a hiányt :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Első szélvédőt, hogyan kéne kiszedni sérülésmentesen??? ki kell vágni egy bowdennel vagy húrral. Körbe van ragasztva. Fényezést könnyű elb@szni, vigyázni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ki kell vágni egy bowdennel vagy húrral. Körbe van ragasztva. Fényezést könnyű elb@szni, vigyázni kell. Rendben, köszi. A fényezés nem számít, nem az Én autómból lesz kiszedve <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Rendben, köszi. A fényezés nem számít, nem az Én autómból lesz kiszedve <_< de a szélvédőt is könnyű elkurni de megoldható első körben kell egy lyuk ahol kidugod a huzalt aztán át kell huzigálni az egész szélvédő körül azt a huzalt. sarkoknál fogyelni, hogy ne kezdje el vágni az üveg szélét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 "Szóval telet nem látott az autó amig hozzám nem került." Ahogy elnézem az avatarod, bepótoltattad vele ezt a hiányt :) <_< Igen.. nálam kapott telet fagyot és két évet csillaggarázsban. De még mindig nem rozsdásodik igaz még az elején kapott hátsó sárvédő dobot is, meg minden ősszel egy vékony réteg alvázvádő gyantát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 vajon miért? :) Miért-miért, ha nem fúrod át akkor hogyan rakod be az oldalvillogót? <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 tegyél már képet a tartókádról. Kicsit megkésve bár, de itt van. Mondtam, hogy nem egy nagy bonyolultságu valami <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Kicsit megkésve bár, de itt van. Mondtam, hogy nem egy nagy bonyolultságu valami <_< ja azé kellett meghagyni egy centit, hogy ne csuklodjon el. én rárakok egy olyat, ami a két csavart átéri, meg 2,5 cmre bele tudom tenni a faudit. köcc :) nézz be az északi fórumba csináltam egy kis képet a tali hírdetésére. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Tegnapelőtt munkába menet, szakadó esőben belém durrantott egy Suzukis öregúr. Egyértelmű volt a szitu, ő volt a hibás. Mondja, hogy megegyezne, mennyi legyen az annyi? Mivel láttam, hogy legalább egy bontott lökösbe, egy teszkós dísztárcsába és félóra bütykölésbe fog fájni az eset, jelképes 40 ezret mondtam, amit ő ki is fizetett. Ezután, mivel alapvetően jószívű ember vagyok, a szakadó eső ellenére felpókoztam a sz.rrátört lökösét és mindenki ment a maga útján. Gyorsan lezsíroztam telefonon egy bontott lököst ötezeré', és még a melóból sem késtem el. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Én is gondolkoztam rajta, de aztán leakadtam ott hogy oké hogy valahogy megszerzem. Az is oké hogy kinyomtatom, de attól még miért is fog úgy világítani ahogy kéne? Egy sima papír különben is érdekes lesz sztem rövid időn belül a kocsiban, de hogy pl.: a számok, vonalak, skálák, estébé nem "gyárisasan" fog világítni az tuti. <_< Amúgy ha jól tévedek, mintha Novy-bácsi honlapján jött volna velem szembe ebben a témakörben pár darab :lol: Én inkább hagytam a gyárit. (amúgy meg nem kötözködésből, de inkább kasztnis téma :) , bár ez az offmestertől hülyén hangzik, inkább nem szóltam semmit :) ) én úgy tudom, hogy ezek a számlapok nem öntapadós matricás megoldásúak, hanem egy az egybe ki kell őket cserélni a gyárival, szóval szerintem otthon nem oldod meg. azért 10 ezer ft. de ja a honlapomon van pár sablonként hsználható kép mi ragasztgattunk Wareszba öntapadós papírra nyomtatott km óra számlapokat, van arról is kép a honlapomon, elég jól megmaradt rajta. ilyen egszerű megoldásban azt tudnám mondani, hogy egy fehéret kellene nyomtatni, és pl kékkel a számokat. ha kéken akarod világoltatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts