Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 zöld lehet hogy a kar szar már neked, nem elég erővel nyomja a lapátot. megnézem, és hajtok rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 3ezer a pár előre... végülis a valeót feléért vettem :) addig is bírja mondjuk <_< itt van valahol a hátsó dobba kerülő betét is nem?? Ja volt Bosch, Champion, Valeo, meg az 500-forintos. Gondoltam egye kukac, megérdemli a kocsi a legdrágábbat. Hát erről ennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 megnéztem hajtottam rajta kicsit, mert visszafelé hajlott.. akkor csíkozza össze egyébként, mikor visszafelé megy a lapát a helyére... fel lehet ezeket rakni fordítva? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 megnéztem hajtottam rajta kicsit, mert visszafelé hajlott.. akkor csíkozza össze egyébként, mikor visszafelé megy a lapát a helyére... fel lehet ezeket rakni fordítva? :) Persze, csak hozzáálás kérdése. A termosztát is bemegy fordítva. :) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Persze, csak hozzáálás kérdése. A termosztát is bemegy fordítva. :) <_< akkor lehet megpróbálom megfordítva is feltenni ha ugyan úgy fel megy . mert mikor eljön alapát szép tiszta de amikor megy lefelé,akkor csíkoz durván. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 akkor lehet megpróbálom megfordítva is feltenni ha ugyan úgy fel megy . mert mikor eljön alapát szép tiszta de amikor megy lefelé,akkor csíkoz durván. Fordítsd meg benne a gumit :) :lol: Vagy csináld át a vezérlését, hogy az alapállapota ne lent, hanem a felső véghelyzetben legyen :) <_< Csak egyszerűen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Fordítsd meg benne a gumit :) :lol: Vagy csináld át a vezérlését, hogy az alapállapota ne lent, hanem a felső véghelyzetben legyen :lol: <_< Csak egyszerűen :lol: A suzukinak a hátsó ablaktörlője középen áll meg, ott van az alaphelyzet. :) Az meg tök béna néhány új kocsin összetörölnek a karok. Asszem a Xarán is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 A suzukinak a hátsó ablaktörlője középen áll meg, ott van az alaphelyzet. :) Az meg tök béna néhány új kocsin összetörölnek a karok. Asszem a Xarán is. Múltkor láttam insigniát elhaladni mellettem. Asszem annak is már keresztbe töröl, ha jól láttam. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Múltkor láttam insigniát elhaladni mellettem. Asszem annak is már keresztbe töröl, ha jól láttam. <_< nagyon sok kocsinak töröl keresztbe, és jobb is. egyrészt nem ragad oda mint nekünk lent meg tisztábbra töröl, mert kifelé csapja vizet, és nem marad köépen se csík, mert elég nagy az átfedés. az insignia hátsó ablaktörlőjéről linkeltem már képet készer is de senki se reagált rá. elég vicces, egy ilyen új autón egy olyan sima karocska. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Én azt hittem, ha Boscht veszek, akkor nyugodtan bízhatok a minőségben. Olyan 3 ezer volt a pár. Komolyan mondom, most veszek a tecsóban egy névtelen akármit 500-ért, és kiváncsi vagyok meddíg bírja. Hogy is van ez a gumicsere Novyy? Lehet kapni csak gumit, és befűzöm a régi helyére? Nekem 3 évet bírt a gyári szett elől, aztán majd egy éve a vezető oldalit kicseréltem tecsós Championra, az is bírja azóta, de az anyósülés előtti azóta is a gyári, csak áttettem a vezető oldalról. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 nagyon sok kocsinak töröl keresztbe, és jobb is. egyrészt nem ragad oda mint nekünk lent meg tisztábbra töröl, mert kifelé csapja vizet, és nem marad köépen se csík, mert elég nagy az átfedés. az insignia hátsó ablaktörlőjéről linkeltem már képet készer is de senki se reagált rá. elég vicces, egy ilyen új autón egy olyan sima karocska. háát nemtom. Haver 307-ese is keresztbe töröl. Nekem kifejezetten tetszik is, bár így középen egy elég szép méretű csúcsot hagy fölül, de azt hogy nem marad középen csík azt cáfolom. Marad. És akkora szélvédője, meg akkor lapátai vannak hogy a csík is akkora <_< Viszont egyszerűen tetszik. :) Annyi előnyét láttam hogy nem teszik alá a parkolóban a reklámcédulát, mert bemegy a mociháztető alá, és nem lehet felhajtani :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 háát nemtom. Haver 307-ese is keresztbe töröl. Nekem kifejezetten tetszik is, bár így középen egy elég szép méretű csúcsot hagy fölül, de azt hogy nem marad középen csík azt cáfolom. Marad. És akkora szélvédője, meg akkor lapátai vannak hogy a csík is akkora <_< Viszont egyszerűen tetszik. :lol: Annyi előnyét láttam hogy nem teszik alá a parkolóban a reklámcédulát, mert bemegy a mociháztető alá, és nem lehet felhajtani :lol: :) hát lehet hagy ha olyan eső van... de az a csúcs ott fent kit zavar??? a jobbak nem mennek le, és akkor nem is ragad alá a kosz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 hát lehet hagy ha olyan eső van... de az a csúcs ott fent kit zavar??? a jobbak nem mennek le, és akkor nem is ragad alá a kosz :) engem kifejezetten. Az a csúcs olyan mélyre jön hogy beér a visszapillantó alá 10 centivel (ami szintén elég alacsonyan van, felragacsolva), és koszos, sáros trutymákból felépülve gyönyörűen képes kitakarni egy lámpát pl. Tudom, te nem nézel naponta 370 darab lámpát, de engem idegesített <_< :lol: kosz ez alá se ragad mert bentvan a mocitető alatt az alaphelyzete, és elenyésző retek megy be oda, de a szórólaposok ellen hibátlan. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 engem kifejezetten. Az a csúcs olyan mélyre jön hogy beér a visszapillantó alá 10 centivel (ami szintén elég alacsonyan van, felragacsolva), és koszos, sáros trutymákból felépülve gyönyörűen képes kitakarni egy lámpát pl. Tudom, te nem nézel naponta 370 darab lámpát, de engem idegesített <_< :) kosz ez alá se ragad mert bentvan a mocitető alatt az alaphelyzete, és elenyésző retek megy be oda, de a szórólaposok ellen hibátlan. :) nem mentem olyan sokat ilyen kocsikkal de amivel mentem ott nem volt zavaró Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 nagyon sok kocsinak töröl keresztbe, és jobb is. egyrészt nem ragad oda mint nekünk lent meg tisztábbra töröl, mert kifelé csapja vizet, és nem marad köépen se csík, mert elég nagy az átfedés. az insignia hátsó ablaktörlőjéről linkeltem már képet készer is de senki se reagált rá. elég vicces, egy ilyen új autón egy olyan sima karocska. Nem véletlenül van úgy csinálva a mechanika, hogy az anyósoldali nagyobb távot tesz meg, mint a sofőr oldali. Arra célzok, hogy az anyósoldali túlmegy a sofőroldali szélső nyomvonalán, amivel ügye otthagy egy kevés felesleget a szélvédőn és a sofőroldali letörli azt, mikor a másik irányba mozog. :) Az más téma, hogy a sofőroldali hagy csíkot maga után, mikor lement, de az kevésbé zavaró, mintha az anyósoldali otthagyná a csíkját. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Nem véletlenül van úgy csinálva a mechanika, hogy az anyósoldali nagyobb távot tesz meg, mint a sofőr oldali. Arra célzok, hogy az anyósoldali túlmegy a sofőroldali szélső nyomvonalán, amivel ügye otthagy egy kevés felesleget a szélvédőn és a sofőroldali letörli azt, mikor a másik irányba mozog. :) Az más téma, hogy a sofőroldali hagy csíkot maga után, mikor lement, de az kevésbé zavaró, mintha az anyósoldali otthagyná a csíkját. <_< mondtam ennek az ellenkezőjét? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 mondtam ennek az ellenkezőjét? :) Ja, most olvastam megint, félreértettem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Nekem volt Valeo,szart se ért,aztán vettem gyárit ocsóé és azóta is jó.Bár én minden autómosásnál,szélvédőmosásnál lemosom a gumilapát részét is szivaccsal,mert a sok ráragadt bogár miatt is tud csíkozni. A gumi cseréjét pedig felejtsétek el,mert ha csak egyszer is kiugrik a tokból,akkor szélvédőcsere lesz a vége.Az meg nem olcsó mulatság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Nekem volt Valeo,szart se ért,aztán vettem gyárit ocsóé és azóta is jó.Bár én minden autómosásnál,szélvédőmosásnál lemosom a gumilapát részét is szivaccsal,mert a sok ráragadt bogár miatt is tud csíkozni. A gumi cseréjét pedig felejtsétek el,mert ha csak egyszer is kiugrik a tokból,akkor szélvédőcsere lesz a vége.Az meg nem olcsó mulatság. én is átmosom, mert bogáron kívül por meg minden beleragad, és pont amiatt nem erőltetem ezt a vágott gumicsíkot se <_< következő nekem is gyári lesz, vagy lehet 500Ftos csampinyon, ha egy évet kibír mint pl EPK-nak akkor az jó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 Nekem volt Valeo,szart se ért,aztán vettem gyárit ocsóé és azóta is jó.Bár én minden autómosásnál,szélvédőmosásnál lemosom a gumilapát részét is szivaccsal,mert a sok ráragadt bogár miatt is tud csíkozni. A gumi cseréjét pedig felejtsétek el,mert ha csak egyszer is kiugrik a tokból,akkor szélvédőcsere lesz a vége.Az meg nem olcsó mulatság. egyetértek veled...nekem is nevenincs 1400Ft-os van már lassan két éve, és egyátalán nem csíkoz, sőt, nagyon szépen töröl <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Ha segít vmit, a cikkszáma: 08 56 563, és 158Ft. :) Szia FPepe! Egy olyan gumicső érdekelne, vagy is a cikkszáma ami a homlokfalat köti össze a legszürőházzal és a légszűrő oldalán ovális, a c14se házhoz kellene, de ugy halottam, hogy ugyan az mint az ecotec-nél, talán tudnak olcsobban is, mert tb-n majd 4e ez a darab cső. remélem azért érthető amit írtam, mert nagyon korán van! <_< Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Szia FPepe! Egy olyan gumicső érdekelne, vagy is a cikkszáma ami a homlokfalat köti össze a legszürőházzal és a légszűrő oldalán ovális, a c14se házhoz kellene, de ugy halottam, hogy ugyan az mint az ecotec-nél, talán tudnak olcsobban is, mert tb-n majd 4e ez a darab cső. remélem azért érthető amit írtam, mert nagyon korán van! <_< Köszönöm! A gumicső cikkszáma: 08 34 534 (3065Ft). Elöl a homlokfalban egy műanyag légterelőbe megy, nem tudom, az megvan-e Neked, ha nincs, a cikkszáma: 08 36 825 (1873Ft). Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 A gumicső cikkszáma: 08 34 534 (3065Ft). Elöl a homlokfalban egy műanyag légterelőbe megy, nem tudom, az megvan-e Neked, ha nincs, a cikkszáma: 08 36 825 (1873Ft). Szia FPepe! Köszi a választ, Tb-n akkor ennyivel drágább a bolt, te gondolom a csergőben nézted az árat, lehet elugrasztom érte a rokont, ha már ugy is az ő vasát boncolom majd! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Nincs mit, sok sikert! :) Nem járok sikerrel az a helyzet. Próbáltam 40percig kb de semmi előrelépést. Próbáltam vékonyabb vastagabb dolgokat beledugni abba a lyukba ,de sehogy nem akar kijönni. Pedig benyomja azt a kis nyelvet, mert a kulcsot visszafordítani már nem tudom, csak ha kiveszem a pöcköt ami éppen bennevan, lehet hogy nem eléggé? Próbáltam kis imbuszkulccsal, de nem jutottam eredményre, aztán kerestem egy kb olyan átmérőjű popszegecset és annak a szárával izgatni ott a lyukat, de semmi. Benyomni benyomja de ki nem jön. Biztos hogy csak az az egy kis nyelv tartja? Valami 5let hogy mivel próbáljam meg esetleg? Az a baj hogy hosszú nem fér oda a kormányoszlop miatt, a popszegecs végét is hajlítanom kellett hogy be tudjam tolni... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Nem járok sikerrel az a helyzet. Próbáltam 40percig kb de semmi előrelépést. Próbáltam vékonyabb vastagabb dolgokat beledugni abba a lyukba ,de sehogy nem akar kijönni. Pedig benyomja azt a kis nyelvet, mert a kulcsot visszafordítani már nem tudom, csak ha kiveszem a pöcköt ami éppen bennevan, lehet hogy nem eléggé? Próbáltam kis imbuszkulccsal, de nem jutottam eredményre, aztán kerestem egy kb olyan átmérőjű popszegecset és annak a szárával izgatni ott a lyukat, de semmi. Benyomni benyomja de ki nem jön. Biztos hogy csak az az egy kis nyelv tartja? Valami 5let hogy mivel próbáljam meg esetleg? Az a baj hogy hosszú nem fér oda a kormányoszlop miatt, a popszegecs végét is hajlítanom kellett hogy be tudjam tolni... <_< Próbálj fújni a lyukba csavarlazítót, vagy WD40-et. Aztán keress olyan drótót ,szeget, ami pont belefér és olyan hosszú, hogy meghajlítva tudod kopácsolni a végét kalapáccsal. Csak előtte szerintem jelöld meg, hogy mennyire megy bele alapból és utánna ütögesd finoman, nehogy túl belemenjen, és megszoruljon. Az az igazság, hogy én levettem az egész szerkezetet, mert nem működött a kormányzár, így én jobban hozzáfértem a lyukhoz. Az a kis nyelv tarja, de csak egypozícióba tudod kihuzni, valahol a 0, és a gyujtás között félúton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts