Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje?

Könnyebben csukható, becsukásnál nem fog felugrani egy pár centit a végén. Ilyesmi. Bár azt mondják a többiek, hogy gyári nem lesz, csak jobb.

Elküldve
Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje?

Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Elküldve
Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder.

Elküldve
Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Elküldve
Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Ha víz éri vagy valami nedvesség, nagyon oda tud ragadni. Nekem simán kinyitás után is látszik, hogy összeragad s recseg, ropog ahogy tágul ki.

Elküldve
Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Lehet be volt kenve valami cuccal,a többit pedig elintézi a nap.

Elküldve
Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder.

Végülis nekem se volt gond vele, csak a rönós szitu után megnéztem, és egy nagyon picit kottyant a vezetőoldali. Pár százas tétel volt a bótba, és elég könnyen ki tudtam cserélni. A gumikédert le szoktam kezelni szilikonnal, eddig csendben volt.

Elküldve
Nem lötyög az ajtóm de gondoltam kicserélem mert olyan béna feeling nyitogatni az ajtót. Nem kerülhet olyan sokba igaz?

Ha jól emlékszem pár száz forint/darab. De akkor már cseréld az ajtóhatároló csapszegét is, én akkor elfelejtettem. :lol:

Elküldve
Ha jól emlékszem pár száz forint/darab. De akkor már cseréld az ajtóhatároló csapszegét is, én akkor elfelejtettem. :lol:

Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót?

Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is...

Elküldve
Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Szerintem is szilikont neki :D

Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót?

Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is...

Kódszám: 01 60 583.

Elküldve
De a belső gumikédert nem nagyon éri nap, hacsak nincs órákon át nyitva az ajtó. :lol:

nem ragadf jobban

nekem alökösk vannak átkenve, és csúszik

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.