Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje?

Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Link to comment
Megosztás:

Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder.

Link to comment
Megosztás:

Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt.

Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Ha víz éri vagy valami nedvesség, nagyon oda tud ragadni. Nekem simán kinyitás után is látszik, hogy összeragad s recseg, ropog ahogy tágul ki.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Lehet be volt kenve valami cuccal,a többit pedig elintézi a nap.

Link to comment
Megosztás:

Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder.

Végülis nekem se volt gond vele, csak a rönós szitu után megnéztem, és egy nagyon picit kottyant a vezetőoldali. Pár százas tétel volt a bótba, és elég könnyen ki tudtam cserélni. A gumikédert le szoktam kezelni szilikonnal, eddig csendben volt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol:

Szerintem is szilikont neki :D

Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót?

Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is...

Kódszám: 01 60 583.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.