FPepe Elküldve Június12, 2009 Megoszt Elküldve Június12, 2009 Az ajtót tartó csapszegnek van valami kódja? Van: 01 32 608 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Van: 01 32 608 :lol: Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje? Könnyebben csukható, becsukásnál nem fog felugrani egy pár centit a végén. Ilyesmi. Bár azt mondják a többiek, hogy gyári nem lesz, csak jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Thx...amugy milyen elônyökkel jár a cseréje? Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt. Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nem "kotyog" az ajtó, nem terheled feleslegesen a zárszerkezetet, meg a vékonyabbra kopott régi csapszeg főleg zsírzás nélkül hamarabb kikoptatja a furatot is, azt meg nehezebb cserélni. Volt szerencsém egy olyan Renault 19-hez, aminek annyire ki volt kopva a csapszege, gogy kb, 1 centivel lejjebb érkezett az ajtó becsapáskor a helyére mint kellett volna, 3 percig kellett basz*kodni, hogy becsukódjon. Hidegvágóval kitekertük a régit, mert be volt rohadva, teljesen el volt kopva, csak egy csonk tartotta az ajtót. Annyira el volt kopva már a furat is, hogy most se tökéletes, de nagyságrendekkel jobb mint volt. Jobb megelőzni a bajt. Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol: Ha víz éri vagy valami nedvesség, nagyon oda tud ragadni. Nekem simán kinyitás után is látszik, hogy összeragad s recseg, ropog ahogy tágul ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol: Lehet be volt kenve valami cuccal,a többit pedig elintézi a nap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Becsukott ajtónál kb 3 mm van elmenve lefele. Nem passzolnak az ívek de nagyon nem érezni rajta. Amit észrevettem, menetközben recseg a gumigéder. Végülis nekem se volt gond vele, csak a rönós szitu után megnéztem, és egy nagyon picit kottyant a vezetőoldali. Pár százas tétel volt a bótba, és elég könnyen ki tudtam cserélni. A gumikédert le szoktam kezelni szilikonnal, eddig csendben volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nem lötyög az ajtóm de gondoltam kicserélem mert olyan béna feeling nyitogatni az ajtót. Nem kerülhet olyan sokba igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nem lötyög az ajtóm de gondoltam kicserélem mert olyan béna feeling nyitogatni az ajtót. Nem kerülhet olyan sokba igaz? Ha jól emlékszem pár száz forint/darab. De akkor már cseréld az ajtóhatároló csapszegét is, én akkor elfelejtettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Ha jól emlékszem pár száz forint/darab. De akkor már cseréld az ajtóhatároló csapszegét is, én akkor elfelejtettem. :lol: Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót? Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót? Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is... A szegecskét, kódot sajna nem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 A szegecskét, kódot sajna nem tudok. Végsô megoldásként kipattintom s picit kitágítom majd visszateszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Nekem is cserés már a sofőroldali, de asszem mind a négy ajtóét cserélni fogom. Amúgy valaki meg tudná mondani nekem, hogy ha sokáig nincs kinyitva a jobb hátsó, akkor miért kell erővel kitépni? Mintha a vákuum fogná meg vagy nemtom, de én a gumitömítésre gyanakszom, csak azt nem értem, hogy tud úgy odaragadni... :lol: Szerintem is szilikont neki :D Magát a kis szegecskét vagy a nyelvet s ami kitámasztja az ajtót? Esetleg egy kódszámot kérnék ahhoz is... Kódszám: 01 60 583. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Kódszám: 01 60 583. Pepe hogyhogy ennyire vágod a kódszámokat? Vagy most miért is kellenek ezek a számok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Szerintem is szilikont neki :lol: Szerintem a szilinkontól mégjobban ragadni fog, ha megsüti a nap Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Pepe hogyhogy ennyire vágod a kódszámokat? Vagy most miért is kellenek ezek a számok? EPC progiból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Kódszám: 01 60 583. Köszi már megint. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 EPC progiból. Hol lehet rábukkanni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 Szerintem a szilinkontól mégjobban ragadni fog, ha megsüti a nap De a belső gumikédert nem nagyon éri nap, hacsak nincs órákon át nyitva az ajtó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 De a belső gumikédert nem nagyon éri nap, hacsak nincs órákon át nyitva az ajtó. :lol: Ez igaz! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 De a belső gumikédert nem nagyon éri nap, hacsak nincs órákon át nyitva az ajtó. :lol: nem ragadf jobban nekem alökösk vannak átkenve, és csúszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 nem ragadf jobban nekem alökösk vannak átkenve, és csúszik De szép fekete színűek, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június13, 2009 Megoszt Elküldve Június13, 2009 De szép fekete színűek, nem? másik topikba írtam neked erre :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts