hening Elküldve Május28, 2009 Megoszt Elküldve Május28, 2009 Köszi Karcsi! Azt hiszem, hogy az már csak a classic-okban volt, ezért nincs a bontóban. NM Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Azért komplett, mert minden benne van. Tehát van benne bowden is. :lol: :lol: Okés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Rendőr megy haza a Jénai edénnyel: -ezt figyeld asszony! Földhözvágja, összetörik az edény: -hmmm, vagy inkább hőálló? :lol: :D :lol: :D ;) ;) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 AC tömítés, 610 Ft volt, ami előtte benne volt az szilikongumiból- volt - szétment, de nem is annyira szétoldódott, hanem szétnyírta a terhelés. Köszönöm a tippeket!!!!! Kipuff az sajnos több helyen rohad- hátsó dob csonkja előtt gyakorlatilag egy rozsdakupac. A hátsó csonk na az egyenes, tehát még faragható a dobig, a sokkanyaros sajnos láthatólag olyan állapotban van, hogy érdemesebb egy újat venni, na erre nézelődök- de ha valaki tud erre is írni okosságot- hogy mért vegyek tuning vagy egyéb drágább darabot.... Állítólag van már 10 k -ért is középdob, ha valaki ellene van, akkor az írja ide miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 AC tömítés, 610 Ft volt, ami előtte benne volt az szilikongumiból- volt - szétment, de nem is annyira szétoldódott, hanem szétnyírta a terhelés. Köszönöm a tippeket!!!!! Kipuff az sajnos több helyen rohad- hátsó dob csonkja előtt gyakorlatilag egy rozsdakupac. A hátsó csonk na az egyenes, tehát még faragható a dobig, a sokkanyaros sajnos láthatólag olyan állapotban van, hogy érdemesebb egy újat venni, na erre nézelődök- de ha valaki tud erre is írni okosságot- hogy mért vegyek tuning vagy egyéb drágább darabot.... Állítólag van már 10 k -ért is középdob, ha valaki ellene van, akkor az írja ide miért. dobból az utángyárit szokták ajánlani a többiek is, mivel a gyári se tart jeelntősenn tovább, és az ára meg igencsak drágább hátsódob 5-6 ezerért is van. drágább darabot? pl rozsdamnetes anyagból, a miértet szerintem tudod, de az jóval drágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 dobból az utángyárit szokták ajánlani a többiek is, mivel a gyári se tart jeelntősenn tovább, és az ára meg igencsak drágább hátsódob 5-6 ezerért is van. drágább darabot? pl rozsdamnetes anyagból, a miértet szerintem tudod, de az jóval drágább. Még egy kérdés, nézegetem az árakat, a UNIX papíron drága, ki mit tud ajánlani még mint webboltot ami esetleg olcsó? Bárdi, Láng, Kovács, Friedcar a listámon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Még egy kérdés, nézegetem az árakat, a UNIX papíron drága, ki mit tud ajánlani még mint webboltot ami esetleg olcsó? Bárdi, Láng, Kovács, Friedcar a listámon. Nézz körül a Delparts-nál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Május29, 2009 Megoszt Elküldve Május29, 2009 Nézz körül a Delparts-nál is. jók az árak, de pont kipufogó nincsen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Sziasztok! Én nemrég lettem tulajdonosa egy '93-as évjáratú Astra F Caravan-nak. Az a gondom, hogy a jobb oldala felől időnként kattogást hallok. Először futóműre gyanakodtam, de miután az átnézés alapján rendben volt, így tovább kerestem az okot. És rájöttem, hogy a jobb oldali első ajtónál nincs rendben valami. Egy kicsit lóg az ajtó a zsanérokon, és úgy néz ki, ez okozza ezt a kopogó-kattogó hangot. ( Ha egyenetelen úton lassan haladva kinyitom az ajtót, megszűnik a kopogás.) Mit lehet tenni az ajtó lógásának megszüntetése érdekében? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Sziasztok! Én nemrég lettem tulajdonosa egy '93-as évjáratú Astra F Caravan-nak. Az a gondom, hogy a jobb oldala felől időnként kattogást hallok. Először futóműre gyanakodtam, de miután az átnézés alapján rendben volt, így tovább kerestem az okot. És rájöttem, hogy a jobb oldali első ajtónál nincs rendben valami. Egy kicsit lóg az ajtó a zsanérokon, és úgy néz ki, ez okozza ezt a kopogó-kattogó hangot. ( Ha egyenetelen úton lassan haladva kinyitom az ajtót, megszűnik a kopogás.) Mit lehet tenni az ajtó lógásának megszüntetése érdekében? Hello! Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni... Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek. Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz) Üdv :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Hello! Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni... Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek. Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz) Üdv :lol: Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat. Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat. http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140030_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140031_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140032_www...ltoltes.hu_.jpg Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget. Köszi a segítséget mindkettőtöknek! Az ünnepek elmúltával majd beszerzem a csapszegeket, aztán kicserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Köszi a segítséget mindkettőtöknek! Az ünnepek elmúltával majd beszerzem a csapszegeket, aztán kicserélem. Nincs mit, de képpel nem szabad idézni, nem szeretik a Moderátorok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Hello! Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni... Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek. Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz) Üdv :lol: Köszi! Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne. Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem. Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni? Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Nincs mit, de képpel nem szabad idézni, nem szeretik a Moderátorok. :lol: Bocs, még kicsit esetlenül mozgok itt a fórumban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Nincs mit, de képpel nem szabad idézni, nem szeretik a Moderátorok. :lol: De nem ám. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat. http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140030_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140031_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140032_www...ltoltes.hu_.jpg Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget. Köszi, hogy belinkelted, mert jövő héten én is cserélem mind a két oldalon! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Bocs, még kicsit esetlenül mozgok itt a fórumban. Leírtam a hsz-edben hogyan kell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Köszi! Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne. Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem. Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni? Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt? 1.4-esben is van többféle, a motorkódod kellene beírni, pölö c14nz, vagy c14se. Bent van a forgalmiban is, a motorszám elején vagy a hengerfej-blokk illesztésénél egy leköszörült felületen a jobb sarkánál. A váltószóknyát szinte bármelyik autósboltban be lehet szerezni, van univerzális is. Magcsippented mondjuk a két hátsó sarkát ahol a műanyag kardánboxal találkozik, és erőteljesen felhúzod. Ezután elöl már ki lehet bujtatni. Ha felhúzod teljesen akkor látni fogod ahogy a gomb alatt kábelkötegelővel vagy más módón van rögzítve. Ezt kell elcsípned és le tudod húzni. de némi kéügyeséggel és műbörrel te is tudaz szabni-varni a régit felhasználva sablonnak. Az alsó műanyag keretre meg úgy van rátüzve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Köszi! Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne. Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem. Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda. Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni? Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt? A kézifékhez (ha akarod cserélni) pedig ki kell pattintani azt a kis tálkát,az alatt fogja egy csavar. Én pl. Vaterán vettem hozzá, még akkor 2000 forint volt. Az ajtó csapszeg cseréhez még annyit,hogy a 10 percbe ne éld bele magad túlságosan.Az enyémben 1 óra alatt egy jött ki,a többi meg sem mozdult. Majd nekiesek még. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Leírtam a hsz-edben hogyan kell. :lol: O.K. A következőkben ehhez tartom magam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Én ezt találtam>>> http://www.kormany-borozes.hu/ Csak még nem tudom ez jó ár-e vagy sem mert nincs összehasonlítási alapom...még :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 1.4-esben is van többféle, a motorkódod kellene beírni, pölö c14nz, vagy c14se. Bent van a forgalmiban is, a motorszám elején vagy a hengerfej-blokk illesztésénél egy leköszörült felületen a jobb sarkánál. A váltószóknyát szinte bármelyik autósboltban be lehet szerezni, van univerzális is. Magcsippented mondjuk a két hátsó sarkát ahol a műanyag kardánboxal találkozik, és erőteljesen felhúzod. Ezután elöl már ki lehet bujtatni. Ha felhúzod teljesen akkor látni fogod ahogy a gomb alatt kábelkötegelővel vagy más módón van rögzítve. Ezt kell elcsípned és le tudod húzni. de némi kéügyeséggel és műbörrel te is tudaz szabni-varni a régit felhasználva sablonnak. Az alsó műanyag keretre meg úgy van rátüzve. Úgy beindultak itt hirtelen a dolgok, hogy na. Szóval C14NZ-s az én motorkódom is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Úgy beindultak itt hirtelen a dolgok, hogy na. Szóval C14NZ-s az én motorkódom is. Aztán itt ezt be is fejezhetjük, mert megleszünk rendszabályozva :D Igaz én kérdeztem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Újonc Astra-s Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 A kézifékhez (ha akarod cserélni) pedig ki kell pattintani azt a kis tálkát,az alatt fogja egy csavar. Én pl. Vaterán vettem hozzá, még akkor 2000 forint volt. Az ajtó csapszeg cseréhez még annyit,hogy a 10 percbe ne éld bele magad túlságosan.Az enyémben 1 óra alatt egy jött ki,a többi meg sem mozdult. Majd nekiesek még. Igen, egyébként a kéziféknél is meg van kopva, de azért ott nem annyira vészes. Nálam meg biztosan nem fog tovább kopni, mert csak a legszükségesebb esetekben használom a kéziféket. Egyszer ugyanis egy másik autómnál télen natúr befagyott a hajnali mínusz 15-18 fokban, egyszer meg volt szerencsém egy VW LT teherautó alatt feküdve az M5-ös egyik pihenőjében kalapálva ütögetni az előzőleg a benzinkúton behúzott, és beragadt kézifékrendszert. Az ajtócsapszegekkel talán nem lesz gondom, mert teljesen könnyen nyílik az ajtó, nem nyikorog, csikorog, szóval talán nincs nagyon belerohadva a furatba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts