Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

AC tömítés, 610 Ft volt, ami előtte benne volt az szilikongumiból- volt - szétment, de nem is annyira szétoldódott, hanem szétnyírta a terhelés.

Köszönöm a tippeket!!!!!

Kipuff az sajnos több helyen rohad- hátsó dob csonkja előtt gyakorlatilag egy rozsdakupac. A hátsó csonk na az egyenes, tehát még faragható a dobig, a sokkanyaros sajnos láthatólag olyan állapotban van, hogy érdemesebb egy újat venni, na erre nézelődök- de ha valaki tud erre is írni okosságot- hogy mért vegyek tuning vagy egyéb drágább darabot....

Állítólag van már 10 k -ért is középdob, ha valaki ellene van, akkor az írja ide miért.

Link to comment
Megosztás:

AC tömítés, 610 Ft volt, ami előtte benne volt az szilikongumiból- volt - szétment, de nem is annyira szétoldódott, hanem szétnyírta a terhelés.

Köszönöm a tippeket!!!!!

Kipuff az sajnos több helyen rohad- hátsó dob csonkja előtt gyakorlatilag egy rozsdakupac. A hátsó csonk na az egyenes, tehát még faragható a dobig, a sokkanyaros sajnos láthatólag olyan állapotban van, hogy érdemesebb egy újat venni, na erre nézelődök- de ha valaki tud erre is írni okosságot- hogy mért vegyek tuning vagy egyéb drágább darabot....

Állítólag van már 10 k -ért is középdob, ha valaki ellene van, akkor az írja ide miért.

dobból az utángyárit szokták ajánlani a többiek is, mivel a gyári se tart jeelntősenn tovább, és az ára meg igencsak drágább

hátsódob 5-6 ezerért is van.

drágább darabot? pl rozsdamnetes anyagból, a miértet szerintem tudod, de az jóval drágább.

Link to comment
Megosztás:

dobból az utángyárit szokták ajánlani a többiek is, mivel a gyári se tart jeelntősenn tovább, és az ára meg igencsak drágább

hátsódob 5-6 ezerért is van.

drágább darabot? pl rozsdamnetes anyagból, a miértet szerintem tudod, de az jóval drágább.

Még egy kérdés, nézegetem az árakat, a UNIX papíron drága, ki mit tud ajánlani még mint webboltot ami esetleg olcsó? Bárdi, Láng, Kovács, Friedcar a listámon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nemrég lettem tulajdonosa egy '93-as évjáratú Astra F Caravan-nak.

Az a gondom, hogy a jobb oldala felől időnként kattogást hallok. Először futóműre gyanakodtam, de miután az átnézés alapján rendben volt, így tovább kerestem az okot.

És rájöttem, hogy a jobb oldali első ajtónál nincs rendben valami.

Egy kicsit lóg az ajtó a zsanérokon, és úgy néz ki, ez okozza ezt a kopogó-kattogó hangot.

( Ha egyenetelen úton lassan haladva kinyitom az ajtót, megszűnik a kopogás.)

Mit lehet tenni az ajtó lógásának megszüntetése érdekében?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nemrég lettem tulajdonosa egy '93-as évjáratú Astra F Caravan-nak.

Az a gondom, hogy a jobb oldala felől időnként kattogást hallok. Először futóműre gyanakodtam, de miután az átnézés alapján rendben volt, így tovább kerestem az okot.

És rájöttem, hogy a jobb oldali első ajtónál nincs rendben valami.

Egy kicsit lóg az ajtó a zsanérokon, és úgy néz ki, ez okozza ezt a kopogó-kattogó hangot.

( Ha egyenetelen úton lassan haladva kinyitom az ajtót, megszűnik a kopogás.)

Mit lehet tenni az ajtó lógásának megszüntetése érdekében?

Hello!

Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni...

Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek.

Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz)

Üdv :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni...

Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek.

Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz)

Üdv :lol:

Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat.

P1140030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P1140031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

P1140032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget.

Link to comment
Megosztás:

Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat.

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140030_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140031_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140032_www...ltoltes.hu_.jpg

Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget.

Köszi a segítséget mindkettőtöknek!

Az ünnepek elmúltával majd beszerzem a csapszegeket, aztán kicserélem.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Először cseréld ki a csapszegeket, érdemes akkor jobb és baloldalon is (2db/ajtó)...nekem sokat segített, de igy is lóg picit, és erre már azt mondták hogy le kellene venni és újra hegeszteni...

Na de majd jönnek akik jobban tudják és tuti segítenek.

Off:Amúgy milyen motorizáltságú? Csak úgy kíváncsiságból (semmi köze az ajtóhoz)

Üdv :lol:

Köszi!

Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne.

Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem.

Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda.

Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni?

Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt?

Link to comment
Megosztás:

Bezony, pár 100forintos tétel, meg ha minden jól megy 10-perc. Sok csavarlazitó, meg óvatos kocogtatás kell hozzá, nehogy leszakadjon a peremezés a régin mint itt már valakinek. Aztán jó be kell zsírozni az újat.

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140030_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140031_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090202/P1140032_www...ltoltes.hu_.jpg

Csavarhúzóval kifeszegeted annyira, hogy a fogó beférjen a perem alá, utánn a fogót kalapálod. Ha már ott vagy érdemes az ajtóhatárolóban is cserélni a csapszeget.

Köszi, hogy belinkelted, mert jövő héten én is cserélem mind a két oldalon! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne.

Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem.

Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda.

Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni?

Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt?

1.4-esben is van többféle, a motorkódod kellene beírni, pölö c14nz, vagy c14se. Bent van a forgalmiban is, a motorszám elején vagy a hengerfej-blokk illesztésénél egy leköszörült felületen a jobb sarkánál. A váltószóknyát szinte bármelyik autósboltban be lehet szerezni, van univerzális is. Magcsippented mondjuk a két hátsó sarkát ahol a műanyag kardánboxal találkozik, és erőteljesen felhúzod. Ezután elöl már ki lehet bujtatni. Ha felhúzod teljesen akkor látni fogod ahogy a gomb alatt kábelkötegelővel vagy más módón van rögzítve. Ezt kell elcsípned és le tudod húzni. de némi kéügyeséggel és műbörrel te is tudaz szabni-varni a régit felhasználva sablonnak. Az alsó műanyag keretre meg úgy van rátüzve.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Egyébként az 1.4-es benzines motor van benne.

Gyorsulásra nem egy világbajnok, de nem is azért vettem.

Ja, ha már itt tartunk, a váltókarnál az a műbőr megoldás elég esztétikátlanul ki van kopva, foszladozva. Gondolom, ez típushiba, ennyi idős korban meg már talán nem is csoda.

Nem tudjátok véletlenül, hogy hol lehet ilyet beszerezni?

Nomeg ki lehet cserélni így felülről, vagy meg kell bontani hozzá a konzolt?

A kézifékhez (ha akarod cserélni) pedig ki kell pattintani azt a kis tálkát,az alatt fogja egy csavar.

Én pl. Vaterán vettem hozzá, még akkor 2000 forint volt.

Az ajtó csapszeg cseréhez még annyit,hogy a 10 percbe ne éld bele magad túlságosan.Az enyémben 1 óra alatt egy jött ki,a többi meg sem mozdult.

Majd nekiesek még.

Link to comment
Megosztás:

1.4-esben is van többféle, a motorkódod kellene beírni, pölö c14nz, vagy c14se. Bent van a forgalmiban is, a motorszám elején vagy a hengerfej-blokk illesztésénél egy leköszörült felületen a jobb sarkánál. A váltószóknyát szinte bármelyik autósboltban be lehet szerezni, van univerzális is. Magcsippented mondjuk a két hátsó sarkát ahol a műanyag kardánboxal találkozik, és erőteljesen felhúzod. Ezután elöl már ki lehet bujtatni. Ha felhúzod teljesen akkor látni fogod ahogy a gomb alatt kábelkötegelővel vagy más módón van rögzítve. Ezt kell elcsípned és le tudod húzni. de némi kéügyeséggel és műbörrel te is tudaz szabni-varni a régit felhasználva sablonnak. Az alsó műanyag keretre meg úgy van rátüzve.

Úgy beindultak itt hirtelen a dolgok, hogy na.

Szóval C14NZ-s az én motorkódom is.

Link to comment
Megosztás:

A kézifékhez (ha akarod cserélni) pedig ki kell pattintani azt a kis tálkát,az alatt fogja egy csavar.

Én pl. Vaterán vettem hozzá, még akkor 2000 forint volt.

Az ajtó csapszeg cseréhez még annyit,hogy a 10 percbe ne éld bele magad túlságosan.Az enyémben 1 óra alatt egy jött ki,a többi meg sem mozdult.

Majd nekiesek még.

Igen, egyébként a kéziféknél is meg van kopva, de azért ott nem annyira vészes.

Nálam meg biztosan nem fog tovább kopni, mert csak a legszükségesebb esetekben használom a kéziféket. Egyszer ugyanis egy másik autómnál télen natúr befagyott a hajnali mínusz 15-18 fokban, egyszer meg volt szerencsém egy VW LT teherautó alatt feküdve az M5-ös egyik pihenőjében kalapálva ütögetni az előzőleg a benzinkúton behúzott, és beragadt kézifékrendszert.

Az ajtócsapszegekkel talán nem lesz gondom, mert teljesen könnyen nyílik az ajtó, nem nyikorog, csikorog, szóval talán nincs nagyon belerohadva a furatba.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.