Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

nah most sikerült leszednem a ragsztó maradékát.

végül egy műanyag vonalzóval toltam le, mert a fa túl puha volt még így is hogy kint álla kocsi már egy pár órája a napon.

még hígítóval kell áttörölni és kész, mehet fel a léc a helyére.

nitrohígítóval gondolom nem kéne nekiállni mi??

milyen hígító az ami nem nitró?

aromás??

vagy hogy nevezik azt?

Link to comment
Megosztás:

nah most sikerült leszednem a ragsztó maradékát.

végül egy műanyag vonalzóval toltam le, mert a fa túl puha volt még így is hogy kint álla kocsi már egy pár órája a napon.

még hígítóval kell áttörölni és kész, mehet fel a léc a helyére.

nitrohígítóval gondolom nem kéne nekiállni mi??

milyen hígító az ami nem nitró?

aromás??

vagy hogy nevezik azt?

Szerintem simán mehet rá a nitrohigító, csak addig maradjon rajta amíg le nem szedi a trutyit, aztán azonnal lemosni. A kátrányfolt eltávolítok is vannak olyan agresszivek, mint a higítók. Van még a szintatikus higító, de annak is 95%-a lakkbenzin. Esetleg körömlakklemosó-aceton- már ha tartasz otthon ilyesmit. :lol: <_<

Link to comment
Megosztás:

Szerintem simán mehet rá a nitrohigító, csak addig maradjon rajta amíg le nem szedi a trutyit, aztán azonnal lemosni. A kátrányfolt eltávolítok is vannak olyan agresszivek, mint a higítók. Van még a szintatikus higító, de annak is 95%-a lakkbenzin. Esetleg körömlakklemosó-aceton- már ha tartasz otthon ilyesmit. :lol: <_<

körömlakk lemosó van anyámnak... :lol:

de kétfajta is

az egyik olyan agresszív, asszem az acetonmentes, hogy aműanyagot simán megmarja.

na végüli is nitróval nyomtam le, előtte ejtettem egy próbát egy festett műanyagon, ami a maszkból maradt, azt nem bántotta.

lepucoltam, ezzel se jött könnyen, aztán átpasztáztam

saját autómon tuti nem lesz díszléc,mert nekem így annyíira tetszik

Link to comment
Megosztás:

körömlakk lemosó van anyámnak... :lol:

de kétfajta is

az egyik olyan agresszív, asszem az acetonmentes, hogy aműanyagot simán megmarja.

na végüli is nitróval nyomtam le, előtte ejtettem egy próbát egy festett műanyagon, ami a maszkból maradt, azt nem bántotta.

lepucoltam, ezzel se jött könnyen, aztán átpasztáztam

saját autómon tuti nem lesz díszléc,mert nekem így annyíira tetszik

Nekem ma marhajól jött, hogy ott az a léc. Miliméterezgetve tolatok be a trafóházhoz, hogy bepakoljam a szajrét. ( :lol: ) Sikerült úgy beállnom, hogy egy hajszál se fért volna a jobb tükör és egy rönó közé, a másik oldalt meg épphogy kifértem. Sajnos neki kellett nyomnom az ajtót a mellettem lévő gázfogadónak. Direkt figyeltem, a díszléc ér hozzá, nem a tükör vagy bármi. <_<

Link to comment
Megosztás:

körömlakk lemosó van anyámnak... <_<

de kétfajta is

az egyik olyan agresszív, asszem az acetonmentes, hogy aműanyagot simán megmarja.

na végüli is nitróval nyomtam le, előtte ejtettem egy próbát egy festett műanyagon, ami a maszkból maradt, azt nem bántotta.

lepucoltam, ezzel se jött könnyen, aztán átpasztáztam

saját autómon tuti nem lesz díszléc,mert nekem így annyíira tetszik

Csak óvatosan a nitróval :lol: :lol:

A díszléc nagyon jól jön akkor mikor a hülye paraszt a parkolóba neki nyitja az ajtót a tiédnek....

Link to comment
Megosztás:

facelift utáni tükör burkolat leszedése sokkal másabb, mint a face előtti

ennek egy fül van a tövében, és kettő a tükör végén, de nem a permen, hanem attól jóval bentebb, így esélyem se volt törés nélkül leszedni.

végülis mindegy, mert ki van már tágulva, és kopog csörög, szóval ragasztani kell így is úgy is.

még a festésén gondolkodok...

dehát ...elütne úgy is a kocsitól, szóval marad így.

leszedését esetleg úgy lehet törés nélkül kieszközölni, hogy a tövét megfogva a talp rész felé kell húzni, és ekkor már látható lesz fülecske, és addig kell húzni, amíg az teljesen ki nem jön a helyéről,ekkor már el lehet hajtani annyira a burkolatot, hogy látszódik a másik két fül, a tükör túlsó végén.

Azt a kettőt is ki lehet húzni szerencsével, de nekem amint megfeszítettem el is tört az egyik.

de úgyis ragasztani kell szóval mindegy már.

Link to comment
Megosztás:

facelift utáni tükör burkolat leszedése sokkal másabb, mint a face előtti

ennek egy fül van a tövében, és kettő a tükör végén, de nem a permen, hanem attól jóval bentebb, így esélyem se volt törés nélkül leszedni.

végülis mindegy, mert ki van már tágulva, és kopog csörög, szóval ragasztani kell így is úgy is.

még a festésén gondolkodok...

dehát ...elütne úgy is a kocsitól, szóval marad így.

leszedését esetleg úgy lehet törés nélkül kieszközölni, hogy a tövét megfogva a talp rész felé kell húzni, és ekkor már látható lesz fülecske, és addig kell húzni, amíg az teljesen ki nem jön a helyéről,ekkor már el lehet hajtani annyira a burkolatot, hogy látszódik a másik két fül, a tükör túlsó végén.

Azt a kettőt is ki lehet húzni szerencsével, de nekem amint megfeszítettem el is tört az egyik.

de úgyis ragasztani kell szóval mindegy már.

Jah én is letörtem, (de nekem azért kellett leszedni mert valami parkolni nem tudó megütötte, és a belseje kipattant, szal vissza kellett tenni, de ahhoz meg le kellett venni...)

Én kipattintottam a tükörlapot, és belülről nyasztattam, de egy így is letört, <_< viszont még így sem zörög. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jah én is letörtem, (de nekem azért kellett leszedni mert valami parkolni nem tudó megütötte, és a belseje kipattant, szal vissza kellett tenni, de ahhoz meg le kellett venni...)

Én kipattintottam a tükörlapot, és belülről nyasztattam, de egy így is letört, <_< viszont még így sem zörög. :lol: :lol:

de neked face előtti van nem?

annak meg a szélein vanna a fülek.

na nembaj, majd holnap körbepucolom, és melegragasztóval rakok pár pettyet, megfogja az majd és nem fog csörögni se.

Link to comment
Megosztás:

facelift utáni tükör burkolat leszedése sokkal másabb, mint a face előtti

ennek egy fül van a tövében, és kettő a tükör végén, de nem a permen, hanem attól jóval bentebb, így esélyem se volt törés nélkül leszedni.

végülis mindegy, mert ki van már tágulva, és kopog csörög, szóval ragasztani kell így is úgy is.

még a festésén gondolkodok...

dehát ...elütne úgy is a kocsitól, szóval marad így.

leszedését esetleg úgy lehet törés nélkül kieszközölni, hogy a tövét megfogva a talp rész felé kell húzni, és ekkor már látható lesz fülecske, és addig kell húzni, amíg az teljesen ki nem jön a helyéről,ekkor már el lehet hajtani annyira a burkolatot, hogy látszódik a másik két fül, a tükör túlsó végén.

Azt a kettőt is ki lehet húzni szerencsével, de nekem amint megfeszítettem el is tört az egyik.

de úgyis ragasztani kell szóval mindegy már.

Úgy lehet leszedni, hogy kibillented teljesen szélső állásba, ekkor mögé lehet látni, és csavarhúzóval ki lehet akasztani magát a tükörlaptartó szerkezetet. Így szépen körbemész, kipiszkálod mindet sorba, kiveszed a tükörlapot. Ezután hosszú csavarhúzóval tudod feszegetni a fület ami a burkolatot fogja. De nekem így is eltört. A melegragasztó nem vált be, kirázkódott, most szilóval raktam vissza.

Link to comment
Megosztás:

Úgy lehet leszedni, hogy kibillented teljesen szélső állásba, ekkor mögé lehet látni, és csavarhúzóval ki lehet akasztani magát a tükörlaptartó szerkezetet. Így szépen körbemész, kipiszkálod mindet sorba, kiveszed a tükörlapot. Ezután hosszú csavarhúzóval tudod feszegetni a fület ami a burkolatot fogja. De nekem így is eltört. A melegragasztó nem vált be, kirázkódott, most szilóval raktam vissza.

én megnéztem, ha kiszednéma tűkörlapot... akkor semmit se láttam a talpnál lévő fülből.

de ez face utáni.

a melegragasztónak meg kell fogni, csak előtte fel kell érdesíteni, legalábbis nekem eddig megfogott mindent így.

Link to comment
Megosztás:

én megnéztem, ha kiszednéma tűkörlapot... akkor semmit se láttam a talpnál lévő fülből.

de ez face utáni.

a melegragasztónak meg kell fogni, csak előtte fel kell érdesíteni, legalábbis nekem eddig megfogott mindent így.

Igen, csak túl nagy távolság van a külső, és a belső rész között, túl sok ragasztót kéne odanyomni. Csak a letört patentnél ér össze a két rész, meg körben ahogy összecsúsztatod. Én ebbe a sínbe nyomtam nem is szilót, hanem akrilplasztot, vmi fehér fugázó. Ezt le lehet mosni vízzel, amig nem köt meg. Így ami kinyomódott azt lemostam vizes szivaccsal.

Link to comment
Megosztás:

Az én tükrömet más törte le a gazdaságos áruház parkolójába.... millió apró darabra <_<

Hidjétek el sokkal szarabul nézett ki, mint az amit ti törtetek le :lol: Ha már hozzá szólok, csináltam egy nagyon jó bótott: Ma jött meg, az elektromos antennám, gyári F Astrába való...zsír új!!

Tippeljetek hogy mennyiért vettem!

Link to comment
Megosztás:

Az én tükrömet más törte le a gazdaságos áruház parkolójába.... millió apró darabra <_<

Hidjétek el sokkal szarabul nézett ki, mint az amit ti törtetek le :lol: Ha már hozzá szólok, csináltam egy nagyon jó bótott: Ma jött meg, az elektromos antennám, gyári F Astrába való...zsír új!!

Tippeljetek hogy mennyiért vettem!

Nem is tudom....8 ezer?

Link to comment
Megosztás:

5500 magyar pénzembe került :lol: :lol:

a postaköltséggel együtt 6600 forint volt....most irigykedtek ugyi?? :lol: Én most nagyon örülök, körbe röhögöm a fejem, az alufelnivel, és a hátsószárnyal volt útoljára ilyen jó szerencsém!

Honnan rendelted? Vagy valamelyik aukciós oldalon vetted magánszemélytől? Én is kérek! <_<

Link to comment
Megosztás:

Honnan rendelted? Vagy valamelyik aukciós oldalon vetted magánszemélytől? Én is kérek! <_<

Láttam a duen.hu-n hirdetést hogy F astra motyók eladó! Kíváncsiságból írtam neki egy mailt hogy küldjön listát. Volt sok minden de nekem az elektromos antenna bökte ki a szemem, hogy zsír új, és hogy 6000Ft! Mindjárt felhívtam a csávót, és elmondta hogy azért adja el, mert beszerelés előtt két nappal total kárra törte a kocsit... Skótosan még az amúgy 25ezer forintos áruból még alkudni akartam egy ezrest, de mondta hogy 5500 a vége...persze rábólintottam...még a 6ezerre is rábólintottam volna...

Azt mondta azért adja ilyen olcsón, mert fél hogy a nyakán marad..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Láttam a duen.hu-n hirdetést hogy F astra motyók eladó! Kíváncsiságból írtam neki egy mailt hogy küldjön listát. Volt sok minden de nekem az elektromos antenna bökte ki a szemem, hogy zsír új, és hogy 6000Ft! Mindjárt felhívtam a csávót, és elmondta hogy azért adja el, mert beszerelés előtt két nappal total kárra törte a kocsit... Skótosan még az amúgy 25ezer forintos áruból még alkudni akartam egy ezrest, de mondta hogy 5500 a vége...persze rábólintottam...még a 6ezerre is rábólintottam volna...

Azt mondta azért adja ilyen olcsón, mert fél hogy a nyakán marad..... <_<

yes.gif nekem is így sikerült tetőablaknyitó motort szerezni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, csak túl nagy távolság van a külső, és a belső rész között, túl sok ragasztót kéne odanyomni. Csak a letört patentnél ér össze a két rész, meg körben ahogy összecsúsztatod. Én ebbe a sínbe nyomtam nem is szilót, hanem akrilplasztot, vmi fehér fugázó. Ezt le lehet mosni vízzel, amig nem köt meg. Így ami kinyomódott azt lemostam vizes szivaccsal.

nekem kb fél cm a távolság a külső és abelső fal között.

a nyakánál meg végig 0 a peremhez meg nyomhatok végig.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.