Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ennek a piros ropinak van hatása is? <_<

+10le

amúgy mikor fekvön megyek át keresztbe kevésbé csavarodik érzésre a bódé..kanyarba másra koncentrálok, de ha nem mondják meg h berakták vagy nem rakták be, akkor nem feltűnő a difi.

viszont ha kap az egyik torony egy pofont mondjuk egy kisebb kamiontól akkor tuti elmegy a másik is...

Elküldve
+10le

amúgy mikor fekvön megyek át keresztbe kevésbé csavarodik érzésre a bódé..kanyarba másra koncentrálok, de ha nem mondják meg h berakták vagy nem rakták be, akkor nem feltűnő a difi.

viszont ha kap az egyik torony egy pofont mondjuk egy kisebb kamiontól akkor tuti elmegy a másik is...

az a helyzet, hogy elmegy az merevítő nélkül is.

a szervízbe sok kocsit javítottunk, ez miatt, és ha kapott egy pofont, mégcsak nem is kamiontól, akkor is elment mindnem a másikoldlaa is szóval pad, húzás.

Elküldve
az a helyzet, hogy elmegy az merevítő nélkül is.

a szervízbe sok kocsit javítottunk, ez miatt, és ha kapott egy pofont, mégcsak nem is kamiontól, akkor is elment mindnem a másikoldlaa is szóval pad, húzás.

Cáfolom!

Dezső pofánverésekor készült pont a toronymerevítő az astrába és emiatt nem fejeztem be.

Csak a balos nyulványom ment el,a jobbos halál pontos,a motortartók engedtek.

Elküldve
Cáfolom!

Dezső pofánverésekor készült pont a toronymerevítő az astrába és emiatt nem fejeztem be.

Csak a balos nyulványom ment el,a jobbos halál pontos,a motortartók engedtek.

akkor neked jó dolgod van

amit én láttam pofon után mind ment a padra.

mondjuk neked nem is kapott akkorát...

amiket én láttam A oszlop csere...

meg első negyed cserés is volt némeik.

ha akkorát kapott volna a dezső is, akkor a mocitartók nem játszották volna ki.

meddig jutottál a dezsőféle merevítővel?

nem azt mondom, hogy nem nyomja el egy merevítő, de vmi könnyítést kreálni kellene bele, ami nagyobb erőhatásra összecsuklana...

egy két helyen átfúrni a csövet??

bevágni??

Elküldve
akkor neked jó dolgod van

amit én láttam pofon után mind ment a padra.

mondjuk neked nem is kapott akkorát...

amiket én láttam A oszlop csere...

meg első negyed cserés is volt némeik.

ha akkorát kapott volna a dezső is, akkor a mocitartók nem játszották volna ki.

meddig jutottál a dezsőféle merevítővel?

nem azt mondom, hogy nem nyomja el egy merevítő, de vmi könnyítést kreálni kellene bele, ami nagyobb erőhatásra összecsuklana...

egy két helyen átfúrni a csövet??

bevágni??

Sajnos nem találom a gólyaláb fényképét,de nekem az vette fel az ütés erejét legfőképp,a lengéscsillapító szára olyan volt,mint a kifli.

Az enyém is járt padon,de csak a balos nyulvány ment arrébb,a nyúlvány tövénél lévő szigetelő meg is repedt.Eladásnál az első amit megnézek bármelyik astrán,jól mutatja volt-e rongyolva az eleje.

A tornyon ülő karikák kész vannak,de az összekötő csövet már nem heggesztettem fel.Talán megnézem jó-e esetleg a corsára...

Elküldve
Sajnos nem találom a gólyaláb fényképét,de nekem az vette fel az ütés erejét legfőképp,a lengéscsillapító szára olyan volt,mint a kifli.

Az enyém is járt padon,de csak a balos nyulvány ment arrébb,a nyúlvány tövénél lévő szigetelő meg is repedt.Eladásnál az első amit megnézek bármelyik astrán,jól mutatja volt-e rongyolva az eleje.

A tornyon ülő karikák kész vannak,de az összekötő csövet már nem heggesztettem fel.Talán megnézem jó-e esetleg a corsára...

most itt a kenésre gondolsz?? vagy milyen szigetelés??

mert az illesztésekbél, nyulványok tövében van ilyen kenés

erre gondolsz?

a karika milyen vastagságú?

Elküldve

jah <_<

én egy gyári merevítőt láttam egyszer egy renault 19ben

komoly volt

egy 4szögletes zárt szelvény fulra egyenesen

ennyi :lol:

mondjuk ha hely van, akkor tuti ez a legjobb megoldás..

de ez a kanyar ütéskor még jól is jöhet, mert hamarabb becsuklik.

Elküldve
most itt a kenésre gondolsz?? vagy milyen szigetelés??

mert az illesztésekbél, nyulványok tövében van ilyen kenés

erre gondolsz?

a karika milyen vastagságú?

Kemény,gitt szerű anyaggal van átkenve,az reped meg ha a nyulvány elmozdul.

4-es lemezből van.Flexxel vágtam ki formára.

Elküldve
Kemény,gitt szerű anyaggal van átkenve,az reped meg ha a nyulvány elmozdul.

4-es lemezből van.Flexxel vágtam ki formára.

aha akkor oké én is arra gondoltam.

flexel a közepét is?

hát te komolyan flexmen vagy akkor <_<

bár a külsejét se semmi egy 4es lemeznek flexel levágni.

asszem én elviszem esztergáltatni majd a cuccot.

Elküldve
aha akkor oké én is arra gondoltam.

flexel a közepét is?

hát te komolyan flexmen vagy akkor <_<

bár a külsejét se semmi egy 4es lemeznek flexel levágni.

asszem én elviszem esztergáltatni majd a cuccot.

Lehet flexxel is,csak tudni kell bánni vele.

Eszterga felejtős eme célra,inkább vizes vágó lenne jobb...

Elküldve
Lehet flexxel is,csak tudni kell bánni vele.

Eszterga felejtős eme célra,inkább vizes vágó lenne jobb...

elég sokat flexelek én is... de az a lyuk nem egy hatalmas ott... bele se fér a flexkorong... csak a széle, akkor hegedűlhettél vele egy ideig.

esztergálás miért felejtős?

küldő befogás, és belső kivágás...

legalábbis ezt gondoltam ki a buta fejemmel.

Elküldve
Kopott 150-es koronggal csodákat lehet művelni! :lol:

A lemezt,hogy fogja meg a tokmányba? <_<

rúdanyagra gondoltam.

vagy ha flexmen vagy ahogy az vagy akkor vágsz korongot, és azt már betudja fogni.

Elküldve

Segítsééég!

Jobb hátsó (gyári) központi záram becsukva maradt. Ott most se ki, se be. A lezáró gombot nem tudom kézzel felhúzni. Mit lehet tenni? Ajtókárpit le a becsukott ajtónál? <_<

Elküldve
Segítsééég!

Jobb hátsó (gyári) központi záram becsukva maradt. Ott most se ki, se be. A lezáró gombot nem tudom kézzel felhúzni. Mit lehet tenni? Ajtókárpit le a becsukott ajtónál? <_<

egy kis kampós drótot ledugsz a gomb mellett és felhúzod azzal.

Elküldve
Segítsééég!

Jobb hátsó (gyári) központi záram becsukva maradt. Ott most se ki, se be. A lezáró gombot nem tudom kézzel felhúzni. Mit lehet tenni? Ajtókárpit le a becsukott ajtónál? :lol:

A gombot tudtommal le lehet húzni a fém pöcökről, amire rá van ültetve, de aztán lehet nem, ha van pereme belül. Egyébként annyira tudtommal enged a kárpit, hogy ki tudd feszegetni annyira, hogy hozzáférjél a zárszerkezethez. Legalábbis nekem a bal elsőnél mozog a kárpittal együtt a gomb is... <_<

Elküldve
A gombot tudtommal le lehet húzni a fém pöcökről, amire rá van ültetve, de aztán lehet nem, ha van pereme belül. Egyébként annyira tudtommal enged a kárpit, hogy ki tudd feszegetni annyira, hogy hozzáférjél a zárszerkezethez. Legalábbis nekem a bal elsőnél mozog a kárpittal együtt a gomb is... <_<

mondom drót bedug kampóval a végén, és azzal fel lehet húzni. :lol:

mikor kicsuktam magam pesten, akkor is így nyitottam ki :lol:

Elküldve
Segítsééég!

Jobb hátsó (gyári) központi záram becsukva maradt. Ott most se ki, se be. A lezáró gombot nem tudom kézzel felhúzni. Mit lehet tenni? Ajtókárpit le a becsukott ajtónál? <_<

Reteszen van?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.