Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

ha nem veszem ki az ülést, akkor menyire tudom megnézni a padló állapotát?

semennyire. végül nagyon szét kellett kapnom. először kivettem az ülést, akkor láttam a kereszttartó alatt a rozsdát, utána kicsit fel tudtam emelni a szőnyeget, hogy bekukkantsak, és akkor láttam az iszapos rozsdás trutyit. A szőnyeg két darabból van, első és hátsó fél, ami az első ülések alatt találkozik, ott tudod megemelni, és benézni alá.Ahhoz, hogy kivedd a teljes szőnyeget ki kell venni a két első ülést, a kardán box-ot, az oldalsó műanyag borítást az első küszöbnél, a váltó kulisszát tartó műanyag keretet, és két fém tartót ami a középső konzolt rögzíti a váltó kerete mögött, hogy ki tudd bújtatni a szőnyeget és az alatta levő szivacsot. Sajnos a bal és jobb oldali rész együtt van, ezért kell a jobb ülést is kivenni. A padlólemezen egy vastag kátránypapír szerű anyag van ráragasztva, ennek a lekaparásával a teljes szét és összeszerelés, fotózással, ragasztással 3 óra volt, úgy hogy először csináltam, még az ülést is megWD-ztem, megszűnt minden nyikorgás, nagyon baba lett. Nem egy nagy meló, másodjára sztem 2 órán belül meg lehet csinálni. Az ülések miatt ne aggódj, azt volt a legegyszerűbb kikapni.

Link to comment
Megosztás:

semennyire. végül nagyon szét kellett kapnom. először kivettem az ülést, akkor láttam a kereszttartó alatt a rozsdát, utána kicsit fel tudtam emelni a szőnyeget, hogy bekukkantsak, és akkor láttam az iszapos rozsdás trutyit. A szőnyeg két darabból van, első és hátsó fél, ami az első ülések alatt találkozik, ott tudod megemelni, és benézni alá.Ahhoz, hogy kivedd a teljes szőnyeget ki kell venni a két első ülést, a kardán box-ot, az oldalsó műanyag borítást az első küszöbnél, a váltó kulisszát tartó műanyag keretet, és két fém tartót ami a középső konzolt rögzíti a váltó kerete mögött, hogy ki tudd bújtatni a szőnyeget és az alatta levő szivacsot. Sajnos a bal és jobb oldali rész együtt van, ezért kell a jobb ülést is kivenni. A padlólemezen egy vastag kátránypapír szerű anyag van ráragasztva, ennek a lekaparásával a teljes szét és összeszerelés, fotózással, ragasztással 3 óra volt, úgy hogy először csináltam, még az ülést is megWD-ztem, megszűnt minden nyikorgás, nagyon baba lett. Nem egy nagy meló, másodjára sztem 2 órán belül meg lehet csinálni. Az ülések miatt ne aggódj, azt volt a legegyszerűbb kikapni.

és ha leszedem a küszöb burkolatát, és a pedál felől felhajtom???

akkor se tudok még bekukkantani se?

mert az alján nekem is egybe van még minden alvázvédő, és agumidugók nekem még fixen állnak, mert azok is alvázvédősök.

Link to comment
Megosztás:

és ha leszedem a küszöb burkolatát, és a pedál felől felhajtom???

akkor se tudok még bekukkantani se?

mert az alján nekem is egybe van még minden alvázvédő, és agumidugók nekem még fixen állnak, mert azok is alvázvédősök.

Mi felszedtük faterral a szőnyeget (ill a jobb első felét) amikor köpte a vizet a venti befelé. A mocitető mögötti lefolyó nem lefolyt, hanem befolyt... a pollenszűrőhöz, onnan meg a venti küldte befelé lábhoz, meg néha arcba is a vizet :lol: <_< Mindegy a lényeg hogy kivettük a jobb első részt (igaz elvágtuk ott ahol össze volt kötve a másik felével, de az ülések, a kardánbox, maradtak bent. Csak a küszöb burkolatot szedtük le, és a szőnyeget húztuk fel. jah és cép volt az alja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mi felszedtük faterral a szőnyeget (ill a jobb első felét) amikor köpte a vizet a venti befelé. A mocitető mögötti lefolyó nem lefolyt, hanem befolyt... a pollenszűrőhöz, onnan meg a venti küldte befelé lábhoz, meg néha arcba is a vizet :lol: <_< Mindegy a lényeg hogy kivettük a jobb első részt (igaz elvágtuk ott ahol össze volt kötve a másik felével, de az ülések, a kardánbox, maradtak bent. Csak a küszöb burkolatot szedtük le, és a szőnyeget húztuk fel. jah és cép volt az alja :lol:

oké köszi, akkor RCA kábelcserénél megnézem.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis info kellene hogy ti hogy szoktátok levenni a hátsó dobot tartó gumit? Van rajta két pöcök azt kell lehajlitani és ennyi? Igaz nekem már csak 1 van rajta.

05274226087.JPG

Előre is köszönöm.

Óvatosan hajtsd le a pöcköt, ha letörik utána sem lesz gáz, mert a kipuf tartani fogja, az enyémen csak rövidebb pöcök van, azon át lehetett bújtatni. Legrosszabb esetben hegesztetsz rá egy kis bumszlit és kész.

Link to comment
Megosztás:

naja

én a kristály lámpán látom... nemrég 20ért vettek itt meg ...

gondolon ez a gáztelós kitámasztó is jóval ólcsóbban is megszerezhető máshol.

én a full fekete lámpán látom...ismerösnek 42be jött haza németből, osram diedem izzókkal...

a kristály alulpirosfelülfehér...olyat meg 17ért adtam el úgy h volt egy repedés rajta <_< :lol:

Link to comment
Megosztás:

én a full fekete lámpán látom...ismerösnek 42be jött haza németből, osram diedem izzókkal...

a kristály alulpirosfelülfehér...olyat meg 17ért adtam el úgy h volt egy repedés rajta <_< :lol:

olyat vett egy cartárs újba 19ért

Link to comment
Megosztás:

tudnátok nekem toronymerevítőkről képeket linkelni?

köszi

Minek az neked? Apu úgy sem engedi, hogy berakjad a kocsiba. :lol: :lol: Ebként én is akarok, ez az egyetlen tuning dolog, aminek sok hasznát ugyan nem venném, mert nagypapisan vezetek, de tetszik. <_< Vaterán, tesz-veszen szokott lenni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.