Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Szerintem sima PVC. Poli-vinil-clorid. Lehet, hogy műanyag hordóból is lehet ilyet gyártani, és pont passzolna a méret. Mármint az aljából-oldalából.

tudom mi a pvc köszi :D de lehet h csak simán pp-l vagy ps-l. és nem gyártani szeretnék, hanem ennek átalakítani a peremét az enyémre -_-

;) feketéből, azt hiszem. ;) :P :P

;) :D :P

Link to comment
Megosztás:

tudom mi a pvc köszi ;) de lehet h csak simán pp-l vagy ps-l. és nem gyártani szeretnék, hanem ennek átalakítani a peremét az enyémre ;)

;) :P -_-

Hát gondolom akkor hőre lágyuló, és lehet hőlégfúvóval melengetni-alakítani. Nem hiszem, hogy hőre keményedőt alkalmaztak volna, nem lenne értelme.

Link to comment
Megosztás:

Hát gondolom akkor hőre lágyuló, és lehet hőlégfúvóval melengetni-alakítani. Nem hiszem, hogy hőre keményedőt alkalmaztak volna, nem lenne értelme.

a hátsó lámpa búra is hőre keményedő, meg habosodó...mégis sikerült "szépet" alkotnom ;) (még nincs kész)

Link to comment
Megosztás:

a hátsó lámpa búra is hőre keményedő, meg habosodó...mégis sikerült "szépet" alkotnom ;) (még nincs kész)

Naja, de ott azárt van hőhatás, végülis a működő izzó azért melegszik rendesen, főleg olyan kis helyen. De két perc alatt ki lehet próbálni, kifordítod az első kereket, adsz az első dobbetétnek hajszárítóval egy kicsit, ha lágyul akkor valszeg a hátsó is. ;) Persze nem kell az egészet lefolyatni a kocsi alá. ;)

Link to comment
Megosztás:

ez a betét megoldás se lenne rossz, csak átkéne műanyagoznom, viszont erre most nincs időm...majd talán júniusban.

megírhatná vki h milyen műanyagból van az a bili ;)

én samarán üvegszálból láttam megcsinálva a gyárit.

Link to comment
Megosztás:

Naja, de ott azárt van hőhatás, végülis a működő izzó azért melegszik rendesen, főleg olyan kis helyen. De két perc alatt ki lehet próbálni, kifordítod az első kereket, adsz az első dobbetétnek hajszárítóval egy kicsit, ha lágyul akkor valszeg a hátsó is. ;) Persze nem kell az egészet lefolyatni a kocsi alá. ;)

drága a gsi dobbetét ;)

Link to comment
Megosztás:

drága a gsi dobbetét ;)

megnézném és azt a hajszárítót ami megolvasztana egy dobbetétet ;)

a fekete műanyaghordóból is láttam már kész megoldást wareszra.

am neked a gyár betét nem lenne jó, mert nem csak a peremmel van bajod, hanem azzal, hogy széles a felnid.

Link to comment
Megosztás:

megnézném és azt a hajszárítót ami megolvasztana egy dobbetétet :P

a fekete műanyaghordóból is láttam már kész megoldást wareszra.

am neked a gyár betét nem lenne jó, mert nem csak a peremmel van bajod, hanem azzal, hogy széles a felnid.

tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;)

ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;)

Link to comment
Megosztás:

tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;)

ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;)

nemtudom, hogy a felnid mennyire széles... meg mennyire nyúlik az a betét...

Link to comment
Megosztás:

nemtudom, hogy a felnid mennyire széles... meg mennyire nyúlik az a betét...

annyira széles, h ki kellett vágni a peremet mert beleért...a betét meg annyira nyúlik amennyire nyújtod...meg amilyen hosszan melegíted. sztem nem kell több fél, max 1cm nyújtásnál, de az is lehet h a peremet ki lehet egyenesíteni és akkor nem kell nyújtani ;)

Link to comment
Megosztás:

tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;)

ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;)

Persze, de inkább az eresz alatti hordót qrom el, mit egy vadi új dobbetétet. :P

Link to comment
Megosztás:

annyira széles, h ki kellett vágni a peremet mert beleért...a betét meg annyira nyúlik amennyire nyújtod...meg amilyen hosszan melegíted. sztem nem kell több fél, max 1cm nyújtásnál, de az is lehet h a peremet ki lehet egyenesíteni és akkor nem kell nyújtani <_<

nem láttam még ilyen betétet...

de ha te mondod :lol:

Link to comment
Megosztás:

tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás :lol: ezt jól megmondtam vazz <_<

ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal :lol:

felteszed a bolti "bilit" rá a kereket, feltekered a zenét hogy ne halld, és 50 km után már tökéletesen illik bele a kereked :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

felteszed a bolti "bilit" rá a kereket, feltekered a zenét hogy ne halld, és 50 km után már tökéletesen illik bele a kereked <_< :lol: :lol:

Vagy a mögötted jövő kap egy f-astra dobbetétet a szélvédőjére. Megállsz, odaszólsz neki.: Gratulálunk, maga az 10000. autós, nyert egy dobbetétet. :lol: Mosolyogjon, készül a fénykép. Aztán gyorsan bevágódsz a kormány mögé, és 1-2-3 tiltásig nehogy utolérjen. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vagy a mögötted jövő kap egy f-astra dobbetétet a szélvédőjére. Megállsz, odaszólsz neki.: Gratulálunk, maga az 10000. autós, nyert egy dobbetétet. :lol: Mosolyogjon, készül a fénykép. Aztán gyorsan bevágódsz a kormány mögé, és 1-2-3 tiltásig nehogy utolérjen. :lol:

Azzal? <_<

Akkora kerékkel úgy gyorsulhat mint egy fenyőfa. :lol: :lol:

Meg aztán kéne oda motor is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.