brezsó Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 ez a betét megoldás se lenne rossz, csak átkéne műanyagoznom, viszont erre most nincs időm...majd talán júniusban. megírhatná vki h milyen műanyagból van az a bili ;) ;) feketéből, azt hiszem. ;) :P -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Szerintem sima PVC. Poli-vinil-clorid. Lehet, hogy műanyag hordóból is lehet ilyet gyártani, és pont passzolna a méret. Mármint az aljából-oldalából. tudom mi a pvc köszi :D de lehet h csak simán pp-l vagy ps-l. és nem gyártani szeretnék, hanem ennek átalakítani a peremét az enyémre -_- ;) feketéből, azt hiszem. ;) :P :P ;) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 tudom mi a pvc köszi ;) de lehet h csak simán pp-l vagy ps-l. és nem gyártani szeretnék, hanem ennek átalakítani a peremét az enyémre ;) ;) :P -_- Hát gondolom akkor hőre lágyuló, és lehet hőlégfúvóval melengetni-alakítani. Nem hiszem, hogy hőre keményedőt alkalmaztak volna, nem lenne értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Hát gondolom akkor hőre lágyuló, és lehet hőlégfúvóval melengetni-alakítani. Nem hiszem, hogy hőre keményedőt alkalmaztak volna, nem lenne értelme. a hátsó lámpa búra is hőre keményedő, meg habosodó...mégis sikerült "szépet" alkotnom ;) (még nincs kész) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 a hátsó lámpa búra is hőre keményedő, meg habosodó...mégis sikerült "szépet" alkotnom ;) (még nincs kész) Naja, de ott azárt van hőhatás, végülis a működő izzó azért melegszik rendesen, főleg olyan kis helyen. De két perc alatt ki lehet próbálni, kifordítod az első kereket, adsz az első dobbetétnek hajszárítóval egy kicsit, ha lágyul akkor valszeg a hátsó is. ;) Persze nem kell az egészet lefolyatni a kocsi alá. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 ez a betét megoldás se lenne rossz, csak átkéne műanyagoznom, viszont erre most nincs időm...majd talán júniusban. megírhatná vki h milyen műanyagból van az a bili ;) én samarán üvegszálból láttam megcsinálva a gyárit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Naja, de ott azárt van hőhatás, végülis a működő izzó azért melegszik rendesen, főleg olyan kis helyen. De két perc alatt ki lehet próbálni, kifordítod az első kereket, adsz az első dobbetétnek hajszárítóval egy kicsit, ha lágyul akkor valszeg a hátsó is. ;) Persze nem kell az egészet lefolyatni a kocsi alá. ;) drága a gsi dobbetét ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 drága a gsi dobbetét ;) megnézném és azt a hajszárítót ami megolvasztana egy dobbetétet ;) a fekete műanyaghordóból is láttam már kész megoldást wareszra. am neked a gyár betét nem lenne jó, mert nem csak a peremmel van bajod, hanem azzal, hogy széles a felnid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 megnézném és azt a hajszárítót ami megolvasztana egy dobbetétet :P a fekete műanyaghordóból is láttam már kész megoldást wareszra. am neked a gyár betét nem lenne jó, mert nem csak a peremmel van bajod, hanem azzal, hogy széles a felnid. tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;) ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;) ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;) nemtudom, hogy a felnid mennyire széles... meg mennyire nyúlik az a betét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 nemtudom, hogy a felnid mennyire széles... meg mennyire nyúlik az a betét... annyira széles, h ki kellett vágni a peremet mert beleért...a betét meg annyira nyúlik amennyire nyújtod...meg amilyen hosszan melegíted. sztem nem kell több fél, max 1cm nyújtásnál, de az is lehet h a peremet ki lehet egyenesíteni és akkor nem kell nyújtani ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás ;) ezt jól megmondtam vazz ;) ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal ;) Persze, de inkább az eresz alatti hordót qrom el, mit egy vadi új dobbetétet. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Persze, de inkább az eresz alatti hordót qrom el, mit egy vadi új dobbetétet. ;) úgy kell csinálni h ne qrd el ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 úgy kell csinálni h ne qrd el :lol: :lol: Na erről vagyok híres! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 annyira széles, h ki kellett vágni a peremet mert beleért...a betét meg annyira nyúlik amennyire nyújtod...meg amilyen hosszan melegíted. sztem nem kell több fél, max 1cm nyújtásnál, de az is lehet h a peremet ki lehet egyenesíteni és akkor nem kell nyújtani <_< nem láttam még ilyen betétet... de ha te mondod :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 nem láttam még ilyen betétet... de ha te mondod :lol: rtomi linkelt képet az előző oldalon <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 rtomi linkelt képet az előző oldalon <_< azona képen a problémát jelentő peremes rész nem látszik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 azona képen a problémát jelentő peremes rész nem látszik :lol: én látom <_< végig felfekszik a peremre :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 én látom <_< végig felfekszik a peremre :lol: de egy része takarásban is van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 Volt egy fotóm a dob betétekről még beszerelés elöttről de most nem találom. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május1, 2009 Megoszt Elküldve Május1, 2009 tákolni nem szeretek, inkább átalakítok egy meglevőt, minthogy 0ról csináljak egyet. igy kisebb a tákolás :lol: ezt jól megmondtam vazz <_< ha gyári betét alatt a hátsó ugy betétre gondolsz akkor jó lehet. csak egy kicsit öblösíteni kell, a perem alá bepattanó részéből meg kell hajlítani egy U profilt amit majd rá lehet húzni a meglevö kis peremre, és jól kinyomni tömítő anyaggal :lol: felteszed a bolti "bilit" rá a kereket, feltekered a zenét hogy ne halld, és 50 km után már tökéletesen illik bele a kereked :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 felteszed a bolti "bilit" rá a kereket, feltekered a zenét hogy ne halld, és 50 km után már tökéletesen illik bele a kereked <_< :lol: :lol: Vagy a mögötted jövő kap egy f-astra dobbetétet a szélvédőjére. Megállsz, odaszólsz neki.: Gratulálunk, maga az 10000. autós, nyert egy dobbetétet. :lol: Mosolyogjon, készül a fénykép. Aztán gyorsan bevágódsz a kormány mögé, és 1-2-3 tiltásig nehogy utolérjen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Vagy a mögötted jövő kap egy f-astra dobbetétet a szélvédőjére. Megállsz, odaszólsz neki.: Gratulálunk, maga az 10000. autós, nyert egy dobbetétet. :lol: Mosolyogjon, készül a fénykép. Aztán gyorsan bevágódsz a kormány mögé, és 1-2-3 tiltásig nehogy utolérjen. :lol: Azzal? <_< Akkora kerékkel úgy gyorsulhat mint egy fenyőfa. :lol: :lol: Meg aztán kéne oda motor is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Azzal? <_< Akkora kerékkel úgy gyorsulhat mint egy fenyőfa. :lol: :lol: Meg aztán kéne oda motor is. :lol: Ez igaz, de egy dobbetét romjai a szélvédőben eléggé lelassítja az üldözőt is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május2, 2009 Megoszt Elküldve Május2, 2009 Azzal? <_< Akkora kerékkel úgy gyorsulhat mint egy fenyőfa. :lol: :lol: Meg aztán kéne oda motor is. :lol: fenyőőőőfa :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts