Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

No szép napsütésben is kattintottam párat, meg a hátsók is mostmár helyükön.

KÉP1

KÉP2

KÉP3

Áááá, lementem lemosni a kocsit és azzal nyugtattam magam, hogy nem kell áthúzatni az ülést, annyira nem nagy a különbség a szép gyári szürke és a tiéd között. Hát most revideálnom kellett álláspontomat. ;) Nagyon jól néz ki :lol: Tisztára mintha az Overhaulin' egyik kocsiját látnám belülről. :lol:

Link to comment
Megosztás:

37k volt. Kicsit húzós, de szerintem megérte, plusz a régiekért kapok majd valamennyit remélem.

Annyira azért nem vészes, én 20-at fizettem egy éve, de ha a kárpitot is hozzá veszed, messze beljebb vagy. Ha eladással jutsz valamire tedd közzé hagy okuljunk. Nálam a régi szürkék mennek lomtalanításra kínomban. Bontóknak nem kellenek, eladni meg nehéz, mert olcsón vannak jó állapotú (classic-ból való) szettek is. (Az elsőket valszeg megtartottam, mert abból az egyik Vectra A Recaro. Csak nem tudom mit csinálok vele. Ez az az ülés aminek csak az alján lévő Recaro matricából derül ki, hogy miért is lehet benne kibírni 7 órát is akár kiszállás nélkül.;) )

Link to comment
Megosztás:

Kalaptartóval kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy nekem jobban tetszene ha sötétebb, feketébb lenne. Milyen anyaggal érhető ez el? (Olyasmire gondoltam eddig, amivel pl a kissrácok a pólókat festik.)

Miért nem kárpitoztatod le? Sztem egyszerűbb és szebb lesz a végeredmény. ;)

Link to comment
Megosztás:

Kingstone pendrive :lol: Jah amúgy az ülést néztem ám :) :lol: Szépek. Én feketítek, ma vettem ki a romból az utsó darabokat. Valaki vágja mivel jó takarítani ezeket az autókárpit dolgokat? Van egy ilyen autókárpit-tisztítós valamim, azzal küldtem a csomagtartó szőnyegét, és szépen ki is szedte a retket, de eléggé áztatott. Ha jóltévedek az ülés szivacsainak ez nem pont a legjobb ;) Én hoztam az ajtókárpitokat is a fekete üléshez. Úgy terveztem hogy heffintek, és a fekete plüss szövet részt fogom belecsinálni a mostani szürke műanyag részbe. (egyrészt a fekete nagyon ótvaros, másrészt meg a bal oldali eltört mert belelapult a műszerfalba, meg átszakadtak a csavarok) A szövet viszont szép benne. Valakinek jutott már eszébe hasonló baromság, vagy én leszek a zzúttörő? :( :lol:

Én a tegnapomat a kocsi belső takarításával töltöttem. Közte volt a kárpittisztítás is. Van kétféle kárpittisztító habom is, egy magyar, aminek a palackján van a tisztító kefe is, és egy német gyártmány. Szerintem bármelyik jó. Befújod a habot a kárpitra, eldörzsölöd a kefével a kárpiton, hagyod megszáradni, utána újra keféled és kiporszívózod. Olyan lesz mint újkorában volt. Volt néhány folt a tetőkárpitomon is, azt is gyönyörűen kiszedte.

Egyúttal fényszóró izzócsere is megtörtént 60/55-ös emelt fényűre. Szépen világít, és NEM VAKÍTja a szemből jövőket.

A kartergázszűrőmet is leürítettem, kijött belőle 3,2 deci (700 km alatt gyűlt össze).

Link to comment
Megosztás:

Kalaptartóval kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy nekem jobban tetszene ha sötétebb, feketébb lenne. Milyen anyaggal érhető ez el? (Olyasmire gondoltam eddig, amivel pl a kissrácok a pólókat festik.)

Szerintem az nem lesz jó, mert az pamut anyagra van, és gyanítom a kalaptartó műszálas.

someone help ;)

ez vajh Astra F motortérzár? Csakmert sehogy nem megy bele a kocsiba és annak kaptam.

10cm x 7,5cm

Hát mindenesetre hasonlít rá, nincs meg a régi, hogy összemérd a kettőt?

Link to comment
Megosztás:

Kalaptartóval kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy nekem jobban tetszene ha sötétebb, feketébb lenne. Milyen anyaggal érhető ez el? (Olyasmire gondoltam eddig, amivel pl a kissrácok a pólókat festik.)

lehet sufninak tűnik, de pl fekete fújós festék??

mikor festegetek, a festendő darab alá tett ruha szépen felveszi az épp aktuális festékszínt.

Link to comment
Megosztás:

lehet sufninak tűnik, de pl fekete fújós festék??

mikor festegetek, a festendő darab alá tett ruha szépen felveszi az épp aktuális festékszínt.

Lehet, éb is festettem már feliratot fehér pólóra flakonnal, egész jó lett, csak egy-két mosás után lehetett látni, hova került több festék. Itt persze ilyen veszély nem áll fenn. Meg kéne próbálni az alsó részén, ott úgysem látszik.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, éb is festettem már feliratot fehér pólóra flakonnal, egész jó lett, csak egy-két mosás után lehetett látni, hova került több festék. Itt persze ilyen veszély nem áll fenn. Meg kéne próbálni az alsó részén, ott úgysem látszik.

Tökéletes lesz az. Matt fekete spray. Kétszer átfujni vele. Az asszony suzijának a kalaptartóját fujtam át vele szürkéről feketére két éve. Azota is tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

valami kopog az első ajtómba

olyan, mikor a rudazatok összeérnek.

szétszedtem, állítottam ahol csak tudtam, vezetékeket is lekötöttem több helyen szivaccsal körbekötve, mozgattam a rudakat, egyik se lóg annyira, hogy ilyet produkálna, elvágtam a központizárt tartó csavart, mert az esetleg hozzáérhetett, megcsináltam a kilincset visszahúzó rugót, ésmégis kopog valami.

ha állok, és kinyitott ajtónál kopogtatom, ütöm az ajtót semmi még csak hasonló hang sincs. Zárt ajtónál se jeelntkezik ez, és menet közben is hiába ütöm a kárpitot semmi.

Menet közben is elindulás után vagy jó egy percig nem hallani, aztán egyre sűrűbben, de olyan is van, hogy se egy kátyú, se egy gyorsítás se egy lassítás, és akkor is koppan egyet egyet... ha megyek és és elveszem a gázt azonnal, kuplungolásra egyből, mikor kicsit is bólint a kocsi, de az ajtóból jön a hang.

ez nekem már X akta, szóval ígymarad.

Link to comment
Megosztás:

valami kopog az első ajtómba

olyan, mikor a rudazatok összeérnek.

szétszedtem, állítottam ahol csak tudtam, vezetékeket is lekötöttem több helyen szivaccsal körbekötve, mozgattam a rudakat, egyik se lóg annyira, hogy ilyet produkálna, elvágtam a központizárt tartó csavart, mert az esetleg hozzáérhetett, megcsináltam a kilincset visszahúzó rugót, ésmégis kopog valami.

ha állok, és kinyitott ajtónál kopogtatom, ütöm az ajtót semmi még csak hasonló hang sincs. Zárt ajtónál se jeelntkezik ez, és menet közben is hiába ütöm a kárpitot semmi.

Menet közben is elindulás után vagy jó egy percig nem hallani, aztán egyre sűrűbben, de olyan is van, hogy se egy kátyú, se egy gyorsítás se egy lassítás, és akkor is koppan egyet egyet... ha megyek és és elveszem a gázt azonnal, kuplungolásra egyből, mikor kicsit is bólint a kocsi, de az ajtóból jön a hang.

ez nekem már X akta, szóval ígymarad.

Hééé tezsvíír!

Én ugyanígy voltam kb 1 évig, a jelenség tök ugyanez. Kétszer is szétszedtük az ajtót a lakatosommal, mentünk próbakört leszedett kárpittal, blablabla, semmi. Majd megőrültem. Írtam róla itt is. Lehet nem olvastad.

Szóval egy hétvégén nekiláttam egyedül, és áttapogattam az ajtó alját, és (miután a hangszórót is kivettem) elől találtam egy popszegecs fejet az ajtóban gurgulászni. Az volt a nyomorult az idegbajom oka. Nézz körül te is lent az ajtóban.

Link to comment
Megosztás:

Vazze, rájöttem hogy hogyan kell belerakni. Nagynehezen. :lol:

Most viszont a bowden nem működik, csúszkál rajta a borítás és nem húzza meg a rugót. :lol: :lol:

Szerk.: Szerény véleményem szerint azt valahogy le kellene rögzíteni, mert ide oda csúszkál. Hol van az örgzítve és hogy kell befűzni? Bocs hogy hülyeségeket kérdezek, de a kress előtti zárhidam nincs meg és minden ami ezekhez a dolgokhoz kell, azon volt, azt meg kidobták. ;)

Link to comment
Megosztás:

Vazze, rájöttem hogy hogyan kell belerakni. Nagynehezen. :lol:

Most viszont a bowden nem működik, csúszkál rajta a borítás és nem húzza meg a rugót. :lol: :lol:

Szerk.: Szerény véleményem szerint azt valahogy le kellene rögzíteni, mert ide oda csúszkál. Hol van az örgzítve és hogy kell befűzni? Bocs hogy hülyeségeket kérdezek, de a kress előtti zárhidam nincs meg és minden ami ezekhez a dolgokhoz kell, azon volt, azt meg kidobták. ;)

Ahol a rugót beakasztottad,onnan ha jobbra nézel a kasztnin,a zárhídon kell lennie egy lyuknak.

Oda megy be egy lemezecsavarral egy "U" alakú lemez darab,ami lefogja a bowden külsejét!

Ki szedte szét a gépet?Megvan az a kis lemezke?

7.jpg

Ezen látszik a csavar is,meg a bowden is!

Link to comment
Megosztás:

Ahol a rugót beakasztottad,onnan ha jobbra nézel a kasztnin,a zárhídon kell lennie egy lyuknak.

Oda megy be egy lemezecsavarral egy "U" alakú lemez darab,ami lefogja a bowden külsejét!

Ki szedte szét a gépet?Megvan az a kis lemezke?

http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/09/71/7.jpg

Ezen látszik a csavar is,meg a bowden is!

Ezt nevezem motortérnek!! ;) :lol: Nagyon csini, és tiszta! Enni lehet a hengerfejről!

Link to comment
Megosztás:

Hééé tezsvíír!

Én ugyanígy voltam kb 1 évig, a jelenség tök ugyanez. Kétszer is szétszedtük az ajtót a lakatosommal, mentünk próbakört leszedett kárpittal, blablabla, semmi. Majd megőrültem. Írtam róla itt is. Lehet nem olvastad.

Szóval egy hétvégén nekiláttam egyedül, és áttapogattam az ajtó alját, és (miután a hangszórót is kivettem) elől találtam egy popszegecs fejet az ajtóban gurgulászni. Az volt a nyomorult az idegbajom oka. Nézz körül te is lent az ajtóban.

sajna nekem nem, mert pár hónapja fujtam ki az ajtókat üregvédővel, és előtte ki is takrítottam jól, meg mostsincs benne semi...

ha lesz megint időm, meg nem kellesz a kocsi, kiveszem a kp motort, és megnézem anélkül van e csörgés, mert onnan jön, csak azt nem bírom felfogni, hogy kétéve benne van, és most kezdi a hülyeséget :S

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.