Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát figyelj....nem vagyok naív hogy bármit bevegyek....de nem értek igazán az ilyen dolgokhoz (ahhoz annál inkább amin közlekedünk>>út :))...így feltételeztem azt hogy egy Opel Szaküzlet csak tudja...

Meg remélem csak 1-1,5 évet kell kibírnia nálam már csak....most lett ősszel a beömlőnél megjavítva...az meg csak nem megy tönkre ilyen gyorsan, úgy hogy nekem szerintem a kence elég lesz :huh:

Az "Opel Szaküzlet"-nek édes mindegy, hogy neked meddig tart el a kocsid karosszériája, sőt nekik az az érdekük, hogy minél rövidebb ideig tartson, és rohanj hozzájuk alkatrészért.

Én a kocsi vétele után 150 ezer forintot költöttem a hasonló elhanyagoltságból eredő rohadások felújíttatására, ezért tudom, hogy mi éri meg, és mi mit okoz. Ha kíváncsi vagy rá, kattints a profilomra, ott láthatod, hogy mi a következménye egy elhanyagolt kerékjáratnak. :D

Link to comment
Megosztás:

Tedd rendbe a kerékjáratot- szükség szerint lakatoltass, alvázvédővel kezeld le - utána, ha minden rendben lesz tegyél egy dobbetétet hogy tartósan úgy is maradjon! :huh: Eleve, ha nem jut a fémig a trutyi(vagy ha lényegesen kevesebb is csak) akkor nem tesz kárt benne, nem? :)

én ugyan ezt mondtam neki, dehát az Opelbótba megmondták hogy az szar :D

Link to comment
Megosztás:

Az "Opel Szaküzlet"-nek édes mindegy, hogy neked meddig tart el a kocsid karosszériája, sőt nekik az az érdekük, hogy minél rövidebb ideig tartson, és rohanj hozzájuk alkatrészért.

Én a kocsi vétele után 150 ezer forintot költöttem a hasonló elhanyagoltságból eredő rohadások felújíttatására, ezért tudom, hogy mi éri meg, és mi mit okoz. Ha kíváncsi vagy rá, kattints a profilomra, ott láthatod, hogy mi a következménye egy elhanyagolt kerékjáratnak. :)

akkor csak nem vagyok hülye diploma ide vagy oda :huh:

kötekedést vérszívást félretéve, ha nem is tuti hogy eladod, akkor tegyél bele betétet :D megnézi az új gazdi és neki is tetszeni fog hogy huh nézdmár ez odafigyelt erre ezt se nekem kell vennem, rendbe is van már mindjárt töbet ad érte vagy 40el mint egy még szépnek kinéző de kitudja milyen állapotú sárvédősért :D

Link to comment
Megosztás:

ja kérem aki másfélév után eladja a vasat az ne kenjen rá még sarat se :D

és akkor abban az opelos akármiben nem hozzáértők vannak ezt megsúgom :D

ha nekik ez felesleges dolog :)

Ja, abszolút nem garancia hogy értenek is hozzá, tapasztalat! Múltkor hátulra fékcsövet vadásztam - mert fékhengert akarom cserélni és nem lehet letekerni a fékcső csavarját, elrágódott - és azt sem tudta a fickó hogy mit keresek. De ezt csak igy a margóra.. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Novyy!! Ne keverd ide a diplomát...mert annak ehez semmi köze...nem azért mondtam!!!! :huh:

És én csak azt írtam le amit hallottam, te meg azt amit te gondolsz, és én belátom azt ha másnak igaza van...és ez amit írtál megfontolandó számomra...ebből kenés lesz + dobbetét :)

Link to comment
Megosztás:

én ugyan ezt mondtam neki, dehát az Opelbótba megmondták hogy az szar :)

Ha neki jó úgy, ahogy van, akkor hadd legyen úgy.

Mellesleg, ( és most pusztán a gazdasági szempontokat figyelembe véve! ) ha van 1 tárgyam, amiről tudom, hogy ha semmiféle TMK dolgot nem végzek el rajta, akkor kibír 3 évet, ha gondosan karbantartom, akkor mondjuk 5öt, és tudom, hogy nekem ez a tárgy 2 évig kell, akkor miért költenék rá? Igen, ez bosszantó dolog a következő tulajnak, kicsit sportszerűtlen is, de az már máshova tartozik...

Aki nem ért egyet a fenti megállapításaimmal, azt kérem, hogy csak és kizárólag a gazdasági szempontokat figyelembe véve szálljon vitába :huh:

Link to comment
Megosztás:

Az "Opel Szaküzlet"-nek édes mindegy, hogy neked meddig tart el a kocsid karosszériája, sőt nekik az az érdekük, hogy minél rövidebb ideig tartson, és rohanj hozzájuk alkatrészért.

Én a kocsi vétele után 150 ezer forintot költöttem a hasonló elhanyagoltságból eredő rohadások felújíttatására, ezért tudom, hogy mi éri meg, és mi mit okoz. Ha kíváncsi vagy rá, kattints a profilomra, ott láthatod, hogy mi a következménye egy elhanyagolt kerékjáratnak. :huh:

Szerencsére nekem nem volt nagy baj az ívnél...de nem akartam halogatni mert akkor szét rohadt volna már... 25.000Ft-ot megért egyben (javítóív+lakatos munka+festés)

Link to comment
Megosztás:

Novyy!! Ne keverd ide a diplomát...mert annak ehez semmi köze...nem azért mondtam!!!! :huh:

És én csak azt írtam le amit hallottam, te meg azt amit te gondolsz, és én belátom azt ha másnak igaza van...és ez amit írtál megfontolandó számomra...ebből kenés lesz + dobbetét :D

oké látom te a józan diplomások közzé tartozol, nagyrészük ugyanis a diplomára másképpen gondol afféle emberfeletti csaknekem lehet igazam hiszen én diplomás vagyok :)

nekem sincs benne dobbetetét, de pénz szűke miatt csak.

jövő télre legkésőbb viszont szeretnék bele tenni, remélem összejön, előtte én is kikenemujra és úgy felrakom.

Link to comment
Megosztás:

Ha neki jó úgy, ahogy van, akkor hadd legyen úgy.

Mellesleg, ( és most pusztán a gazdasági szempontokat figyelembe véve! ) ha van 1 tárgyam, amiről tudom, hogy ha semmiféle TMK dolgot nem végzek el rajta, akkor kibír 3 évet, ha gondosan karbantartom, akkor mondjuk 5öt, és tudom, hogy nekem ez a tárgy 2 évig kell, akkor miért költenék rá? Igen, ez bosszantó dolog a következő tulajnak, kicsit sportszerűtlen is, de az már máshova tartozik...

Aki nem ért egyet a fenti megállapításaimmal, azt kérem, hogy csak és kizárólag a gazdasági szempontokat figyelembe véve szálljon vitába :)

ritka eset de pontosan egyetértek ezzel ahogy írtam is előbbiekben :D

:huh:

Link to comment
Megosztás:

Valaki azt mondja érdemes valaki azt mondja hogy nem, hanem inkább alvázvédővel kikenni....nekem az lesz...mármint alvázvédővel kikenve.

Nem beszélve arról, ha csak kikened, attól még felcsapja a sarat a tanknyílás fölé, ott megtapad vagy 3 kíló, és állandóan nedvesen tartja a lemezt. És erre a részre nem is látsz rá, csak ha leveszed a kereket, meg lebontod a betöltőcsövet. A doblemez viszont fizikailag elzárja ezt a részt a keréktől/sártól/esőtől.

Link to comment
Megosztás:

Igazából csak saját tapasztalatot írok: mielőtt betettem a betétet, mindig rengeteg sár, kosz volt a tank csövei körül, felragadva...stb. Amióta betettem a doblemezeket, sokkal tisztább az egész kerékjárat, a betét formájából következően szinte semmi nem ragad fenn, még amikor nagyobb latyak volt nemrég, akkor sem...tényleg tisztább, kulturáltabb az egész ahogy kinéz, másrészt amit a fennragadt sár művel, attól véd is. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Igazából csak saját tapasztalatot írok: mielőtt betettem a betétet, mindig rengeteg sár, kosz volt a tank csövei körül, felragadva...stb. Amióta betettem a doblemezeket, sokkal tisztább az egész kerékjárat, a betét formájából következően szinte semmi nem ragad fenn, még amikor nagyobb latyak volt nemrég, akkor sem...tényleg tisztább, kulturáltabb az egész ahogy kinéz, másrészt amit a fennragadt sár művel, attól véd is. :huh:

Ez így igaz!! :)

Link to comment
Megosztás:

Van egy jó képem róla, ennyit ért az alvázvédelem, sárral mindig telenyomta és kirohadt a lemez: http://www.kep.tar.hu/udi/50628277/37394401#2

Végül komplett hátsó negyed csere lett belőle, megrendeltem a műanyag dobbetétet és akinek nincs annak is javaslom. :)

fuh arrafelé nagyon nyomják ezt a hátsó sárvédőív cserét, komplett negyedet cserélgetni egyből...

errefelé ez nem módi, inkább begányolnak lemezeket....

szerintem nem is nagyon mernek nekivágni egy ekkora elem cseréjének...

ha egyszer eljutok én is oda megfontolandó lesz egyil yen komplett cserebere :huh:

Link to comment
Megosztás:

Jó pár kasznist ismerek, szerintem könnyebb a komplett elemet cserélni, mint lemezt begányolni! Nem vagyok karosszérialakatos...csak úgy laikus szemmel nézve.... :huh:

Én is ilyen gondolkodás végett szeretnék komplett jobb hátsó sárvédőívcserét. Nem tetszik a javítóív. :)

Link to comment
Megosztás:

Én is ilyen gondolkodás végett szeretnék komplett jobb hátsó sárvédőívcserét. Nem tetszik a javítóív. :huh:

de amit te beszélsz már mióta az nem az amit a képeken láttunk :)

a képeken kivágják a kerékjáratot egy az egybe egy küszöbdarabbal egybe meg a c oszlop egy darabját is. és úgy megy be nem pedig az általad emlegetett komplett sárvédő, mert a sárvédő az csak a külső lemez lenne elvileg.

Link to comment
Megosztás:

de amit te beszélsz már mióta az nem az amit a képeken láttunk :huh:

a képeken kivágják a kerékjáratot egy az egybe egy küszöbdarabbal egybe meg a c oszlop egy darabját is. és úgy megy be nem pedig az általad emlegetett komplett sárvédő, mert a sárvédő az csak a külső lemez lenne elvileg.

Kössél belém, légyszíves. :D Tudod miről beszélek nem? Hátakkor? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.