Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Jaja ez mondjuk igaz :) Ami a kesztyűtartóban van az is szaladgál benne néha :D

És én sajnos...vagy lehet nem is sajnos...de olyan vagyok hogy ha valami olyan zajt hallok akkor már azt figyelem mi lehet az, és megtalálni az okát...

Nekem egy 100-as tuskós papírzsepi van ott. Az tuti nem zörög és nem is esik ki. Oda egyébként tervezem, hogy világítást rakok és akkor az ember látja mikor beszáll, hogy hova lép. :blush: De ez már elektromos téma. Amúgy én próbálok mindent úgy elhelyezni az autóban, legyen az csomagtér vagy kesztyűtartó, hogy ne tudjanak mozogni. Vagy az ütközési pontokhoz rakok avlami puhább anyagot, pl kettő vagy több cucc közé rongyot. Mondjuk nekem most az üres ablakmosó folyadék kannája rendeződik a csomitérben, pedig már hatvanszor ráraktam a nehéz plédet.. :lol:

Elküldve
Mondjuk nekem most az üres ablakmosó folyadék kannája rendeződik a csomitérben, pedig már hatvanszor ráraktam a nehéz plédet.. :blush:

mennyivel egyszerübb lenne kivenni az üres flakont :lol:

Elküldve
A tükrök és kapcsoló ellendarabjai mindenképpen kellenek,bár a legjobb az lenne,ha az ajtóátvezetők is meglennének.

A relét ne felejtsd el a fűtéshez.

Én ma hoztam el a Karcsitól a relét, hétfőn hozom a bontóból a kapcsolót de kábelköteg nincs, úgyhogy 20 méter 0.75-ös dróttal a kapcsolási rajzal, meg a forrasztópákával beköltözök 2 napra a kocsiba. Én simán ki tudtam cserélni a tükör külsejét, egy patent fogja középtájékon a hátoldalon.

875232114DSC00049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kicsit le is törtem ahogy levettem a régi fekete burkolatot.

Elküldve
Én ma hoztam el a Karcsitól a relét, hétfőn hozom a bontóból a kapcsolót de kábelköteg nincs, úgyhogy 20 méter 0.75-ös dróttal a kapcsolási rajzal, meg a forrasztópákával beköltözök 2 napra a kocsiba. Én simán ki tudtam cserélni a tükör külsejét, egy patent fogja középtájékon a hátoldalon.

Kicsit le is törtem ahogy levettem a régi fekete burkolatot.

Hajaj akkor ez kényes dolog....lehet jobban járnék egy jó külsővel ellátott egyeddel....

Elküldve
Hajaj akkor ez kényes dolog....lehet jobban járnék egy jó külsővel ellátott egyeddel....

Ja csak az elektromos tükreim gyári feketék, a kocsin meg színrefújt fehérek vannak. Nem nézett volna ki rosszul feketével sem, de ha már megszoktam a fehéret inkább burkolatot cseréltem. Persze megtartom a régit is, mert ahogy néztem átt lehet mókolni a motorokat, meg a fűtést a mechanikusba is, ha esetleg sérülne az új. :blush: Nem szeretném, de mit lehet tudni.

Elküldve
Ja csak az elektromos tükreim gyári feketék, a kocsin meg színrefújt fehérek vannak. Nem nézett volna ki rosszul feketével sem, de ha már megszoktam a fehéret inkább burkolatot cseréltem. Persze megtartom a régit is, mert ahogy néztem átt lehet mókolni a motorokat, meg a fűtést a mechanikusba is, ha esetleg sérülne az új. :blush: Nem szeretném, de mit lehet tudni.

Értem...nekem fekete....max a fehér lenne jó nekem is még :) Csak nekem meg az lenne a furcsa...

Amugy a kábelei elférnek abban az átvezetőben amiben az elektromos ablak és a központi is megy? :lol:

Elküldve
Értem...nekem fekete....max a fehér lenne jó nekem is még :lol: Csak nekem meg az lenne a furcsa...

Amugy a kábelei elférnek abban az átvezetőben amiben az elektromos ablak és a központi is megy? :blush:

Abban a bajonetzáras fekete akármiben ami megy át az ajtóba a kasztniból? muszáj lesz neki, csak ott lehet átvinni. De a rajz alapján csak olyan 6 szál drótnak kell átmennie.

Elküldve
Abban a bajonetzáras fekete akármiben ami megy át az ajtóba a kasztniból? muszáj lesz neki, csak ott lehet átvinni. De a rajz alapján csak olyan 6 szál drótnak kell átmennie.

Bízzunk benne hogy elfér :blush:

Elküldve
mindig csak a faragás, véletlenül se próbáld bekötni rendesen a csatlakozóba :blush:

Hát ha már ki van kábelozva természetesen egyszerűbb összedugni a csatikat aztán gó! De mivel nekem nincsen bekábelezve semmi gyárilag, nekem egyszerűbb kifúrni a bajonetzáras csatit az ajtóban, és áthuzni a kábeleket, mint ott megszakítani, rakni a két végére csatit és összedugni. Így is kell eleget forrasztani, kötni,nem akarok plussz hibalehetőséget.

Elküldve
Hát ha már ki van kábelozva természetesen egyszerűbb összedugni a csatikat aztán gó! De mivel nekem nincsen bekábelezve semmi gyárilag, nekem egyszerűbb kifúrni a bajonetzáras csatit az ajtóban, és áthuzni a kábeleket, mint ott megszakítani, rakni a két végére csatit és összedugni. Így is kell eleget forrasztani, kötni,nem akarok plussz hibalehetőséget.

és ha majd vmiért szét kell húzni a csatit? akkor úgy is el kell vágni a kábelt :blush:

Elküldve
Hát ha már ki van kábelozva természetesen egyszerűbb összedugni a csatikat aztán gó! De mivel nekem nincsen bekábelezve semmi gyárilag, nekem egyszerűbb kifúrni a bajonetzáras csatit az ajtóban, és áthuzni a kábeleket, mint ott megszakítani, rakni a két végére csatit és összedugni. Így is kell eleget forrasztani, kötni,nem akarok plussz hibalehetőséget.

Akkor legalább sorkapcsozd meg.

Elküldve
Nálam sem volt előkészítve, de bontóban vettem kábelköteget hozzá (karosszéria felölit is megvettem). :blush:

így a leg egyszerűbb sztem

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.