J0hnny Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nem kell szépen körbenyomni, előtte körbe kell ragasztani cikcallaggal, kicsit alányúlva 1 milimétert. Aztán ami kinyomódik óvatosan le lehet vágni szikével. De ahogy nézem nekem le kell venni előtte azt a fekete műanyag elemet amiből kijön a törlőkar, meg a zár, mert fölémegy a gumiperemnek. De nem olyan vészes, majd a nyáron kezdek fele vmit. Ja a sziló tényleg nem jó az ecetsav miatt. Meg lehet hogy nem véletlenü nincs teliberagasztva, jobb ha kifolyik mintha pang ott a nedvesség. Úgy tudtok fejben szerelni Novyy-val párban,hogy még olvasni is fárasztó! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Úgy tudtok fejben szerelni Novyy-val párban,hogy még olvasni is fárasztó! :blush: Kár hogy olyan messze lakik. Képzeld mit alkotnánk élőben gyakorlatban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag. Ez nálam is aktuális...csak én cserélném is. Egy-két helyen csúnyán szakadt és ott bizony eléggé súg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Csergőben kb. 5-6e Ft-ért lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag. Nekem gyári német, de simán rozsdásodik a gumikéder mellett. Mondjuk inkább csak felül jellemzőek a vakrozsdafoltok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Csergőben kb. 5-6e Ft-ért lehet kapni. Darabját vagy 4-es szettet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintem nem egyre gondolunk...én a hátsó szélvédő üvegnél lévő gumikeretre gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintem nem egyre gondolunk...én a hátsó szélvédő üvegnél lévő gumikeretre gondoltam. Hopp...én csak az utolsó kéderes írásod olvastam...és rögtön az ajtóknál levőkre asszociáltam. Bocs a tévesztésért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Sajnos azok nem olcsók kb. 12-20 eFt/db mérettől függően, bontóban érdemes nézgelődni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 van vmi az idézéssel, mertnekem nem akar működni, ahogy nézem Johnynak se működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 van vmi az idézéssel, mertnekem nem akar működni, ahogy nézem Johnynak se működött. Hiányzik a végéről a [ /quote] kód. Azért. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Hiányzik a végéről a [ /quote] kód. Azért. :blush: benne volt de addig nem is írta ki amíg azt le nem töröltem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintetek melyik jobb megoldás? Hátsó dob betét? Vagy ha kikenetem alvázvédővel a kerékjáratot? Opelék azt mondták amikor vettem a beömlő javító elemet hogy jobb egy jó karosszéria munka mint egy olyan dob betét ami gyárilag nem is volt, azok után gyártott dolgok hátulra.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintetek melyik jobb megoldás? Hátsó dob betét? Vagy ha kikenetem alvázvédővel a kerékjáratot? Opelék azt mondták amikor vettem a beömlő javító elemet hogy jobb egy jó karosszéria munka mint egy olyan dob betét ami gyárilag nem is volt, azok után gyártott dolgok hátulra.... Szerintem dobbetét. Hening is alkalmazza például és csak nem hülyeségből találták ki. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintem dobbetét. Hening is alkalmazza például és csak nem hülyeségből találták ki. :lol: Na az nem nagy összeg úgy sem...csak jöjjön már be a jó idő...egy komplett alvázmosást csináltatok emelőn aztán utána mehet fel a védelem :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintem dobbetét. Hening is alkalmazza például és csak nem hülyeségből találták ki. :lol: Bizony. :blush: De előtte azért nem árt kikasztnizni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Bizony. :blush: De előtte azért nem árt kikasztnizni. :D Én is majd a két hátsó kerékjárat és a jobb hátsó sárvédőív kikasztnizása után rakom be a betétet. A kikasztnizás is szerintem abból fog állni, hogy kap egy nem rohadó sárvédőt és kerékjáratíveket. :lol: Nem nagyon vagyok odáig a toldozgatás-foltozgatásokért és a javítóívvel is így vagyok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Bizony. :blush: De előtte azért nem árt kikasztnizni. :lol: Az már ősszel készen volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Én is majd a két hátsó kerékjárat és a jobb hátsó sárvédőív kikasztnizása után rakom be a betétet. A kikasztnizás is szerintem abból fog állni, hogy kap egy nem rohadó sárvédőt és kerékjáratíveket. :blush: Nem nagyon vagyok odáig a toldozgatás-foltozgatásokért és a javítóívvel is így vagyok. :lol: Nekem javító elem volt...de szerencsére csak a külső kellett a nyíláshoz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Bizony. :blush: De előtte azért nem árt kikasztnizni. :lol: A dobbetét nekem is nagyon bejött, azóta mióta benn van, a kerékjáratokból is könnyebben kijön a kosz, nem ragad fel a sár sem. Megérte. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nekem javító elem volt...de szerencsére csak a külső kellett a nyíláshoz... Nekem így néz ki. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nekem így néz ki. :blush: Tudom hogy nem nyugtat de láttam multkor olyat ami úgy nézett ki mint ha kiszabtak volna onnan egy nagy darabot...annyira szét volt rohadva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Tudom hogy nem nyugtat de láttam multkor olyat ami úgy nézett ki mint ha kiszabtak volna onnan egy nagy darabot...annyira szét volt rohadva. A város felső részében is parkol a garázs előtt (!) egy fehér F Astra Caravan, ami a jobb első keréktől a tankajtóig a küszöbön át teljesen "ősz-barna-metál" fényezésű. Tehát rozsdás. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts