Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem kell szépen körbenyomni, előtte körbe kell ragasztani cikcallaggal, kicsit alányúlva 1 milimétert. Aztán ami kinyomódik óvatosan le lehet vágni szikével. De ahogy nézem nekem le kell venni előtte azt a fekete műanyag elemet amiből kijön a törlőkar, meg a zár, mert fölémegy a gumiperemnek. De nem olyan vészes, majd a nyáron kezdek fele vmit. Ja a sziló tényleg nem jó az ecetsav miatt. Meg lehet hogy nem véletlenü nincs teliberagasztva, jobb ha kifolyik mintha pang ott a nedvesség.

Úgy tudtok fejben szerelni Novyy-val párban,hogy még olvasni is fárasztó! :blush:

Link to comment
Megosztás:

Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag.

Link to comment
Megosztás:

Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag.

Ez nálam is aktuális...csak én cserélném is. Egy-két helyen csúnyán szakadt és ott bizony eléggé súg.

Link to comment
Megosztás:

Egyénként azt a gumikédert ki is lehet szedni az nincs ragasztva, tisztitás után meg szépen vissza lehet rakni. :blush: Ott szokott a víz befolyni és szinte állandóan nedves ezért eszi a rozsda, de a németek oda raktak viaszt vagy valami hasonló anyagot gyárilag.

Nekem gyári német, de simán rozsdásodik a gumikéder mellett. Mondjuk inkább csak felül jellemzőek a vakrozsdafoltok.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek melyik jobb megoldás? Hátsó dob betét? Vagy ha kikenetem alvázvédővel a kerékjáratot?

Opelék azt mondták amikor vettem a beömlő javító elemet hogy jobb egy jó karosszéria munka mint egy olyan dob betét ami gyárilag nem is volt, azok után gyártott dolgok hátulra....

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek melyik jobb megoldás? Hátsó dob betét? Vagy ha kikenetem alvázvédővel a kerékjáratot?

Opelék azt mondták amikor vettem a beömlő javító elemet hogy jobb egy jó karosszéria munka mint egy olyan dob betét ami gyárilag nem is volt, azok után gyártott dolgok hátulra....

Szerintem dobbetét. Hening is alkalmazza például és csak nem hülyeségből találták ki. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Bizony. :blush:

De előtte azért nem árt kikasztnizni. :D

Én is majd a két hátsó kerékjárat és a jobb hátsó sárvédőív kikasztnizása után rakom be a betétet. A kikasztnizás is szerintem abból fog állni, hogy kap egy nem rohadó sárvédőt és kerékjáratíveket. :lol: Nem nagyon vagyok odáig a toldozgatás-foltozgatásokért és a javítóívvel is így vagyok. :)

Link to comment
Megosztás:

Én is majd a két hátsó kerékjárat és a jobb hátsó sárvédőív kikasztnizása után rakom be a betétet. A kikasztnizás is szerintem abból fog állni, hogy kap egy nem rohadó sárvédőt és kerékjáratíveket. :blush: Nem nagyon vagyok odáig a toldozgatás-foltozgatásokért és a javítóívvel is így vagyok. :lol:

Nekem javító elem volt...de szerencsére csak a külső kellett a nyíláshoz...

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy nem nyugtat de láttam multkor olyat ami úgy nézett ki mint ha kiszabtak volna onnan egy nagy darabot...annyira szét volt rohadva.

A város felső részében is parkol a garázs előtt (!) egy fehér F Astra Caravan, ami a jobb első keréktől a tankajtóig a küszöbön át teljesen "ősz-barna-metál" fényezésű. Tehát rozsdás. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.