Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Na de én nem mindig teszem és mentségemre legyen,hogy német nyelvű laptop billről írtam. :D

Én meg mindig arról írok, mert olyan gépem van :D el tudja képzelni bárki is meddig kerestem a print screen-t ? :D :lol: amúgy meg ha már kasztni... b.cameg rohad a csomagtartóajtóm. A víz ami folyik a hátsó szélvédő tömítés alól, már nem egészen víz-színű. :blush: mifact csináljak vele? (azon kívül hogy "há vidd el lakatoshoz bmeg" vagy "Hát nincs paint a gépeden? :) " )

Link to comment
Megosztás:

Én meg mindig arról írok, mert olyan gépem van :D el tudja képzelni bárki is meddig kerestem a print screen-t ? :D :lol: amúgy meg ha már kasztni... b.cameg rohad a csomagtartóajtóm. A víz ami folyik a hátsó szélvédő tömítés alól, már nem egészen víz-színű. :blush: mifact csináljak vele? (azon kívül hogy "há vidd el lakatoshoz bmeg" vagy "Hát nincs paint a gépeden? :) " )

Ott nekem is folyik olyan barna, rozsdaszínű víz. Adtam neki cilittel óvatosan, afényezést nem bántotta, de a trutyit leszedte. Azt kéne megtudni, hogy a hátsó üveg ragasztva van-e, mert ha igen akkor szerintem nem sok értelme van piszkálni, csak ha már nagyon rohad. Ha nincs ragasztva, akkor érdemes lenne kiszedni, lekezelni a lemez élét majd visszarakni.

Link to comment
Megosztás:

Ott nekem is folyik olyan barna, rozsdaszínű víz. Adtam neki cilittel óvatosan, afényezést nem bántotta, de a trutyit leszedte. Azt kéne megtudni, hogy a hátsó üveg ragasztva van-e, mert ha igen akkor szerintem nem sok értelme van piszkálni, csak ha már nagyon rohad. Ha nincs ragasztva, akkor érdemes lenne kiszedni, lekezelni a lemez élét majd visszarakni.

Ragasztott.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos erre csak 1 jó megoldás van ajtócsere kb. 8-10 eFt-ért lehet kapni. Enyém Mo.-i, amikor megvettem a hátsó ajtó nagyon rozsdás volt, kijavítottuk (speciális rozsdapaszíváló szerekkel, műgyantás pótlás stb.) kb. 3 évet bírt ki. Vaterán vettem GSI hátsóajtót 8 eFt-ért, német autóról jött 93-as évjárat és hibátlan!

Link to comment
Megosztás:

Sajnos erre csak 1 jó megoldás van ajtócsere kb. 8-10 eFt-ért lehet kapni. Enyém Mo.-i, amikor megvettem a hátsó ajtó nagyon rozsdás volt, kijavítottuk (speciális rozsdapaszíváló szerekkel, műgyantás pótlás stb.) kb. 3 évet bírt ki. Vaterán vettem GSI hátsóajtót 8 eFt-ért, német autóról jött 93-as évjárat és hibátlan!

8ért szélvédővel együtt? az jó ár itt mocitető 15ért megy...

:S

Link to comment
Megosztás:

8ért szélvédővel együtt? az jó ár itt mocitető 15ért megy...

:S

Gondoltam volna, feléd minden drága :) De amúgy meg a caravan ajtó helyére nehéz feltenni a gsi-t :blush: Annyira nem idegesít még. Majd kimosogatom, aztán annyi. Az autó úgyis piros :lol: Fehéren zavaróbb :D :D

Link to comment
Megosztás:

ha ha ha :)

de kajak itt minden drágább... egy kibrehelt biztosítéktábla "a" corsából 3 ezer... de egy 5cm es vezeték nem volt már rajta, ránéztem így :blush: aztán így :lol: azt visszadtam neki :D

bontott samarahűtő 4 ezerrel olcsóbb mint a zsír új...

ilyen kis vackokat mint pl kesztyűtartó világítás, meg ilyen dolgokat ki lehet fogni olcsón, mivel azt senki se viszi, közben nekem mekkora kincs volt már :D

mikor bevásároltam 500Ft ért(igaz félig rokon aki adta) hátsólámpa konzol, gumicsövek a hátsóajtóhoz, kesztyűtartó világítás, meg pár bolha meg foglalat amit összelopkodtam mikor nem voltak ott :D

Link to comment
Megosztás:

Na alánéztem a guminak, elég trutyis, csak így körülményes mókolni, hogy feszegetni kell, meg mindíg lelapul.

előbb ki kellene pl levegővel fújni....

aztána wd40nek van csövecskéje

az könyebben befér a gumi alá mint az ujjad...

betolod nyomd azt körbehúzod eccer kéccer az egészen

ettől most hirtelen okosabbat nemtudok mondani

Link to comment
Megosztás:

előbb ki kellene pl levegővel fújni....

aztána wd40nek van csövecskéje

az könyebben befér a gumi alá mint az ujjad...

betolod nyomd azt körbehúzod eccer kéccer az egészen

ettől most hirtelen okosabbat nemtudok mondani

Ja levegő, :blush: van egy rossz biciklipumpám. Én meg arra gondoltam, hogy fülpiszkállóval körbeecsetelem előbb lakkbenzinnel, aztán rozsdamaróval. Elméletileg az is akadályozza egy ideig az újrarozsdásodást. Majd a kerékjáratnál kell vmit kezdenem hátul a lemez pereménél, mert itt is kezd felhólyagosodni a festés. Csak nem tudom van-e értelme berakni dobbetétet addíg amíg nincs kikasztnizva a tankbeömlő, meg a kerék felett a lemez. Bár le lehet venni, ha arra kerül a sor nem igaz?

Link to comment
Megosztás:

Ja levegő, :blush: van egy rossz biciklipumpám. Én meg arra gondoltam, hogy fülpiszkállóval körbeecsetelem előbb lakkbenzinnel, aztán rozsdamaróval. Elméletileg az is akadályozza egy ideig az újrarozsdásodást. Majd a kerékjáratnál kell vmit kezdenem hátul a lemez pereménél, mert itt is kezd felhólyagosodni a festés. Csak nem tudom van-e értelme berakni dobbetétet addíg amíg nincs kikasztnizva a tankbeömlő, meg a kerék felett a lemez. Bár le lehet venni, ha arra kerül a sor nem igaz?

hát én rozsdamarót nem öntögetnék ott..nehogy a festéknek is ártson...

mire fülpiszkálóval végigtörölgetnéd, úgy hogy használjon is hát... nem mondok csúnyát, de leszopod magad....

be lehet tenni addig se vizesedik tovább, és ha szárazabb, már legalább nem rohad olyan mértékben tovább... ha hólyagosodik hagyd a picsába... majd azt is kicseréli a kasztnis

Link to comment
Megosztás:

hát én rozsdamarót nem öntögetnék ott..nehogy a festéknek is ártson...

mire fülpiszkálóval végigtörölgetnéd, úgy hogy használjon is hát... nem mondok csúnyát, de leszopod magad....

be lehet tenni addig se vizesedik tovább, és ha szárazabb, már legalább nem rohad olyan mértékben tovább... ha hólyagosodik hagyd a picsába... majd azt is kicseréli a kasztnis

Akkor meg szilóval végignyomom a gumiperem alatt. Akkor is rohad, de lagalább nem látom, mert nem tud kifolyni. :blush: Ja, lehet akkor egy pár dobbetét is befigyel hátulra tavasszal. Majd ledumálom a pénzügyminiszterrel, mert ugye jött a tükör is, meg a féket mindenképpen rendbe kell hozni. Aztán meló még semmi.

Link to comment
Megosztás:

Akkor meg szilóval végignyomom a gumiperem alatt. Akkor is rohad, de lagalább nem látom, mert nem tud kifolyni. :blush: Ja, lehet akkor egy pár dobbetét is befigyel hátulra tavasszal. Majd ledumálom a pénzügyminiszterrel, mert ugye jött a tükör is, meg a féket mindenképpen rendbe kell hozni. Aztán meló még semmi.

neeemtom jó ötlet e a szilózás... voltak már panaszok vele kapcsolatban...

meg nemtudi hogy szépen körbe tudod nyomni...

én inkább a szélvédőragasztót próbálnám oda benyomni.

az nem ilyen ecetsavas ...

Link to comment
Megosztás:

neeemtom jó ötlet e a szilózás... voltak már panaszok vele kapcsolatban...

meg nemtudi hogy szépen körbe tudod nyomni...

én inkább a szélvédőragasztót próbálnám oda benyomni.

az nem ilyen ecetsavas ...

Nem kell szépen körbenyomni, előtte körbe kell ragasztani cikcallaggal, kicsit alányúlva 1 milimétert. Aztán ami kinyomódik óvatosan le lehet vágni szikével. De ahogy nézem nekem le kell venni előtte azt a fekete műanyag elemet amiből kijön a törlőkar, meg a zár, mert fölémegy a gumiperemnek. De nem olyan vészes, majd a nyáron kezdek fele vmit. Ja a sziló tényleg nem jó az ecetsav miatt. Meg lehet hogy nem véletlenü nincs teliberagasztva, jobb ha kifolyik mintha pang ott a nedvesség.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.