zotya975 Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 hát nemjol hiszed :blush: az a szénszálas szövet ha joltom, de az üvegszál megköt csak jol kell keverni hozzá a gyantát gyanta edző üvegszál eza 3mas napon is megköt sőt nap se kell csak egy olyan 20 fok És akkor mire várunk? Kezdjük talán a motorháztetővel, az nem túl bonyolult forma, begipszeljük mint a Pákót, és megcsináljuk üvegszálból. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 És akkor mire várunk? Kezdjük talán a motorháztetővel, az nem túl bonyolult forma, begipszeljük mint a Pákót, és megcsináljuk üvegszálból. :D :) Az jó lesz, de te oldod meg hogy fel lehessen fogatni a gyári pontokra, és a kampó is rajta legyen. Jah és kötelező úgy csukni, hogy ne csavarodjon meg közben :D (és egy kis üvegszálas Pákót orrdísznek :D :blush: ) Amúgy télleg nem bonyolult ha már megvan a forma, East-Bolck-ék is alkotnak belőle :D Mint a transporter teteje. Jah, és a legjobb nem csak hogy könnyű, nem is rohad :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 És akkor mire várunk? Kezdjük talán a motorháztetővel, az nem túl bonyolult forma, begipszeljük mint a Pákót, és megcsináljuk üvegszálból. :blush: A sárvédőket kellene. Legalább nem rozsdásodna soha! :lol: Pl. a Thalia-n is műanyagból van az első. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 A sárvédőket kellene. Legalább nem rozsdásodna soha! :blush: Pl. a Thalia-n is műanyagból van az első. Igen de az astránál csak az első van csavarral felfogatva, viszont a hátsó, ami neccesebb, az heggesztve van. Még össze kéne hozni a karosszéria többi részével is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Igen de az astránál csak az első van csavarral felfogatva, viszont a hátsó, ami neccesebb, az heggesztve van. Még össze kéne hozni a karosszéria többi részével is. Akkor ideje megtanulni üvegszálat acéllal hegeszteni :lol: Am súgjatok már légyszi mivel kenjem le azt a rohadást a csomitartó ajtón :blush: elrohad mire válaszoltok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Akkor ideje megtanulni üvegszálat acéllal hegeszteni :) Am súgjatok már légyszi mivel kenjem le azt a rohadást a csomitartó ajtón :blush: elrohad mire válaszoltok :D Sarokcsiszolóval adj neki! ...de ne azzal amit a talpadra használsz! :D :D aztán, ha marad valami fém, azt bekenyed valami izével..bótban is megmondják. :lol::D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 sztem ahogy kérte a kuncsaft...nekem pl telibe fújt a lökös, tehát csak felül van fekete csík, viszont daynek meg csak felesbe fújt, pedig elvileg neki is family van :blush: Ezen gondolkodtam én is. Ha úgy nézzük a listát, akkor teljesen Family a verda, de a csomiroló és tetősín miatt elegant is. Viszont nem említ sehol sem félig színrefújt lökőst... :lol: Szerintem ez alapból Family volt, csak még kért hozzá pár extrát. Bőrkormány az a lufis verzió, amit Bmegákban is látni? Mondjuk nem hiszem hogy bőr lenne. Esetleg neked is az első ajtók díszlécein lila-kék színű jelzés van/volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Sarokcsiszolóval adj neki! ...de ne azzal amit a talpadra használsz! :D :) aztán, ha marad valami fém, azt bekenyed valami izével..bótban is megmondják. :blush::D Köszi, tudom a másik változatot is, keressek valakit akinek rohad a többi, és az ajtaja jó, aztán cseréljek vele :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Köszi, tudom a másik változatot is, keressek valakit akinek rohad a többi, és az ajtaja jó, aztán cseréljek vele :D :) :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 DaW vmi sűrű olajt kenj rá. renyóknál van sok aminek a sárvédője műanyagból van, de ott is csak az első, az meg nekünk nagyon ritkán rohad :blush: mocitetőt nagyon king lenne megcsinálni üvegszálból, de két probléma is megoldásra vár. 1. amit már Daw mondott, hogy fel kell fogatni... végilis ha szétvégsz egyet akkor abbol megvana felfogatás is... bár akkor hudesok értelme már nincs, mert a java suly visszakerül, ha csinálsz egy keretet neki pl aluból, akkor az is oké, de ekkor jön a másik probléma 2. a sulycsökkenés miatt vajon le fog e záródni? és tényleg nem maga az adott karosszéria elkészítése nehéz, hanem annak a formája... főleg ha egyedit akarsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 DaW vmi sűrű olajt kenj rá. renyóknál van sok aminek a sárvédője műanyagból van, de ott is csak az első, az meg nekünk nagyon ritkán rohad :) mocitetőt nagyon king lenne megcsinálni üvegszálból, de két probléma is megoldásra vár. 1. amit már Daw mondott, hogy fel kell fogatni... végilis ha szétvégsz egyet akkor abbol megvana felfogatás is... bár akkor hudesok értelme már nincs, mert a java suly visszakerül, ha csinálsz egy keretet neki pl aluból, akkor az is oké, de ekkor jön a másik probléma 2. a sulycsökkenés miatt vajon le fog e záródni? és tényleg nem maga az adott karosszéria elkészítése nehéz, hanem annak a formája... főleg ha egyedit akarsz. Főleg akkor nem kell tőle tartanod :D Ha rosszul sikerül akkor ráfoghatod hogy épp igy akartad, ettől egyedi. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Főleg akkor nem kell tőle tartanod :D Ha rosszul sikerül akkor ráfoghatod hogy épp igy akartad, ettől egyedi. :blush: :) gyanítom, hogy ronda lenne egyedinek :lol: am kisebb toldatokat, talán még eccerűen is lehetne csinálni a lökösök alá, mintát is elég egyszerűen lehetne, a hátsó lökös alja tök egyszerű, nagy lapos részek vannak szóval oda lehetne könnyen pászítást csinálni első lökös már vmivel bonyolultabb, de az is megoldható lenne rengedetk faragás csiszolás árán... de egy komplett lökös, na az már nem lenne puha szerintem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Főleg akkor nem kell tőle tartanod :P Ha rosszul sikerül akkor ráfoghatod hogy épp igy akartad, ettől egyedi. :blush: :D :D Haver is amikor az asztalos suliba elqrta a vizsgafeladatát keresett valami hasonlóan elb.szott formájú cuccot az ikeja újságban és asszondta hogy ő arról koppintotta :lol: Üvegszálból lököstoldat... hááát, fogyóeszköz lesz, a sablont ne dobd el :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 :D Haver is amikor az asztalos suliba elqrta a vizsgafeladatát keresett valami hasonlóan elb.szott formájú cuccot az ikeja újságban és asszondta hogy ő arról koppintotta :blush: Üvegszálból lököstoldat... hááát, fogyóeszköz lesz, a sablont ne dobd el :lol: :D :) nem lesz hude hosszú életű, de ha a sablon megvan egy óra latt kész a toldat :D a sablon meg készül napokig :D arról egy negatív minta, ami később az öntő forma lesz, és igazából azt kell megtartani, nem a mintát :P de am ha megnézed az ilyen egyed gépeket mind üvegszálas myűgyanta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 nem lesz hude hosszú életű, de ha a sablon megvan egy óra latt kész a toldat :lol: a sablon meg készül napokig :) arról egy negatív minta, ami később az öntő forma lesz, és igazából azt kell megtartani, nem a mintát :D de am ha megnézed az ilyen egyed gépeket mind üvegszálas myűgyanta :D Törik is mint a ropit :blush: Tudom, csak engem érdekel az hogy sokáig legyen meg az autón amit már egyszer ráteszek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Törik is mint a ropit :blush: Tudom, csak engem érdekel az hogy sokáig legyen meg az autón amit már egyszer ráteszek :lol: em szeretném én is ha sokáig lenne meg, de mást nem tudok kitalálni sajna nem kell porig leengedni, meg nem kétrétegből kell csinálni :) Lacinak van egy toldat, az legalább 5 rétegből van szerintem, eccer kéccer akadt már fel járdára vele, de nem tört szét, látszik meg stb... de egybe van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Én bármikor vevő vagyok egy olyan motorháztetőre, ami megjelenésében gyári (legalább kívülről), a gyári nyitószerkezettel működik, nem lebeg be nagy sebességnél és a gyárinál minimum 5kg-val könnyebb mondjuk max. 50e-ig. Szóval kereslet már van. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Én bármikor vevő vagyok egy olyan motorháztetőre, ami megjelenésében gyári (legalább kívülről), a gyári nyitószerkezettel működik, nem lebeg be nagy sebességnél és a gyárinál minimum 5kg-val könnyebb mondjuk max. 50e-ig. Szóval kereslet már van. :blush: 49.990-ért kinyesem neked belőle a merevítőket, meg lecsiszolom a fele vastagságára :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 49.990-ért kinyesem neked belőle a merevítőket, meg lecsiszolom a fele vastagságára :lol: :) Olvasd el figyelmesen a kritériumokat. :D Vagy úgy gondolod annak az acéllemeznek lenne kellő tartása? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Olvasd el figyelmesen a kritériumokat. :D Vagy úgy gondolod annak az acéllemeznek lenne kellő tartása? :lol: Szerintem csak egy normális sablon kéne hozzá, meg a technológia, nem dolgoztam még üvegszállal. Meg persze a tudás, hogy hogyan hozzuk össze a fém alkatrészekkel, felfogatás, zár stb. Szóval akkor kezdjük 0-ról. :blush: De asszem megelőztek bennünket. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Szerintem csak egy normális sablon kéne hozzá, meg a technológia, nem dolgoztam még üvegszállal. Meg persze a tudás, hogy hogyan hozzuk össze a fém alkatrészekkel, felfogatás, zár stb. Szóval akkor kezdjük 0-ról. :blush: De asszem megelőztek bennünket. :) Persze hogy már léteznek ilyenek! Valamelyik kategóriától már a rally autók sem az eredeti "pléh karosszériával" futnak. Az egész valamilyen műanyag(szénszálas vagy üvegszálas, nem tudom). Igaz, azok többnyire már formájukban sem azonosak a gyárival. Ám lehet hogy a felfogatási pontok passzolnának. Erről Futó cartárs biztos többet tud. Mindenesetre akit komolyan érdekel, annak csak utána kell járnia, biztosan talál. De lehet hogy Novyy vállalkozásszerűen akar ezek gyártásával foglalkozni.(?) :lol: Ez tök jól néz ki, csak a vonóhorog nem illik a képbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Persze hogy már léteznek ilyenek! Valamelyik kategóriától már a rally autók sem az eredeti "pléh karosszériával" futnak. Az egész valamilyen műanyag(szénszálas vagy üvegszálas, nem tudom). Igaz, azok többnyire már formájukban sem azonosak a gyárival. Ám lehet hogy a felfogatási pontok passzolnának. Erről Futó cartárs biztos többet tud. Mindenesetre akit komolyan érdekel, annak csak utána kell járnia, biztosan talál. De lehet hogy Novyy vállalkozásszerűen akar ezek gyártásával foglalkozni.(?) :blush: Ez tök jól néz ki, csak a vonóhorog nem illik a képbe. Most azon gomdolkodom, hogy találtam üvegszálas kétkomponensű kencét, lehet nyáron megcsinálom vele a tankbetöltönél a rohadást. Kivülről úgysem látszik, befoltozom a lyukat a kerékdobban, meg alakítok ki felfogatási pontot a tanknyílás ajtónak. Pár ezer forint a kence, egy próbát megér. Ha mégse jön össze, akkor meg úgyis karosszériázni kell. Ja hát az a vonóhorog nagyon nem passzol oda. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Most azon gomdolkodom, hogy találtam üvegszálas kétkomponensű kencét, lehet nyáron megcsinálom vele a tankbetöltönél a rohadást. Kivülről úgysem látszik, befoltozom a lyukat a kerékdobban, meg alakítok ki felfogatási pontot a tanknyílás ajtónak. Pár ezer forint a kence, egy próbát megér. Ha mégse jön össze, akkor meg úgyis karosszériázni kell. Ja hát az a vonóhorog nagyon nem passzol oda. :blush: Attól hogy valaki sokat költ az autójára még nem biztos hogy ízlése is van :lol: vonóhorgot még celica, meg eclipse is húz maga után jópár. Ez meg frankón komolyan gondolta hogy marad rajta a horog, még az üvegszálas cuccból is ki lett vágva... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Attól hogy valaki sokat költ az autójára még nem biztos hogy ízlése is van :blush: vonóhorgot még celica, meg eclipse is húz maga után jópár. Ez meg frankón komolyan gondolta hogy marad rajta a horog, még az üvegszálas cuccból is ki lett vágva... Vannak kivehető vonóhorgok, de gondolom nem terhelhetőek annyira mint a fixek. Én nem akarok ültetni, spoilerezni, így is rendszeresen fennakadok a koptatóval. :) Pedig van itthon némi függönykarnis, csinálhatnék egy szép szárnyat. :lol: Pedig egy ilyet elfogadnék fehérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Vannak kivehető vonóhorgok, de gondolom nem terhelhetőek annyira mint a fixek. Én nem akarok ültetni, spoilerezni, így is rendszeresen fennakadok a koptatóval. :D Pedig van itthon némi függönykarnis, csinálhatnék egy szép szárnyat. :lol: Nah jah :D éjjenek a vasalódeszkák :) De most komolyan, ha valaki megcsináltat 100 ropiért egy toldatot, hogy a gépe úgy nézzen ki, akkor képes rajtahagyni egy horgot ? :S amit ha jól megnézel még a futó villanyos csatlakozója is be van falazva a lökössel :blush: ááhhh... pedig lehetne belőle könnyen szép gép, a kerek is jónak tűnnek ebből a nézetből, az oldala is megvan, nem csak hólapát elöl-hátul, középen meg átfér alatta egy németjuhász mint amilyenből annyi van. Tényleg kár az a horog nah... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts