Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem is szürke van, de még eddig fel sem figyeltem rá, hogy tükröződik.

Engem nagyon zavart ha este a belvárosba kavirnyáltam futárstílusban. Mondjuk már nagyjából megszoktam, de az első pár héten sokszor MAJDNEM elnéztem egy két kamikazee gyalogost esőben éjszaka...

Elküldve
Engem nagyon zavart ha este a belvárosba kavirnyáltam futárstílusban. Mondjuk már nagyjából megszoktam, de az első pár héten sokszor MAJDNEM elnéztem egy két kamikazee gyalogost esőben éjszaka...

este zavar?

nekem este soe látszik, de az oldalüvegekben látszik a ködlámpa visszajelzője pl...

este

nappal napsütéses időben látszik a műszerfalam a szélvédőn

Elküldve
este zavar?

nekem este soe látszik, de az oldalüvegekben látszik a ködlámpa visszajelzője pl...

este

nappal napsütéses időben látszik a műszerfalam a szélvédőn

Első ködlámpám nincs, a hátsót meg gyűlölöm :lol: Azt főleg hogy a magyarok fele esőlámpának használja :D

Nem használom ebből adódóan a visszajelzője nem világít :lol: Nekem este a közvilágítástól szokott tükröződni, és az a nagyon szar. Nappal látom, de az nem zavaró, az csak van :lol:

Elküldve
Első ködlámpám nincs, a hátsót meg gyűlölöm :lol: Azt főleg hogy a magyarok fele esőlámpának használja :D

Nem használom ebből adódóan a visszajelzője nem világít :lol: Nekem este a közvilágítástól szokott tükröződni, és az a nagyon szar. Nappal látom, de az nem zavaró, az csak van :lol:

nekem a köd össze van kötve a fékkel hátul

ezért világít a visszajelzője is

Elküldve
nekem a köd össze van kötve a fékkel hátul

ezért világít a visszajelzője is

Egyedi megolás a 3. féklámpára :D Szólj és küldök egyet :lol: Nekem az asztalon dekkol :lol:

Elküldve

a féklámpa és a ködlámpa közt van dióda.

a ködlámpa vezetékébe kellene tenni egy diódát még, az lezárná a visszajelző felé is a + feszt igaz?

Elküldve
de egy festésnek nem kellene lejönnie kapargálástól :lol:

Egyszer kényszerből lefújtunk megfelelő előkezelés után egy matt első lököst, aztán mikor egy hét múlva

elmentem a gépsárkánnyal egy sk mosóba, és kezembe vettem a mosópisztolyt, a festék ijedtében leájult

a lökösről :D Meg se várta, hogy lelőjem :lol:

a féklámpa és a ködlámpa közt van dióda.

a ködlámpa vezetékébe kellene tenni egy diódát még, az lezárná a visszajelző felé is a + feszt igaz?

jaja

Elküldve
Ezt nem teljesen értem :D

Gondolom a gyárilag nem fényezett lökösnek más a felülete, talán pont olyan kosz, olaj, stb, taszító bevonata van, ami gátolja a festék megtapadását is.

Elküldve
Gondolom a gyárilag nem fényezett lökösnek más a felülete, talán pont olyan kosz, olaj, stb, taszító bevonata van, ami gátolja a festék megtapadását is.

Aha..lehet!

De miótta a szakmába vagyok, inas éveimbe is, rengeteg olyan autókat festetünk, ami csupaszon jött a gyárból! Már csak azért, mert régen ez extrának számított a színrefújt lökös, és így drágább is volt. Ezért a spórólós ember ezt nem kérte, de útolag rájött, hogy mégis jobban néz ki, és hozta a műhelyünkbe, hogy fújúk le! Mai napig láttom azt a megane-t amit 9éve fújt le a mesterem, és semmi baja! Pedig akkoriba még nem voltak spéci műanyagfüllerek...csak műanyaglazító volt, vagyishát nálunk Zircen nem voltak. Dehogy egy másik példával szolgáljak, a sogorom apjának van egy Fábiája, nyáron lesz 4éve hogy színre fújtam a lökösöket, a tükröket, meg a kilincseket...és nincs probléma velük. Szóval ezt nem értem!

Elküldve
Nekem eszembe se jutott még hogy azt színezzem. :lol: Az viszont már többször is hogy a következő astra amiért pénzt adok fekete műszerfalas lesz. :lol: Egyszerűen nem tudom megérteni hogy miért van a szürke egyáltalán. Idegel hogy tükröződik a saját műszerfalam a szélvédőn, és bár ez nem az autó hibája, de ki van cigizve a mászerfal teteje, és gyönyörű ahogy az az olvadt gumó van a szürke placc közepén :D

Ne tudd meg, mikor a műbőrt lekezeled szilikonnal és úgy csillog mint a fene. Szép tényleg, mintha új lenne. Nekem már fél éve így néz ki, marhaállat. De mikor úgy süt rá a nap... ne akard megtudni... :lol:

Elküldve

Matt fekete festéket neki! :D :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Ne tudd meg, mikor a műbőrt lekezeled szilikonnal és úgy csillog mint a fene. Szép tényleg, mintha új lenne. Nekem már fél éve így néz ki, marhaállat. De mikor úgy süt rá a nap... ne akard megtudni... :D

Nem szoktam szilikonozni soha, én szeretem a matt dolgokat, csak egy 15 éves autónál amikor a 6. tulaj után ülök bele, sajnos elég valószínűtlen hogy az olyan lesz mint amilyet én szeretek :lol:

Elküldve
És az A-Clean műszerfalápóló?? Nem tartalmaz szilikont....antisztatikus, zsírmentes, és fényes....

Egy nagyon különleges anyagot használok. Vizes rongyot :lol:

Mondtam hogy ez egy munka-autó :lol: nem költök ilyen ápolós cuccokra, az árából kárpitbolhákat veszek :lol: :D

Elküldve

az utólag fényezett lökösökre csak annyit, hogy én is láttam, olyat is ami félévután lelövés előtt leesik, de olyat is ami évekután is rajta van...

de pl az is érdekes, hogy nekem egy éve le van fujva a középkonzolon a hamutál ajtaja meg a rács is, és igaz a rácsrol most lejött egy kcis a kapargatástol, de belerugtam már sáros volt meg minden, és nem is csináltam vele semmit, csak szilikonstopos fujos izével áttöröltem, fujtam rá festéket lakkot és annyi

Elküldve
Ezt nem teljesen értem :D

Más márkáknál nemtom hogy van, de opelnél:

A gyárilag fényezett lökösök kemény anyagból készülnek és sima a felületük. Ezek könnyen törnek is. Viszont le lehet

őket fényezni úgy, hogy ne potyogjon róluk le a festék.

Viszont a gyári fényezetlen lökösök puha, anyagában szilikonos műanyagból készülnek, így ha deformálódnak, könnyen

vissza is nyerik a formájukat (max egy hőlégfúvóval be lehet segíteni). Namost ezt bármilyen előkezelésnek is veted alá,

attól még nem lesz keményebb és szilikonmentesebb :lol: Ideig-óráig megmarad rajta a festék, de az első mechanikai

behatásra (járdaszegély, vagy akár egy gyerek nekitolja a biciklit, kis koccanás, magasnyomású mosó, stb) elkezd róla

potyogni a komplett fény, akár tenyérnyi darabokban is.

Elküldve
Más márkáknál nemtom hogy van, de opelnél:

A gyárilag fényezett lökösök kemény anyagból készülnek és sima a felületük. Ezek könnyen törnek is. Viszont le lehet

őket fényezni úgy, hogy ne potyogjon róluk le a festék.

Viszont a gyári fényezetlen lökösök puha, anyagában szilikonos műanyagból készülnek, így ha deformálódnak, könnyen

vissza is nyerik a formájukat (max egy hőlégfúvóval be lehet segíteni). Namost ezt bármilyen előkezelésnek is veted alá,

attól még nem lesz keményebb és szilikonmentesebb :D Ideig-óráig megmarad rajta a festék, de az első mechanikai

behatásra (járdaszegély, vagy akár egy gyerek nekitolja a biciklit, kis koccanás, magasnyomású mosó, stb) elkezd róla

potyogni a komplett fény, akár tenyérnyi darabokban is.

a visszapillantó tükrök azok fényezhetőből vannak nem??

bár azt meg lefujtam szilikonnal nyáron...

dehát annyira ki van már szürkülve nemhiszem, hogy nagyon maradna már azóta benen szilikon...

Elküldve

Itt láthatsz is egy jó példát rá :D

0707181420312007_62626.jpg

Ennek a lökösnek az alsó része fényezhető volt, a felső része pedig az a puhább fényezetlen műanyag volt

(és tényleg kétféle műanyagból volt! :lol: ), és csiszolás, kémiai tisztítás után lett lefújva 3 rétegben. Alapozót

nem használtunk itt. De régebben egy másik lökösnél külön műanyag alapozóval csináltuk, még szörnyűbb

volt az eredménye :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.