Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Nekem is szürke van, de még eddig fel sem figyeltem rá, hogy tükröződik. Engem nagyon zavart ha este a belvárosba kavirnyáltam futárstílusban. Mondjuk már nagyjából megszoktam, de az első pár héten sokszor MAJDNEM elnéztem egy két kamikazee gyalogost esőben éjszaka...
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Nekem is szürke van, de még eddig fel sem figyeltem rá, hogy tükröződik. biztos nem szilikonozod.
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Engem nagyon zavart ha este a belvárosba kavirnyáltam futárstílusban. Mondjuk már nagyjából megszoktam, de az első pár héten sokszor MAJDNEM elnéztem egy két kamikazee gyalogost esőben éjszaka... este zavar? nekem este soe látszik, de az oldalüvegekben látszik a ködlámpa visszajelzője pl... este nappal napsütéses időben látszik a műszerfalam a szélvédőn
Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 este zavar? nekem este soe látszik, de az oldalüvegekben látszik a ködlámpa visszajelzője pl... este nappal napsütéses időben látszik a műszerfalam a szélvédőn Első ködlámpám nincs, a hátsót meg gyűlölöm :lol: Azt főleg hogy a magyarok fele esőlámpának használja :D Nem használom ebből adódóan a visszajelzője nem világít :lol: Nekem este a közvilágítástól szokott tükröződni, és az a nagyon szar. Nappal látom, de az nem zavaró, az csak van :lol:
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Első ködlámpám nincs, a hátsót meg gyűlölöm :lol: Azt főleg hogy a magyarok fele esőlámpának használja :D Nem használom ebből adódóan a visszajelzője nem világít :lol: Nekem este a közvilágítástól szokott tükröződni, és az a nagyon szar. Nappal látom, de az nem zavaró, az csak van :lol: nekem a köd össze van kötve a fékkel hátul ezért világít a visszajelzője is
Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 nekem a köd össze van kötve a fékkel hátul ezért világít a visszajelzője is Egyedi megolás a 3. féklámpára :D Szólj és küldök egyet :lol: Nekem az asztalon dekkol :lol:
J0hnny Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 nekem a köd össze van kötve a fékkel hátul ezért világít a visszajelzője is Nekem is,de diódákon keresztül. :D
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Nekem is,de diódákon keresztül. :D nekem is de ettől fügetlenül is világít a visszajelzőm fékre, Gabinak is világított.
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 a féklámpa és a ködlámpa közt van dióda. a ködlámpa vezetékébe kellene tenni egy diódát még, az lezárná a visszajelző felé is a + feszt igaz?
opel16v Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 de egy festésnek nem kellene lejönnie kapargálástól :lol: Egyszer kényszerből lefújtunk megfelelő előkezelés után egy matt első lököst, aztán mikor egy hét múlva elmentem a gépsárkánnyal egy sk mosóba, és kezembe vettem a mosópisztolyt, a festék ijedtében leájult a lökösről :D Meg se várta, hogy lelőjem :lol: a féklámpa és a ködlámpa közt van dióda. a ködlámpa vezetékébe kellene tenni egy diódát még, az lezárná a visszajelző felé is a + feszt igaz? jaja
Alex0403 Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Ha gyárilag nincs fényezve, akkor az nem is fényezhető. Ezt nem teljesen értem :D
zotya975 Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Ezt nem teljesen értem :D Gondolom a gyárilag nem fényezett lökösnek más a felülete, talán pont olyan kosz, olaj, stb, taszító bevonata van, ami gátolja a festék megtapadását is.
Alex0403 Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Gondolom a gyárilag nem fényezett lökösnek más a felülete, talán pont olyan kosz, olaj, stb, taszító bevonata van, ami gátolja a festék megtapadását is. Aha..lehet! De miótta a szakmába vagyok, inas éveimbe is, rengeteg olyan autókat festetünk, ami csupaszon jött a gyárból! Már csak azért, mert régen ez extrának számított a színrefújt lökös, és így drágább is volt. Ezért a spórólós ember ezt nem kérte, de útolag rájött, hogy mégis jobban néz ki, és hozta a műhelyünkbe, hogy fújúk le! Mai napig láttom azt a megane-t amit 9éve fújt le a mesterem, és semmi baja! Pedig akkoriba még nem voltak spéci műanyagfüllerek...csak műanyaglazító volt, vagyishát nálunk Zircen nem voltak. Dehogy egy másik példával szolgáljak, a sogorom apjának van egy Fábiája, nyáron lesz 4éve hogy színre fújtam a lökösöket, a tükröket, meg a kilincseket...és nincs probléma velük. Szóval ezt nem értem!
daykiller Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Nekem eszembe se jutott még hogy azt színezzem. :lol: Az viszont már többször is hogy a következő astra amiért pénzt adok fekete műszerfalas lesz. :lol: Egyszerűen nem tudom megérteni hogy miért van a szürke egyáltalán. Idegel hogy tükröződik a saját műszerfalam a szélvédőn, és bár ez nem az autó hibája, de ki van cigizve a mászerfal teteje, és gyönyörű ahogy az az olvadt gumó van a szürke placc közepén :D Ne tudd meg, mikor a műbőrt lekezeled szilikonnal és úgy csillog mint a fene. Szép tényleg, mintha új lenne. Nekem már fél éve így néz ki, marhaállat. De mikor úgy süt rá a nap... ne akard megtudni... :lol:
Guest Sanci Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Matt fekete festéket neki! :D :lol: :lol: :lol:
Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Ne tudd meg, mikor a műbőrt lekezeled szilikonnal és úgy csillog mint a fene. Szép tényleg, mintha új lenne. Nekem már fél éve így néz ki, marhaállat. De mikor úgy süt rá a nap... ne akard megtudni... :D Nem szoktam szilikonozni soha, én szeretem a matt dolgokat, csak egy 15 éves autónál amikor a 6. tulaj után ülök bele, sajnos elég valószínűtlen hogy az olyan lesz mint amilyet én szeretek :lol:
Alex0403 Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 És az A-Clean műszerfalápóló?? Nem tartalmaz szilikont....antisztatikus, zsírmentes, és fényes....
Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 És az A-Clean műszerfalápóló?? Nem tartalmaz szilikont....antisztatikus, zsírmentes, és fényes.... Egy nagyon különleges anyagot használok. Vizes rongyot :lol: Mondtam hogy ez egy munka-autó :lol: nem költök ilyen ápolós cuccokra, az árából kárpitbolhákat veszek :lol: :D
Laleekirály Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Egy nagyon különleges anyagot használok. Vizes rongyot :lol: És kemény, vagy lágy vízbe mártod a rongyot? :D
Dáwid Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 És kemény, vagy lágy vízbe mártod a rongyot? :lol: Calgonnal lágyítom.... :lol: ;) :D :lol: :D
Laleekirály Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 Calgonnal lágyítom.... :lol: ;) ;) :lol: :D :lol: :lol: :D
Novy Elküldve Február10, 2009 Elküldve Február10, 2009 az utólag fényezett lökösökre csak annyit, hogy én is láttam, olyat is ami félévután lelövés előtt leesik, de olyat is ami évekután is rajta van... de pl az is érdekes, hogy nekem egy éve le van fujva a középkonzolon a hamutál ajtaja meg a rács is, és igaz a rácsrol most lejött egy kcis a kapargatástol, de belerugtam már sáros volt meg minden, és nem is csináltam vele semmit, csak szilikonstopos fujos izével áttöröltem, fujtam rá festéket lakkot és annyi
opel16v Elküldve Február11, 2009 Elküldve Február11, 2009 Ezt nem teljesen értem :D Más márkáknál nemtom hogy van, de opelnél: A gyárilag fényezett lökösök kemény anyagból készülnek és sima a felületük. Ezek könnyen törnek is. Viszont le lehet őket fényezni úgy, hogy ne potyogjon róluk le a festék. Viszont a gyári fényezetlen lökösök puha, anyagában szilikonos műanyagból készülnek, így ha deformálódnak, könnyen vissza is nyerik a formájukat (max egy hőlégfúvóval be lehet segíteni). Namost ezt bármilyen előkezelésnek is veted alá, attól még nem lesz keményebb és szilikonmentesebb :lol: Ideig-óráig megmarad rajta a festék, de az első mechanikai behatásra (járdaszegély, vagy akár egy gyerek nekitolja a biciklit, kis koccanás, magasnyomású mosó, stb) elkezd róla potyogni a komplett fény, akár tenyérnyi darabokban is.
Novy Elküldve Február11, 2009 Elküldve Február11, 2009 Más márkáknál nemtom hogy van, de opelnél: A gyárilag fényezett lökösök kemény anyagból készülnek és sima a felületük. Ezek könnyen törnek is. Viszont le lehet őket fényezni úgy, hogy ne potyogjon róluk le a festék. Viszont a gyári fényezetlen lökösök puha, anyagában szilikonos műanyagból készülnek, így ha deformálódnak, könnyen vissza is nyerik a formájukat (max egy hőlégfúvóval be lehet segíteni). Namost ezt bármilyen előkezelésnek is veted alá, attól még nem lesz keményebb és szilikonmentesebb :D Ideig-óráig megmarad rajta a festék, de az első mechanikai behatásra (járdaszegély, vagy akár egy gyerek nekitolja a biciklit, kis koccanás, magasnyomású mosó, stb) elkezd róla potyogni a komplett fény, akár tenyérnyi darabokban is. a visszapillantó tükrök azok fényezhetőből vannak nem?? bár azt meg lefujtam szilikonnal nyáron... dehát annyira ki van már szürkülve nemhiszem, hogy nagyon maradna már azóta benen szilikon...
opel16v Elküldve Február11, 2009 Elküldve Február11, 2009 Itt láthatsz is egy jó példát rá :D Ennek a lökösnek az alsó része fényezhető volt, a felső része pedig az a puhább fényezetlen műanyag volt (és tényleg kétféle műanyagból volt! :lol: ), és csiszolás, kémiai tisztítás után lett lefújva 3 rétegben. Alapozót nem használtunk itt. De régebben egy másik lökösnél külön műanyag alapozóval csináltuk, még szörnyűbb volt az eredménye :lol:
Recommended Posts