Guest Sanci Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Nos az első szélvédő is fóliázható napvédő csíkkal a tükör vonaláig, amennyiben a szélvédő üveg nem színezett azt a hatályos szabályok szerint lehet hővédő vagy betörésgátló fóliával felszerelni és legalább 75% fényáteresztő képességgel kell rendelkeznie. Oldalsó vezető üléssor felőli üvegeknek legalább 70% fényáteresztő képességűnek kell lennie míg az összes többi hátulra eső bármilyen mértékben sötétíthető viszont a feltétele a mindkét oldali tükör. Minden felszerelt fóliának a felszerelő által kiadott "H" vagy "AF" jelzésű a fólia alá elhelyezett matricával ellátott megfelelőségi műbizonylattal és (felszerelési dátumtól függően) plasztik kártyás műbizonylattal kell rendelkeznie. Az üvegfóliázás árak műhelyenként eltérőek de árban általában nincsenek különbségek a hő- fény- vagy betörésvédő fóliák között.
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Nos az első szélvédő is fóliázható napvédő csíkkal a tükör vonaláig, amennyiben a szélvédő üveg nem színezett azt a hatályos szabályok szerint lehet hővédő vagy betörésgátló fóliával felszerelni és legalább 75% fényáteresztő képességgel kell rendelkeznie. Oldalsó vezető üléssor felőli üvegeknek legalább 70% fényáteresztő képességűnek kell lennie míg az összes többi hátulra eső bármilyen mértékben sötétíthető viszont a feltétele a mindkét oldali tükör. Minden felszerelt fóliának a felszerelő által kiadott "H" vagy "AF" jelzésű a fólia alá elhelyezett matricával ellátott megfelelőségi műbizonylattal és (felszerelési dátumtól függően) plasztik kártyás műbizonylattal kell rendelkeznie. Az üvegfóliázás árak műhelyenként eltérőek de árban általában nincsenek különbségek a hő- fény- vagy betörésvédő fóliák között. Régen divat volt a műszerfalra állított tükör. Már megint a veterános cabriósok vannak előnyben :D :lol:
Novy Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Régen divat volt a műszerfalra állított tükör. Már megint a veterános cabriósok vannak előnyben :D :lol: :lol:
opel16v Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Annyiból javítanék, hogy tudtommal nem a tükör vonaláig, hanem a lehajtott napellenző vonaláig lehet.
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Kár, már éppen keresni akartam astrához talpas műszerfaltükröt :D Tudom most elpusztítom a témát de eszembejutott hogy fehér tanksapiajtó van az ótón és elég érdekes látványt nyújt így. Valaki festett már ilyet? és ha igen akkor mivel? Az eredetinek letört az a bepattintós füle és amikor meguntam hogy be van ragasztva (belülről kétoldalas ragacs tök jól fogta :lol: ) lecseréltem egy kapott példányra. A bibi csak annyi volt hogy unokatesóm egykori gépe fehér volt. Így messziről megismerem a parkolóban az enyémnek a seggét ha esetleg másik 4 is állna a környékén, de nem mondhatnám túl ízlésesnek. Ahogy nézegettem az eredetit annak is fehér az alapszíne.
zotya975 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Kár, már éppen keresni akartam astrához talpas műszerfaltükröt :D Tudom most elpusztítom a témát de eszembejutott hogy fehér tanksapiajtó van az ótón és elég érdekes látványt nyújt így. Valaki festett már ilyet? és ha igen akkor mivel? Az eredetinek letört az a bepattintós füle és amikor meguntam hogy be van ragasztva (belülről kétoldalas ragacs tök jól fogta :lol: ) lecseréltem egy kapott példányra. A bibi csak annyi volt hogy unokatesóm egykori gépe fehér volt. Így messziről megismerem a parkolóban az enyémnek a seggét ha esetleg másik 4 is állna a környékén, de nem mondhatnám túl ízlésesnek. Ahogy nézegettem az eredetit annak is fehér az alapszíne. Szerintem keress fel egy jobb festékboltot, ahol kevernek színeket, ha megkéred őket biztos kimennek a kocsihoz a színkártyával, és felárért szoróflakonba töltik a festéket. Amúgy sem baj, ha van egy kis javítóanyag. Aztán vagy leveszed a zsanérnál a két csavarral, vagy körbemaszkolod. Én levenném. Bent nem száll rá a por amíg szárad. Ha kell lehet lakkozni is. Vagy elmész fényezőhöz, és megcsinálja neked, csak szerintem ez drágább. Vagy keresel vki fehér kocsival, piros ajtóval, és cseréltek. :lol:
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Szerintem keress fel egy jobb festékboltot, ahol kevernek színeket, ha megkéred őket biztos kimennek a kocsihoz a színkártyával, és felárért szoróflakonba töltik a festéket. Amúgy sem baj, ha van egy kis javítóanyag. Aztán vagy leveszed a zsanérnál a két csavarral, vagy körbemaszkolod. Én levenném. Bent nem száll rá a por amíg szárad. Ha kell lehet lakkozni is. Vagy elmész fényezőhöz, és megcsinálja neked, csak szerintem ez drágább. Vagy keresel vki fehér kocsival, piros ajtóval, és cseréltek. ;) Akkor a legutóbbi lesz, az a legolcsób :D :lol: Csak kicsit időigényes ;) Az ajtót nekem már csak egy csavar fogja, a fölső fül elrohadt és letört, utána volt egy nagy-lakatolása az autónak, de ez a fül kimaradt a körből úgyhogy 1 csavaros a dolog :lol: Amúgy hihetetlen jó a kasztnija (hál istennek) egy ismerős lakatossal mentünk venni (előtte volt egy off escortunk majdnem egy hétig :lol: jó kis gép volt csak nem volt alja... :D ) de ezt még vétel előtt emelőn megnézte és szerinte is ritka darab 94-es :lol:
zotya975 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Akkor a legutóbbi lesz, az a legolcsób :lol: :lol: Csak kicsit időigényes :lol: Az ajtót nekem már csak egy csavar fogja, a fölső fül elrohadt és letört, utána volt egy nagy-lakatolása az autónak, de ez a fül kimaradt a körből úgyhogy 1 csavaros a dolog :D Amúgy hihetetlen jó a kasztnija (hál istennek) egy ismerős lakatossal mentünk venni (előtte volt egy off escortunk majdnem egy hétig ;) jó kis gép volt csak nem volt alja... ;) ) de ezt még vétel előtt emelőn megnézte és szerinte is ritka darab 94-es :P Ez a zsanér -csavar dolog ismerős téma. Én is kitekertem mind a kettőt, levettem az ajtót, kivettem a gumiharangot, lemostam a sarat, aztán már nem volt hova visszatekerni a csavart. :D Most jobb híján a gumiharang fogja az ajtót. :P A gumiharangot meg az ajtó tartja a helyén. Ha elvesznek akkor csak egyszerre. :lol:
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Ez a zsanér -csavar dolog ismerős téma. Én is kitekertem mind a kettőt, levettem az ajtót, kivettem a gumiharangot, lemostam a sarat, aztán már nem volt hova visszatekerni a csavart. :D Most jobb híján a gumiharang fogja az ajtót. ;) A gumiharangot meg az ajtó tartja a helyén. Ha elvesznek akkor csak egyszerre. :lol: Igen, mosmtár nekem is megvan ez a szimbiózis a kettő között, csak az előző ajtónak a letört pattanós bizbaz miatt a tartófunkció erősen gyengült, ez a fehér már tart rendesen :lol: Jah és a fehérnek van gumigyűrű a szélén és így nem megy mégtöbb víz az ajtó mögé :D újabb plusz funkció az előzőhöz képest. :lol:
Alex0403 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Kár, már éppen keresni akartam astrához talpas műszerfaltükröt :D Tudom most elpusztítom a témát de eszembejutott hogy fehér tanksapiajtó van az ótón és elég érdekes látványt nyújt így. Valaki festett már ilyet? és ha igen akkor mivel? Az eredetinek letört az a bepattintós füle és amikor meguntam hogy be van ragasztva (belülről kétoldalas ragacs tök jól fogta :lol: ) lecseréltem egy kapott példányra. A bibi csak annyi volt hogy unokatesóm egykori gépe fehér volt. Így messziről megismerem a parkolóban az enyémnek a seggét ha esetleg másik 4 is állna a környékén, de nem mondhatnám túl ízlésesnek. Ahogy nézegettem az eredetit annak is fehér az alapszíne. Ha kevertetsz hozzá szint, én ingyen megcsinálom!! :lol:
daykiller Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Na mostmán dicsekedek én is a kocsi rohadásával. Kép. :D
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Ha kevertetsz hozzá szint, én ingyen megcsinálom!! :D óóó kösszi szépen, de egyik ismerősöm már bejelentett egy festékkeverősös spanjához, aki be is flakonolja. Itthon kiakasztom a pinyóba aztán megfújom. De köszi mégegyszer.
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Na mostmán dicsekedek én is a kocsi rohadásával. Kép. :D Hinnye, Pirelli gumi? :lol: : :lol: Én nem is a rohadással dicsekedtem hanem a rohadásmentességgel :lol:
Alex0403 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 óóó kösszi szépen, de egyik ismerősöm már bejelentett egy festékkeverősös spanjához, aki be is flakonolja. Itthon kiakasztom a pinyóba aztán megfújom. De köszi mégegyszer. Nincs mit... :D Opelosnak szívesen :lol:
daykiller Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Hinnye, Pirelli gumi? :lol: : :D Én nem is a rohadással dicsekedtem hanem a rohadásmentességgel :lol: Az igen, és elég jó. Volt elől is, jól tapadt. :D De ez nem az a topic. :lol: Még ajtók sarkai és a csomiajtó ami rozsdafoltos nekem. Meglátszik, hogy még eredeti a festés, kivéve a bal elejét.
Alex0403 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Na mostmán dicsekedek én is a kocsi rohadásával. Kép. :D Cépp! :lol: Gondolom nem sokára vendégségbe megy kasznishoz, majd fényezőhöz.
daykiller Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Cépp! :lol: Gondolom nem sokára vendégségbe megy kasznishoz, majd fényezőhöz. Így van, de előtte motorgenerál lesz. :lol: Hja és egy helyre megy mindkét művelet végrehajtásához. :D
Novy Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Nincs mit... :lol: Opelosnak szívesen :lol: nekem segíthetnél :D belső műanyagokat kellene festeni szakmai tanáccsokkal is sokat segíthetnél.
daykiller Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 nekem segíthetnél :D belső műanyagokat kellene festeni szakmai tanáccsokkal is sokat segíthetnél. Azok engem is érdekelnek. A belső kilincseket szeretném ezüstre fújni, na meg a kézifékkart is. :lol:
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Az igen, és elég jó. Volt elől is, jól tapadt. :lol: De ez nem az a topic. :lol: Még ajtók sarkai és a csomiajtó ami rozsdafoltos nekem. Meglátszik, hogy még eredeti a festés, kivéve a bal elejét. Nekem a tetején kívül sztem semmi nem eredeti :D
daykiller Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Nekem a tetején kívül sztem semmi nem eredeti :D Mondjuk lehet nekem sem volt festve, de egyértelmű horpadás van a sárvédőn és előző tulaj szerint már így vette. Meg az index és a lámpa burája nincs egy szinten.
Dáwid Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Mondjuk lehet nekem sem volt festve, de egyértelmű horpadás van a sárvédőn és előző tulaj szerint már így vette. Meg az index és a lámpa burája nincs egy szinten. Horpadásból én is jól állok, azután jöttem rá hogy erre nem jó ráülni amikor este megvillant rajta egy lámpafény :D Meg valami töki még az előző tulajdtól a jobb hátsó ajtót sztem nekverte valaminek mert ott is horpadt. A formájából itélve egy oszlopot verhetett meg vele. Nagyon matt szegénykém, de megígértem neki hogy a velem töltött 35ezredik km után kap egy polírt :lol: Már nem kell sok :lol: fél éve van meg :lol:
Novy Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 eddigi tapasztalataim a belső műanyagok festésésvel. eddig amit kipróbáltam: boltos által ajánlott alapozó, műanyag rá se volt irva, olyan is volt, levált mintha ott se lett volna. prisma color festék szilikonmentesítő sprayval átfujva előtte, csiszolás nélkül, eddig a leg jobb verzió. lefujtam a hangszórók rácsát, kapott lakkot is, belerugtunk már párszór, sáros is vlt, de enm jön le, viszont ha megkapargatom lejött :D van két középkonzolom, amiből egyiket csak simán lefujtama szilikonmentesítővel, aztán a festékkel, meg a lakkal, kapartam mindenhol, és egy pici helyen jött csak le, de sehol máshol, csiszoltam, mert van rajta pár erősebb karc, hogy kisimuljon az egész, alig akar lejönni a festék is.... van egy festő akivel a melóhelyemen összehavaerkodtunk, felajánlotta, hogy ad cuccokat hozzá, csak nincs kompresszorom... de ha simán magában megáll a festék rajta, akor szilikon mentesítővel, műanyag alapozóval, szórógittel sak megmarad már.
Alex0403 Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 A műanyagok festésére több megoldás is létezik..egy párat írok, de ahány fényező annyi szokás: 1: A műanyagot vizesen 600-800 as papírral meg kell csiszolni, sima szórógittel két rétegbe lealapozni, újból csiszolni, majd mehet rá a szín. 2: Színtén csiszolás 240-es vagy 320-as(ez a műanyag felületétül függ) papírral szárazon, majd speciális műanyag alapózóval lefújni, csiszolás, és mehet rá a szín. 3: Műanyag lazítóval lefújni, ami fellazítja a műanyag legfelsőrétegét, ez álltal jobb tapadást ídéz elő. Utána alapozás, csiszolás, majd szín!
Novy Elküldve Február4, 2009 Elküldve Február4, 2009 Horpadásból én is jól állok, azután jöttem rá hogy erre nem jó ráülni amikor este megvillant rajta egy lámpafény :D Meg valami töki még az előző tulajdtól a jobb hátsó ajtót sztem nekverte valaminek mert ott is horpadt. A formájából itélve egy oszlopot verhetett meg vele. Nagyon matt szegénykém, de megígértem neki hogy a velem töltött 35ezredik km után kap egy polírt :lol: Már nem kell sok :lol: fél éve van meg :lol: én meg nem is ülök rajta, és a sárvédőn van vagy 4 horpadás... karosszériás volt kollégámmal kellene beszélni, neki van ilyen kihúzós szetje...
Recommended Posts