Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Egész jó lett, gratula!

Van itthon egy ugyanilyen Caravan tetőkárpitom, ugyanígy lóg róla a szövet, ha nagyon belejöttél, elviheted tartaléknak :blush:

Kösz, remélem nem kell többet foglalkoznom vele. Lehányni is elég nehéz, ha már bent van B) , talán nem kell tartalék.

szerintem is jó lett, most nincs kárpitod, vagy ez egy cseredarab?

csinálhattál volna több képet, és csináltunk volna egy hasonló dolgot, mint Heninggel a termosztátcseréről.

Most nincs kárpitom, el se hinnéd milyen zavaró esőben a kopogás. ;) Végülis ja, többet is fényképezhettem volna. Esetleg annyi a titok, hogy mindíg csak 1/4-et kentem meg ragasztóval, és miután rásimogattam akkor mentem tovább. A szövet simán lejött, a szivacs meg spakli-körömkefe-csiszpapírral váltogatva. Aztán ráteríettem a műbőrt, és középről indultam a két vége felé. Beszerelni se lesz egyszerű, könnyebb volt kihúzni a kéder alól, mint visszatuszkolni.

Link to comment
Megosztás:

nem vetted le?

vagy azt nehéz, mert tavasszal ha jol megy minden át lesz alakítva a kábelezés stb, és az rca kábeleket fenn szeretném elvezetni, mert szabály, hogy az rca és a táp nem fuhat egymás mellett... és így futhatna egyoldalon.

Mire gondolsz a tetőkárpitra? Levettem a pincébe csináltam. Irtó nagy kosszal járt, elég necces lett volna a kocsiba csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem van otthon egy astra 5 ajtós tetőkárpitom,lehet megcsinálom ilyen bőrösre! ;)

Végülis könnyebb volt mint vártam. Persze aztán majd meglátjuk mikor pottyan a nyakamba. :blush: De elég erős ez pálma-vmi nem hiszem hogy elengedi, pedig az ócsóbbat vettem. Volt vmi tex, meg fix. Az egyik 2100/8dl a másik meg 2800/8dl. Mésfél doboz lett elég. De szerintem ma nem rakom vissza, 2 fok van meg esik a havaseső. B)

Link to comment
Megosztás:

Zotya975!

Gratula a tetőkárpithoz, szép munka! B) Egyik VW-es haver valami Pálma ragasztóval rakta fel amit a cipőgyárban is használnak nagyon erős, de sajnos a nagy hőségben levált neki, ha a tiéd bírni fogja akkor érdekelne ennek a ragasztónak a pontos megnevezése.

Link to comment
Megosztás:

Tavasszal le szeretném parafingal fújni az ótó alját. Valaki tapasztalat? Érdekelne rozsda elvtárs elleni powa hatékonyságát B)

Nekem itt buda szélén vörösvár felé csinálták egy speciálisan ezzel foglalkozó műhelyben az omega alvázvédelmét.

Mielőtt megkapta a full fényt, elvittem szétszedve oda, és mindent szépen kifújtak vele, a kaszniközöket is mindenhol.

45e ft volt ez a művelet. A szaki szerint ha max 3 évente meg van ismételve ez a dolog, akkor meg lehet többszörözni

a kaszni életét. Majd meglátjuk ;)

Link to comment
Megosztás:

Zotya975!

Gratula a tetőkárpithoz, szép munka! B) Egyik VW-es haver valami Pálma ragasztóval rakta fel amit a cipőgyárban is használnak nagyon erős, de sajnos a nagy hőségben levált neki, ha a tiéd bírni fogja akkor érdekelne ennek a ragasztónak a pontos megnevezése.

Kösz, az ember igyekszik. Én Palmafix-et vettem ez volt az olcsóbb(2100/8dl), van a Palmatex (2800/8dl), arra az volt ráírva hogy ellenáll a magas hőnek, de nem hiszem, hogy a kocsiban 50-60 foknál melegebb lenne, még nyáron sem napon állva. Majd kiderül, remélem nem hullik a nyakamba.

Link to comment
Megosztás:

És az miért jó?

azért, mert jelen állás szerint kétoldalon fut, és így egyik oldalről is van csati meg másik oldalról is.

erősítő a ládára van vagyis volt fogatva, amíg megvolt, de ezután is úgy lesz, és egyik oldalról is meg másikoldalról is futottak az erősítőre kábelek, nem annyira esztétikus.

Link to comment
Megosztás:

Nekem itt buda szélén vörösvár felé csinálták egy speciálisan ezzel foglalkozó műhelyben az omega alvázvédelmét.

Mielőtt megkapta a full fényt, elvittem szétszedve oda, és mindent szépen kifújtak vele, a kaszniközöket is mindenhol.

45e ft volt ez a művelet. A szaki szerint ha max 3 évente meg van ismételve ez a dolog, akkor meg lehet többszörözni

a kaszni életét. Majd meglátjuk B)

ha jol megvan csinálva, akkor tuti

erre csak azt tudom felhozni, hogy a wareszunk 22évesen gyári küszöbbel lett eladva, és fater kevert bitumenből, benzinből egy sűrűn folyós anyagot, amivel beket a küszöb belsejét. évekkel (legalább6 év) később mikor már én húztam hátra hangszóróknak vezetéket, még akkor is ragadt a ucc az üregekben ;) szóval pára víz ott nem érte a küszöböt soha onnatól fogva, belülről.

Link to comment
Megosztás:

azért, mert jelen állás szerint kétoldalon fut, és így egyik oldalről is van csati meg másik oldalról is.

erősítő a ládára van vagyis volt fogatva, amíg megvolt, de ezután is úgy lesz, és egyik oldalról is meg másikoldalról is futottak az erősítőre kábelek, nem annyira esztétikus.

Értem. Nekem anno sikerült kárpit alatt elvinni szépen így nem látszott honnan jön. Meg szerintem könnyebb szerelni a kétoldalas küszöböst.

Link to comment
Megosztás:

ha jol megvan csinálva, akkor tuti

erre csak azt tudom felhozni, hogy a wareszunk 22évesen gyári küszöbbel lett eladva, és fater kevert bitumenből, benzinből egy sűrűn folyós anyagot, amivel beket a küszöb belsejét. évekkel (legalább6 év) később mikor már én húztam hátra hangszóróknak vezetéket, még akkor is ragadt a ucc az üregekben B) szóval pára víz ott nem érte a küszöböt soha onnatól fogva, elülről.

Összel én is kátránypapírral, meg hasonló építkezési maradékkal tömtem be a likat a kerékdobban a benzinbeömlő felett, egy darabig kitart. ;)

Link to comment
Megosztás:

jaja kézenfekvőbb a kétoldalas ezért van nekem is most ugy, csak az rca egy méterrel rövidebb lett mint amiet szerettem volna, hiánycikk volt az 5 méteres...így marad ez, hogy az rca fent fog futni.

át kell variálni az egészet, mert a csatlaozók nem túl könnyen csatlakoztathatók, meg szeretnék legalább egy szivargyújtó aljzatot is, meg a rádió antennával is kezdeni kell vmit... sztem kiveszem a gyárit, és koax kábelt fogok a helyére tenni, és a sárvédőből felköltözik a szárnyba ha sikerül, meg, meg szeretném azt is csinálni, hogy hátul legalább egyoldaon legyen a kapaszkodóba világítás. Ezen okok miatt már együttesen megéri szétszedni a szükséges részeket.

jaaa Zsotya csinálj már pár képet, arról, hogy néz ki a tető kárpit nálkül az ajtók felett ok? köszi

Link to comment
Megosztás:

Nekem itt buda szélén vörösvár felé csinálták egy speciálisan ezzel foglalkozó műhelyben az omega alvázvédelmét.

Mielőtt megkapta a full fényt, elvittem szétszedve oda, és mindent szépen kifújtak vele, a kaszniközöket is mindenhol.

45e ft volt ez a művelet. A szaki szerint ha max 3 évente meg van ismételve ez a dolog, akkor meg lehet többszörözni

a kaszni életét. Majd meglátjuk B)

Köszi!

Hát ha a vasnak nem is használ ártani biztos nem fog, de legfôképp a lelki megnyugvásom fogja biztosítani s majd vígan suhanok a sózott utakon ;)

Link to comment
Megosztás:

jaja kézenfekvőbb a kétoldalas ezért van nekem is most ugy, csak az rca egy méterrel rövidebb lett mint amiet szerettem volna, hiánycikk volt az 5 méteres...így marad ez, hogy az rca fent fog futni.

át kell variálni az egészet, mert a csatlaozók nem túl könnyen csatlakoztathatók, meg szeretnék legalább egy szivargyújtó aljzatot is, meg a rádió antennával is kezdeni kell vmit... sztem kiveszem a gyárit, és koax kábelt fogok a helyére tenni, és a sárvédőből felköltözik a szárnyba ha sikerül, meg, meg szeretném azt is csinálni, hogy hátul legalább egyoldaon legyen a kapaszkodóba világítás. Ezen okok miatt már együttesen megéri szétszedni a szükséges részeket.

jaaa Zsotya csinálj már pár képet, arról, hogy néz ki a tető kárpit nálkül az ajtók felett ok? köszi

Kívánságod számomra parancs.: kép 1kép 2kép 3kép 4kép 5kép 6kép 7kép 8 remélem mindenrajta van, amit látni szeretnél. B)

Link to comment
Megosztás:

És hogyan zavarhatja?

Fizikai magyarázatot kérek,mert még a hifi boltosok sem tudják nekem elmagyarázni! B)

Ám legyen. Ezt találtam.:

Hangszóró kábelek :.

Harmadik lépés a hangszóró kábel. Ha szebb minőségű hangzást szeretnénk elérni akkor a gyári hangszóró kábeleket, felejtsük el. Ezek a gyári kábelek nem felelnek meg az autó-hifi követelményeknek. Erre a célra kifejlesztett árnyékolt hangszórókábeleket használjunk, amelyek különböző méretekben és összetételben kaphatóak. Az ajtóba való befűzés egy kicsit macerás munka, de megéri. Ezek a kábelek szintén a jobb oldalon haladjanak. Ez azért fontos, mert ha az RCA és a hangszórókábel a tápkábellel együtt haladna, akkor könnyen létrejöhet gerjedés, illetve zavaró jel, ami élvezhetetlenné tenné a zenehallgatást.

És innen származik.

Link to comment
Megosztás:

ha az RCA és a hangszórókábel a tápkábellel együtt haladna, akkor könnyen létrejöhet gerjedés, illetve zavaró jel, ami élvezhetetlenné tenné a zenehallgatást.

Még mindig nem kaptam választ!

Hogyan hozható létre egy egyenáramú vezető küröl olyan mágneses tér,ami a mellette párhuzamosan elhelyezett árnyékolt vezetékben feszültséget indukál? B) Jah és hogy ez a feszültség olyan mértékű legyen,hogy az hallható zavarokat hoz létre a hifi bemeneti oldalán,mert biztos létrehoz valamennyit,de az olyan minimális,hogy soha nem fogod észrevenni.

Link to comment
Megosztás:

Az autóban csak akkor van tökéletes egyenáram, ha le van állítva a motor és csak az akksiról kap minden áramot.

Ettől függetlenül bármilyen más külső zavarjelet is össze tud szedni az erősítő, ami nem a bemeneti, hanem a kimenet (zavarral együtt felerősített) jelében fog hallatszani. Sokat tud számítani egy jobb minőségű, rendesen letestelt, megfelelően árnyékolt és nem toldozott-foldozott kábel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.