opel16v Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Lelkesen megdolgozom az olajért a versenygépbe... :) De nem ajánlgatnám, ha nem tudnám hogy jó minőség. :)
mélykék76 Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 ....De nem ajánlgatnám, ha nem tudnám hogy jó minőség. :).... Polírpasztát próbáltad már ?
Gepard Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Ugyan én meg soha nem használtam mást, de nekem kifejezetten tetszik az, hogy sok viasz van benne és nem csiszol annyira... ugyanis tavasztól őszig én elég sűrűn használom, ezért nem lenne jó, ha pár év múlva már nem maradna festék... Nagyon egy véleményen vagyunk, én sem csiszolni akarom a kocsit hanem csak fényesíteni, szerintem erre a viaszos doldok a legjobbak. Ha pedig csiszolni kell, hát azt inkább a festő csinálja, egyébként meg úgy tudom, hogy az új festésre kell a polírozós paszta nem a régi lakkokra.
opel16v Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Még nem, de fogom. :) Amúgy meg ne kötözködj mámegen! És különben se OFF-olj! :)
mélykék76 Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Még nem, de fogom. :) Amúgy meg ne kötözködj mámegen! És különben se OFF-olj! :) Nem OFFolok, de amit nem próbáltál, arról mi alapján írod, hogy jó minőségű ?
Szabyka Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Sárvédő levételhez a lököst le kell(teljesen) szedni ?
opel16v Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Asszem ja, mert valahol az index alatt is csavarozva van.
Szabyka Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Asszem ja, mert valahol az index alatt is csavarozva van. ehh télleg és az indexet hogy kell kivenni ? Anno az első Astrámon még kivettem de már nem emléxem hogy :)
opel16v Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Felülről kell kicsvarozni. Meglátod ha ott leszel. :)
Szabyka Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Felülről kell kicsvarozni. Meglátod ha ott leszel. :) Hmm egy csillag csavar fogja felüről ? Egy kis lukon kell benyulni az az ?
opel16v Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Az az! De vigyázz, mert bele van akasztva a lámpába is.
Exian Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Bocs, hogy nem olvasom végig a topikot, és így kérdezek. Letudná nekem valaki írni a pontos menetét az első lökhárító levételének? Ha nem nagy kérés :) Leszeretném fújatni színre. A hátsó az nem probléma, az lejön könnyen/egyszerűen, de az elsőnél azt sem tudom, hogyan/hol kezdjek neki. Mennyire macerás meló? Bízzam inkább karosszériásra? Köszi.
16DA Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Feküdj a kocsi alá, csavard ki a csavarokat, szedd ki a patentokat és már le is jön.
opel16v Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 A gyári matt lökösöket színre? Nem akarlak ijesztgetni, de valószínű nem lesz tartós megoldás...
Tápiószecső Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Letudná nekem valaki írni a pontos menetét az első lökhárító levételének? Ha nem nagy kérés :) Leszeretném fújatni színre. A hátsó az nem probléma, az lejön könnyen/egyszerűen, de az elsőnél azt sem tudom, hogyan/hol kezdjek neki. Mennyire macerás meló? Bízzam inkább karosszériásra? Köszi. Az elsőhöz azt hiszem mindenképpen le kell szedni a kerékjáratokban lévő műanyag takarólapokat. Ezeket csavarok, hatlapfejű anyák és csapszegek fogják. (Nem tudom miért kellett ennyire bonyolítani.) Ha megtaláltad őket akkor csak a csapszegekkel lehet gond ha nem tudod hogy működik. A közepüket kell befelé nyomni, aztán ki tudod szedni. (Ja és figyelj hova esnek a kis stiftek, mert kellenek az összerakáshoz) Oldalanként máshol vannak a felfogatási pontok. Ha megvan akkor a lökhárítót 2-2 hatlapfejű anya tartja oldalanként. És a lökhárító elején alul van 4 csapszeg. Természetesen a lökhárító leszedéséhez le kell venni a maszkot is. (felül 4, oldalt 2 pattintó) Ha egyszer megcsináltad utána már nem lesz nehéz.
Szabyka Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Az elsőhöz azt hiszem mindenképpen le kell szedni a kerékjáratokban lévő műanyag takarólapokat. Ezeket csavarok, hatlapfejű anyák és csapszegek fogják. (Nem tudom miért kellett ennyire bonyolítani.) Ha megtaláltad őket akkor csak a csapszegekkel lehet gond ha nem tudod hogy működik. A közepüket kell befelé nyomni, aztán ki tudod szedni. (Ja és figyelj hova esnek a kis stiftek, mert kellenek az összerakáshoz) Oldalanként máshol vannak a felfogatási pontok. Ha megvan akkor a lökhárítót 2-2 hatlapfejű anya tartja oldalanként. És a lökhárító elején alul van 4 csapszeg. Természetesen a lökhárító leszedéséhez le kell venni a maszkot is. (felül 4, oldalt 2 pattintó) Ha egyszer megcsináltad utána már nem lesz nehéz. Korrekt leírás! 8)
Exian Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 A gyári matt lökösöket színre? Nem akarlak ijesztgetni, de valószínű nem lesz tartós megoldás... Matt alatt mit értesz? Most ilyen "recés" a felülete, azt mondta a fényező, hogy simán, tökéletesen lehet fújni, és tartós lesz. De azért rákérdezek majd mégegyszer.
Exian Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Az elsőhöz azt hiszem mindenképpen le kell szedni a kerékjáratokban lévő műanyag takarólapokat. Ezeket csavarok, hatlapfejű anyák és csapszegek fogják. (Nem tudom miért kellett ennyire bonyolítani.) Ha megtaláltad őket akkor csak a csapszegekkel lehet gond ha nem tudod hogy működik. A közepüket kell befelé nyomni, aztán ki tudod szedni. (Ja és figyelj hova esnek a kis stiftek, mert kellenek az összerakáshoz) Oldalanként máshol vannak a felfogatási pontok. Ha megvan akkor a lökhárítót 2-2 hatlapfejű anya tartja oldalanként. És a lökhárító elején alul van 4 csapszeg. Természetesen a lökhárító leszedéséhez le kell venni a maszkot is. (felül 4, oldalt 2 pattintó) Ha egyszer megcsináltad utána már nem lesz nehéz. Köszi! Lehet, hogy inkább karosszériásra bízom... de azért majd megnézem.
opel16v Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Az minden lesz, csak nem tartós! Kérdezd meg a fényezőt, hogy papíron mer-e rá 3 éves garanciát vállalni? :)
Exian Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Az minden lesz, csak nem tartós! Kérdezd meg a fényezőt, hogy papíron mer-e rá 3 éves garanciát vállalni? :) Aha :) Na majd meglátjuk mit mond :) Köszi. Amúgy hogyan lehet tartósra megcsinálni?
mélykék76 Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 ....Amúgy hogyan lehet tartósra megcsinálni?.... Szerintem azt fogja írni neked válaszként, hogy szerezz gyárilag fényezett lökősöket és azt fényeztesd le olyan színre, amilyenre szeretnéd :wink:
I_S Elküldve Február23, 2005 Elküldve Február23, 2005 Hát, hogy én is hozzászóljak, sajnos elég friss tapasztalatom van fényezés terén, többek között lökösnmél is :) . Mind1, ez most mellékes. Szóval, az ismerősöm, aki fényezte a verdát, ő nyomott már le nem egy gyárilag nem festett lököst részben, vagy egészében kívánság szerint szinre. Azt nem tudom, hogy garit vállal e rá, de az összes, amelyiket ismerem is, (már majdnem 2 éves az egyiken a fényezés) még szinte (leszámítva a parkolásnál keletkezett karzokat) olyan, mint amikor megfújta. Szóval lényeg a lényeg, szerintem ha jó szakemger csinálja, no meg kellőképp alá van dolgozva, akkor lehet olyan tartós, mint a gyári fényezés. Üdv: I_S
I_S Elküldve Február23, 2005 Elküldve Február23, 2005 Szerintem azt fogja írni neked válaszként, hogy szerezz gyárilag fényezett lökősöket és azt fényeztesd le olyan színre, amilyenre szeretnéd Az igaz, hogy jobban szeretnek gyárilag már fényezett lökössel dolgozni, de mondom, nem gond a matt sem (legalábbis mifelénk). Persze árában lehet, hogy vagy 5K-val hosszabb, ha gyárilag matt.
I_S Elküldve Február23, 2005 Elküldve Február23, 2005 asszem szó*osásom van... Szóval még annyit, ha a lököst valaki (te, előző tulaj stb) szilikonnal, vagy szilikon alapú "ápolóval" kezelte akármikor, akkor szokott egy idő után szépen darabokban elkezdeni megszökni az elemről a festék.
Recommended Posts