Reeckatee Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Annyi minden elhangzott, hogy azt sem tudom melyikre írjak. Mindenikre lenne mondandóm. Elôször is tennék bele dobbetétet de az autó mindössze 1 éve az enyém és kétlem, hogy ez 1 év alatt rohadt volna meg. A másik dolog, hogy mikor a 90-es évek elején tervezték és elkészültek az elsô példányok akkor még jócskán az idôtállás volt a fô szempont. Ha valaki hírnevet meg elismerést szeretne kivívni az általa piacra dobott autókat akkor ne ilyen sz@rságokon csusszon el az Opel. Minden szempontból tekintve nagyon jó autónak számítanak éppen ezért kár, hogy ilyen apróságok teszik tönkre a hírnevet és veszi át az "Ó hát Opel betegség". És igen, ahogy Novyy is írta "...nincs doblemez, de hogy az alvázvédő is kimaradt, na ez már gyanús... " Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 hát nemtudom, egy erdeti német darabot kellene megnézni egy ismerősnek van egy majd 20éves vas, vagyis volt, de azóta is láttam többször, de annak sehol se rohad... szóval nekem clasic van és ez már a végefelé jött ki mert 2001es. ott meg már nem német gyártás volt szóval... de meglátszik az astrákon hog yminőségrementek, csakhát gyerekbetegségek, amik idős korra jönnek ki, de apropó: a 7 éves vállalást igy is bőven letudták :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 hát nemtudom, egy erdeti német darabot kellene megnézni egy ismerősnek van egy majd 20éves vas, vagyis volt, de azóta is láttam többször, de annak sehol se rohad... szóval nekem clasic van és ez már a végefelé jött ki mert 2001es. ott meg már nem német gyártás volt szóval... de meglátszik az astrákon hog yminőségrementek, csakhát gyerekbetegségek, amik idős korra jönnek ki, de apropó: a 7 éves vállalást igy is bőven letudták :D Az enyém a Hollandoktól lett hozva, persze látszik rajta, vannak itt fiatalabbak amelyek egész életükben itt futottak.....hát van különbség. Most picit megnyugodtam, hogy tegnap kipucoltam s kikentem. Jövô héten jön az elsô fele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Annyi minden elhangzott, hogy azt sem tudom melyikre írjak. Mindenikre lenne mondandóm. Elôször is tennék bele dobbetétet de az autó mindössze 1 éve az enyém és kétlem, hogy ez 1 év alatt rohadt volna meg. A másik dolog, hogy mikor a 90-es évek elején tervezték és elkészültek az elsô példányok akkor még jócskán az idôtállás volt a fô szempont. Ha valaki hírnevet meg elismerést szeretne kivívni az általa piacra dobott autókat akkor ne ilyen sz@rságokon csusszon el az Opel. Minden szempontból tekintve nagyon jó autónak számítanak éppen ezért kár, hogy ilyen apróságok teszik tönkre a hírnevet és veszi át az "Ó hát Opel betegség". És igen, ahogy Novyy is írta "...nincs doblemez, de hogy az alvázvédő is kimaradt, na ez már gyanús... " Az alvázvédő rajta van csak nem látod! Ezt ne úgy képzeld el, hogy bekenték valami fekete ragaccsal! Ezen felületvédő rendszer van, legaláb 5 rétegű. Ezért fontos a sérülésmentesség.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Az alvázvédő rajta van csak nem látod! Ezt ne úgy képzeld el, hogy bekenték valami fekete ragaccsal! Ezen felületvédő rendszer van, legaláb 5 rétegű. Ezért fontos a sérülésmentesség.... ;) Gondolom ezért kényes hely a kerékdob, dobbetét nélkül. Leveri a kavics védőréteget, nincs is nagyon szem előtt, főleg a tanknyílásnál. Mert ha pl. lepattog a mociháztetőről a festék, mindenki leecseteli mondjuk javítófestékkel. De itt a kerék felett csak akkor veszi észre a nagy többség amikor kiesik egy zsák krumpli a csomitartóból. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Valaki magyarázza már el, hogy miért a túróért nem lehetett gyárilag belsô dobbetétet szerelni az F Astrákba??? Mert nem volt cél, hogy örökké jó legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Mert nem volt cél, hogy örökké jó legyen. De ez olyan hülyén hangzik...nem az a jó ha sokáig hódítanak?....várjunk csak, lehet ha akkor tettek volna bele a dobbetétet akkor most nem látnánk H Astrákat :D ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 De ez olyan hülyén hangzik...nem az a jó ha sokáig hódítanak?....várjunk csak, lehet ha akkor tettek volna bele a dobbetétet akkor most nem látnánk H Astrákat :D ;) :P Az autógyártásban is csak egyetlen fő cél van, mint nagyon sok helyen máshol. A pénz. Minden más csak eszköz. Ha a gyár tudja tartani a garanciaidőt az már neki bőven jó. Ne hidd hogy nem tudnák megcsinálni hogy kibírjon akár 50 évet is, de ki fizetné meg? Senki? Plusz költséget te fedeznél a profitból csak azért hogy majd 10 év múlva az x-edik gazdának ne legyen vele gondja? Naugye. :D Egyébként ha "olyan jó" lenne mint a merci, akkor annyival többe is kerülne, és lehet hogy nem is tudtad volna megvenni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Az alvázvédő rajta van csak nem látod! Ezt ne úgy képzeld el, hogy bekenték valami fekete ragaccsal! Ezen felületvédő rendszer van, legaláb 5 rétegű. Ezért fontos a sérülésmentesség.... :D enyémen ugyan nem volt semmi alvázvédő, olyan mint az alján illetve a kerékjáratban tuti nem volt fenn a tankbeöntőnél ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 a merci se olyan húdejó, láttam már rohadni nem is régi mercit :D am igen ha a gyári gariidőt kibirja az már elég a gyárnak és azt bőven kibírja. meg sztem a németék nem 20évre tervezték ezeket az Astrákat sem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Nekem hála nem rohad sehol. Igaz a tankbeöntő nyílást már javítva volt nálam. Hála nem rohad sehol az alja. Nem látszik meg a 13év :D Nemrég alvázvédőztettem le (BODY 930) nem ért semmi meglepetés az alján. Remélem, ha odafigyelek rá sokáig rendben is marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Nekem hála nem rohad sehol. Igaz a tankbeöntő nyílást már javítva volt nálam. Hála nem rohad sehol az alja. Nem látszik meg a 13év :D Nemrég alvázvédőztettem le (BODY 930) nem ért semmi meglepetés az alján. Remélem, ha odafigyelek rá sokáig rendben is marad. Akkor ha eddig nem volt hátsó kerékjárati dobod, akkor most kell beszerelni, hogy ne is rohadjon a jövőben! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 Akkor ha eddig nem volt hátsó kerékjárati dobod, akkor most kell beszerelni, hogy ne is rohadjon a jövőben! ;) Már van benne :D 7000HUF volt a pár Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 De ez olyan hülyén hangzik...nem az a jó ha sokáig hódítanak?....várjunk csak, lehet ha akkor tettek volna bele a dobbetétet akkor most nem látnánk H Astrákat :D ;) :P Fogyasztói társadalom. Valamit megveszel, használod, eldobod. És nem mindegy hogy miután használtad az használhatatlan vagy továbbra is használható marad? Hiszen úgysem használod többé. Ugyanez a jellemző minden területen. Ma már bármit, ami elromlik, inkább cserélnek mint javítanak. Mert a tömegtermelés miatt olcsóbb a csere mint a javítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 elromlott az astrám veszek másikat :D na jo értem én mire mondtad ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Találok valahol leírást Astra F (Caravan) hátsóajtóról, amin jelölve vannak a merevítők közti "lyukak" méretei? Esetleg valakinek kép egy lebontott ajtóról? Arra lennék kíváncsi, be lehet-e oda feszegetni egy 130 mm-es kétutas hangszórót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Találok valahol leírást Astra F (Caravan) hátsóajtóról, amin jelölve vannak a merevítők közti "lyukak" méretei? Esetleg valakinek kép egy lebontott hátsó ajtóról? Arra lennék kíváncsi, be lehet-e oda feszegetni egy 130 mm-es kétutas hangszórót ;) Már vettem le úgy rémlik van akkora hely, de nézd meg a tieden kicsavarsz két marék csavart, és már lenn is van! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Már vettem le úgy rémlik van akkora hely, de nézd meg a tieden kicsavarsz két marék csavart, és már lenn is van! :D Már kicsavartam a két marék csavart (ami történetesen 4 db ;) ), de feleslegesen nem akarom átszakítani a védőfóliát. Mélységre is OK szeintem, kb. 35 mm lehet a hangszóró magassága. Kárpitot akarom kivágni, aztán a hátsó-alsó felébe betenni. Lehet, hogy holnap meg is látod :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 nincs ott annyi 13cmes sztem befér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Már kicsavartam a két marék csavart (ami történetesen 4 db ;) ), de feleslegesen nem akarom átszakítani a védőfóliát. Mélységre is OK szeintem, kb. 35 mm lehet a hangszóró magassága. Kárpitot akarom kivágni, aztán a hátsó-alsó felébe betenni. Lehet, hogy holnap meg is látod :P Hopp, én nem léttem ott védőfóliát, de még a nyomát se! Cserés lehetett az ajtó, és nem vacakoltak vele? Ez megmagyarázná a lámpa mögött a horpadást. Ne gyere túl korán, talán 9-körül már fenn leszek. ha akarsz forrasztani hozz pákát, az enyém szar. illetve ha a Karcsi is kinéz neki is van. Vmiért fájt a feje, kímélni kell majd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve November1, 2008 Megoszt Elküldve November1, 2008 Hopp, én nem léttem ott védőfóliát, de még a nyomát se! Cserés lehetett az ajtó, és nem vacakoltak vele? Ez megmagyarázná a lámpa mögött a horpadást. Ne gyere túl korán, talán 9-körül már fenn leszek. ha akarsz forrasztani hozz pákát, az enyém szar. illetve ha a Karcsi is kinéz neki is van. Vmiért fájt a feje, kímélni kell majd. :D Huha, akkor megpróbálom majd nem felidegesíteni ;) Nem 100%, hogy megyek, én is meglátom majd, hogy ébredek, stb... Majd kiderül Link to comment Megosztás: More sharing options...
mauser Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Sziasztok! Végre sikerült elhárítanom az ajtókárpit nyikorgását. :D Ehhez ki kellett elsőként cserélnem az ajtót tartó két, összenyomható fémhengert, valamint az összes bolhát. A fémhengerek cseréje megoldotta az induláskori "nyekkenéseket", a patentdepo-ról beszerzett bolhák pedig a magyar utak nyikorogtató gépezetébe csöppentettek olajat. A 10-043-as cikkszámú utángyártott patent lett a nyerő, mivel gyári már nincs, a 10-044-esnek pedig túl széles az a része, aminek a kárpitba kellene bepattannia (a nyaka). A 10-043-as kicsit szélesebb a legszélesebb pontján, mint a gyári, de emiatt jobban is tart. Sajnos jóval rosszabb anyagból van a gyárinál, ezért elég könnyen törik. Egy tipp: ha van olyan hely ahonnan a bolha, folyamatosan kipattan az ajtóból, az oda szánt bolhát érdemes bereszeleni a legszélesebb rész alatt, így sokkal nagyobb erővel lehet csak kivenni a helyéről. Végre csend van és hallom a hangokat a fejemben ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 Sziasztok! Végre sikerült elhárítanom az ajtókárpit nyikorgását. ;) Ehhez ki kellett elsőként cserélnem az ajtót tartó két, összenyomható fémhengert, valamint az összes bolhát. A fémhengerek cseréje megoldotta az induláskori "nyekkenéseket", a patentdepo-ról beszerzett bolhák pedig a magyar utak nyikorogtató gépezetébe csöppentettek olajat. A 10-043-as cikkszámú utángyártott patent lett a nyerő, mivel gyári már nincs, a 10-044-esnek pedig túl széles az a része, aminek a kárpitba kellene bepattannia (a nyaka). A 10-043-as kicsit szélesebb a legszélesebb pontján, mint a gyári, de emiatt jobban is tart. Sajnos jóval rosszabb anyagból van a gyárinál, ezért elég könnyen törik. Egy tipp: ha van olyan hely ahonnan a bolha, folyamatosan kipattan az ajtóból, az oda szánt bolhát érdemes bereszeleni a legszélesebb rész alatt, így sokkal nagyobb erővel lehet csak kivenni a helyéről. Végre csend van és hallom a hangokat a fejemben :P Nekem a kesztyűtartó felől hallatszik nyikorgás, nem tudom mi lehet, lehet hogy vmi bentről mert minden szir-szar van benne. Mi is az a fémhenger ami összenyomható? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 ami az ajtók zsanérjában van stift, vagy minek nevezték a többiek kinyitod az ajtót, és a zsanért ha megnézed van benne egy kis cső aminek egy oldala végig van vágva. na erről beszélt ő most :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2008 Megoszt Elküldve November2, 2008 ami az ajtók zsanérjában van stift, vagy minek nevezték a többiek kinyitod az ajtót, és a zsanért ha megnézed van benne egy kis cső aminek egy oldala végig van vágva. na erről beszélt ő most :D Ja-ja már értem ,csak én a kárpitra figyeltem, azon a környéken keresgélem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts