Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Na megcsinálltam a dobbetét igazítást, nem lett vmi szuper de ez van: P9220004_www.kepfeltoltes.hu_.jpgMeg felraktam a generátort védő alkalmatosságot sima műpadlóból. Bár müpadlógyárban melózók most nem tudtam szerezni feketét. :lol: A motortér felől van a parkettamintás fele, ott nem olyan feltűnő.

Előtte.:P9220003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Utánna.:P9220005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lemostam a mociháztetőről a koszt, majd meglátjuk, tiszta marad-e.

Amúgy elég gagyik ezek a dobbetétek, arra gondoltam kéne venni fekete műanyag hordót és kéne belőle kiszabni-faragni-hőlégfúvóval alakitani egyet. A hordó amugy is íves nem lehet olyan nehéz megcsinálni. Nem most, majd tavasszal.

Link to comment
Megosztás:

Én neten rendeltem.

Felhívod telefonon és sztem biztos kipostázzák oda is. :lol:

Amúgy is utánvéttel küldik.

Én felhívtam őket mert nem reagáltak az e-mailre de utána egyből küldték.

5000 párszáz forint volt asszem postával együtt.

Kép és telefonszám.

Amúgy képpel nem szabad hozzászólást idézni.

Idézetből ki kell törölni az [img/ ] és az [img ]részeket.

Link to comment
Megosztás:

Lenne két problémám:

Az egyik: ma megpróbáltam leszedni a szárnyat, de nem jött össze... kicsavartam az oldalanként három-három csavart belülről és a két csavart a szárny vége alól de nem akar lejönni a szárny

Megnéztem az így csináld-ot is, abban ezt írja:

20081015101543asd.JPG

4db anya... az hol található? Csakmert a jelzett helyeken már vagy nincs csavar, vagy nem is volt... Erőltetni nem akartam mert félek hogy eltörik.

a másik: a hátsó rendszámtáblatartó hogyan jön le? Ezmár az újabb fajta ami egy teljes műanyag lap, találtam két összenyomós műanyag fület az ajtó közepén kb, azokat összenyomtam de a két szélét még mindíg tartja valami, ott pedig nem találok se pöcköt se csavart...

A szétszedés pedig általában menniszokott az összerakássan vannak problémák, de itt már a szétszedéssel is... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lenne két problémám:

Az egyik: ma megpróbáltam leszedni a szárnyat, de nem jött össze... kicsavartam az oldalanként három-három csavart belülről és a két csavart a szárny vége alól de nem akar lejönni a szárny

Megnéztem az így csináld-ot is, abban ezt írja:

http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/20081015101543asd.JPG

4db anya... az hol található? Csakmert a jelzett helyeken már vagy nincs csavar, vagy nem is volt... Erőltetni nem akartam mert félek hogy eltörik.

a másik: a hátsó rendszámtáblatartó hogyan jön le? Ezmár az újabb fajta ami egy teljes műanyag lap, találtam két összenyomós műanyag fület az ajtó közepén kb, azokat összenyomtam de a két szélét még mindíg tartja valami, ott pedig nem találok se pöcköt se csavart...

A szétszedés pedig általában menniszokott az összerakássan vannak problémák, de itt már a szétszedéssel is... :lol: :lol:

Laci4 oldalán volt leírás szárny leszereléssel kapcsoltban,csak nem tudom,hogy neki olyan-e mint a tiéd...

szerk. nem olyan.. http://lacinegy.extra.hu/readarticle.php?article_id=5

Link to comment
Megosztás:

Az enyém az újabb, de azzal is megszenvedtek annak idején a márkaszervizben. Ott az volt a probléma, hogy korábban valaki a csavarokon kívül valami ragaccsal is hozzáerősítette a karosszériához, gondolom azért hogy a tetőn áramló levegő ne kapjon annyira alá.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém az újabb, de azzal is megszenvedtek annak idején a márkaszervizben. Ott az volt a probléma, hogy korábban valaki a csavarokon kívül valami ragaccsal is hozzáerősítette a karosszériához, gondolom azért hogy a tetőn áramló levegő ne kapjon annyira alá.

Ez szerintem már volt leszedve, mivel a kocsi körbevan fényezve... Legalábbis feltételezem hogy nem úgy fényezték hogy rajtavolt... :lol:

Link to comment
Megosztás:

GSI szárny esetében van egy "rágógumi" szerű anyag ami rögzíti, hogy ne álljon el...kicsit melegíteni kell az ajtónál lévő részeket, természetesen minden csavart ki kell venni előtte (oldalt 2 x 2 + hátúl műanyag fedő alatt 2 db csavar), utánna szépen lassan letudod húzni. :lol: Rendszámnál lévő műanyag borítást 1 csavar fogja belülről a zár közelében azt ki kell venni (Ajtó belső borítását le kell venni és utánna látni fogod). Ha kijött a csavar akkor kicsit erőteljesen le kell "tépni" mivel műanyag patentek fogják...ha eltörik a patent lehet venni hozzá (Persze előtte a rendszámot szereld le róla).

Link to comment
Megosztás:

GSI szárny esetében van egy "rágógumi" szerű anyag ami rögzíti, hogy ne álljon el...kicsit melegíteni kell az ajtónál lévő részeket, természetesen minden csavart ki kell venni előtte (oldalt 2 x 2 + hátúl műanyag fedő alatt 2 db csavar), utánna szépen lassan letudod húzni. :lol: Rendszámnál lévő műanyag borítást 1 csavar fogja belülről a zár közelében azt ki kell venni (Ajtó belső borítását le kell venni és utánna látni fogod). Ha kijött a csavar akkor kicsit erőteljesen le kell "tépni" mivel műanyag patentek fogják...ha eltörik a patent lehet venni hozzá (Persze előtte a rendszámot szereld le róla).

Köszi a választ. :lol:

Link to comment
Megosztás:

GSI szárny esetében van egy "rágógumi" szerű anyag ami rögzíti, hogy ne álljon el...kicsit melegíteni kell az ajtónál lévő részeket, természetesen minden csavart ki kell venni előtte (oldalt 2 x 2 + hátúl műanyag fedő alatt 2 db csavar), utánna szépen lassan letudod húzni. :lol:

Akkor szerintem ugyanarról a ragacsról beszélünk, ezek szerint gyárilag volt ilyen, nem házilag.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.