Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

A verda ápolgatása halad, (váltóolajcsere betervezve, fagyállót is vettem)- egy két helyen már eszi a rozsda a gépemet.

Szeretném megakadályozni, hogy rohadni kezdjen:

Tegnap vettem Passzivátort/ rozsdamarót (egy 500 ml-t elég lesz egyenlőre.)

Ki hogy állna neki, mivel nem vagyok festő?

Milyen alapozót vegyek, gondolom előtte sikáljam le a dörzspapírral, az alvázra csak egy két ponton tudom felkenni (nincs akna, se trepni) oda meg simán elég lenne alapozás nélkül a fekete festék ?

Piszokul szeretném megtanulni, hogyan kell rendbehozni az autómat, mivel fizetni nem akarok érte mindig egy vagyont- és inkább megtanulom, meg érteni akarok hozzá.

ja ha valaki tud szakirodalmat javasolni, annak örülnék. Akár ebook fomában, de jó a sima könyv is.

Módosítva : webshark
Link to comment
Megosztás:

Milyen alapozót vegyek, gondolom előtte sikáljam le a dörzspapírral, az alvázra csak egy két ponton tudom felkenni (nincs akna, se trepni) oda meg simán elég lenne alapozás nélkül a fekete festék?

Ha jól előkészíted és pormentesre pucolod mehet rá direktben a fekete festék. Ha nem rugatod kavicson meg is fog rajta állni sokáig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

fényeztetnem kell a vasat. Többek közt az első lökhárítót is. Fényező bácsi azt mondta, hogy ezt nem lehet, mivel utángyártott. Illetve lehet, de le fog pattogni róla megint.

Ez tényleg így van? Nem lehet úgy lefényezni, hogy ne legyen vele később se gond? Vki meg azt mondta, hogy simán le lehet mindent fényezni jól, csak tudni kell hogyan.

Ill. azt hogy tudom megállapítani a lökhárító levéttele nélkül, hogy utángyártott-e a lökhárító vagy gyári.

És ha gyári? Azokat lehet mindenféle gond nélkül fényezni? Azokkal nem lesz gond? Gyári és gyári között nincs különbség?

Link to comment
Megosztás:

Nem az a lényeg, hogy utángyári-e vagy eredeti.

Van gyári matt (és utángyári is), meg gyári fényezhető (ebből is van utángyári).

A mattot tényleg nem lehet fényezni, rövid időn belül ledobja, akárhogy is alapozod,

mert olyan az anyaga (puha, szilikonos).

És hogy tudom megállapítani, hogy fényezhető? Mert az autó nem rég került hozzám és az első lökösről lepattogzott a festék. A lökös műanyag része már kifakult. Honnan tudhatom meg, hogy milyen?

Link to comment
Megosztás:

És hogy tudom megállapítani, hogy fényezhető? Mert az autó nem rég került hozzám és az első lökösről lepattogzott a festék. A lökös műanyag része már kifakult. Honnan tudhatom meg, hogy milyen?

Az valszeg a matt nem fényezhető darab lesz, arról pattogzik így le a festék, akárhogy fényezed.

A fényezhető lökös kemény anyagból van mint a kő, a matt pedig puhább, nagyobb melegben

szinte kézzel nyomkodható.

Link to comment
Megosztás:

Készül egy leírás képekkel tetőkárpitfelújításról! :huh: Coming soon! <_<

Szia J0hnny! Elég hasznos a leírásod, sajnos én is most kezdek szembenézni ezzel a problémával. Kicsit még gyűjtöm hozzá a bátorságot. A kárpit ragasztót hol vetted? Az anyag nem ázik át tőle nagyon?

Link to comment
Megosztás:

5000 valahányszáz volt a csomag.

Ma hozták még csak. <_<

Az érdekelne,hogy a sárfogóval együtt rögzítetted? :huh:

Csak azért kérdeztem mert a sárfogókat is csak most fogom feltenni majd.

Nekem előtte is volt rajta sárfogó.

Amikor csináltam, leszedtem őket, hogy kitakarítsam alatta. De aztán vissza is tettem, mert furcsán állt, ha alá tettem a betétet.

Szóval előbb a sárfogó, aztán a dobbetét. Egy kicsit faragni kellett a betéten, de nem vészes.

A belső felén , ahol van a lyuk a betéten, átfúrtam a kerékjárati belső ívet, lekezeltem alapozóval, festékkel. Majd alu szegeccsel rögzítettem.

A sárfogó részen pedig önmetsző csavarral a hátsó lököshöz, a sárfogón keresztül.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.