Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv!

Ajtókárpit, ajtó-beltartalom, illetve műszerfal recsegés-ropogás és zirgés-zörgés ellen mit lehet tenni? Már a csillapítás is nagyon megnyugtatna. Vagy Andaxin?

Sámli

Hali!

Kérdés, hogy mitől zörög???

Ha azért mert bömböl benne a zene akkor noise killer. Ez spray formátumu, illetve lehet még kapni rezgéscsillapító párnákat is. ajtókárpithoz.

Ha viszont sima úton is zötyög akkor vedd le és ellenőrizd, hogy megvannek-e a csavarok és mindegyik műanyag bolha.

Egyébiránt ilyen hidegben a műanyagok sokkal jobban zörögnek mint nyáron. Ha nem nagyon idegesít akkor várd meg a jobb időt hátha javul a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Ma megtalaltam a valaszt az egyik elso hozzaszolasomra :) (beazik a vilagitas kapcsolo alatti resz a labam mellett, raadasul ott van a releszekreny+riasztokozpont is...)

A vezeto oldali ajto eppen annyira log, hogy felul a gumi csik nem er el a karosszeriaig, ezert ott befolyik a viz ami aztan szepen az ajtoresen elore lefolyik... :lol:

Novemberben volt a Sztradaban cserelve csapszeg, mondjuk akkor nem a logas miatt hanem a zorges miatt, de akkor is logott meg azota is log...

Tudtok valami jo lakatost aki olcsoert (kb mennyiert?) meg tudna csinalni? Vagy vigyem vissza a Sztradaba hogy csereljek ki megint a csapszegeket?

Link to comment
Megosztás:

Ok en is erre gondoltam, csak remeltem a kartarsak tudnak ajanlani valami korrekt helyet...

Ma is kint voltam Szentendren talaltam egy karosszeria lakatost o mondom atpattanok megnezem... odamegyek udvarban torott mercik meg bombik a pali epp egy S6-os alatt acsorogva telefonalt vagy negyed orat a tulajjal aztan meguntam es rajottem hogy ez akkor megsem az a hely ahol erdeklodnom kene... :roll:

Link to comment
Megosztás:

Az elmúlt évben 2 karosszériással dolgoztattam, aztán rájöttem, akármennyit kell fizetnem érte, csak :!: összeb@sszák a kocsimat. A gépháztetőmet meg lehet nézni még mindig... a srác bejelentette, hogy fényezéshez úgy is le kell szedni, jobb, ha utána állítják be. Fényezés után meg közölte, hogy 20 píz...

Ennyi erővel inkább nekiállok én, és a saját hülyeségeimen kitapasztalom, hogy mit-hogyan-merre...

A tömítéseket úgy rakták vissza a Cabrio-ra, hogy ha csöpögött az eső, folyt be a víz. Az ajtók mellett szintén volt 1-2 cm. Éz ezt olyan "mester" csinálta, aki tanulta a szakmáját, és nem kevés zsetont kért érte. Tele van az ország büdös köcsögökkel, akik csak lehuzigálják az embereket, nem kis pénzzel, minőségi munkára viszont nem képesek... :evil:

Link to comment
Megosztás:

Szegasztok skacok!

Nemtudjátok véletlen hogy a Gsi-k tetején lévő tetőcsomagtartó műanyag díszcsikokat le lehet valahogy szedni???

Mielőtt nekiállnék lefeszegetni gondoltam megkérdezem!! :)

Nekem is volt tervben az eltüntetés, de hamar letettem róla. Szerintem meglehetősen bonyolult/drága lenne. Nem tudom a gsi-ken ugyanaz a fajta van-e mint a simán de én belenéztem az elhúzható részbe és csavart nem láttam (ez nem azt jelenti hogy nincs is), csak valami pattintókat, de nem próbáltam leszedni féltem a törésveszélytől.

Link to comment
Megosztás:

A kerdesem a kovetkezo lenne:

Minap voltam szervizben ahol a srac felhivta a figyelmemet, hogy a lokharito ami van a kocsin, az nem a klimas verzio ahhoz kepest hogy van bent klima is (igaz nem gyari).

Mondta, hogy ez csak annyit jelent hogy a 2x6 nyilasos lokharitonak csak a felsos sor kozelpso 4 nyilasa volt kivagva (ami ele amugy belogott a rendszamtabla), a klimasnak meg mind a ket sorban vegig ki van vagva mind a 6. Mondta, fogjak egy eros penget es siman ki tudom vagni az also sorban is a kozepso 4 nyilast (ezek vannak kozvetlen a huto elott) es akkor jo lesz.

Ma mikor feltettem az opelklubos rendszam keretet ugy szereltem fel hogy a felso sor ele nem log be viszont felfele kicsit magasabb mint a lokharito (de a racs ele sem log nagyon) plusz kivagtam az also 4 nyilast.

Ez igy eleg szerintetek, vagy lenne meg ertelme kivagni a szeleken levo 1-1 nyilast is?

Link to comment
Megosztás:

Mondta, hogy ez csak annyit jelent hogy a 2x6 nyilasos lokharitonak csak a felsos sor kozelpso 4 nyilasa volt kivagva (ami ele amugy belogott a rendszamtabla), a klimasnak meg mind a ket sorban vegig ki van vagva mind a 6. Mondta, fogjak egy eros penget es siman ki tudom vagni az also sorban is a kozepso 4 nyilast (ezek vannak kozvetlen a huto elott) es akkor jo lesz.

Ma mikor feltettem az opelklubos rendszam keretet ugy szereltem fel hogy a felso sor ele nem log be viszont felfele kicsit magasabb mint a lokharito (de a racs ele sem log nagyon) plusz kivagtam az also 4 nyilast.

Ez igy eleg szerintetek, vagy lenne meg ertelme kivagni a szeleken levo 1-1 nyilast is?

Akkor azt hiszek hogy nekem klímás van. :)

Ugyanis én kiszedtem az egészet. De nem értem miért vacakolsz pengével. A két szélén lévő 2x2-t és az alsó 4-et ami elfedi az egyetlen műanyag lap, ami valami pöckökkel van rásajtolva a lökhárítóhoz. Ez viszonylag egyszerűen kijön. Igaz visszatenni már nehézkesebb lenne.

"Mondta, fogjak egy eros penget es siman ki tudom vagni az also sorban is a kozepso 4 nyilast (ezek vannak kozvetlen a huto elott) es akkor jo lesz." - most mi baja van?

Link to comment
Megosztás:

Akkor azt hiszek hogy nekem klímás van. :)

Ugyanis én kiszedtem az egészet. De nem értem miért vacakolsz pengével. A két szélén lévő 2x2-t és az alsó 4-et ami elfedi az egyetlen műanyag lap, ami valami pöckökkel van rásajtolva a lökhárítóhoz. Ez viszonylag egyszerűen kijön. Igaz visszatenni már nehézkesebb lenne.

"Mondta, fogjak egy eros penget es siman ki tudom vagni az also sorban is a kozepso 4 nyilast (ezek vannak kozvetlen a huto elott) es akkor jo lesz." - most mi baja van?

Hm es a ket szelen mit kell csinalni hogy egyszeruen kijojjon a 2 darab?

Nekem amugy azt mondta, hogy vagni kell viszont a kis kockak szelenel vekonyabb az anyag (pont azert hogy ki lehessen vagni).

Amugy nekem nem tunt egyetlen muanyag elemnek az also kozepso 4 kocka mivel mindegyik kivulrol egybe van ontve a lokossel...

Szal most ki van vagva a kozepso 4-4, csak nemtom hogy a szelsoket is erdemes-e.

Link to comment
Megosztás:

GH: Akkor te minden bizonnyal nem szedted le a löhárítót!? Ha ugyanolyan mint nekem akkor tuti hogy nem egy darab az egész. Csak úgy tűnik hogy egybe van öntve. Nekem is csak egy pici rés volt amiből rájöttem hogy mégsem. Ha nem akarsz sokat szenvedni akkor biztosan ki lehet vágni a szélsőket is, de hogy érdemes-e? :roll:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Halli!

Lenne egy kis gondom. Nemoly rég csúnyán beragadtam egy sártengerbe... :oops: hosszú történet...

A lényeg, h a próbálkozásaink során nem figyeltem, és a bal küszöb, kb. tenyérnyi méreten alulról be lett nyomva egy kicsit. Ez nem is lenne vészes, kicsi optikai bibi, de a festék is le jött, ha jól láttam szin vasig!!

Majd még megnézem jobban. Szal a kérdés, a megoldás. Gondolom fényezö. Na most tudtok ajánlani vkit, aki nem aranyárban dolgozik, de nem is tréh munkát végez? Illetve Még az a kérdés, hogy ugyan tenyérnyi a bibi, de vajon ezt hogy csinálják? Ugye nem teljes elem fényezés.... :shock:

Elöre is köszi mindenkinek bármiféle 5letet, infót!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.