Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

azt nem tudjátok kb mennyibe kerül átfújni más színre egy elemet?

Erről talán meg kell kérdezni egy fényezőt, nincs állami szabályozás az árakon :huh:

Nyilván az elemtől is függ, egy maszk biztos olcsóbb mint egy géptető.....nekem másfél éve vmi 13K/db áron csinálták de nem lett túl szép :lol:

Link to comment
Megosztás:

azt nem tudjátok kb mennyibe kerül átfújni más színre egy elemet? mert csak kék és piros cuccok vannak hozzá, fehéret még sehol sem találtam:/

hogy tud valaki kék színben venni egy opel astrát:D

és a fóti bontóban csak 98as évjáratig tartanak cuccot:(

Nekem 50 ezerbe került 3 db sárvédő és 2 db küszöb 2 éve metál bordóra. Számolgass.

Link to comment
Megosztás:

Erről talán meg kell kérdezni egy fényezőt, nincs állami szabályozás az árakon :huh:

Nyilván az elemtől is függ, egy maszk biztos olcsóbb mint egy géptető.....nekem másfél éve vmi 13K/db áron csinálták de nem lett túl szép :lol:

színtől is függ a metálfényezés drágább de alap fehéret nekem 16 -ért szoktak meg persze mekkora az elem.

Fehéret F astrához egyébként is olyan ritkán kapni a bontóban mint fehér hollóhoz bármit.

Én a csepeli bontókba járok de amit vettem náluk utoljára két fehér géptetőt hiába volt jó meg fehér a szállítás során csúnyán össze....szták persze ettőlmég 20 rugó darabja és ha nem veszem meg öt perc múlva az ajtóban lohol valaki hogy neki is fehér kell.

kezdenek kifogyni az F astrák külföldön is...

Link to comment
Megosztás:

menj be egy opel bontóba, és számold össze, mennyi fehér személyautót látsz :huh:

A bontóban lévő fehér autók, karosszériaelemek száma nem jelenti feltétlenül, hogy a fehér autóknak jobb sorsa vagy hosszabb élete lenne. Az viszont tény (korábban a vezess.hu-n volt erről cikk számadatokkal), hogy az új autó vásárlásoknál elenyésző számú (és arányú) fehér autót visz el a szalonból a lakosság, ez a szín Magyarországon is a céges vásárlásoknál dominál.

Link to comment
Megosztás:

A bontóban lévő fehér autók, karosszériaelemek száma nem jelenti feltétlenül, hogy a fehér autóknak jobb sorsa vagy hosszabb élete lenne. Az viszont tény (korábban a vezess.hu-n volt erről cikk számadatokkal), hogy az új autó vásárlásoknál elenyésző számú (és arányú) fehér autót visz el a szalonból a lakosság, ez a szín Magyarországon is a céges vásárlásoknál dominál.

Pedig az egész bolygón tombol a fehér szín láz, olvastam pár hónapja egy cikket ahol a BASF gyár azt nyilatkozta, hogy még soha ennyi fehér festéket nem adot tel mint mostanában. Essen Motor Show-n is nagyon-nagyon sok fehér (persze nem a legalapabb neolux fehér) autó volt.

És félreértés ne essék, nem csak az olajnepper sejkek és feka hiphopsztárok veszik mert melegük van :huh: Az, hogy nálunk csak mint cégautó honosodott meg az semennyire mérvadó. Mi egy férfinemiszerv ország/nép vagyunk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pedig az egész bolygón tombol a fehér szín láz...

Egy másik cikk a vezess.hu-n ezzel is foglalkozik:

http://www.vezess.hu/magazin/vigyazat_auto..._sok/10274/?o=1

Ennek a cikknek az elején szerepel, hogy az Opelnél (értelemszerűen nem Astra F-ről van szó) a fehér csak a negyedik szín, amely a cégautóknál (pl. Astra G Classic kombi) és a haszongépjárműveknél dominál. A Schiller-cégcsoport használtautó üzletágának vezetőjét idézik, aki szerint a törtfehér vagy tojáshéj értékcsökkentő árnyalatnak számít. A Renault és Volkswagen vezetői még 2005-ben nyilatkozták azt, amire ennek a cikknek a végén is utalnak, hogy a fehér szín újra divatossá fog válni.

Egy ausztrál felmérés szerint fehér autóban utazni nagyobb biztonságot jelent. Lásd erről:

http://www.vezess.hu/hirek/feher_legbizton...abb_auto/10715/

Link to comment
Megosztás:

vagy lehet, hogy igen is rossz sorsuk van, törik zuzzúk őket, és hip hop elfogynak a bontobol, be se vitték de már szét is darabolták, mert a sok szegény fehér astra igényli a donorokat :lol:

szerintem senki nem vár szín szerinti elemre, úgyis más lesz az árnyalat :huh:

viszik ami éppen van :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem a két első ajtónál, a kapaszkodó előtt jelenik meg néha a víz. Ázik a tetőkárőit, és néha csöpög is az ülésre. Lehet hogy a tetőablaknál jön be valahogy a víz? Máshol nem látszik, csak az ajtó kéder, és a tetőkápit találkozásánál, az A oszlop után közvetlen. Mindkét oldalon.

Link to comment
Megosztás:

alapból pedig elég szépszámú opeléknél a fehér armada :huh:

Szerintem ez az, amit csak gondolunk, de statisztikailag nem igaz. A cikkben szerepel, hogy az Opelnél jelenleg is csak a negyedik szín a fehér, ami - a széles színpalettát figyelembe véve - valószínűleg max. 10 és 20 százalék közötti értéket ad ki. (Ez feltételezés, de egy telefonnal ki lehet deríteni.) Ha a bontókban hasonlóak az arányok, akkor ez azt jelenti, hogy 10 autóból max. 1-2 fehér színű. És ekkor még nem vettük figyelembe (különösen a lassan hat éve nem gyártott Astra F-nél számít ez), hogy főleg cégautóként, illetve haszongépjárműként sokkal gyorsabban amortizálódtak, mint a lakosság körében használt gépjárművek.

Link to comment
Megosztás:

A Caravan car-társakhoz szólnék elsősorban!

Nem tudjátok,hogy pl.mosatás után miért csepeg be víz a csomagtértakaró rolóra a hátsó ülés mögött?

Meg a csomagtérben az oszloptakaró műanyag kárpit alól is "folyik"!

Kissé bosszant a dolog!

Bingóóóó! Nekem is. A "lakatosom" szerint (ő végezte a karosszéria műtétet az enyémen miután megvettem a piacon) a két hatsó oldalablak tömítése lehet rossz. Épp ma beszéltem meg vele, hogy ha jobb idő lesz bevonulok a műtőjébe a kocsival.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.