Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

kösz a gyors választ, ha megjön a fizu majd visszatérek rá.

és a lengéscsillapító bekötésével mitévő legyek érdemes most egy füst alatt megcsináltatni vagy majd ráér tavaszra?

ja és hogy hívják pontosan azt a kúpos részt ahova be van csavarozva a l.csillapító, ne nézzen már hülyének a szerelő?

Link to comment
Megosztás:

hát ha tenyérnyi hely akkor abbol sajnos nem csak iv lesz, meg ha a csomi is beázik, torony is rohad, lehett jo állapotú

hátsó traktus bontóbol, mint hogyishiják:)

na hirtelen akartam mondani a nevét, ő is megvette a gyári uj sárvédőt, aztán vitte vissza és vett egy bontobol szétdarabolt hátsó részt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A múltkor volt egy kis koccanásom és meghajlott a valamim (a képen látható, csak a nevét nem tudom).

Az lenne kérdésem lényege, hogy hívják azt a "valamit" és kb mennyibe kerül.

Köszönöm

"Valami"

http://kepfeltoltes.hu/071031/162_1_big_ww...ltoltes.hu_.jpg

Ha arra a valamire gondolsz, amin az adattáblák is vannak, az a zárhíd :(

Link to comment
Megosztás:

Ha aktuális ez a lista akkor 6500 Ft .... újonnan gondolom utángy.

http://www.patacsi.hu/arlista.php

De lehet 'Csergő Landban' olcsóbban megúszod ...

Sziasztok.

A múltkor volt egy kis koccanásom és meghajlott a valamim (a képen látható, csak a nevét nem tudom).

Az lenne kérdésem lényege, hogy hívják azt a "valamit" és kb mennyibe kerül.

Köszönöm

"Valami"

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Egy olyan kérdésem lenne hogy az F Astrák hány féle szinü padlókárpittal vannak forgalomban.

A fekete müszerfal és oldalkárpithoz sötét szürke, a szürke müszerfal és oldalkárpithoz világos szürke.

Vagy csak sötétszürke van mindkét kárpit szinhez

Link to comment
Megosztás:

A Caravan hátsó rendszámtáblája (a tartója?) zörög elindulás után kb. 15 km/h órás sebességig. Van valamilyen bevált rögzítéses módszer (esetleg szivacs, gumi stb.) az idegesítő zaj elhárítására?

Hali.

Asszem Climaflex-nek hivják amit én alá ragasztottam, de nekem csak akkor zörög mikor lecsukom a hátso ajtót, utközben nem.

Link to comment
Megosztás:

tápi egyből a sulycsökkentés élére :(

én azért félnék ugy járni vele öszintén szolva, azon filozok hogy két lyuk, és egy jo vastag gumialátéttel felcsavarozm az eredeti lukba.

igy tuti nem fog csörögni, és a kosz is kimegy alóla.

kétoldalival alá se megy de én nem merem ugy feltenni :P

Link to comment
Megosztás:

tápi egyből a sulycsökkentés élére :P

én azért félnék ugy járni vele öszintén szolva, azon filozok hogy két lyuk, és egy jo vastag gumialátéttel felcsavarozm az eredeti lukba.

igy tuti nem fog csörögni, és a kosz is kimegy alóla.

kétoldalival alá se megy de én nem merem ugy feltenni :cry:

Párszáz grammot meg lehet vele spórolni. :D Ha elöl is megcsinálod akkor a duplája. Egyébként mikor én erre vetemedtem, akkor nekem is a rezgéscsökkentés volt a fő probléma. És abban biztos vagyok hogy bármilyen kiékelős, gumírozós megoldás sokkal jobban rezeg mint ez. (mivel ez nem rezeg egyáltalán)

Amíg nem próbáltam én is tartottam tőle. De igazából kíváncsi lennék ki lenne (és hogyan), aki segédeszköz nélkül roncsolásmentesen le bírná szedni. Még a rendőr sem tudná elvenni. :( Elöl is csak azért lehetne, mert lelóg picit és így alá lehet nyúlni.

Link to comment
Megosztás:

aham én is ragasztgattam már olyan kétoldalas szivacsos ragasztószalaggal, de akkor is tartok attol hogy elhagyom, meg szííííp színrefetett rendszámtáblakeretem van, igy nem akarom leszedni se, de egyenlőre nem az csörög, hanem a kipuffom tartófüle ér bele a vontatómű csövébe:S

le kell vágni belőle legalább 5mmert

Link to comment
Megosztás:

Tudjátok milyen lehet ilyen hidegben kabriót vezetni?

Nekem már van némi sejtésem. :cry:

Ma reggel indulok otthonról minden ok. Behajtok Népliget parkoló.... sorompónál ablak lehúzó megnyom ... ablak félúton amikor egy nagy csattanás és az ablaküveg keresztbefordul. Próbálom óvatosan fel-le erre ablak beesik az ajtóba. hoppá!

nem is maradtam ott. Irány a melóhely 16km ebben a hidegben abalk nélkül. Fűtés maximumon sapka a fejemen de a nyakamnál végíg húzott el a hideg. Nem volt kellemes :(

Melóhelyen parkolóház beálltam és ott hagytam ablak nélkül amig mementem melegedni.

Fél óra múlva ki.

Ajtókárpit le (minden bolha megúszta törés nélkül).

Kiderült, hogy a mechanikában a kar végén lévő egyik kömbfej a műanyag csúszkából kipattant.

Nagynehezen visszatornázom az üveget...gömbfejet bepattintom a helyére és gondoltam kész. Játszok le-fel minden ok amig egy letekerésnél megint keresztbe akar állni az ablaküveg. Még a mechanika szétpattanása előtt megállítottam.

Mi a xxxx ?

Végül kiderült, hogy a gumi csúszkában szorulhatott az üveg ami egy korábbi letekeréskor ezt a gumit az U alakú lemezben lejjebb húzhatta. Így aztán felső helyzetben nem volt már az üveg alja a vezető gumi között. Ezért történhetett meg, hogy nem a gumi közé hanem a gumi és az azt tartó fém U közé talált be az üveg ami rövid úton meg is szorult ill. elakadt. A motor és a mchanika meg csak húzta volna tovább.

Lényeg a gumivezetőt feljebb toltam és ott ahol az üveg csúszik benne rendesen befújtam szilikonnal.

Most feltűnően gyorsabb lett az ablakemelőm :P Így aztán rövid úton megcsinálom a másik oldalon is nehogy ott is tönkremenjen a mechanika a szorulás miatt.

Tanulság: Néha kenni az abalakvezetőket és a mchanikát sem árt zsírozni!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.