Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Azért nem kell mindjárt a tankot cserélni.

Meg kell nézni, hogy tényleg az-e. Alá kell mászni. Ha szivárog a tank, azt úgyis fogod látni.

De azt még mindig lehet ragasztani, ha csak kicsi repedés.

De lehet akár a csövek közül is valamelyik ludas, vagy a benyaszűrőnél ereszt a csatlakozás.

Link to comment
Megosztás:

Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :unsure: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok.

Link to comment
Megosztás:

Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :lol: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok.

Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko:

Na, az is tud büdös lenni :lol:

Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni.

Link to comment
Megosztás:

Na, az is tud büdös lenni :unsure:

Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni.

Én nem tudom,mindenki ezzel a résolajcsővel szív mostanság?

Amikor megvettem kicseréltem mindet,azóta egy apró folyásnyi sincs!

Link to comment
Megosztás:

Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :unsure: )

Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról?

Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket?

Link to comment
Megosztás:

Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :lol: )

Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról?

Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket?

18kg a gyári, és asszem valamivel 10kg alatt van az üvegszálasom.

Link to comment
Megosztás:

Attól függ. (használattól) Egy szélesebb kerékkel szerintem többet javíthatsz.

Ha olcsón tudsz szerezni rakd be aztán ha nem jó akkor eladod. Én nem furkálnék semmit.

én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D

igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S

pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D

Link to comment
Megosztás:

én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D

igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S

pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D

2-szer 2 csavar van. Mellesleg csak egy szabadságfokot akarsz lefogni vele. Mégpedig a tornyok közt húzott egyenesen lévő mozgást. Persze, ha nagyon akarod lehegesztheted a tűzfalhoz is az egészet, akkor tuti hogy nem fog semerre mozogni. Ez utcára teljesen felesleges, és veszélyes is lehet. Ha megkoccintják a bal oldalad, akkor toronymerevítővel a jobb oldal is odébb kerül, (és fordítva) ráadásul a tervezett gyűrődőzónákat is módosíthatja. Ha nem tetszik a kanyarodási képessége, akkor ár-érték arányban a következőt javasolnám sorban: guminyomás növelés -> szélesebb kerék -> toronymerevítő + nagyobb stabirúd + merevebb futómű

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.