opel16v Elküldve Szeptember17, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2007 Azért nem kell mindjárt a tankot cserélni. Meg kell nézni, hogy tényleg az-e. Alá kell mászni. Ha szivárog a tank, azt úgyis fogod látni. De azt még mindig lehet ragasztani, ha csak kicsi repedés. De lehet akár a csövek közül is valamelyik ludas, vagy a benyaszűrőnél ereszt a csatlakozás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Szeptember17, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2007 Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :unsure: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember17, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2007 Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :lol: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok. Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember17, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2007 Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko: Na, az is tud büdös lenni :lol: Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember17, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2007 Na, az is tud büdös lenni :unsure: Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni. Én nem tudom,mindenki ezzel a résolajcsővel szív mostanság? Amikor megvettem kicseréltem mindet,azóta egy apró folyásnyi sincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Höhö éljen a düzel! :wacko: Tudom! Az én anyámat! :lol: Antinak 1 hétig volt a kabátja a csomagtartóban....Kivette és gázolaj szaga volt. :) :o Benzinesnél ez nincs így :unsure: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Ez így van...Egy: legalább a villamoson is olyan feelingem van, hogy a kocsimban ülök...kettő...nem is ülök villamoson... :wacko: :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Antinak 1 hétig volt a kabátja a csomagtartóban....Kivette és gázolaj szaga volt. :lol: :) Benzinesnél ez nincs így :unsure: :lol: Autóról beszéltem nem OOOO-ról! :o :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Autóról beszéltem nem OOOO-ról! :lol: :unsure: Pffffffffffffff....Ez nem is OOOO, ez a legszebb VW... :wacko: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Pffffffffffffff....Ez nem is OOOO, ez a legszebb VW... :unsure: :lol: Hűűű de offok vagyunk váázee!Szólj már egy modinak! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember18, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2007 Hűűű de offok vagyunk váázee!Szólj már egy modinak! :unsure: Valaki szólított? Na hess, hess! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2007 Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :unsure: ) Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról? Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról? Calibráé ha jól emlékszem 30kiló, úgyhogy így tudsz viszonyítani hogy mennyi lehet az Astráé. A műanyag sztem nincs több 10-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 a tankoló nyílás körüli gumicuccost hogyan lehet leszedni a csőről? lehet ezt újonnan kapni vagy csak bontóból? teljesen szétszakadt és esőben áll a víz odabe :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 a tankoló nyílás körüli gumicuccost hogyan lehet leszedni a csőről? lehet ezt újonnan kapni vagy csak bontóból? teljesen szétszakadt és esőben áll a víz odabe :lol: Tanknyílás két csavarja kicsavar, ajtó leszed, erőteljes nyomás befelé, és már le is húzhatod az egészet a benyalefolyó csőről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Calibráé ha jól emlékszem 30kiló, úgyhogy így tudsz viszonyítani hogy mennyi lehet az Astráé. A műanyag sztem nincs több 10-nél. Köszi, de pontosan lenne jó tudni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Tanknyílás két csavarja kicsavar, ajtó leszed, erőteljes nyomás befelé, és már le is húzhatod az egészet a benyalefolyó csőről. ott van egy bilincs, valamint a fedő, amin keresztül biztos nem jön át ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 ott van egy bilincs, valamint a fedő, amin keresztül biztos nem jön át ... Fedő ??? :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember23, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2007 Fedő ??? :lol: :lol: :lol: mármint a zár :P jócskán szélesebb, mint az a gumi bizbasz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Szeptember23, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2007 A tanksapka??? ...bocsi kicsit érthetetlen vagyok... :lol: Minden csavart ki, és mindent ami jön vele.... aszt bizti, hogy kijön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2007 Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :lol: ) Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról? Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket? 18kg a gyári, és asszem valamivel 10kg alatt van az üvegszálasom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember24, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2007 toronymerevítőt mennyire érdemes beletenni? és a gyári lyukak melett kell még furni valahova neki lyukat?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember24, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2007 toronymerevítőt mennyire érdemes beletenni? és a gyári lyukak melett kell még furni valahova neki lyukat?? Attól függ. (használattól) Egy szélesebb kerékkel szerintem többet javíthatsz. Ha olcsón tudsz szerezni rakd be aztán ha nem jó akkor eladod. Én nem furkálnék semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember24, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2007 Attól függ. (használattól) Egy szélesebb kerékkel szerintem többet javíthatsz. Ha olcsón tudsz szerezni rakd be aztán ha nem jó akkor eladod. Én nem furkálnék semmit. én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember24, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2007 én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D 2-szer 2 csavar van. Mellesleg csak egy szabadságfokot akarsz lefogni vele. Mégpedig a tornyok közt húzott egyenesen lévő mozgást. Persze, ha nagyon akarod lehegesztheted a tűzfalhoz is az egészet, akkor tuti hogy nem fog semerre mozogni. Ez utcára teljesen felesleges, és veszélyes is lehet. Ha megkoccintják a bal oldalad, akkor toronymerevítővel a jobb oldal is odébb kerül, (és fordítva) ráadásul a tervezett gyűrődőzónákat is módosíthatja. Ha nem tetszik a kanyarodási képessége, akkor ár-érték arányban a következőt javasolnám sorban: guminyomás növelés -> szélesebb kerék -> toronymerevítő + nagyobb stabirúd + merevebb futómű Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts