Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azért nem kell mindjárt a tankot cserélni.

Meg kell nézni, hogy tényleg az-e. Alá kell mászni. Ha szivárog a tank, azt úgyis fogod látni.

De azt még mindig lehet ragasztani, ha csak kicsi repedés.

De lehet akár a csövek közül is valamelyik ludas, vagy a benyaszűrőnél ereszt a csatlakozás.

Elküldve

Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :unsure: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok.

Elküldve
Ülés alatt van egy műanyag fedél azt le kellene venni és meg kellene nézni, van ott egy gumi tömítés (ott lehet az AC-t kivenni) nálam az volt a hibás. :lol: Mivel nem tankoltam tele így nem volt folyásnyom de a benzinszag az érződött rendesen, kicseréltem azóta minden ok.

Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko:

Elküldve
Höhö éljen a düzel! :unsure: Tudom! Az én anyámat! :wacko:

Na, az is tud büdös lenni :lol:

Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni.

Elküldve
Na, az is tud büdös lenni :unsure:

Nemrég úgy jártunk a Caravannal, hogy a 4. hengernél levő porlasztócsúcs egyik résolajcső csonkján levő gumi záródugó szétment, és folyt a gázolaj. Mindez Debrecenben történt, mire onnan hazaért az autó, legalább 10liter gázolajat szétlocsolt a motortérben meg az úton. Ezután 1 hétig szellőztettük az autót, mire be lehetett ülni.

Én nem tudom,mindenki ezzel a résolajcsővel szív mostanság?

Amikor megvettem kicseréltem mindet,azóta egy apró folyásnyi sincs!

Elküldve
Höhö éljen a düzel! :wacko: Tudom! Az én anyámat! :lol:

Antinak 1 hétig volt a kabátja a csomagtartóban....Kivette és gázolaj szaga volt. :) :o

Benzinesnél ez nincs így :unsure: :lol:

Elküldve
Antinak 1 hétig volt a kabátja a csomagtartóban....Kivette és gázolaj szaga volt. :lol: :)

Benzinesnél ez nincs így :unsure: :lol:

Autóról beszéltem nem OOOO-ról! :o :wacko:

Elküldve

Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :unsure: )

Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról?

Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket?

Elküldve
Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról?

Calibráé ha jól emlékszem 30kiló, úgyhogy így tudsz viszonyítani hogy mennyi lehet az Astráé. A műanyag sztem nincs több 10-nél.

Elküldve

a tankoló nyílás körüli gumicuccost hogyan lehet leszedni a csőről?

lehet ezt újonnan kapni vagy csak bontóból?

teljesen szétszakadt és esőben áll a víz odabe :lol:

Elküldve
a tankoló nyílás körüli gumicuccost hogyan lehet leszedni a csőről?

lehet ezt újonnan kapni vagy csak bontóból?

teljesen szétszakadt és esőben áll a víz odabe :lol:

Tanknyílás két csavarja kicsavar, ajtó leszed, erőteljes nyomás befelé, és már le is húzhatod az egészet a benyalefolyó csőről.

Elküldve
Tanknyílás két csavarja kicsavar, ajtó leszed, erőteljes nyomás befelé, és már le is húzhatod az egészet a benyalefolyó csőről.

ott van egy bilincs, valamint a fedő, amin keresztül biztos nem jön át ...

Elküldve
Gabi: nem mértétek pontosan mekkora súlykülönbség volt a gyári és műanyag motorháztetőd között? (elvileg elég olcsón tudnának készíteni nekem is egyet :lol: )

Esetleg valaki másnak van tudomása a gyári motorháztetők súlyáról?

Ha van valakinek otthon elfekvőben egy, akkor szivesen átvenném. Bontókban mennyiért adogatják ezeket?

18kg a gyári, és asszem valamivel 10kg alatt van az üvegszálasom.

Elküldve
toronymerevítőt mennyire érdemes beletenni?

és a gyári lyukak melett kell még furni valahova neki lyukat??

Attól függ. (használattól) Egy szélesebb kerékkel szerintem többet javíthatsz.

Ha olcsón tudsz szerezni rakd be aztán ha nem jó akkor eladod. Én nem furkálnék semmit.

Elküldve
Attól függ. (használattól) Egy szélesebb kerékkel szerintem többet javíthatsz.

Ha olcsón tudsz szerezni rakd be aztán ha nem jó akkor eladod. Én nem furkálnék semmit.

én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D

igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S

pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D

Elküldve
én se szeretnék furkálni, de gyárilag jol tudom??!! hogy csak két csavar van, de az nem tul sokat tud mereviteni, minimum 3 láb kell a széknek is:D

igazábol olcson csak csinálni lehetne, de az meg grizes, mert ha nem pontos még szarab lesz mint előtte:S

pedig"csak két karika egy merev cső" és annyi:D

2-szer 2 csavar van. Mellesleg csak egy szabadságfokot akarsz lefogni vele. Mégpedig a tornyok közt húzott egyenesen lévő mozgást. Persze, ha nagyon akarod lehegesztheted a tűzfalhoz is az egészet, akkor tuti hogy nem fog semerre mozogni. Ez utcára teljesen felesleges, és veszélyes is lehet. Ha megkoccintják a bal oldalad, akkor toronymerevítővel a jobb oldal is odébb kerül, (és fordítva) ráadásul a tervezett gyűrődőzónákat is módosíthatja. Ha nem tetszik a kanyarodási képessége, akkor ár-érték arányban a következőt javasolnám sorban: guminyomás növelés -> szélesebb kerék -> toronymerevítő + nagyobb stabirúd + merevebb futómű

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.