Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Okés, köszi. És tudják szépen színre fújni? :unsure: Vagy teljes elem fújás?

Gondolom miután kicserélted (vagy cseréltetted) el kell vinni fényezőhöz az autót, és ő fogja színre fújni, aztán, hogy az egész sárvédőt-e, vagy csak a javított részt, az már rajta múlik. Sztem célszerűbb az egész sárvédőt fújatni, a javítás nem mindig sikerül tökéletesen, aztán foltos lesz.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom miután kicserélted (vagy cseréltetted) el kell vinni fényezőhöz az autót, és ő fogja színre fújni, aztán, hogy az egész sárvédőt-e, vagy csak a javított részt, az már rajta múlik. Sztem célszerűbb az egész sárvédőt fújatni, a javítás nem mindig sikerül tökéletesen, aztán foltos lesz.

Úúúúútálom fújatni az autót. Én még nem vittem a 4 év alatt az Astrám fényezőhöz. Igaz látszanak a hibák így, de előző (1.) tulaj fényeztette asszem Opel Tóthnál az első két sárvédőt és jobb ajtót. Nem sikerült eltalálniuk a két szín (zöld-kék) és a metálos beütés arányát, mert napfényben a kocsim így gyakorlatilag B oszlop elválasztással kétszínű :unsure: Naplementében szép egységes...

Szóval ha egyszer talán rászánom magam, akkor körbefújatnám az autót, kijavíttatva minden hibát, na de annak a költsége ugyebár...

Link to comment
Megosztás:

Nem sikerült eltalálniuk a két szín (zöld-kék) és a metálos beütés arányát, mert napfényben a kocsim így gyakorlatilag B oszlop elválasztással kétszínű :unsure: Naplementében szép egységes...

Jobb helyeken egy számítógép ellenőrzi, hogy helyes-e az arány. Németországban most láttam egy ilyen fényező műhelyt, azt mondták, hogy sosem érkezett a munkájukra panasz.

Link to comment
Megosztás:

hát azért az németország:D

nekünk joboldalt jol eltalálták, nem látni a fujást, de baloldalt én látom kicsit azért:S

azt mondta festő, azért van, merta alk uj, kis idő mulva ezt se lehet látni(lehet megszokom addigra:D)

dehát ez igy 20ba volt kasznimunkával festékkel együtt+ haveri alap, ugyhogy szavunk nem lehet....

Link to comment
Megosztás:

Amikor én vittem fényezőhöz, a színkód alapján kikevertette a festéket ott, ahol venni szokta, és tökéletesen jó lett.

Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy a jobb első műanyag dobban van egy takaró, ami a főtengely végét, meg a vezérlést takarja. Namost, az nekünk mindkét kocsiból hiányzik, így esős időben állandóan elázik a generátor, és ez nem jó neki :unsure: A helyi autósboltban érdeklődtem, állítólag alvázszám szerint az én autómhoz nem is jár olyan takaró :wacko: Eddig életemben egy autón láttam olyan takarót, az is C14NZ volt, úgyhogy ezt nem hiszem el. Az lenne a kérésem, aki tud valami cikkszámot, vagy beszerzési lehetőséget, netán van feleslegben ilyen takarója, az jelezze pls.

Link to comment
Megosztás:

Amikor én vittem fényezőhöz, a színkód alapján kikevertette a festéket ott, ahol venni szokta, és tökéletesen jó lett.

Az én autóm egyszerű piros színű, még csak nem is metál (E574 Magmarot a gyári kódja), de mégis ha színkód alapján kérem a festéket, akkor évjárattól függően ötféle Magmarot színt tudnak nekem adni!

Link to comment
Megosztás:

...a jobb első műanyag dobban van egy takaró, ami a főtengely végét, meg a vezérlést takarja...

Ilyen (elvileg) Corsán is van (lenne), de nekem sincs rajta. Gyakorlatilag simán hozzáférek az antennához is (az más kérdés, hogy úgysem azt használom és ahogy lakatoshoz kerül a gép be lesz foltozva a helye). Egy volt kollegámnak rajta volt a takaró, aztán nem is értette, hogy miért nem lehet se kívül, se belül hozzáférni az antennához :unsure:

Ha valamelyik cartársad nem tud adni, akkor talán bontóban még találhatsz szerintem. Akármilyen Astra F -é jó lesz rá valószínűleg.

Link to comment
Megosztás:

Úúúúútálom fújatni az autót. Én még nem vittem a 4 év alatt az Astrám fényezőhöz. Igaz látszanak a hibák így, de előző (1.) tulaj fényeztette asszem Opel Tóthnál az első két sárvédőt és jobb ajtót. Nem sikerült eltalálniuk a két szín (zöld-kék) és a metálos beütés arányát, mert napfényben a kocsim így gyakorlatilag B oszlop elválasztással kétszínű :wacko: Naplementében szép egységes...

Szóval ha egyszer talán rászánom magam, akkor körbefújatnám az autót, kijavíttatva minden hibát, na de annak a költsége ugyebár...

Jah a költségek. Hát nem sgyszerűbb a sima fehér. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal a fehér a legdrágább, mert azt úgy keverik ki több színből.

Ez hülyeség. :unsure: A gyári 474-es fehér nagyságrendekkel olcsóbb festék, mint a többi gyári szín :lol:

És fújni is nagyon egyszerű, ezért olcsóbban is szokták, mint más színeket :wacko:

Ez több éves tapasztalat :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez hülyeség. :unsure: A gyári 474-es fehér nagyságrendekkel olcsóbb festék, mint a többi gyári szín :)

És fújni is nagyon egyszerű, ezért olcsóbban is szokták, mint más színeket :wacko:

Ez több éves tapasztalat :lol:

Hol? Mert az ajtóim élei már kezdenek lepattogni(hála gyermekeimnek :lol: ).

Link to comment
Megosztás:

Amikor én vittem fényezőhöz, a színkód alapján kikevertette a festéket ott, ahol venni szokta, és tökéletesen jó lett.

Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy a jobb első műanyag dobban van egy takaró, ami a főtengely végét, meg a vezérlést takarja. Namost, az nekünk mindkét kocsiból hiányzik, így esős időben állandóan elázik a generátor, és ez nem jó neki :unsure: A helyi autósboltban érdeklődtem, állítólag alvázszám szerint az én autómhoz nem is jár olyan takaró :wacko: Eddig életemben egy autón láttam olyan takarót, az is C14NZ volt, úgyhogy ezt nem hiszem el. Az lenne a kérésem, aki tud valami cikkszámot, vagy beszerzési lehetőséget, netán van feleslegben ilyen takarója, az jelezze pls.

Létezik!cikkszámot nem tudok,de valami 2-3EFt aszem és ha jól tudom nálunk a helyi opel boltban van is!

Én is tervezem már régóta,de én vastag gumiból csinálom meg,mert azt félre tudom hajtani,hogy az olajszűrőhöz oda tudjak férni.

Link to comment
Megosztás:

Létezik!cikkszámot nem tudok,de valami 2-3EFt aszem és ha jól tudom nálunk a helyi opel boltban van is!

Én is tervezem már régóta,de én vastag gumiból csinálom meg,mert azt félre tudom hajtani,hogy az olajszűrőhöz oda tudjak férni.

Ezek szerint neked sincs? Pedig állítólag hasznos dolog :wacko: Csak a biztonság kedvéért, erről van szó, ami a nyilakkal jelzett helyre megy be. Még a végén lehet, hogy megkérlek, hogy juttass el nekem 2-t :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Segítsetek légyszi. 4 ajtós Astránk van, karamboloztunk. A bal hátsó ajtó eléggé tropa lett, cserélni kellene.

Kérdésem az lenne hogy az 5 ajtós kivitel hátsó ajtaja passzol-e a 4 ajtósba? Szemre az alakja azonos,

de addig nem venném meg (ezt tudnám olcsóbban beszerezni), amíg nem tudok biztosat...

Segítségeteket előre is köszönöm!

Péter

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Segítsetek légyszi. 4 ajtós Astránk van, karamboloztunk. A bal hátsó ajtó eléggé tropa lett, cserélni kellene.

Kérdésem az lenne hogy az 5 ajtós kivitel hátsó ajtaja passzol-e a 4 ajtósba? Szemre az alakja azonos,

de addig nem venném meg (ezt tudnám olcsóbban beszerezni), amíg nem tudok biztosat...

Segítségeteket előre is köszönöm!

Péter

Én 100% biztosat nem tudok, de sztem igen. A Caravané kicsit más az ablakoknál, de sztem méretre egyébként az is akkora lenne.

Pontosítok: biztos, hogy csereszabatosak, megnéztem a Unix árlistát, egy cikkszám alatt hozza őket :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a gyors választ:)

A Unixnál én is néztem hogy elvileg passzol, de a céges nyilvántartásokkal kapcsolatban fenntartásaim vannak, egy másik cég a saját nyilvántartása alapján hosszabb ékszíjat adott mint amilyen kellett volna, pedig minden adatot megadtunk ami kell :wacko:

Úgyhogy gondoltam inkább itt kérdezősködöm :unsure:

A Caravant neztem az tuti nem jo bele

Link to comment
Megosztás:

évet nézzétek, mert 94 előtti nem passzol a 94 utánival zsanérozás miatt!!!

az olajszűrőt nem tudod klevenni amiatt a műanyag miatt?

nekem le van takarva a vezérlés, a kerék felöl, de ahhoz semmi köze a szűrőnek, vagy nem értem miről is beszéltek:D

üdv

Link to comment
Megosztás:

évet nézzétek, mert 94 előtti nem passzol a 94 utánival zsanérozás miatt!!!

az olajszűrőt nem tudod klevenni amiatt a műanyag miatt?

nekem le van takarva a vezérlés, a kerék felöl, de ahhoz semmi köze a szűrőnek, vagy nem értem miről is beszéltek:D

üdv

Sztem neki nem a motor elején van a szűrő, hanem az olajszivattyúnál.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.